urenschrijven is kutquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten alle uren in een naar urensysteem. Pfff. Maar goed, deze week zit er in.
Kan ik wel leuk verder photoshoppen.
Scheelt dat ik werk heb waar fokken makkelijk kan tussen programmas schrijven en draaien , wat vaak half uur duurtquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
urenschrijven is kut
9-17:30: Fok! Forum
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
urenschrijven is kut
9-17:30: Fok! Forum
Dat geluk heb ik inderdaad ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scheelt dat ik werk heb waar fokken makkelijk kan tussen programmas schrijven en draaien , wat vaak half uur duurt
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige oude klassiekers worden net te vaak gedraaid.
Die single hebben ze ook al een kwartier eerder gedraaidquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Zo, hallo dan
Fragment is trouwens JLO - If you had my love. Haar eerste single en toen was ze nog wel redelijk tof.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Zo, hallo dan
Fragment is trouwens JLO - If you had my love. Haar eerste single en toen was ze nog wel redelijk tof.
Doe dan ook onze cubaanse vrienden erbij Buena Vista Social Clubquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef Sersjee het volgende:Gipsy Kings
![]()
*spontaan zin heeft in BBQ*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |