1 2 3 | 1108498 BRW Valkenswaard ( Monitorcode ) 1108449 BRW Valkenswaard ( Korpsalarm ) |
Die politie was er omdat die gebeld waren. 2 brandweer wagens omdat ze de hoogwerker nodig hadden om makkelijk bij de tak te kunnen. Vond alleen wat overdreven dat ze met een volle wagen kwamen, maar ja dat moet dan weer officieel. Wel leuk om ze bezig te zienquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:51 schreef Topspin het volgende:
DaMook dat vraag ik me ook af, een omgevallen boom en de politie erbij, straks wordt 1 straat verderop een moord gepleegd die voorkomen zou kunnen worden zouden ze toevallig daar langs rijden inplaats van naar die omgevallen boom te kijken en dan is er weer een onnodig slachtoffer gevallen. Zo zie ik vaak politie op straat die gewoon beter andere dingen kan gaan doen. Pas geleden hier een dance feest en toen leek het te zijn alsof er meer politie was dan bezoekers terwijl het feest helemaal geen intentie had om uit de hand te lopen. Het was geen sensation maar een heel ander feest en dan kom je om de have klap politie tegen die maar wat rond aan het lopen is. Politie komend van allemaal omringende woonplaatsen.
Niet dat ik compleet tegen de aanpak van politie ben, hoe ze op internet bezig zijn met opsporing van misdaden is okey en ook opsporing verzocht is een goede aanpak en zo zal er nog wel meer kloppend zijn maar zeker niet helemaal efficient en effectief.
2 brandweerwagens vind ik ook wat overdone. Weet niet of dat veel uitmaakt in geval dat er ergens anders een brand uitbreekt.
Ahzoquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die politie was er omdat die gebeld waren. 2 brandweer wagens omdat ze de hoogwerker nodig hadden om makkelijk bij de tak te kunnen. Vond alleen wat overdreven dat ze met een volle wagen kwamen, maar ja dat moet dan weer officieel. Wel leuk om ze bezig te zien.
Ik zit ook al de hele dag met laptop op schoot, gaat nog redelijk goed ook, zelfs muis bedienen lukt me op een klein vlak naast dat pad waar je met je vinger moet bewegen om de cursus te bedienen. Dat pad gebruik ik liever niet omdat ik dan de hele tijd fout klik en dan belandt ik de hele tijd op sites waar ik niet moet zijn.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:05 schreef Jannekje7 het volgende:
Gezellig met alle ratjes, met mn laptop op schoot, Met Michiel luisteren in het halletje; jeeeej! (hier kunnen de ratjes niks kapot maken)
Je hoeft niet zo te schreeuwen, wij verstaan je wel hoorquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:20 schreef MichielV het volgende:
Haiiiii!
nee andere klok, die daarmee in verbinding staatquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ohjee. Is de timer stuk?
Je gaat niet nog een nacht opblijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Topspin het volgende:
Ik ga even ipod opzetten nu
Behoefte om zelf muziek te selecteren. Denk delerium en enigma om even tot een soort van twilight zone bui te komen.
Tot morgen waarschijnlijk, slaap ik vanavond niet dan ben ik er misschien even weer. 2 nachten niet slapen hoop ik niet op. Dan moet ik eens langs de huisarts gaan, wie weet heeft die een natuurlijk middel om in narcose te raken
![]()
zijn nog hele mooie huizen in ons nieuwbouw project te koop vanaf 320000 euroquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Zo, even op huizenjacht geweest.
Ik zoek niks, maar broerlief wel. Appartement in Heemskerk, koop. Feitelijk was ie er al uit, maar dit was nog even ter bevestiging.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Huizenjacht, toe maar!
Watvoor iets zoek je? En waar?
Huur of koop?
Ow man, tegen de tijd dat ik me zo iets kan veroorloven...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn nog hele mooie huizen in ons nieuwbouw project te koop vanaf 320000 euro
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Is het heel gek dat ik bij de eerste toon naar de radio toerende om het volume omhoog te doen?
Ik wel, gister nog een stuk of vijf keer, maar dat kan de pret niet drukken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd, lekker nummer, te lang niet gehoord!
Hopelijk nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gaat niet nog een nacht opblijven
vervelend als je er last van hebtquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:54 schreef Topspin het volgende:
[..]
Hopelijk niet
Blijf niet bewust wakker liggen maar kan geen slaap vatten. Gisteren zelfs slaappil ingenomen en nog steeds zo wakker als maar zijn kan. Slaapopwekkende thee schijnt ook al niet te werken en 5 koppen kamille thee ook niet waar je rustig van zou moeten worden.
Gebeurt me vaker in de zomer. Ben daarom nu overgeschakeld naar enigma en delerium omdat ik daar in een soort van trance toestand van kom, hoop dan dat ik daardoor wel kan slapen straks. Voel me best moe maar dat is geen garantie dat ik in slaap val, in slaap vallen is een kunst an sich.
Anders 2 slaappillen straks, beter 2 slaappillen dan helemaal hyper worden. SlaappillenMaar goed, het is voor geval dat ik 10 nachten wakker blijf. Heb nog doorslapers naast de inslapers maar dat is zo heftig dat ik de dag erna koppijn heb alsof ik een krat bier gezopen heb.
Nu echt weg
EnigmaHeb alle cd's van ze. Artiest die Gandalf heet maakt ook ontspannende muziek.
Nepfanquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:56 schreef Noortje. het volgende:
Waarom wist ik niet dat OMG voor een vriend van ze was geschreven?![]()
I LIKE THE WAY YOU MOOOHOOOOOOOVE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |