Hoezo, sluiter opende nu toch ook?quote:
Volgens mij zei ik dat hierboven ook al...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
He, het [3FM] gedeelte klopt niet.
Moet [3FM #633] TITEL zijn..
1 voordeel de stats zoekt alleen naar woord 3fmquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
He, het [3FM] gedeelte klopt niet.
Moet [3FM #633] TITEL zijn..
I know, maar ik dacht dat het alleen mis ging als we verder gingen in een topic dat niet door de sluiter geopent was. Kennelijk gaat het ook op andere manieren foutquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boriz had er ook 1 geopent uit enthousiastme
God, wat heb ik vandaag?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat hierboven ook al...
I dunno? Ik een kriebel in m'n keel in ieder geval, maar die zit er al sinds zaterdagquote:
Ome Henk hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boriz had er ook 1 geopent uit enthousiastme
Hij pakt het bovenste (nieuwste) topic uit de Nieuwe Topics lijstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht dat het alleen mis ging als we verder gingen in een topic dat niet door de sluiter geopent was. Kennelijk gaat het ook op andere manieren fout
Misschien kan ie beter de lijst op 3fmfan in de gaten houden dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij pakt het bovenste (nieuwste) topic uit de Nieuwe Topics lijst
Hmm, ja, zou kunnen, maar heb nog 3 reeksen die ik bij hou hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Misschien kan ie beter de lijst op 3fmfan in de gaten houden dan?
(Al heb ik die nu nog niet geupdate omdat ik nog wacht op de TT wijziging.)
't was ook maar een ideequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, ja, zou kunnen, maar heb nog 3 reeksen die ik bij hou hè
Veel plezier in Frankrijkquote:
Ik hou automatisch de statistieken van deze reeks bijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik snap er niks van, van dat openen en sluiten en de stats...
Piles houdt stats bij, en dat gaat allemaal automagisch. Maar het gaat fout als er twee topics tegelijk geopent worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik snap er niks van, van dat openen en sluiten en de stats...
Aha, en daarom moet degene die sluit ook openen, dan kan het niet mis gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hou automatisch de statistieken van deze reeks bij
Zie http://piles.nl/fok/
En als 2 mensen een topic openen gaat het fout
Nee, 1 persoon moet openen, niet 2quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Aha, en daarom moet degene die sluit ook openen, dan kan het niet mis gaan?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waarbij de afspraak dus is dat de sluiter ook de volgende opent, tenzij bekend is dat de sluiter dat niet kan/wil.quote:
Ow wacht, sluit het automatisch bij 301 dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Of zijn eigen plaat met Sander L.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik gok dat Coen's nummer 1 Maximo Park is
Oh ja, je bent nieuw hier hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow wacht, sluit het automatisch bij 301 dan?
Wat een gedoe...
*neemt zich voor nooit als #301 te posten*
Ja, een topic sluit automatisch bij 300 reacties.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:11 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow wacht, sluit het automatisch bij 301 dan?
Wat een gedoe...
*neemt zich voor nooit als #301 te posten*
Lijkt me niet, hij heeft het vanmiddag al gezegd.quote:
Misschien zouden ze dan wat minder moeten lullen en meer muziek moeten draaienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij heeft het vanmiddag al gezegd.
En echt, die gasten houden echt wel van een knap stukkie muziek hoor... Er zitten geregeld pareltjes in PraatjePlaatje.
Seriously..?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
Leuk dat Snoop Dogg - Beautiful weer wat vaker op de radio is te horen.
Graag gedaan en zal er opletten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:22 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Tis Janneke zonder j er tussen, maar dank je wel.
Baaaaaaaaaaaaj!
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de url ook alweer waar je sommige 3FM-uitzendingen nog in MP3 kunt binnentrekken?
Dacht deze, http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat is de url ook alweer waar je sommige 3FM-uitzendingen nog in MP3 kunt binnentrekken?
Nou... Sigor kun je nog als lekkere achtergrond muziek aanzetten. SV moet je wel echt naar luisteren.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Spinvis is als Sigur Rós: je vindt 't briljant of je vindt 't kut.
Wat wil je hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, VPRO stond niet op die site. Jammer.
Laatste uur van Stenders/3voor12 vorige week maandag (dus eik het eerste uur van de dinsdagmorgenquote:
HALLELUJAH stond er niet in. Om over gênant te beginnen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:47 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk genant dat die platen niet in de computer staan
Mac, Hans, Mac.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:46 schreef -Hans- het volgende:
zo, nu maar eerst even een fatsoenlijke pc uitzoeken want ik ben deze tijdelijk bak helemaal flauw. Verstuur je bijv. een reactie dan schiet de cpu load 20 seconden lang naar 100%. Erg irritant.
Hoe lief kun je naar een verkoper/reparatiemeneer kijkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
M'n humeur is weer gedaald naar 0. M'n HDD recorder is kaduuk en ik bewaar de meest pietluttige bonnetjes maar het bonnetje hiervan kan ik niet meer terug vinden.Vragen ze voor reparatie altijd de hoofdprijs als je 'm niet binnen de garantie kan laten maken? Iemand ervaring mee?
Baggerzooi.
Bonnetje bij de manual gedaan? Nog in de doos?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
M'n humeur is weer gedaald naar 0. M'n HDD recorder is kaduuk en ik bewaar de meest pietluttige bonnetjes maar het bonnetje hiervan kan ik niet meer terug vinden.Vragen ze voor reparatie altijd de hoofdprijs als je 'm niet binnen de garantie kan laten maken? Iemand ervaring mee?
Baggerzooi.
Ik heb redelijke honden-ogen dus ik ga m'n best doen. Maar ja, de lieve menschen bij Pioneer zouden denk ik ook graag bewijs willen zien. M'n bankafschrift kunnen ze hebben verdorie!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoe lief kun je naar een verkoper/reparatiemeneer kijken
Saturn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:50 schreef on_air het volgende:
[..]
Of mazzel hebben dat je verkoper je herkent.
Neem je die toch mee! En de doos en alles wat erbij hoort. Alsof het een nieuw pakketje is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb redelijke honden-ogen dus ik ga m'n best doen. Maar ja, de lieve menschen bij Pioneer zouden denk ik ook graag bewijs willen zien. M'n bankafschrift kunnen ze hebben verdorie!
Al m'n apparaten hebben altijd de neiging vlak voor m'n vakantie even lekker te rebelleren zodat ik nog op de valreep extra geld uit moet geven.
14 juli, 3e uur is aan het downloadenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Laatste uur van Stenders/3voor12 vorige week maandag (dus eik het eerste uur van de dinsdagmorgen).
Mwa, leuk spul hoor maar ik ga toch maar voor een pc. Misschien dat ik ooit nog eens een Mac koop maar zeker niet op heel korte termijn.quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:56 schreef on_air het volgende:
Ik ga deze dag bij het oudvuil zetten. Duurt al lang genoeg.
Peace out.
Zou dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:52 schreef on_air het volgende:
[..]
Neem je die toch mee! En de doos en alles wat erbij hoort. Alsof het een nieuw pakketje is.
Ze kunnen zo uit de pc de bon nogmaals uitdraaien.
4 maanden nadat je het gekocht hebt? Of na het verlopen van de garantietermijn? Ach, ze moeten gewoon coulant zijn. Zo'n ding hoort 't gewoon te doen (tenzij je het op Griekse wijze door de kamer getieft hebt natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Zou dat?Dat zou heel fijn zijn, kunnen ze dat zo'n 4 maanden na dato? De doos heb ik niet meer, alle andere meuk dat er bij hoort wel. 't Is wat, ik kwam zelfs bonnetjes tegen van de meest lullige usb-sticks en Albert Heijn inkopen en dan kan ik zoiets niet terugvinden. Grrr. Hopelijk zometeen een opbeurend liedje op 3fm voor het slapengaan.
4 maanden na aankoop (in maart). Ik ga gewoon m'n charmes in de strijd gooien. En HDD recorders zijn heerlijke machines om even lekker WAPPAAAAAA mee te gooien en frisbeën, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
4 maanden nadat je het gekocht hebt? Of na het verlopen van de garantietermijn? Ach, ze moeten gewoon coulant zijn. Zo'n ding hoort 't gewoon te doen (tenzij je het op Griekse wijze door de kamer getieft hebt natuurlijk).
Over foute spelling gesproken. Die artiesten kunnen er ook wat van he.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:12 schreef -Hans- het volgende:
Wat 'n track: Dizzee Rascal FT Calvin Harris - Dance Wiv Me
De goede kleding aantrekken helpt altijd!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
4 maanden na aankoop (in maart). Ik ga gewoon m'n charmes in de strijd gooien. En HDD recorders zijn heerlijke machines om even lekker WAPPAAAAAA mee te gooien en frisbeën, wist je dat niet?![]()
Nee, heb 'm heel lief behandeld.![]()
Hé van Dizzee Rascal word ik niet minder agressief, mensen! Nu moet ik wachten tot er weer een positief nummer komt voor 't slapen gaan.
Allemaal de schuld van Sladequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Over foute spelling gesproken. Die artiesten kunnen er ook wat van he.
Binnen. Vriendelijk en veel dankquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/hosting/media/20080715-00tot01.asf
Zeg het ff als je 'm hebt, haal ik 'm weer weg
No problemosquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Binnen. Vriendelijk en veel dank![]()
.
Schijnt inderdaad lastig te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Over foute spelling gesproken. Die artiesten kunnen er ook wat van he.
't Wordt mooi weer, ik kan weer een rok aantrekken. Haar los, t-shirtje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De goede kleding aantrekken helpt altijd!
Rokje, Cee, rokje. Dat verdrievoudigt de garantietermijn ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
't Wordt mooi weer, ik kan weer een rok aantrekken. Haar los, t-shirtje.
En laarzenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rokje, Cee, rokje. Dat verdrievoudigt de garantietermijn ongetwijfeld.
Oh ja, dat bedoel ik ook! Laarzen weet ik niet hoor, da's weer zo warm.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rokje, Cee, rokje. Dat verdrievoudigt de garantietermijn ongetwijfeld.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedoel ik ook! Laarzen weet ik niet hoor, da's weer zo warm.
Rokje of drink je liever?
Rokje of houd je van klassiek?
Zeg, na al die Joss Stone-spammerds hier mag ik even m'n Ronson-fix halen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die Mark Ronson uberhaupt wel eens zelf iets verzonnen in plaats van andere liedjes verbouwen en goedkoop te scoren![]()
![]()
Hij doet het best leuk moet ik eerlijk zeggen! Ga een kwartier TMF kijken, dan zie je pas muzikale verkrachtingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die Mark Ronson uberhaupt wel eens zelf iets verzonnen in plaats van andere liedjes verbouwen en goedkoop te scoren![]()
![]()
Is dat Mark Ronsonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg, na al die Joss Stone-spammerds hier mag ik even m'n Ronson-fix halen.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat Mark Ronson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik al gezegd dat het echt een genie is![]()
[..]
Is dat Mark Ronson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Is dat Mark Ronson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:50 schreef Sersjee het volgende:
Als Karadzic wordt opgepakt, waarom deze gasten dan niet?
Ik gok dat hij doelt op het feit dat Giel dan op vakantie is en we 's ochtends dus wakker worden met Veenstra Veenstra.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Hiephoi!
(Kon het niet laten)
(2 nachtjes en dan...? Sorry heb niet opgelet)
quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij doelt op het feit dat Giel dan op vakantie is en we 's ochtends dus wakker worden met Veenstra Veenstra.
Nopequote:Op woensdag 23 juli 2008 07:54 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik gok dat hij doelt op het feit dat Giel dan op vakantie is en we 's ochtends dus wakker worden met Veenstra Veenstra.
Vind ik mijn versie van het verhaal toch leukerquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nope, meer op dat ik nog 2 nachtjes moet werken en dan weekend heb
.
Mwah , ik vind de mijne eigenlijk wel okquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:42 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vind ik mijn versie van het verhaal toch leuker
Op basis van serienummer kunnen ze ook alles nakijken en eventueel bonnummer op je afschriften terugzoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:49 schreef Cee het volgende:
Baggerzooi.
a.s. maandagquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb vanochtend uit frustratie maar Efteling Radio opgezet. Kon die Giel niet meer aanhoren. Echt zo slecht. En dan nog een uur langer ook nog vanaf september...![]()
![]()
Wanneer kwam Veenstra Veenstra in de Ochtend ook alweer: 28 juli?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 09:32 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
![]()
De hele ochtend "papier hier", was ook niet echt om vrolijk van te worden.....
Ja maar, ik hou nie van voetbal. En eindeloos gejengel over een irritante melodiequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... leuk om af en toe te horen. En wat voetbalherinneringen erbij
.
Iedereen stopt ook met postenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stil in juli.
Dat kan je wel stellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
En we gaan nog ff door met fijne plaatjes.
Tegenwoordig moeten alle uren in een naar urensysteem. Pfff. Maar goed, deze week zit er in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ben ik weer, had vergadering
Nu opeens heel druk, altijd hetzelfde gedonder
Maar zonder borstpartij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dat meisje met het spleetje.
urenschrijven is kutquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten alle uren in een naar urensysteem. Pfff. Maar goed, deze week zit er in.
Kan ik wel leuk verder photoshoppen.
Scheelt dat ik werk heb waar fokken makkelijk kan tussen programmas schrijven en draaien , wat vaak half uur duurtquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
urenschrijven is kut
9-17:30: Fok! Forum
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
urenschrijven is kut
9-17:30: Fok! Forum
Dat geluk heb ik inderdaad ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scheelt dat ik werk heb waar fokken makkelijk kan tussen programmas schrijven en draaien , wat vaak half uur duurt
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige oude klassiekers worden net te vaak gedraaid.
Die single hebben ze ook al een kwartier eerder gedraaidquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Zo, hallo dan
Fragment is trouwens JLO - If you had my love. Haar eerste single en toen was ze nog wel redelijk tof.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Zo, hallo dan
Fragment is trouwens JLO - If you had my love. Haar eerste single en toen was ze nog wel redelijk tof.
Doe dan ook onze cubaanse vrienden erbij Buena Vista Social Clubquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef Sersjee het volgende:Gipsy Kings
![]()
*spontaan zin heeft in BBQ*
Same here!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef on_air het volgende:
Gelukkig was ik Kid Rock na drie keer draaien al meer dan zat.
Vrij matigjes idd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Same here!
Jammer dat hij overal echt te vaak gedraaid wordt en zo goed is het ook weer niet...
Het is echt kut gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Same here!
Jammer dat hij overal echt te vaak gedraaid wordt en zo goed is het ook weer niet...
Die ene wel, de andere nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken je deze: site al. Ik kan er mooie ideetjes op doen of gewoon puur vermaak om naar te kijken.
Klik ook eens op
Meen je niet? damn, dan had ik de radio dus een kwartier eerder aan moeten doen want die single vind ik nog altijd wel tof. Schilderen is bijna klaar maar het verloopt niet heel lekker. Krijg wederom het plafond niet egaal. Denk dat we dat maar even door iemand laten doen die meer ervaring heeft want dit schiet zo niet op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die single hebben ze ook al een kwartier eerder gedraaid.
Al klaar met schilderen?
BAYLA BAYLA BAYLAAAAaaa!
Preciesquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]dat opmaat plingeltje verrade het al vrij snel.
Ga ik ook eens bekijken....quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene wel, de andere niet. Maar voor inspiratie doe ik wel ff een ronde langs bijv. http://www.cssremix.com, http://www.webcreme.com/ en http://www.cssheroes.com/
RAWbyte bedoel je? Ah, nice. Je hebt een standaardapplicatie voor die pageflip gebruikt neem ik aan? Laatst ook mee bezig geweest, middels de bronbestanden kun je daar toch aardig je eigen draai aangevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ga ik ook eens bekijken....
Die andere, ben net een half jaartje bezig. Dus hier en daar nog aan het "prutsen". Hoop er snel meer uit te kunnen halen en er meer tijd voor te hebben...
Nou, ben benieuwdquote:Voor iedereen die het zonde vinden voor Ekdom: maak je over hem maar geen zorgen. Er gloort nieuws aan de horizon! Misschien niet meteen komend seizoen, maar veel langer zal het niet duren. Let maar op
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
[Hans T]
En die prachtige muziek uit de jaren '80.... Shout Shout Let it All Out
[/Hans T]
Wahaha. Eigenlijk elke keer is het hommeles als deze plaat gedraaid wordt. Terecht ook!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ja net als vorige keer toen met dat nummer, weet je nog Cos?
Lekker duidelijk dit
Ja die bedoelde ik inderdaad. Het is wel standaard, maar dan niet van flippage, volgens mij komt het ergens anders vandaan. Beetje verbouwd enzo. Ik zal ook eens op jouw site kijken, vind dat altijd interessant om te zien wat andere doen. Zelf ben ik bezig met "kunstzinnige" posters op dit moment, voor mezelf. En een logo en 2 website`s en dat kost erg veel tijd na mijn "gewone" werk...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
RAWbyte bedoel je? Ah, nice. Je hebt een standaardapplicatie voor die pageflip gebruikt neem ik aan? Laatst ook mee bezig geweest, middels de bronbestanden kun je daar toch aardig je eigen draai aangeven. Mijn Mastamove.com moet ook nodig onderhanden genomen worden .. al ben ik nu meer met muziek bezig en graphics
.
Sorry S. Zo was het niet bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Sersjee het volgende:
Zeg, niet over Summer of '69, hè!
Hele belangrijke plaat voor mij...
Summertime
Die Thunder is alleen wat minder...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil 10000 nights! Ook erg zomers en leuk enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |