quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Drink je altijd in je ééntje
Ik heb vandaag voor het eerst sinds Serious Request gewoon een groot deel van een topic over geslagen. Het moet niet gekker worden!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:57 schreef Marc63 het volgende:
Jemig... volgens mij zitten we al bijna op de post-snelheid van Serious Request
* -Hans- is het zo eens met Roel. Damn, deze plaat heb ik zo vaak gehoord gewoon niet leuk meer.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
Met dit soort platen hoeft Stenders de zendtijd niet te vullen.
Ben nu al 3 dagen terug en ik moet nog steeds wennen...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 22:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hey Marc ! lekker weer he in Nederland?!
Voorlopig zal het wennen nog wel even doorgaan want het blijft wel een tijdje zo. Helaas.. Meest klote is als je veel te luchtig gekleed op het vliegveld staat terwijl het regent en waait en het kwik net de 20 graden aantikt. Vreselijk is dat. Kwam een keer uit Spanje en daar was het 35 a 40 graden. Sta ik vervolgens op het vliegveld van Eelde in mijn te luchtige kleding terwijl het regent en waait. Welkom terug zeg maar.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:07 schreef Marc63 het volgende:
Ben nu al 3 dagen terug en ik moet nog steeds wennen...
Zaterdagavond viel wel mee. Volgens mij ook het beste weer dat ik de afgelopen dagen gehad heb.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Voorlopig zal het wennen nog wel even doorgaan want het blijft wel een tijdje zo. Helaas.. Meest klote is als je veel te luchtig gekleed op het vliegveld staat terwijl het regent en waait en het kwik net de 20 graden aantikt. Vreselijk is dat. Kwam een keer uit Spanje en daar was het 35 a 40 graden. Sta ik vervolgens op het vliegveld van Eelde in mijn te luchtige kleding terwijl het regent en waait. Welkom terug zeg maar.![]()
Pretender - Foo Fighters. Meesterlijke plaat.
Altijd goedquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
gewoon random the who kiezen , kan nooit misgaan
Inderdaad, even gecontroleerd, maar Who Are You staat op geen enkele officiële soundtrack record van welke House, M.D. episode dan ook.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:13 schreef Marc63 het volgende:
Hele goeie serie dat House... Vraag me af hoe Rob dat weet, want blijkbaar kijkt hij het niet. Anders had ie wel geweten dat Who Are You bij CSI is.
Dat doen ze zeer zeker ja. Prachtig nummerquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
House gebruikt teardrop van massive attack
Neuh, hij had het over SMSers. Die zullen er ook wel genoeg geweest zijnquote:
Jup, dat was dan inderdaad nog wel een aardige dag.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:11 schreef Marc63 het volgende:
Zaterdagavond viel wel mee. Volgens mij ook het beste weer dat ik de afgelopen dagen gehad heb.
Hij durft het gewoon niet toe te gevenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:19 schreef Broekie het volgende:
[..]
Neuh, hij had het over SMSers. Die zullen er ook wel genoeg geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |