vervelend als je er last van hebtquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hopelijk niet
Blijf niet bewust wakker liggen maar kan geen slaap vatten. Gisteren zelfs slaappil ingenomen en nog steeds zo wakker als maar zijn kan. Slaapopwekkende thee schijnt ook al niet te werken en 5 koppen kamille thee ook niet waar je rustig van zou moeten worden.
Gebeurt me vaker in de zomer. Ben daarom nu overgeschakeld naar enigma en delerium omdat ik daar in een soort van trance toestand van kom, hoop dan dat ik daardoor wel kan slapen straks. Voel me best moe maar dat is geen garantie dat ik in slaap val, in slaap vallen is een kunst an sich.
Anders 2 slaappillen straks, beter 2 slaappillen dan helemaal hyper worden. SlaappillenMaar goed, het is voor geval dat ik 10 nachten wakker blijf. Heb nog doorslapers naast de inslapers maar dat is zo heftig dat ik de dag erna koppijn heb alsof ik een krat bier gezopen heb.
Nu echt weg
EnigmaHeb alle cd's van ze. Artiest die Gandalf heet maakt ook ontspannende muziek.
Nepfanquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wist ik niet dat OMG voor een vriend van ze was geschreven?![]()
I LIKE THE WAY YOU MOOOHOOOOOOOVE!
Is ook een kwaliteitquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Noortje. het volgende:
Het is echt ongelofelijk hoe Michiel sommige liedjes kan verneuken.
psssst : ongelooflijk nieuwe spellingquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Noortje. het volgende:
Jeezus, je had Giel vanmorgen moeten horen met dat liedje dat nu de megahit is (ik ben een ramp met namen van artiesten en titels van nummers)... echt, slechter kón bijna niet....quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Noortje. het volgende:
het verbouwen viva la vide was wel leuk met de belletjes erinquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:59 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jeezus, je had Giel vanmorgen moeten horen met dat liedje dat nu de megahit is (ik ben een ramp met namen van artiesten en titels van nummers)... echt, slechter kón bijna niet....
Daarom luister je juist radio, anders kun je de hele dag wel Winamp aan zettenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Noortje. het volgende:
...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
psssst : ongelooflijk nieuwe spelling
Nee, ik luister radio om nieuwe liedjes te leren kennen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:00 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom luister je juist radio, anders kun je de hele dag wel Winamp aan zetten
En om er achter te komen dat Oh My God toch niet zo'n feestnummer is als je dacht.quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik luister radio om nieuwe liedjes te leren kennen.
Al die?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:06 schreef Jannekje7 het volgende:
Ben al die versies van Beat It wel een beetje zat nu moet ik zeggen...
moeilijk als je het deuntje niet kan uitleggenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:18 schreef borisz het volgende:
gvd ik zoek een plaat en het ligt in het straatje enigma, era, etc. Bekende deun iedereen kent het maar die titel
ALs het dan nog een tekst zou hebben dan is het nog iets makkelijkerquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moeilijk als je het deuntje niet kan uitleggen
't Is een gavequote:Op woensdag 16 juli 2008 19:57 schreef Noortje. het volgende:
Gabriella Cilmi?quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:26 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh my God, wat heb ik een hekel aan dit nummer!!
Maar t schijnt een mooi meiske te zijn... hoe heet ze ookweer? Kan ik googlen
wat voor verf breng je aan, structuur, latex , etcquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Sweet about me![]()
Ennuh, hoor van wat verf-mensen dat ik de verkeerde roller heb. Morgen maar even een nieuwe roller scoren bij de.... Praxis.
ze draaiden bij koen en sande het perfecte nummer voor je : Paint it blackquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Sweet about me![]()
Ennuh, hoor van wat verf-mensen dat ik de verkeerde roller heb. Morgen maar even een nieuwe roller scoren bij de.... Praxis.
Hoe hete dat meiske dat dat zingt? Ik weet dat ze pas 16 is ofzo, en dat ze knap schijnt te zijn, maar t googlet zo lastig als je geen naam hebtquote:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstatsquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:38 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hoe hete dat meiske dat dat zingt? Ik weet dat ze pas 16 is ofzo, en dat ze knap schijnt te zijn, maar t googlet zo lastig als je geen naam hebt
He meis, lekker gewerkt, vervelend tijdstip om te gaan soppenquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
navend
*oh jah eerst de keuken ff soppen*....
quote:
he, daar zit ik ook middenin nuquote:Op woensdag 16 juli 2008 20:39 schreef muisje-eliza het volgende:
navend
*oh jah eerst de keuken ff soppen*....
quote:Op woensdag 16 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
He meis, lekker gewerkt, vervelend tijdstip om te gaan soppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |