Allemaal de schuld van Sladequote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Over foute spelling gesproken. Die artiesten kunnen er ook wat van he.
Binnen. Vriendelijk en veel dankquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef Piles het volgende:
http://piles.nl/hosting/media/20080715-00tot01.asf
Zeg het ff als je 'm hebt, haal ik 'm weer weg
No problemosquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Binnen. Vriendelijk en veel dank![]()
.
Schijnt inderdaad lastig te zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Over foute spelling gesproken. Die artiesten kunnen er ook wat van he.
't Wordt mooi weer, ik kan weer een rok aantrekken. Haar los, t-shirtje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De goede kleding aantrekken helpt altijd!
Rokje, Cee, rokje. Dat verdrievoudigt de garantietermijn ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:21 schreef Cee het volgende:
[..]
't Wordt mooi weer, ik kan weer een rok aantrekken. Haar los, t-shirtje.
En laarzenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rokje, Cee, rokje. Dat verdrievoudigt de garantietermijn ongetwijfeld.
Oh ja, dat bedoel ik ook! Laarzen weet ik niet hoor, da's weer zo warm.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Rokje, Cee, rokje. Dat verdrievoudigt de garantietermijn ongetwijfeld.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, dat bedoel ik ook! Laarzen weet ik niet hoor, da's weer zo warm.
Rokje of drink je liever?
Rokje of houd je van klassiek?
Zeg, na al die Joss Stone-spammerds hier mag ik even m'n Ronson-fix halen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die Mark Ronson uberhaupt wel eens zelf iets verzonnen in plaats van andere liedjes verbouwen en goedkoop te scoren![]()
![]()
Hij doet het best leuk moet ik eerlijk zeggen! Ga een kwartier TMF kijken, dan zie je pas muzikale verkrachtingen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Heeft die Mark Ronson uberhaupt wel eens zelf iets verzonnen in plaats van andere liedjes verbouwen en goedkoop te scoren![]()
![]()
Is dat Mark Ronsonquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg, na al die Joss Stone-spammerds hier mag ik even m'n Ronson-fix halen.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is dat Mark Ronson![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had ik al gezegd dat het echt een genie is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |