ja, wat is er eigenlijk met Tiffany gebeurdquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
16 jaar inderdaad en dan al zo'n aardige stem hebben. Daar gaan we vast nog wel vaker wat van horen al weet je dat tegenwoordig nooit helemaal zeker.
misschien een verwarrende post, een man moet ook niet proberen te multitaskenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wat is er eigenlijk met Tiffany gebeurd
BAKERSTREET
Die heeft nog in de Playboy gestaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wat is er eigenlijk met Tiffany gebeurd
BAKERSTREET
Band on the run door Foo Fighters is ook leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef on_air het volgende:
Wat vet, Gerry Rafferty door de Foo Fighters.
ooh die heb ik dan even gemist.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heeft nog in de Playboy gestaan!
Heb haar een jaar of 2-3 geleden nog gesproken. Deed een interview in Alle40Goed met Sander de Heer (dat produceerde ik toen)quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet ze even naar 3voor12 mailenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb haar een jaar of 2-3 geleden nog gesproken. Deed een interview in Alle40Goed met Sander de Heer (dat produceerde ik toen)
Ze deed nog gewoon zingen en nieuwe liedjes opnemen....(maar geen hits scoren)
Dat heb ik ook gelezen, maar vond de Playboy toch wat interessanterquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb haar een jaar of 2-3 geleden nog gesproken. Deed een interview in Alle40Goed met Sander de Heer (dat produceerde ik toen)
OK, maar dus nog wel bezig in het vak kennelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Belinda Carlisle ook....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Katja shoot was mooier (y)quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
De Playboy foto's van Tiffany zijn trouwens hier te vinden.
edit: Belinda Carlisle... Daar was ik vroeger verliefd op!
wie nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Weet ik meteen wat ik morgen in de request ga gooien: Heaven is a place on earth!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wie niet
stuur Gerard maar eens een berichtje over haar, zit 'ie gelijk rechtop
hij heeft heel recent nog circle in the sand gedraaid, dus denk niet dat dat gaat lukken....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik meteen wat ik morgen in de request ga gooien: Heaven is a place on earth!
Katja, heb nog met haar op school gezeten , wel paar klassen lager. Plastic fantastic vrouwtje, haar moeder sonja is een heel lief mens, viel vaak in als invalleerkracht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:43 schreef on_air het volgende:
[..]
De Katja shoot was mooier (y)
Moet ik beter kunnen.
en dat even heel lekker meeblerenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft heel recent nog circle in the sand gedraaid, dus denk niet dat dat gaat lukken....
Tiffany - I think we're alone nowquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Jammer dat ik de opmerking daarvoor net mistequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
"Zie ik eruit als Coen en Sander??"
Ben 'm vanaf nu ook zat eigenlijk. Weer snel kapot gedraaidquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
Viva la Vida maar weer eens voor de afwisseling
ik kan hem vooralsnog prima hebben, hoewel ik in het begin helemaal niets aan dit nummer vondquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
Viva la Vida maar weer eens voor de afwisseling
Is dat al bekend ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan hem vooralsnog prima hebben, hoewel ik in het begin helemaal niets aan dit nummer vond
Maar aangezien het de nieuwe MH wordt ben ik hem wel weer zat straks![]()
ik heb geen inside info johquote:
Nouja ze draaien hem toch elke 2 uur ongeveer dus veel verschil zou het niet maken om Viva la Vida (quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb geen inside info johmaar we roepen al drie weken hier dat het de MH wordt, vandaar
Nee, 's avonds is ie veel vrijer, of hij krijgt betere muziek van de redactiequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Stenders time en die voelt zich als een vis in het water op het 3voor12 tijdstip. Weet niet of hij overdag ook dezelfde vrijheid heeft, maar s' avonds lijkt hij aardig los te kunnen qua muziekinvulling. 't is dat Corton het zo goed doet want anders zou Stenders een goede opvolger zijn.
ligt denk ik toch aan de muzikale vrijheid 's avonds laat. Eric kan ook lekker los gaan met z'n muziek (herinner mij een nummer van Slayerquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Stenders time en die voelt zich als een vis in het water op het 3voor12 tijdstip. Weet niet of hij overdag ook dezelfde vrijheid heeft, maar s' avonds lijkt hij aardig los te kunnen qua muziekinvulling. 't is dat Corton het zo goed doet want anders zou Stenders een goede opvolger zijn.
De enige reden om de MH zo vaak te draaien is omdat ie anders ingehaald wordtquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef TheZapster het volgende:
Nouja ze draaien hem toch elke 2 uur ongeveer dus veel verschil zou het niet maken om Viva la Vida () MH te maken.
Is alleen jammer dat hij zo cam schuw is, voor de rest prima dj.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
je verliest daar ook al aardig wat luisteraars, die even half uurtje in de kantine gaan etenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ligt denk ik toch aan de muzikale vrijheid 's avonds laat. Eric kan ook lekker los gaan met z'n muziek (herinner mij een nummer van Slayer) op dat tijdstip. Bij een lunchprogramma is dat toch wat lastiger lijkt mij.
Rob is gewoon van de oude stempel en vind dat de charme van de radio weg is als mensen hem kunnen bekijken met een webcam.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat hij zo cam schuw is, voor de rest prima dj.
dan moet hij zijn computer ook uitzettenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob is gewoon van de oude stempel en vind dat de charme van de radio weg is als mensen hem kunnen bekijken met een webcam.
En van wie is dat internetradiostation ook al weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan moet hij zijn computer ook uitzetten
Cam heb ik serieus al dagen niet aangehad. Dat trekt deze pc niet..quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat hij zo cam schuw is, voor de rest prima dj.
waarschijnlijk komt Rob nu pas binnen, dus hoeft hij het niet te horenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Piles en AZ => denk ook dat hij 's avonds wat meer vrijheid heeft want dergelijke vrijheid zie je ook terug bij MYA. Die skippen vaak de Megahit als ze het niets vinden.
Beetje jammer dat Rob zijn show begint met Amy *hik* wijnhuis.
bandbreedte gebruik ik voor de Tour streamquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cam heb ik serieus al dagen niet aangehad. Dat trekt deze pc niet..
Grote kans van welquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt Rob nu pas binnen, dus hoeft hij het niet te horen
Ik ook!quote:
Morning EMquote:
Nee hoor, ik ik zet de recorder aan (webcam)quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:10 schreef DenS het volgende:
Ik ook!
Musicpal maar om 06:00 laten afgaan en dan om 09:00 weer slapen![]()
Of ben ik dan erg kansloos bezig
Zei je toch al dat ik het niet wilde zienquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:Giel in zn blote bast onder de does
ah ben jij dat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
bandbreedte gebruik ik voor de Tour stream
Om de purist uit te hangen: het is de Mark Ronson versie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind de winehouse cover toch beter dan het orrigineel
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
Sorry, het nummer werkt aanstekelijk en ik blijf het meezingen en voor me uit neuriën. Just to try it.
Viool? Cello!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:45 schreef on_air het volgende:
Ik kan het wel waarderen, deze repper. Met viooltje. Na gisteren eerste keer gehoord te hebben is het vandaag ook nog leuk.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Zo hoog?
Cello voor mij is tussen de benen, lage warme doortrillende klanken...
Hij gaat weer lekker nuquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:48 schreef -Hans- het volgende:
Lekker bezig die Rob niet weten wanneer Barbara uitzending heeft.
Tja, een kleine en eentje onderweg, dan heb je je rust wel nodig lijkt me.quote:
haha, ja prachtig.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij gaat weer lekker nu
"Jezus, oh nee dat mag ik niet zeggen, NCRV"
Kan ie dit niet blijven doen?quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geweldig weer met Rob![]()
. Heerlijk slap ouwehoeren
.
Heujquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:07 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeedenavond![]()
Hebben jullie dat berichtje gehoord of gelezen van dat dronken varkentje in Italie?![]()
![]()
Lijkt me goed voor in het Ekstra Weekend wiek overzicht
Ochtend dienst hequote:
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ochtend dienst he. Om half 6 gaat de wekker weer
. Volgende week weer nacht (en dan ben ik de baas
. Week erop laat, en die week daarop weer ochtend (weer de baas
) .
quote:Op woensdag 16 juli 2008 23:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Heuj
En ja![]()
Politie redt dronken varkentje uit handen van Duits 'varken'
De late/middag diensten zijn het fijnstequote:Op woensdag 16 juli 2008 23:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Hm, half 6 is uhm vrij vroeg. Maar toch een wat handiger ritme dan nachtdiensten draaien, lijkt me.
Je moet maar es naar meer van dit gezelschap luisteren. Echt bijzonderquote:Op woensdag 16 juli 2008 23:52 schreef Sersjee het volgende:
Het is vast hartstikke hip enzo, maarreh... WTF?!
Correct.quote:Op donderdag 17 juli 2008 00:28 schreef Sirolf het volgende:
Vannacht weer tijd voor Domien dacht ik.
Niet om het een of ander, maar dat is nou net de kracht van die jongen, hij kan haast alles spelen. Maakt hem een ideale gast eigenlijk.quote:
quote:
Mogguhquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen overigens
Nirvana
I'm so ugly, that's ok, cause so are you
Is ook een sfeerprogramma geen muziekprogramma.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een baggerradio zeg, dat programma van Giel.
Al die retards op die Nijmeegse vierdaagse, wie interesseert dat nou?
Verplichte week vakantie :-E. Ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en het is niet eens weekend.
Jah, alles chill hierquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Bij jou ook alles flex??
Eh.. zijn er mooie vrouwen daar of hoop je op toeristen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Zoals mijn overbuurman al zei: "Wel genoeg rubbers meenemen naar Kroatie he!"
De gewillige engelse dames, alsof ze het te kort komen op dat eilandjequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eh.. zijn er mooie vrouwen daar of hoop je op toeristen?.
Dat is idd een beroerde verhoudingquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
De verhouding schijnt slecht te zijn...1 vrouw op 5 mannen...
Veel itialiaanse mannen, dus dat is een beetje kut want dat zijn van die hopie hopolossen
Ik zie't wel, ben benieuwd
Smaken verschillen..ik vond het heel erg saai..liedjes lijken allemaal op elkaar..ben na 40 minuten weggegaanquote:Sheryl Crow
Wat een vrouwWat een optreden op Parkpop
Was natuurlijk niet bij het optreden, maar vind haar zeker bloedmooie liedjes gemaakt hebben. Al moeten ze 'all i wanna do' 's ff gewoon een jaar in de ijskast zetten en 's wat anders draaienquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:44 schreef Glacier het volgende:
Smaken verschillen..ik vond het heel erg saai..liedjes lijken allemaal op elkaar..ben na 40 minuten weggegaan
mag wel gespeeld worden, alleen ergens aan eindequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet bij het optreden, maar vind haar zeker bloedmooie liedjes gemaakt hebben. Al moeten ze 'all i wanna do' 's ff gewoon een jaar in de ijskast zetten en 's wat anders draaien.
Da's ook wel heel erg hopie hopolossie-achtig toch? Friends-quotes gebruiken?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik zeg altijd gewoon: "Hey...How you doin'?"
Heb 't ook ooit gehad; met de bus naar Rimini en dan niet verder dan de NL grens komen. Zat je dezelfde avond weer thuis op de bankquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
zal je maar gebeuren, als redelijk betrouwbaar reisbureau failliet gaat. dag vakantie
Zoals Strong Enoughquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet bij het optreden, maar vind haar zeker bloedmooie liedjes gemaakt hebben. Al moeten ze 'all i wanna do' 's ff gewoon een jaar in de ijskast zetten en 's wat anders draaien.
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Over aantal weekjes bij de homo 100, of ga je dan uit dit topic verdwijnen in die periode
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]. Hoogstwaarschijnlijk ga ik niet luisteren idd.
Een week? Mag hopen dat dat tot een paar uurtjes beperkt blijft...quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..], gewoon een weekje verstand op 0 zetten en lekker blij mee doen
quote:
quote:Luistercijfer mei - juni: Radio 3FM en 100%NL winnen flink
Luistercijfer mei - juni: Radio 3FM en 100%NL winnen flinkRadio 3FM en 100%NL hebben goede zaken gedaan in de jongste luistercijfers de. 3FM steeg met 0,4 procent en heeft nu een marktaandeel van 8,0 procent. 100%NL steeg met 0,5 procent en heeft nu een aandeel van 2,4 procent. Het gaat daarmee Slam!FM en Radio 4 voorbij. Dit blijkt uit de lusitercijfers van Intomart GFK over de periode april - mei 2008.
Maar ook Radio 538 en Q-music wisten te stijgen. Vooral Radio 2 moest inleveren (-0,5 procent). Een andere opvallende zakker is Radio Veronica. De 80's en 90's zender levert 0,4 procent in.
De gemiddelde luistertijd per dag (personen 10+ jaar) bedraagt over deze periode in het tijdvak 07:00-24:00 uur 3 uur en 5 minuten. De gemiddelde luistertijd is daarmee vier minuten korter dan in de vorige meetperiode. Aan het onderzoek deden 8.812 respondenten van 10 jaar en ouder mee.
Stijgers: Radio 538, Radio 3FM, Q-music, Radio 1, Slam!FM, 100%NL, TMF Radio, Radio 6, E power Radio
Dalers: Radio 2, Sky Radio, Radio Veronica, Arrow Classic Rock, Radio 5, Classic FM, Radio 4, BNR Nieuwsradio, TMF Radio, Radio 6, ORN Radio
Gelijk: Arrow Jazz FM, Caz!, Kink FM, Overige zenders
De cijfers (%) :
01. Radio 538 - 12,0 (11,8)
02. Radio 2 - 9,4 (9,9)
03. Sky Radio - 8,9 (9,1)
04. Radio 3FM - 8,0 (7,6)
05. Q-music - 7,9 (7,6)
06. Radio 1 - 6,9 (6,8)
07. Radio Veronica - 5,7 (6,1)
08. Radio 10 Gold - 2,9 (3,2)
09. Arrow Classic Rock - 2,4 (2,6)
10. Radio 5 - 2,3 (2,4)
11. Classic FM - 2,0 (2,2)
12. 100%NL - 2,4 (1,9)
13. Slam!FM - 2,3 (2,1)
14. Radio 4 - 1,8 (1,9)
15. BNR Nieuwsradio - 0,7 (0,8)
16. Arrow Jazz FM - 0,7 (0,7)
17. Caz! - 0,4 (0,4)
18. Kink FM - 0,3 (0,3)
19. TMF Radio - 0,3 (0,2)
20. Radio 6 - 0,2 (0,1)
--. ORN Radio 13,2 (13,3)
--. E Power Radio 4,0 (3,7)
--. Overige zenders 5,4 (5,4)
Jah, doe 's gek!quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meneer Ekdom, draai per ongeluk es een andere plaat van Amy MacDonald....
Over verkeerde nummers gesproken; Hey Little Girl is een prachtnummer terwijl ik Crazy vrij matig vind.quote:
Gelukkig dat 3FM is gestegen maar damn, zie eens hoe hard Q-music komt opzetten. 3FM is een grote naam maar het duurt niet lang meer en dan is Q-music (wtf) toch echt groter. En zo zakt 3FM toch wel steeds lager en lager.quote:04. Radio 3FM - 8,0 (7,6)
05. Q-music - 7,9 (7,6)
Later vandaag ga ik weer verder. Moet eerst even een goede rol kopen en daarna kan ik weer los.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
alweer lekker aan de rol
Komende maand stort alles weer in en schiet radio 1 de lucht inquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig dat 3FM is gestegen maar damn, zie eens hoe hard Q-music komt opzetten. 3FM is een grote naam maar het duurt niet lang meer en dan is Q-music (wtf) toch echt groter. En zo zakt 3FM toch wel steeds lager en lager.
3fm blijft denk ik wel een top 4 speler. als er ergens iets afgesnoept wordt dan is het wel Sky Radio - 8,9 (9,1), zeker als er dit jaar weer een glazenhuis komt.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig dat 3FM is gestegen maar damn, zie eens hoe hard Q-music komt opzetten. 3FM is een grote naam maar het duurt niet lang meer en dan is Q-music (wtf) toch echt groter. En zo zakt 3FM toch wel steeds lager en lager.
dan zou het de volgende keer voor 3FM wel eens vervelend kunnen worden, maar misschien valt het nog wel mee.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:41 schreef borisz het volgende:
Komende maand stort alles weer in en schiet radio 1 de lucht in
Glazenhuis zal inderdaad wel zorgen voor een procent meer maar het lukt 3FM niet om dat aantal vast te houden. 3FM zit echt al maanden rond hetzelfde percentage. Hopelijk blijven ze in de top 4 maar Q-music gaat wel hard. Volgende maand zullen veel stations met wat minder moeten doen vanwege de vakantieperiode. We gaan het zien.quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm blijft denk ik wel een top 4 speler. als er ergens iets afgesnoept wordt dan is het wel Sky Radio - 8,9 (9,1), zeker als er dit jaar weer een glazenhuis komt.
Nog nooit gehoord? Echt zo'n Arbeidsvitaminenplaat. Niksanquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een heerlijk nummer van yellow pearl, had het nog nooit gehoord
Kende ik al en is erg goed maar die van Stardust vind ik gewoon beterquote:
Sja. Vooral 501 reclame.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is zo'n vette plaat![]()
Inside![]()
Rock 'n roll !!
een schildersoveralquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag jij eens raden welke broek ik straks hoop te kopen..![]()
HOOP te kopen? Persoonlijk vind ik die 501's te nauwe pijpen hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag jij eens raden welke broek ik straks hoop te kopen..![]()
Maak me gek Wit brood met haringquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
- Vers brood van de bakker
- Boerenmeshangerkaas van de markt
- HaringWat is het leven toch slecht zo af en toe
quote:
512 ken ik maar die zuin dus wat ruimer t.o.v. van de 501? Ik wil nu juist een maatje kleiner want het mag van mij wel iets strakker en minder ruim.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef cosmick het volgende:
HOOP te kopen? Persoonlijk vind ik die 501's te nauwe pijpen hebben.
Ik zweer tegenwoordig bij de 512's.
Goed bezigquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
- Vers brood van de bakker
- Boerenmeshangerkaas van de markt
- HaringWat is het leven toch slecht zo af en toe
512 is net ff wat ruimer en wat minder 80's wat mijn betreftquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:41 schreef -Hans- het volgende:
512 ken ik maar die zuin dus wat ruimer t.o.v. van de 501? Ik wil nu juist een maatje kleiner want het mag van mij wel iets strakker en minder ruim.
Ik schrijf 'm even op mijn lijstje. Toch even passen als ik daar aan toe kom en als het niet al te druk is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
512 is net ff wat ruimer en wat minder 80's wat mijn betreft.
[ afbeelding ].
Nou meid, laat ff weten wat het geworden isquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm even op mijn lijstje. Toch even passen als ik daar aan toe kom en als het niet al te druk is.
hahaha, zal ik doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou meid, laat ff weten wat het geworden is.
Vergaderingquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaha, zal ik doen.
The Cure![]()
zit Roel te vergaderen of is hij afgehaakt vanwege de slechte(?) muziek ?
Net op tijd terug om de laatste minuten van de matige AV te horen. Persoonlijk vond ik het niet een heel boeiende playlist dus ik hoop dat het vuurwerk zometeen komt bij Stenders. Komen weer een hoop buien deze kant op.. Grom.quote:
Hij begint goed, Madnessquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broodje stenders, wat zal er vandaag voor muzikaal beleg opzitten.
Love Is Free is btw wel een echt leuk liedje IMHOquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Dat ben ik wel met je eens Cos...
Ik vond't fantastisch, goeie band, goeie zangeres, speelt ook een hoop instrumenten, mooie vrouw (ondanks haar leeftijd). En ik vond de liedjes juist wel erg afwisselend. Wel allemaal erg poppy, maar dat vond ik niet zo storend.
Ohwja, ik weet wat je bedoeltquote:Hopie hopolossen? Gewoon van die figuren die een beetje hopoloos zijn en achter elke vrouw aan gaan
Ik weet niet of je uit de randstad komt, maar hier zie je dat heel erg met de marokkanen in discotheken! Alles aanspreken (op een niet al te normale manier) en eigenlijk gewoon een vorm van licht stalken
Ieder z'n tacktiek natuurlijk...
Ken ik jou niet ergens van?quote:Ik zeg altijd gewoon: "Hey...How you doin'?"
Goed nieuws iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef borisz het volgende:
Gelukkig luister ik niet nuquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
grease medly, we worden q-music
Lunch..dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
de lunch smaakt mij niet vandaag tot nu toe
Kroeppoek oke, maar herkenbare garnalenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb net een overheerlijk broodje met garnalen op
Ik vind haring juist weer niet lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kroeppoek oke, maar herkenbare garnalen
Mjamquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net een overheerlijk broodje met garnalen op
Mijn oom die vaart op een schip en haalde dan vroeger in het oosten van de wereld heeel hele grote gamba'squote:Op donderdag 17 juli 2008 12:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mjam
* Glacier heeft ook wel weer eens zin in hele grote gamba's
Ik heb net even de shoutcast stream tijdens het nieuws geluisterd en dat ging goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:00 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Ligt het aan mijn verbinding of hebben jullie ook last dat het online luisteren niet goed gaat. Ik krijg amper verbinding met 3FM en als ik verbinding heb dan is die verbinding binnen een paar seconde weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |