ah jij ook dat bericht gehad net als de 200 anderenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee Elies, jij hebt zeker mijn sms nog niet gelezen?
Goed nieuws namelijk: heel heel heel héél misschien kunnen we toch nog naar de BBQ vrijdag!
De gasten zijn al geregeld, maar als er iemand afzegt, zijn wij the first to be called!
is gewoon glazenhuis herinneringen ophalenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
Wombats en Fratellis na elkaar. Volgens mij wil Michiel ons moe hebben
De gasten al geregeld en ik weet van niets?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Goed nieuws namelijk: heel heel heel héél misschien kunnen we toch nog naar de BBQ vrijdag!
De gasten zijn al geregeld, maar als er iemand afzegt, zijn wij the first to be called!
Niemand van hier mag er heen. ze houden niet van onsquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De gasten al geregeld en ik weet van niets?
* Marc63 gaat stilletjes in een hoekje zitten huilen...
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:42 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik haat BBQ, geef mij maar gourmetten, hoor.quote:
Volgens mijn betrouwbare bron waren t er maar een paar die dat te horen gekregen hebben. Maar och, we zien wel. Ik blijf hopenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah jij ook dat bericht gehad net als de 200 anderen
laat maar is stukje vlees erop liggen, wedden dat het aanbrandt na loop van tijdquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik haat BBQ, geef mij maar gourmetten, hoor.
Zit je ook niet in die vieze stinklucht, brand er ook niks aan..
Sorry, ik hou er over op.quote:
als je het nou goed zou schrijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Sorry, ik hou er over op.
(maar kom op, het is 3FM gerelateerd, da's beter dan die hardwere van jullie)
Nee hoor, er heeft zelfs niemand wat van gemerkt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en zeiden ze nog vanmorgen op je werk over uitslapen
Morgen dus weer uitslapenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee hoor, er heeft zelfs niemand wat van gemerkt.
OMG... you've got to fond yourself another job! :|quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nee hoor, er heeft zelfs niemand wat van gemerkt.
een goede BBQ ruikt juist heerlijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:50 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik haat BBQ, geef mij maar gourmetten, hoor.
Zit je ook niet in die vieze stinklucht, brand er ook niks aan..
Nee, morgen is de door mij ingehuurde studente gewoon weer netjes om 9 uur aanwezig. Kan ik het niet maken om dan zelf te laat te komen.quote:
Ik heb een ondersteunende functie in het onderwijs, dus ja, dan is er verder niemand meer hè. Studenten al helemaal niet (behalve die ene die ik ingehuurd heb ik me te helpen inpakken voor de verhuizing dan), en docenten hooguit een paar die zelf nog niet begonnen zijn met pakkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
OMG... you've got to fond yourself another job! :|
Lijkt me toch niks hoor, zo'n job waarin niemand het iets interesseert of je er wel of niet bent..
Push the button - sugarbabes dance mix is best leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
*can someone push his button and blow him away?*
ik werk morgen ook thuisquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Morgen gaat er een collega 'thuiswerken' , vraag mij af waarmee, want hij heeft niets meegenomen of naar huis gemailt
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik heb wel verantwoordelijkheidsgevoel
quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe luisteren jullie eigenlijk allemaal naar 3FM...via hier? of via 3FM? of op de *good old* radio?
Good old radioquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe luisteren jullie eigenlijk allemaal naar 3FM...via hier? of via 3FM? of op de *good old* radio?
Via mp3-speler met radio overdag op het werk, en savonds via internetquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Tijdens werktijd via een echt FM radio, thuis via de webcamstream.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
ouwe draagbare radio-casette recorder van mijn vrouw, haar eerste radioquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Radio, en als ik achter m'n pc zit heb ik de webcam ook altijd aan staan.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
Latex verf en daar gebruik ik nu een schuimroller voor en dat schiet niet echt op.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat voor verf breng je aan, structuur, latex , etc
schuimroller die op een gatenkaas lijkt, ja dat is uberfout.quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Latex verf en daar gebruik ik nu een schuimroller voor en dat schiet niet echt op.
16 jaar inderdaad en dan al zo'n aardige stem hebben. Daar gaan we vast nog wel vaker wat van horen al weet je dat tegenwoordig nooit helemaal zeker.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ow, hier had ik overheen gelezen, sorry, dank je
denk een one-day-flyquote:Op woensdag 16 juli 2008 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
16 jaar inderdaad en dan al zo'n aardige stem hebben. Daar gaan we vast nog wel vaker wat van horen al weet je dat tegenwoordig nooit helemaal zeker.
Het zijn echt hele kleine gaatjes, maar inderdaad het is wel een fout. Heb ook de balle verstand van schilderen, maar goed zo'n fout maak je ooit maar dan ook nooit meer. als het goed is..quote:Op woensdag 16 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
schuimroller die op een gatenkaas lijkt, ja dat is uberfout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |