Love Is Free is btw wel een echt leuk liedje IMHOquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Dat ben ik wel met je eens Cos...
Ik vond't fantastisch, goeie band, goeie zangeres, speelt ook een hoop instrumenten, mooie vrouw (ondanks haar leeftijd). En ik vond de liedjes juist wel erg afwisselend. Wel allemaal erg poppy, maar dat vond ik niet zo storend.
Ohwja, ik weet wat je bedoeltquote:Hopie hopolossen? Gewoon van die figuren die een beetje hopoloos zijn en achter elke vrouw aan gaan
Ik weet niet of je uit de randstad komt, maar hier zie je dat heel erg met de marokkanen in discotheken! Alles aanspreken (op een niet al te normale manier) en eigenlijk gewoon een vorm van licht stalken
Ieder z'n tacktiek natuurlijk...
Ken ik jou niet ergens van?quote:Ik zeg altijd gewoon: "Hey...How you doin'?"
Goed nieuws iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef borisz het volgende:
Gelukkig luister ik niet nuquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
grease medly, we worden q-music
Lunch..dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
de lunch smaakt mij niet vandaag tot nu toe
Kroeppoek oke, maar herkenbare garnalenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb net een overheerlijk broodje met garnalen op
Ik vind haring juist weer niet lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kroeppoek oke, maar herkenbare garnalen
Mjamquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net een overheerlijk broodje met garnalen op
Mijn oom die vaart op een schip en haalde dan vroeger in het oosten van de wereld heeel hele grote gamba'squote:Op donderdag 17 juli 2008 12:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mjam
* Glacier heeft ook wel weer eens zin in hele grote gamba's
Ik heb net even de shoutcast stream tijdens het nieuws geluisterd en dat ging goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:00 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Ligt het aan mijn verbinding of hebben jullie ook last dat het online luisteren niet goed gaat. Ik krijg amper verbinding met 3FM en als ik verbinding heb dan is die verbinding binnen een paar seconde weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |