nee andere klok, die daarmee in verbinding staatquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:27 schreef Broekie het volgende:
Ohjee. Is de timer stuk?
Je gaat niet nog een nacht opblijvenquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:41 schreef Topspin het volgende:
Ik ga even ipod opzetten nu
Behoefte om zelf muziek te selecteren. Denk delerium en enigma om even tot een soort van twilight zone bui te komen.
Tot morgen waarschijnlijk, slaap ik vanavond niet dan ben ik er misschien even weer. 2 nachten niet slapen hoop ik niet op. Dan moet ik eens langs de huisarts gaan, wie weet heeft die een natuurlijk middel om in narcose te raken
![]()
zijn nog hele mooie huizen in ons nieuwbouw project te koop vanaf 320000 euroquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:45 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Zo, even op huizenjacht geweest.
Ik zoek niks, maar broerlief wel. Appartement in Heemskerk, koop. Feitelijk was ie er al uit, maar dit was nog even ter bevestiging.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:46 schreef Jannekje7 het volgende:
Huizenjacht, toe maar!
Watvoor iets zoek je? En waar?
Huur of koop?
Ow man, tegen de tijd dat ik me zo iets kan veroorloven...quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn nog hele mooie huizen in ons nieuwbouw project te koop vanaf 320000 euro
quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:53 schreef Noortje. het volgende:
Is het heel gek dat ik bij de eerste toon naar de radio toerende om het volume omhoog te doen?
Ik wel, gister nog een stuk of vijf keer, maar dat kan de pret niet drukken.quote:Op woensdag 16 juli 2008 19:53 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Idd, lekker nummer, te lang niet gehoord!
Hopelijk nietquote:Op woensdag 16 juli 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je gaat niet nog een nacht opblijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |