Niet om het een of ander, maar dat is nou net de kracht van die jongen, hij kan haast alles spelen. Maakt hem een ideale gast eigenlijk.quote:
quote:
Mogguhquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:11 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen overigens
Nirvana
I'm so ugly, that's ok, cause so are you
Is ook een sfeerprogramma geen muziekprogramma.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat een baggerradio zeg, dat programma van Giel.
Al die retards op die Nijmeegse vierdaagse, wie interesseert dat nou?
Verplichte week vakantie :-E. Ofzo.quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en het is niet eens weekend.
Jah, alles chill hierquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:23 schreef SilentChaos het volgende:
Bij jou ook alles flex??
Eh.. zijn er mooie vrouwen daar of hoop je op toeristen?quote:Op donderdag 17 juli 2008 09:29 schreef SilentChaos het volgende:
Zoals mijn overbuurman al zei: "Wel genoeg rubbers meenemen naar Kroatie he!"
De gewillige engelse dames, alsof ze het te kort komen op dat eilandjequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eh.. zijn er mooie vrouwen daar of hoop je op toeristen?.
Dat is idd een beroerde verhoudingquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
De verhouding schijnt slecht te zijn...1 vrouw op 5 mannen...
Veel itialiaanse mannen, dus dat is een beetje kut want dat zijn van die hopie hopolossen
Ik zie't wel, ben benieuwd
Smaken verschillen..ik vond het heel erg saai..liedjes lijken allemaal op elkaar..ben na 40 minuten weggegaanquote:Sheryl Crow
Wat een vrouwWat een optreden op Parkpop
Was natuurlijk niet bij het optreden, maar vind haar zeker bloedmooie liedjes gemaakt hebben. Al moeten ze 'all i wanna do' 's ff gewoon een jaar in de ijskast zetten en 's wat anders draaienquote:Op donderdag 17 juli 2008 09:44 schreef Glacier het volgende:
Smaken verschillen..ik vond het heel erg saai..liedjes lijken allemaal op elkaar..ben na 40 minuten weggegaan
mag wel gespeeld worden, alleen ergens aan eindequote:Op donderdag 17 juli 2008 09:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Was natuurlijk niet bij het optreden, maar vind haar zeker bloedmooie liedjes gemaakt hebben. Al moeten ze 'all i wanna do' 's ff gewoon een jaar in de ijskast zetten en 's wat anders draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |