Iemand moet het doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:32 schreef on_air het volgende:
Post ik 'em in m'n eentje vol.
Dat is tof van je ! proost alvastquote:
Ast u blieft: Een nieuwe. Je moet hem alleen nog wel zelf open maken.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is tof van je ! proost alvast![]()
Moet zeggen het beeld begint wel wat wazig te worden. Of het komt door het bier of door de verflucht.
[ afbeelding ]
Aha! een heerlijk rustig chanson van LP![]()
Dankzij het handige draaisysteem moet dat geen probleem zijn. Proostquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Ast u blieft: Een nieuwe. Je moet hem alleen nog wel zelf open maken.
Staat ook zo'n topic in klaagbaak over je moeder een kankerhoer noemen, als die kleine dat van mij ooit doet , breek ik zijn nek persoonlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Wat een goeie TT!
Ben net ff naar de supermarkt geweest, loopt daar een jochie van ca. 5 jaar met z'n moeder. Het mannetje loopt om snoep te jengelen, maar moeders heeft daar mooi schijt aan. Roept dat joch: "Mama is een kutmama!" Kijkt ze 'em 2 seconden boos aan en gaat vervolgens verder met boodschappen doen.
WTF?! Over de knie en billenkoek! Ter plekke!
Je had net als Ome Henk moeten doenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Mijn moeder had, als ik dat vroeger zou hebben gezegd, me er finaal een onder mn kont hebben gegeven.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Wat een goeie TT!
Ben net ff naar de supermarkt geweest, loopt daar een jochie van ca. 5 jaar met z'n moeder. Het mannetje loopt om snoep te jengelen, maar moeders heeft daar mooi schijt aan. Roept dat joch: "Mama is een kutmama!" Kijkt ze 'em 2 seconden boos aan en gaat vervolgens verder met boodschappen doen.
Mij ook. Sterker nog, heb er genoeg gehadquote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mijn moeder had, als ik dat vroeger zou hebben gezegd, me er finaal een onder mn kont hebben gegeven.
En Jason Mraz
Ik ook, en hoe ik zie hoe mijn nichtjes zijn opgevoed i.t.t mijn zusje en mij, ben ik er nu wel blij om.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mij ook. Sterker nog, heb er genoeg gehad
24 uur lang non-stop naar 53 bagger of saai radio laten luisteren.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Wat een goeie TT!
Ik ga Law & Order SVU kijken beneden. Heb gisteravond mn eigen tv een beetje gesloopt geloof ik. Heb nu alleen nog maar Al Jazeera en aanverwante kanalenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:00 schreef muisje-eliza het volgende:
wheeej zometeen lekker Rob luistere
Net op tijd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schakelt in voor Stenders.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:07 schreef on_air het volgende:
We gaan voor complete reformatie dit topic. Even de zweep erover heen.
Turbo McKwek!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:11 schreef Piles het volgende:
Jaaa, nu weet ik waar die jingle me aan doet denken
Darkwing Duck
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Iets wat je niet 24 keer op een dag @ 3FM hoort.
Proost, Roel !quote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
wel goed dat fok altijd wel bij hun open staat
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:42 schreef on_air het volgende:
Er zijn ookal geen plaatjes van "We Zijn Weer Thuis". Hoe moeten we dan opvoeden...
alleen om het hele topic vol te kletsen gaat denk ik niet lukkenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
Jemig... volgens mij zitten we al bijna op de post-snelheid van Serious Request
Hey Marc ! lekker weer he in Nederland?!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
Drink je altijd in je ééntjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
Ik trek er nog eentje open. Proost maar weer !
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Drink je altijd in je ééntje
Ik heb vandaag voor het eerst sinds Serious Request gewoon een groot deel van een topic over geslagen. Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
* -Hans- is het zo eens met Roel. Damn, deze plaat heb ik zo vaak gehoord gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met dit soort platen hoeft Stenders de zendtijd niet te vullen.
Ben nu al 3 dagen terug en ik moet nog steeds wennen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hey Marc ! lekker weer he in Nederland?!
Voorlopig zal het wennen nog wel even doorgaan want het blijft wel een tijdje zo. Helaas.. Meest klote is als je veel te luchtig gekleed op het vliegveld staat terwijl het regent en waait en het kwik net de 20 graden aantikt. Vreselijk is dat. Kwam een keer uit Spanje en daar was het 35 a 40 graden. Sta ik vervolgens op het vliegveld van Eelde in mijn te luchtige kleding terwijl het regent en waait. Welkom terug zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Marc63 het volgende:
Ben nu al 3 dagen terug en ik moet nog steeds wennen...
Zaterdagavond viel wel mee. Volgens mij ook het beste weer dat ik de afgelopen dagen gehad heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voorlopig zal het wennen nog wel even doorgaan want het blijft wel een tijdje zo. Helaas.. Meest klote is als je veel te luchtig gekleed op het vliegveld staat terwijl het regent en waait en het kwik net de 20 graden aantikt. Vreselijk is dat. Kwam een keer uit Spanje en daar was het 35 a 40 graden. Sta ik vervolgens op het vliegveld van Eelde in mijn te luchtige kleding terwijl het regent en waait. Welkom terug zeg maar.![]()
Pretender - Foo Fighters. Meesterlijke plaat.
Altijd goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
gewoon random the who kiezen , kan nooit misgaan
Inderdaad, even gecontroleerd, maar Who Are You staat op geen enkele officiële soundtrack record van welke House, M.D. episode dan ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:13 schreef Marc63 het volgende:
Hele goeie serie dat House... Vraag me af hoe Rob dat weet, want blijkbaar kijkt hij het niet. Anders had ie wel geweten dat Who Are You bij CSI is.
Dat doen ze zeer zeker ja. Prachtig nummerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
House gebruikt teardrop van massive attack
Neuh, hij had het over SMSers. Die zullen er ook wel genoeg geweest zijnquote:
Jup, dat was dan inderdaad nog wel een aardige dag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Marc63 het volgende:
Zaterdagavond viel wel mee. Volgens mij ook het beste weer dat ik de afgelopen dagen gehad heb.
Hij durft het gewoon niet toe te gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, hij had het over SMSers. Die zullen er ook wel genoeg geweest zijn
Kunnen ze veel beter een paar goede platen draaien. Had veel liever She Moves In Her Own Way gehoord.quote:
Die heb je al gemist, het was Domien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:21 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Rob al gezegd wie zometeen zijn top12 van deze eeuw gaat geven?
Jup, beetje kansloze zendtijd opvulling..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kunnen ze veel beter een paar goede platen draaien. Had veel liever She Moves In Her Own Way gehoord.
Ah ok. Wat was zn nummer 1? Want die had ie nog niet. Nummer 2 trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heb je al gemist, het was Domien.
Die had ie nog steeds niet, maar Rob moest Bran Van 3000 draaien, de nummer 9...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah ok. Wat was zn nummer 1? Want die had ie nog niet. Nummer 2 trouwens ook niet.
Ik vind em eigenlijk wel mooier dan Mercy.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Kap toch eens met het draaien van dit nummer van Duffy. Dit is echt al de derde keer vandaag dat ik die plaat hoor en ik vind het niet eens een boeiend nummer.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Kwam deze in met Michiel 3 uur geleden ook al niet langs?
Yup. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=WARWICK%20AVENUEquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Kwam deze in met Michiel 3 uur geleden ook al niet langs?
Mercy te vaak gehoord maar persoonlijk vind ik die wel leuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em eigenlijk wel mooier dan Mercy.
zou gaan voor rockferry of voor distant dream van het album rockferry.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em eigenlijk wel mooier dan Mercy.
Als je iets verwacht dat in het straatje Black and Gold ligt, dan snap ik de teleurstelling wel. Als ze het niet gezegd hadden, had ik het niet als Sam Sparro herkend.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
uuhm duidelijk niet dus.
Precies met zijn kop voor de cameraquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
We hebben visite in de studio, 1 accoustische gitaar, welke nu gaat inspelen
Ik had het ook absoluut niet als Sam Sparro zijnde herkend, maar ik vind Black and Gold een lekker verfrissend liedje, maar de nieuwe single is een beetje het zoveelste een weinig-aan-de-hand liedje.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Als je iets verwacht dat in het straatje Black and Gold ligt, dan snap ik de teleurstelling wel. Als ze het niet gezegd hadden, had ik het niet als Sam Sparro herkend.
Helaas 2 uur moeten missen tussen 17.00-19:00, maar ja dat is toch maar koen en sander tijd, weinig gemistquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:54 schreef -Hans- het volgende:
Damn, 5 voor 12 en toch nog even voor het sluiten van de mark heel hard meezingen met de Wonderwall van Oasis. 3FM staat hier inmiddels al meer dan 13 uur aan.
Radio stond hier toen wel aan maar ik heb effectief maar 5 minuten van de C & S-show gehoord..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
Helaas 2 uur moeten missen tussen 17.00-19:00, maar ja dat is toch maar koen en sander tijd, weinig gemist
quote:Op woensdag 16 juli 2008 00:11 schreef Sersjee het volgende:
Je denkt zeker dat je Steve Miller Band?
Vind het verder een vreselijke plaat, maar goed dat 'ie is afgelopen.quote:the Joker
Truste!quote:
ik luister niet naar Gielquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, 3FM'ers zijn geen vroege vogels zo te zien?
*gaat snel douchen*
Normaal ben ik nu wel al up and running, maar aangezien m'n collega vandaag vrij is heb ik besloten even wat langer in bed te blijven liggen, onder het mom van "er is toch niemand die het merkt".quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:27 schreef Jannekje7 het volgende:
*gaat snel douchen*
Aangezien ik me verslapen had, kon ik me niet aanmeldenquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:27 schreef Jannekje7 het volgende:
*gaat snel douchen*
Verstandigquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:50 schreef Broekie het volgende:
Normaal ben ik nu wel al up and running, maar aangezien m'n collega vandaag vrij is heb ik besloten even wat langer in bed te blijven liggen, onder het mom van "er is toch niemand die het merkt".
quote:
Hij was er wel ff iddquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is John Mayer?
Zolang Ekdom de rest van de ochtend ook topplaten in andere genres gaat draaien kan ik dit soort plaatjes zeer waarderenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Allejezus man, 't is geen fucking Sky Radio!
tussen 9 en 10 is juist het leukste uurtje op q-musicquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:21 schreef Topspin het volgende:
Weer naar 3 FM overgeschakeld, Q music is het foute uurtje aan het uitzenden met foute muziek.
http://nl.fm/ gebruik ik om te switchen tussen zenders.
Q-music niet vaak geluisterd, fout uurtje als naam van het programma en eerste nummer dat me niet beviel dus maar impulsief direct overgeschakeld naar een andere zender.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tussen 9 en 10 is juist het leukste uurtje op q-music
Giovanca wordt ook kapot gedraait.
Lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:42 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik geloof dat m'n Crowded House request niet veel kans gaat maken
Tenzij het Into Temptation was. Maar ik maak uit je post op dat dit em niet wasquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:42 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik geloof dat m'n Crowded House request niet veel kans gaat maken
Trevor?quote:
Ik ook. Want doorgaans trakteert Roel ons dan op een pic van zn vrouwquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Seal - Crazy, werd al enthousiast van de eerste opmaten
Sorry, was ff van m'n plekquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ook. Want doorgaans trakteert Roel ons dan op een pic van zn vrouw
hier zon. eindelijkquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm nee, hier in 't diepe zuiden iig niet.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed, het kan natuurlijk alsnog:
[ afbeelding ]
Heb die dvd-box en als ik dit nummer hoor wil ik automatisch op de "skip" knop drukkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Topspin het volgende:
Iets te vaak gehoord dit nummer en teveel associatie met serie friends.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Topspin het volgende:
Iets te vaak gehoord dit nummer en teveel associatie met serie friends.
Best knap hoe snel ze het nummer als vervelend hebben kunnen makenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb die dvd-box en als ik dit nummer hoor wil ik automatisch op de "skip" knop drukken.
Makkelijke grappen zijn er om gemaakt te wordenquote:
Dat huilerige gezang vind ik echt heel erg vreselijk wat de plaat onverdragelijk maakt. Voor mij danquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Topspin het volgende:
Maria Maria kan hier nog net door de beugel. Heb zelf dat nummer plat gedraaid en dus komt het te bekend voor, nog net niet dat ik er moe van word maar het komt wel in die richting. Nummer zegt me vrij weinig nog. Zo zijn er gelukkig ook tracks die niet kapot te draaien vallen.
juistquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Makkelijke grappen zijn er om gemaakt te worden
* -Hans- agrees with Roel !quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
zucht
Ik heb het nummer tijden kunnen waarderen op een bepaalde manier, denk dat het door vakantie komt toen het vaker gedraaid werd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat huilerige gezang vind ik echt heel erg vreselijk wat de plaat onverdragelijk maakt. Voor mij dan.
Er zit inderdaad niet bepaald een lekker ritme inquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van deze plaat moet ik nu echt HEEL erg kotsen![]()
.
Je bedoelt Narada Michael Walden - Gimme gimme gimme.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:27 schreef Topspin het volgende:
Dit nummer wat nu gedraaid wordt daarvan dacht ik ff dat het " Gimme Gimme Gimme, all night long" was, ben de naam van dat nummer kwijt. Begin kwam erg bekend voor. Alleen begin, rest van het nummer niet.
Ja, verdraaid, nou je het zegt. Nummer is van Narada Michael Walden overigens.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:27 schreef Topspin het volgende:
Dit nummer wat nu gedraaid wordt daarvan dacht ik ff dat het " Gimme Gimme Gimme, all night long" was, ben de naam van dat nummer kwijt. Begin kwam erg bekend voor. Alleen begin, rest van het nummer niet.
In die periode dat het nummer uit kwam had ik een vakantiebaantje bij postsorteercentrum, daar werd strak elke dag tussen 05:30 - 06:00 altijd dit nummer gedraaid samen de fugees - killling me softly. Kan beide nummers niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Topspin het volgende:
Maria Maria kan hier nog net door de beugel. Heb zelf dat nummer plat gedraaid en dus komt het te bekend voor, nog net niet dat ik er moe van word maar het komt wel in die richting. Nummer zegt me vrij weinig nog. Zo zijn er gelukkig ook tracks die niet kapot te draaien vallen.
Het is meer de frequentie waarmee deze plaat de afgelopen maanden de ether is ingeslingerd. 307 keer + 4 keer in de live-uitvoering is écht te veel. Jammer voor het volk dat die plaat nu nog meent te moeten aanvragen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
Er zit inderdaad niet bepaald een lekker ritme in
Geschreeuw en een beat die stress opleverd.
Lauren Hillquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In die periode dat het nummer uit kwam had ik een vakantiebaantje bij postsorteercentrum, daar werd strak elke dag tussen 05:30 - 06:00 altijd dit nummer gedraaid samen de fugees - killling me softly. Kan beide nummers niet meer aanhoren.
Toch eens gaan opzoeken dat nummer, heb hem niet op harde schijf staan volgens mij. Even in winamp zoeken straks anders weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, verdraaid, nou je het zegt. Nummer is van Narada Michael Walden overigens.
Hier regent 'tquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Utrecht reporting volledig strakke blauwe lucht hier en daar wit wolkje en heerlijk zonnetje, sunshine raggea
jep, mijn oom is hier bezig met de deur van de poortquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Hi Borisz ! hier is het niet veel anders, helaas. Prima schilderweer
Toevalligquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
jep, mijn oom is hier bezig met de deur van de poort
Zomer! Waar blijf je nou?!?!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:47 schreef -Hans- het volgende:
16.8 graden. Woehoe..
Schijnt alleen maar slechter te worden en pas zondag wordt het iets beter...quote:
Prima, houden zoquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
Al paar dagen geen nieuws over haar
Ik zie de samenvatting/hoogtepunten wel bij het NOS journaal.quote:
Tsja, hoe dom kun je zijn?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nr 2 uit de toer gezet vanwege doping
Vooral dit. Mooie en waarschijnlijk aardige meid, maar god, shut up, SHUT UP!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sorry, Ekdom, maar op enkele highlights na is 't maar een matige Arbeidsvitaminen vandaag.
Die 'uithalen' en zogenaamde 'snikjes' *ril* over m'n hele lijfquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vooral dit. Mooie en waarschijnlijk aardige meid, maar god, shut up, SHUT UP!
Heel maf stemgeluid, maar wel een lekker ding!quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:47 schreef cosmick het volgende:
Vooral dit. Mooie en waarschijnlijk aardige meid, maar god, shut up, SHUT UP!
woensdagdipje zullen we maar denkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sorry, Ekdom, maar op enkele highlights na is 't maar een matige Arbeidsvitaminen vandaag.
De muziekredactie, bedoel je?quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
woensdagdipje zullen we maar denkenmisschien druk met andere dingen? pluggers, MH vergadering etc?
AV wordt door Gerard en Roosmarijn samengesteld. Dus de muziekredactie is maar deels verantwoordelijk.quote:
O shit, het is woensdag idd. Krijgen we vanmiddag weer Charlie Elstak & The Nakatomi Animalsquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
woensdagdipje zullen we maar denkenmisschien druk met andere dingen? pluggers, MH vergadering etc?
Ojja, te gek ! even lekker hakkuuh.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
O shit, het is woensdag idd. Krijgen we vanmiddag weer Charlie Elstak & The Nakatomi Animals.
Lastig... vind ze allemaal wel aardig tof.quote:Het is Hakkuhdag in RabRadio! Beleef het hoogtepunt van de 90's weer even om half 4!
Nakatomi - Free
Flamman & Abraxas - I'll be your friend
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
Da's toch niet "lekker hakkuuh?" Da's meer iets voor Sjonnie & Anita bij de botsauto's op de kermisquote:Op woensdag 16 juli 2008 11:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ojja, te gek ! even lekker hakkuuh.![]()
[..]
Vannacht hadden ze behoorlijk moeite om de aquarius van Pary Animals op te zetten, na twijfel alsnog gedaan en toen boze bellers die " Takke-herrie" begonnen te roepen. Zelf ook vaker happy hardcore geluisterd maar dat was in de jonge jaren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:53 schreef cosmick het volgende:
[..]
O shit, het is woensdag idd. Krijgen we vanmiddag weer Charlie Elstak & The Nakatomi Animals.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 11:58 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's toch niet "lekker hakkuuh?" Da's meer iets voor Sjonnie & Anita bij de botsauto's op de kermis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |