quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Maar goed, het kan natuurlijk alsnog:
[ afbeelding ]
Heb die dvd-box en als ik dit nummer hoor wil ik automatisch op de "skip" knop drukkenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Topspin het volgende:
Iets te vaak gehoord dit nummer en teveel associatie met serie friends.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:10 schreef Topspin het volgende:
Iets te vaak gehoord dit nummer en teveel associatie met serie friends.
Best knap hoe snel ze het nummer als vervelend hebben kunnen makenquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb die dvd-box en als ik dit nummer hoor wil ik automatisch op de "skip" knop drukken.
Makkelijke grappen zijn er om gemaakt te wordenquote:
Dat huilerige gezang vind ik echt heel erg vreselijk wat de plaat onverdragelijk maakt. Voor mij danquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Topspin het volgende:
Maria Maria kan hier nog net door de beugel. Heb zelf dat nummer plat gedraaid en dus komt het te bekend voor, nog net niet dat ik er moe van word maar het komt wel in die richting. Nummer zegt me vrij weinig nog. Zo zijn er gelukkig ook tracks die niet kapot te draaien vallen.
juistquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Makkelijke grappen zijn er om gemaakt te worden
* -Hans- agrees with Roel !quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
zucht
Ik heb het nummer tijden kunnen waarderen op een bepaalde manier, denk dat het door vakantie komt toen het vaker gedraaid werd.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat huilerige gezang vind ik echt heel erg vreselijk wat de plaat onverdragelijk maakt. Voor mij dan.
Er zit inderdaad niet bepaald een lekker ritme inquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Van deze plaat moet ik nu echt HEEL erg kotsen![]()
.
Je bedoelt Narada Michael Walden - Gimme gimme gimme.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:27 schreef Topspin het volgende:
Dit nummer wat nu gedraaid wordt daarvan dacht ik ff dat het " Gimme Gimme Gimme, all night long" was, ben de naam van dat nummer kwijt. Begin kwam erg bekend voor. Alleen begin, rest van het nummer niet.
Ja, verdraaid, nou je het zegt. Nummer is van Narada Michael Walden overigens.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:27 schreef Topspin het volgende:
Dit nummer wat nu gedraaid wordt daarvan dacht ik ff dat het " Gimme Gimme Gimme, all night long" was, ben de naam van dat nummer kwijt. Begin kwam erg bekend voor. Alleen begin, rest van het nummer niet.
In die periode dat het nummer uit kwam had ik een vakantiebaantje bij postsorteercentrum, daar werd strak elke dag tussen 05:30 - 06:00 altijd dit nummer gedraaid samen de fugees - killling me softly. Kan beide nummers niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:22 schreef Topspin het volgende:
Maria Maria kan hier nog net door de beugel. Heb zelf dat nummer plat gedraaid en dus komt het te bekend voor, nog net niet dat ik er moe van word maar het komt wel in die richting. Nummer zegt me vrij weinig nog. Zo zijn er gelukkig ook tracks die niet kapot te draaien vallen.
Het is meer de frequentie waarmee deze plaat de afgelopen maanden de ether is ingeslingerd. 307 keer + 4 keer in de live-uitvoering is écht te veel. Jammer voor het volk dat die plaat nu nog meent te moeten aanvragen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:28 schreef Topspin het volgende:
[..]
Er zit inderdaad niet bepaald een lekker ritme in
Geschreeuw en een beat die stress opleverd.
Lauren Hillquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
In die periode dat het nummer uit kwam had ik een vakantiebaantje bij postsorteercentrum, daar werd strak elke dag tussen 05:30 - 06:00 altijd dit nummer gedraaid samen de fugees - killling me softly. Kan beide nummers niet meer aanhoren.
Toch eens gaan opzoeken dat nummer, heb hem niet op harde schijf staan volgens mij. Even in winamp zoeken straks anders weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, verdraaid, nou je het zegt. Nummer is van Narada Michael Walden overigens.
Hier regent 'tquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
Utrecht reporting volledig strakke blauwe lucht hier en daar wit wolkje en heerlijk zonnetje, sunshine raggea
jep, mijn oom is hier bezig met de deur van de poortquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:40 schreef -Hans- het volgende:
Hi Borisz ! hier is het niet veel anders, helaas. Prima schilderweer
Toevalligquote:Op woensdag 16 juli 2008 10:46 schreef borisz het volgende:
jep, mijn oom is hier bezig met de deur van de poort
Zomer! Waar blijf je nou?!?!quote:Op woensdag 16 juli 2008 10:47 schreef -Hans- het volgende:
16.8 graden. Woehoe..
Schijnt alleen maar slechter te worden en pas zondag wordt het iets beter...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |