ja, wat is er eigenlijk met Tiffany gebeurdquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
16 jaar inderdaad en dan al zo'n aardige stem hebben. Daar gaan we vast nog wel vaker wat van horen al weet je dat tegenwoordig nooit helemaal zeker.
misschien een verwarrende post, een man moet ook niet proberen te multitaskenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wat is er eigenlijk met Tiffany gebeurd
BAKERSTREET
Die heeft nog in de Playboy gestaan!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wat is er eigenlijk met Tiffany gebeurd
BAKERSTREET
Band on the run door Foo Fighters is ook leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:31 schreef on_air het volgende:
Wat vet, Gerry Rafferty door de Foo Fighters.
ooh die heb ik dan even gemist.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heeft nog in de Playboy gestaan!
Heb haar een jaar of 2-3 geleden nog gesproken. Deed een interview in Alle40Goed met Sander de Heer (dat produceerde ik toen)quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet ze even naar 3voor12 mailenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb haar een jaar of 2-3 geleden nog gesproken. Deed een interview in Alle40Goed met Sander de Heer (dat produceerde ik toen)
Ze deed nog gewoon zingen en nieuwe liedjes opnemen....(maar geen hits scoren)
Dat heb ik ook gelezen, maar vond de Playboy toch wat interessanterquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Heb haar een jaar of 2-3 geleden nog gesproken. Deed een interview in Alle40Goed met Sander de Heer (dat produceerde ik toen)
OK, maar dus nog wel bezig in het vak kennelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Belinda Carlisle ook....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De Katja shoot was mooier (y)quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
De Playboy foto's van Tiffany zijn trouwens hier te vinden.
edit: Belinda Carlisle... Daar was ik vroeger verliefd op!
wie nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Weet ik meteen wat ik morgen in de request ga gooien: Heaven is a place on earth!quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
wie niet
stuur Gerard maar eens een berichtje over haar, zit 'ie gelijk rechtop
hij heeft heel recent nog circle in the sand gedraaid, dus denk niet dat dat gaat lukken....quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:45 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet ik meteen wat ik morgen in de request ga gooien: Heaven is a place on earth!
Katja, heb nog met haar op school gezeten , wel paar klassen lager. Plastic fantastic vrouwtje, haar moeder sonja is een heel lief mens, viel vaak in als invalleerkracht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:43 schreef on_air het volgende:
[..]
De Katja shoot was mooier (y)
Moet ik beter kunnen.
en dat even heel lekker meeblerenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij heeft heel recent nog circle in the sand gedraaid, dus denk niet dat dat gaat lukken....
Tiffany - I think we're alone nowquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:41 schreef Sersjee het volgende:
Jammer dat ik de opmerking daarvoor net mistequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:51 schreef Againzender het volgende:
"Zie ik eruit als Coen en Sander??"
Ben 'm vanaf nu ook zat eigenlijk. Weer snel kapot gedraaidquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
Viva la Vida maar weer eens voor de afwisseling
ik kan hem vooralsnog prima hebben, hoewel ik in het begin helemaal niets aan dit nummer vondquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:52 schreef TheZapster het volgende:
Viva la Vida maar weer eens voor de afwisseling
Is dat al bekend ?quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik kan hem vooralsnog prima hebben, hoewel ik in het begin helemaal niets aan dit nummer vond
Maar aangezien het de nieuwe MH wordt ben ik hem wel weer zat straks![]()
ik heb geen inside info johquote:
Nouja ze draaien hem toch elke 2 uur ongeveer dus veel verschil zou het niet maken om Viva la Vida (quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb geen inside info johmaar we roepen al drie weken hier dat het de MH wordt, vandaar
Nee, 's avonds is ie veel vrijer, of hij krijgt betere muziek van de redactiequote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Stenders time en die voelt zich als een vis in het water op het 3voor12 tijdstip. Weet niet of hij overdag ook dezelfde vrijheid heeft, maar s' avonds lijkt hij aardig los te kunnen qua muziekinvulling. 't is dat Corton het zo goed doet want anders zou Stenders een goede opvolger zijn.
ligt denk ik toch aan de muzikale vrijheid 's avonds laat. Eric kan ook lekker los gaan met z'n muziek (herinner mij een nummer van Slayerquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
Straks weer Stenders time en die voelt zich als een vis in het water op het 3voor12 tijdstip. Weet niet of hij overdag ook dezelfde vrijheid heeft, maar s' avonds lijkt hij aardig los te kunnen qua muziekinvulling. 't is dat Corton het zo goed doet want anders zou Stenders een goede opvolger zijn.
De enige reden om de MH zo vaak te draaien is omdat ie anders ingehaald wordtquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef TheZapster het volgende:
Nouja ze draaien hem toch elke 2 uur ongeveer dus veel verschil zou het niet maken om Viva la Vida () MH te maken.
Is alleen jammer dat hij zo cam schuw is, voor de rest prima dj.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:56 schreef -Hans- het volgende:
je verliest daar ook al aardig wat luisteraars, die even half uurtje in de kantine gaan etenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
ligt denk ik toch aan de muzikale vrijheid 's avonds laat. Eric kan ook lekker los gaan met z'n muziek (herinner mij een nummer van Slayer) op dat tijdstip. Bij een lunchprogramma is dat toch wat lastiger lijkt mij.
Rob is gewoon van de oude stempel en vind dat de charme van de radio weg is als mensen hem kunnen bekijken met een webcam.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat hij zo cam schuw is, voor de rest prima dj.
dan moet hij zijn computer ook uitzettenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:03 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Rob is gewoon van de oude stempel en vind dat de charme van de radio weg is als mensen hem kunnen bekijken met een webcam.
En van wie is dat internetradiostation ook al weerquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dan moet hij zijn computer ook uitzetten
Cam heb ik serieus al dagen niet aangehad. Dat trekt deze pc niet..quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is alleen jammer dat hij zo cam schuw is, voor de rest prima dj.
waarschijnlijk komt Rob nu pas binnen, dus hoeft hij het niet te horenquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:05 schreef -Hans- het volgende:
Piles en AZ => denk ook dat hij 's avonds wat meer vrijheid heeft want dergelijke vrijheid zie je ook terug bij MYA. Die skippen vaak de Megahit als ze het niets vinden.
Beetje jammer dat Rob zijn show begint met Amy *hik* wijnhuis.
bandbreedte gebruik ik voor de Tour streamquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cam heb ik serieus al dagen niet aangehad. Dat trekt deze pc niet..
Grote kans van welquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
waarschijnlijk komt Rob nu pas binnen, dus hoeft hij het niet te horen
Ik ook!quote:
Morning EMquote:
Nee hoor, ik ik zet de recorder aan (webcam)quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:10 schreef DenS het volgende:
Ik ook!
Musicpal maar om 06:00 laten afgaan en dan om 09:00 weer slapen![]()
Of ben ik dan erg kansloos bezig
Zei je toch al dat ik het niet wilde zienquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:13 schreef muisje-eliza het volgende:Giel in zn blote bast onder de does
ah ben jij dat!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
bandbreedte gebruik ik voor de Tour stream
Om de purist uit te hangen: het is de Mark Ronson versie.quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
vind de winehouse cover toch beter dan het orrigineel
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:25 schreef on_air het volgende:
Sorry, het nummer werkt aanstekelijk en ik blijf het meezingen en voor me uit neuriën. Just to try it.
Viool? Cello!quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:45 schreef on_air het volgende:
Ik kan het wel waarderen, deze repper. Met viooltje. Na gisteren eerste keer gehoord te hebben is het vandaag ook nog leuk.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 22:47 schreef on_air het volgende:
[..]
Zo hoog?
Cello voor mij is tussen de benen, lage warme doortrillende klanken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |