Ja maar, ik hou nie van voetbal. En eindeloos gejengel over een irritante melodiequote:Op woensdag 23 juli 2008 09:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... leuk om af en toe te horen. En wat voetbalherinneringen erbij
.
Iedereen stopt ook met postenquote:Op woensdag 23 juli 2008 09:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Stil in juli.
Dat kan je wel stellenquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
En we gaan nog ff door met fijne plaatjes.
Tegenwoordig moeten alle uren in een naar urensysteem. Pfff. Maar goed, deze week zit er in.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:03 schreef SilentChaos het volgende:
Ben ik weer, had vergadering
Nu opeens heel druk, altijd hetzelfde gedonder
Maar zonder borstpartij.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dat meisje met het spleetje.
urenschrijven is kutquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tegenwoordig moeten alle uren in een naar urensysteem. Pfff. Maar goed, deze week zit er in.
Kan ik wel leuk verder photoshoppen.
Scheelt dat ik werk heb waar fokken makkelijk kan tussen programmas schrijven en draaien , wat vaak half uur duurtquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
urenschrijven is kut
9-17:30: Fok! Forum
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
urenschrijven is kut
9-17:30: Fok! Forum
Dat geluk heb ik inderdaad ookquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scheelt dat ik werk heb waar fokken makkelijk kan tussen programmas schrijven en draaien , wat vaak half uur duurt
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige oude klassiekers worden net te vaak gedraaid.
Die single hebben ze ook al een kwartier eerder gedraaidquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Zo, hallo dan
Fragment is trouwens JLO - If you had my love. Haar eerste single en toen was ze nog wel redelijk tof.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:43 schreef -Hans- het volgende:
Zo, hallo dan
Fragment is trouwens JLO - If you had my love. Haar eerste single en toen was ze nog wel redelijk tof.
Doe dan ook onze cubaanse vrienden erbij Buena Vista Social Clubquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef Sersjee het volgende:Gipsy Kings
![]()
*spontaan zin heeft in BBQ*
Same here!quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef on_air het volgende:
Gelukkig was ik Kid Rock na drie keer draaien al meer dan zat.
Vrij matigjes idd.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Same here!
Jammer dat hij overal echt te vaak gedraaid wordt en zo goed is het ook weer niet...
Het is echt kut gewoon.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Same here!
Jammer dat hij overal echt te vaak gedraaid wordt en zo goed is het ook weer niet...
Die ene wel, de andere nietquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken je deze: site al. Ik kan er mooie ideetjes op doen of gewoon puur vermaak om naar te kijken.
Klik ook eens op
Meen je niet? damn, dan had ik de radio dus een kwartier eerder aan moeten doen want die single vind ik nog altijd wel tof. Schilderen is bijna klaar maar het verloopt niet heel lekker. Krijg wederom het plafond niet egaal. Denk dat we dat maar even door iemand laten doen die meer ervaring heeft want dit schiet zo niet op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die single hebben ze ook al een kwartier eerder gedraaid.
Al klaar met schilderen?
BAYLA BAYLA BAYLAAAAaaa!
Preciesquote:Op woensdag 23 juli 2008 10:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]dat opmaat plingeltje verrade het al vrij snel.
Ga ik ook eens bekijken....quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ene wel, de andere niet. Maar voor inspiratie doe ik wel ff een ronde langs bijv. http://www.cssremix.com, http://www.webcreme.com/ en http://www.cssheroes.com/
RAWbyte bedoel je? Ah, nice. Je hebt een standaardapplicatie voor die pageflip gebruikt neem ik aan? Laatst ook mee bezig geweest, middels de bronbestanden kun je daar toch aardig je eigen draai aangevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ga ik ook eens bekijken....
Die andere, ben net een half jaartje bezig. Dus hier en daar nog aan het "prutsen". Hoop er snel meer uit te kunnen halen en er meer tijd voor te hebben...
Nou, ben benieuwdquote:Voor iedereen die het zonde vinden voor Ekdom: maak je over hem maar geen zorgen. Er gloort nieuws aan de horizon! Misschien niet meteen komend seizoen, maar veel langer zal het niet duren. Let maar op
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
[Hans T]
En die prachtige muziek uit de jaren '80.... Shout Shout Let it All Out
[/Hans T]
Wahaha. Eigenlijk elke keer is het hommeles als deze plaat gedraaid wordt. Terecht ook!quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:25 schreef SilentChaos het volgende:
Ja net als vorige keer toen met dat nummer, weet je nog Cos?
Lekker duidelijk dit
Ja die bedoelde ik inderdaad. Het is wel standaard, maar dan niet van flippage, volgens mij komt het ergens anders vandaan. Beetje verbouwd enzo. Ik zal ook eens op jouw site kijken, vind dat altijd interessant om te zien wat andere doen. Zelf ben ik bezig met "kunstzinnige" posters op dit moment, voor mezelf. En een logo en 2 website`s en dat kost erg veel tijd na mijn "gewone" werk...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
RAWbyte bedoel je? Ah, nice. Je hebt een standaardapplicatie voor die pageflip gebruikt neem ik aan? Laatst ook mee bezig geweest, middels de bronbestanden kun je daar toch aardig je eigen draai aangeven. Mijn Mastamove.com moet ook nodig onderhanden genomen worden .. al ben ik nu meer met muziek bezig en graphics
.
Sorry S. Zo was het niet bedoeld.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:24 schreef Sersjee het volgende:
Zeg, niet over Summer of '69, hè!
Hele belangrijke plaat voor mij...
Summertime
Die Thunder is alleen wat minder...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:36 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil 10000 nights! Ook erg zomers en leuk enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |