Die heb je al gemist, het was Domien.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:21 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Rob al gezegd wie zometeen zijn top12 van deze eeuw gaat geven?
Jup, beetje kansloze zendtijd opvulling..quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Kunnen ze veel beter een paar goede platen draaien. Had veel liever She Moves In Her Own Way gehoord.
Ah ok. Wat was zn nummer 1? Want die had ie nog niet. Nummer 2 trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die heb je al gemist, het was Domien.
Die had ie nog steeds niet, maar Rob moest Bran Van 3000 draaien, de nummer 9...quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:25 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ah ok. Wat was zn nummer 1? Want die had ie nog niet. Nummer 2 trouwens ook niet.
Ik vind em eigenlijk wel mooier dan Mercy.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:28 schreef -Hans- het volgende:
Kap toch eens met het draaien van dit nummer van Duffy. Dit is echt al de derde keer vandaag dat ik die plaat hoor en ik vind het niet eens een boeiend nummer.
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Kwam deze in met Michiel 3 uur geleden ook al niet langs?
Yup. http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=titel&opdracht=WARWICK%20AVENUEquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef IJsbergsla het volgende:
Kwam deze in met Michiel 3 uur geleden ook al niet langs?
Mercy te vaak gehoord maar persoonlijk vind ik die wel leuker.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em eigenlijk wel mooier dan Mercy.
zou gaan voor rockferry of voor distant dream van het album rockferry.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind em eigenlijk wel mooier dan Mercy.
Als je iets verwacht dat in het straatje Black and Gold ligt, dan snap ik de teleurstelling wel. Als ze het niet gezegd hadden, had ik het niet als Sam Sparro herkend.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
uuhm duidelijk niet dus.
Precies met zijn kop voor de cameraquote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
We hebben visite in de studio, 1 accoustische gitaar, welke nu gaat inspelen
Ik had het ook absoluut niet als Sam Sparro zijnde herkend, maar ik vind Black and Gold een lekker verfrissend liedje, maar de nieuwe single is een beetje het zoveelste een weinig-aan-de-hand liedje.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Als je iets verwacht dat in het straatje Black and Gold ligt, dan snap ik de teleurstelling wel. Als ze het niet gezegd hadden, had ik het niet als Sam Sparro herkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |