Kende ik al en is erg goed maar die van Stardust vind ik gewoon beterquote:
Sja. Vooral 501 reclame.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:32 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is zo'n vette plaat![]()
Inside![]()
Rock 'n roll !!
een schildersoveralquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag jij eens raden welke broek ik straks hoop te kopen..![]()
HOOP te kopen? Persoonlijk vind ik die 501's te nauwe pijpen hebben.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag jij eens raden welke broek ik straks hoop te kopen..![]()
Maak me gek Wit brood met haringquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
- Vers brood van de bakker
- Boerenmeshangerkaas van de markt
- HaringWat is het leven toch slecht zo af en toe
quote:
512 ken ik maar die zuin dus wat ruimer t.o.v. van de 501? Ik wil nu juist een maatje kleiner want het mag van mij wel iets strakker en minder ruim.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef cosmick het volgende:
HOOP te kopen? Persoonlijk vind ik die 501's te nauwe pijpen hebben.
Ik zweer tegenwoordig bij de 512's.
Goed bezigquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:37 schreef borisz het volgende:
- Vers brood van de bakker
- Boerenmeshangerkaas van de markt
- HaringWat is het leven toch slecht zo af en toe
512 is net ff wat ruimer en wat minder 80's wat mijn betreftquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:41 schreef -Hans- het volgende:
512 ken ik maar die zuin dus wat ruimer t.o.v. van de 501? Ik wil nu juist een maatje kleiner want het mag van mij wel iets strakker en minder ruim.
Ik schrijf 'm even op mijn lijstje. Toch even passen als ik daar aan toe kom en als het niet al te druk is.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
512 is net ff wat ruimer en wat minder 80's wat mijn betreft.
[ afbeelding ].
Nou meid, laat ff weten wat het geworden isquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik schrijf 'm even op mijn lijstje. Toch even passen als ik daar aan toe kom en als het niet al te druk is.
hahaha, zal ik doen.quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou meid, laat ff weten wat het geworden is.
Vergaderingquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
hahaha, zal ik doen.
The Cure![]()
zit Roel te vergaderen of is hij afgehaakt vanwege de slechte(?) muziek ?
Net op tijd terug om de laatste minuten van de matige AV te horen. Persoonlijk vond ik het niet een heel boeiende playlist dus ik hoop dat het vuurwerk zometeen komt bij Stenders. Komen weer een hoop buien deze kant op.. Grom.quote:
Hij begint goed, Madnessquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Broodje stenders, wat zal er vandaag voor muzikaal beleg opzitten.
Love Is Free is btw wel een echt leuk liedje IMHOquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:48 schreef SilentChaos het volgende:
Dat ben ik wel met je eens Cos...
Ik vond't fantastisch, goeie band, goeie zangeres, speelt ook een hoop instrumenten, mooie vrouw (ondanks haar leeftijd). En ik vond de liedjes juist wel erg afwisselend. Wel allemaal erg poppy, maar dat vond ik niet zo storend.
Ohwja, ik weet wat je bedoeltquote:Hopie hopolossen? Gewoon van die figuren die een beetje hopoloos zijn en achter elke vrouw aan gaan
Ik weet niet of je uit de randstad komt, maar hier zie je dat heel erg met de marokkanen in discotheken! Alles aanspreken (op een niet al te normale manier) en eigenlijk gewoon een vorm van licht stalken
Ieder z'n tacktiek natuurlijk...
Ken ik jou niet ergens van?quote:Ik zeg altijd gewoon: "Hey...How you doin'?"
Goed nieuws iddquote:Op donderdag 17 juli 2008 10:17 schreef borisz het volgende:
Gelukkig luister ik niet nuquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
grease medly, we worden q-music
Lunch..dat is wel een goed ideequote:Op donderdag 17 juli 2008 12:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
de lunch smaakt mij niet vandaag tot nu toe
Kroeppoek oke, maar herkenbare garnalenquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb net een overheerlijk broodje met garnalen op
Ik vind haring juist weer niet lekkerquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kroeppoek oke, maar herkenbare garnalen
Mjamquote:Op donderdag 17 juli 2008 12:49 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb net een overheerlijk broodje met garnalen op
Mijn oom die vaart op een schip en haalde dan vroeger in het oosten van de wereld heeel hele grote gamba'squote:Op donderdag 17 juli 2008 12:53 schreef Glacier het volgende:
[..]
Mjam
* Glacier heeft ook wel weer eens zin in hele grote gamba's
Ik heb net even de shoutcast stream tijdens het nieuws geluisterd en dat ging goedquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:00 schreef Topspin het volgende:
Goede middag
Ligt het aan mijn verbinding of hebben jullie ook last dat het online luisteren niet goed gaat. Ik krijg amper verbinding met 3FM en als ik verbinding heb dan is die verbinding binnen een paar seconde weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |