Normaal ben ik nu wel al up and running, maar aangezien m'n collega vandaag vrij is heb ik besloten even wat langer in bed te blijven liggen, onder het mom van "er is toch niemand die het merkt".quote:Op woensdag 16 juli 2008 07:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, 3FM'ers zijn geen vroege vogels zo te zien?
*gaat snel douchen*
Aangezien ik me verslapen had, kon ik me niet aanmeldenquote:Op woensdag 16 juli 2008 07:27 schreef Jannekje7 het volgende:
Hihi, 3FM'ers zijn geen vroege vogels zo te zien?
*gaat snel douchen*
Verstandigquote:Op woensdag 16 juli 2008 08:50 schreef Broekie het volgende:
Normaal ben ik nu wel al up and running, maar aangezien m'n collega vandaag vrij is heb ik besloten even wat langer in bed te blijven liggen, onder het mom van "er is toch niemand die het merkt".
quote:
Hij was er wel ff iddquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is John Mayer?
Zolang Ekdom de rest van de ochtend ook topplaten in andere genres gaat draaien kan ik dit soort plaatjes zeer waarderenquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:34 schreef cosmick het volgende:
[..]
Allejezus man, 't is geen fucking Sky Radio!
tussen 9 en 10 is juist het leukste uurtje op q-musicquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:21 schreef Topspin het volgende:
Weer naar 3 FM overgeschakeld, Q music is het foute uurtje aan het uitzenden met foute muziek.
http://nl.fm/ gebruik ik om te switchen tussen zenders.
Q-music niet vaak geluisterd, fout uurtje als naam van het programma en eerste nummer dat me niet beviel dus maar impulsief direct overgeschakeld naar een andere zender.quote:Op woensdag 16 juli 2008 09:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tussen 9 en 10 is juist het leukste uurtje op q-music
Giovanca wordt ook kapot gedraait.
Lijkt me ook niet neequote:Op woensdag 16 juli 2008 09:42 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik geloof dat m'n Crowded House request niet veel kans gaat maken
Tenzij het Into Temptation was. Maar ik maak uit je post op dat dit em niet wasquote:Op woensdag 16 juli 2008 09:42 schreef Againzender het volgende:
Hm, ik geloof dat m'n Crowded House request niet veel kans gaat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |