Hoezo, sluiter opende nu toch ook?quote:
Volgens mij zei ik dat hierboven ook al...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
He, het [3FM] gedeelte klopt niet.
Moet [3FM #633] TITEL zijn..
1 voordeel de stats zoekt alleen naar woord 3fmquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef Feivel1 het volgende:
He, het [3FM] gedeelte klopt niet.
Moet [3FM #633] TITEL zijn..
I know, maar ik dacht dat het alleen mis ging als we verder gingen in een topic dat niet door de sluiter geopent was. Kennelijk gaat het ook op andere manieren foutquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boriz had er ook 1 geopent uit enthousiastme
God, wat heb ik vandaag?!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij zei ik dat hierboven ook al...
I dunno? Ik een kriebel in m'n keel in ieder geval, maar die zit er al sinds zaterdagquote:
Ome Henk hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boriz had er ook 1 geopent uit enthousiastme
Hij pakt het bovenste (nieuwste) topic uit de Nieuwe Topics lijstquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
I know, maar ik dacht dat het alleen mis ging als we verder gingen in een topic dat niet door de sluiter geopent was. Kennelijk gaat het ook op andere manieren fout
Misschien kan ie beter de lijst op 3fmfan in de gaten houden dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij pakt het bovenste (nieuwste) topic uit de Nieuwe Topics lijst
Hmm, ja, zou kunnen, maar heb nog 3 reeksen die ik bij hou hèquote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:59 schreef Broekie het volgende:
[..]
Misschien kan ie beter de lijst op 3fmfan in de gaten houden dan?
(Al heb ik die nu nog niet geupdate omdat ik nog wacht op de TT wijziging.)
't was ook maar een ideequote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, ja, zou kunnen, maar heb nog 3 reeksen die ik bij hou hè
Veel plezier in Frankrijkquote:
Ik hou automatisch de statistieken van deze reeks bijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik snap er niks van, van dat openen en sluiten en de stats...
Piles houdt stats bij, en dat gaat allemaal automagisch. Maar het gaat fout als er twee topics tegelijk geopent worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik snap er niks van, van dat openen en sluiten en de stats...
Aha, en daarom moet degene die sluit ook openen, dan kan het niet mis gaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hou automatisch de statistieken van deze reeks bij
Zie http://piles.nl/fok/
En als 2 mensen een topic openen gaat het fout
Nee, 1 persoon moet openen, niet 2quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:09 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Aha, en daarom moet degene die sluit ook openen, dan kan het niet mis gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |