Ik was er alquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:46 schreef -Hans- het volgende:
Hoi Limbo Roel. Alles goed in Limbo land ?
morpheus_at_work => liever iemand anders
Je kent 3FM toch..die plaat moet kost wat het kost worden doodgedraaidquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee, draai 'm nu niet nog een keer.
Ze doen er alles aan iddquote:Op donderdag 10 juli 2008 11:50 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je kent 3FM toch..die plaat moet kost wat het kost worden doodgedraaid
En de muziek was er ook naar.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:54 schreef cosmick het volgende:
[..]
Toen was ze nog een vrolijk negerinnetje.
De vorige keer was het zelfs 11:54.. populair programma de Arbeidsvitaminen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 11:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het reclameblok begint ook steeds vroeger zeg.
De eerste 500 topics moeten dan denk ik maar op een 3fmfan.nl pagina komen te staan..en in de OP een link naar die pagina..quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo de op is nu weer goed , over 30 topics hebben we probleem dan past de op niet meer in een post qua aantal tekens
Straks pasquote:Op donderdag 10 juli 2008 12:08 schreef Againzender het volgende:
Heerlijk nummer dit
Ook dat einde is erg leuk als je door het park fietst:
" HEE! HEE! HEE! "
" BIIIIIIIEEEEEERRRRRRRRR!! "
Het is zo'n ander nummer , als ik het niet zou weten dan zou ik denken dat het een andere zangeres zou zijn. Het nummer zelf roeleert.quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 12:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is zo'n ander nummer , als ik het niet zou weten dan zou ik denken dat het een andere zangeres zou zijn. Het nummer zelf roeleert.
Vrees het ergste..quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
Laat ajb de koude schouders van Adele over zijn na as maandag.
Karen. Da's die rooie toch? Da's de geilstequote:Op donderdag 10 juli 2008 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
"Mijn zoontje van 7 vraagt of Karin nog vrijgezel is"
Klokje rondquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Valt wel mee, lekker uitgeslapen
Geil ook meteenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Karen. Da's die rooie toch? Da's de geilste
Vind die donkere wel leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die andere twee stralen uit dat ze brave, lieve meisjes zijn, maar die rooie verslindt je met huid en haarquote:
Ja, dat heb je met die rooien.quote:Op donderdag 10 juli 2008 13:49 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die andere twee stralen uit dat ze brave, lieve meisjes zijn, maar die rooie verslindt je met huid en haar
"Ik wil alles voor je doen" terug switched naar 3fm.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Linda.
Ow, we zijn geswitched naar radio 1.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
"Ik wil alles voor je doen" terug switched naar 3fm.
Ik doe met je mee! Had liever Run to the hills of Where eagles dare gezien, maar hier doe ik het ook voor.quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stemt op Iron Maiden - Can i play with madness
We come one
zijn altijd mensen die in hoaxen trappenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:02 schreef Piles het volgende:
Popcorn-mobieltje is hoax
Wie trapt daar in dan![]()
krijgen we straks geen iron maiden , dan is dit een goede vervanger geweestquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:06 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij is ook niet extreem goed, maar gewoon goed.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:16 schreef Piles het volgende:
Nee, ik snap niet wat er zo extreem goed aan die nieuwe van Coldplay is.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 14:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Stemt op Iron Maiden - Can i play with madness
We come one
Ik had Iron Maiden zo hard aan staan, da'k nu alleen maar *tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut* hoorquote:
Als je de radio niet hebt aangehad tot hiervoor , dan heb je zeker wat gemist.quote:Op donderdag 10 juli 2008 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Herkenbaar hoor Piles
Goeiemiddag ook
Heb ik hier nog wat gemist?
Radio heeft wel elke dag aangestaan hierquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je de radio niet hebt aangehad tot hiervoor , dan heb je zeker wat gemist.
BNN op Muys en Guis na van de radio dumpenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
Oh ja, C&S zonder Sander vandaag toch?
Misschien dan toch maar eens een keer luisteren
Die rooie is zeker geil zucht heb een zwak voor roodharige vrouwenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij was niet de enige die dat zagquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie heeft toenet ook Barbara Karel op het 6 uur NOS Journaal gezien in de Staatsloterij item. Ze heeft er 10 loten gekocht.
Die eerste foto alleen al, bij de naam "fabienne de vries" intypen bij Google afbeeldingen, laat me raden, weer een verzoekje van Gerard?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:53 schreef -Hans- het volgende:
Fabienne de Vries is morgen te gast @ EkStra weekend!!!
Ah, Coldplay met Violent Hill![]()
Coldplay of Katy Perry - I Kissed A Girl lijkt morgen te nieuwe Meeeegahit te zijn. Ik ga voor Katy Perry
Maricha / Michiel![]()
Bij een 4-sterren restaurant mag ik hopenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ik hoop dat mijn opa 25 miljoen wint.
Hij heeft me, als ie wint, een frikadel beloofd.
met een goude mayonaise en curry en uitjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij een 4-sterren restaurant mag ik hopen
Als je geen straatje hebt gekocht, heb je geen 25 mln gewonnenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog 37 minuten en ik multi miljonair (hoop ik)
Of gebakken in gesmolten goudquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met een goude mayonaise en curry en uitjes
Geloof geen geruchten tot dat ik het gezien hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen straatje hebt gekocht, heb je geen 25 mln gewonnen.
Morgen pasquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef TheVulture het volgende:
"WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDD"
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
Die eerste foto alleen al, bij de naam "fabienne de vries" intypen bij Google afbeeldingen, laat me raden, weer een verzoekje van Gerard?
Slechte verzendersquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Oja, morpheus..
Ik heb gebeld met een mevrouw van de TNT Post, de foutmelding die ik krijg, komt omdat ze hem nog niet hebben doorgevoerd.
Morgen kan ik weer kijken, en anders moet ik die meneer van mn mengpaneel mailen, want TNT kan er niks aan doen.
Even later op hun site: "STORING"..
Ik wacht geduldig..
vandaar de slechte muziekkeuze vanavondquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm Maricha is er niet.. Ziek van de opmerking van Michiel van gisteren?
Jaja!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
Het was alleen maar voor mn beeldvorming, ik staar er niet langduring naar ;-).
Was me nog niet opgevallen maar schakel dan ook nog maar net in..quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
vandaar de slechte muziekkeuze vanavond
Ik ken haar alleen maar als die zeurderige presentatrice die live-ontknopingen aan elkaar vast babbelt..quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja!![]()
Heb tegenwoordig toch wat minder met Fabienne maar vroeger (TMF tijd) mocht ik er graag naar kijken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die eerste foto alleen al, bij de naam "fabienne de vries" intypen bij Google afbeeldingen, laat me raden, weer een verzoekje van Gerard?
Oja dat heeft ze ook nog gedaan.. Helemaal vergetenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:38 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ken haar alleen maar als die zeurderige presentatrice die live-ontknopingen aan elkaar vast babbelt..
Inderdaadquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De volgende in google is ook niet mis
Ze heeft ook nog gezongen natuurlijk:quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Inderdaad
Dat doen de mannen weer goed morgen, helaas dat ik niet kan luisteren/kijken![]()
Ook niet verkeerd trouwens![]()
[ afbeelding ]
Anders ik wel, dan sta ik twee weken zonder pesthumeur op want van Giel word ik ondertussenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:
Heeft iemand dit al gemeld?
Ik word daar heel blij van!
Leuk maar ik ben tegenwoordig verslaafd aan Adam Curry op Arrowquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:
Leuk liedjequote:Op donderdag 10 juli 2008 20:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog gezongen natuurlijk:
Best een leuk liedje, al was het een cover
Neeeeequote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:
In die tijd was dat best leukquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Leuk liedje
Over muzikale smaak zullen we het maar niet gaan hebben he![]()
Jeroen Nieuwenhuizen moet dan ook maar even komenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:05 schreef Sersjee het volgende:
Grrrrr... Verder helemaal niet jaloers ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
Hey allemaal. Even een klein bericht uit Italië!
Het is hier een en al zon, zee en zaligheid, maar helaas ben ik voor goede muziek op mn mp3-speler aangewezen. Heb ook al een erg slechte mix van Viva la Vida gehoordVanmiddag erg relaxt op een bootje op de Adriatische Zee gedobberd. MetMichiel hoef ik niet helemaal te missen want Maricha roept zo af en toe wel eens dat ik een sms heb gekregen.
Ciao!
Lekker iemand he die het zo inwrijftquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Grrrrr... Verder helemaal niet jaloers ofzo.
Oei was de muziek zo slecht vorig uur dat je hier blij van word?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
dit uur is de muziek al 200% beter
Als ik het nou iets anders formuleer en hoop dat er ff een buitje komt waardoor het tussen 8 en 9 erg benauwd is in de studio als Fabienne er is... Zijn we dan niet allemaal tevreden?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:15 schreef TheZapster het volgende:
Vorige week al hoopte hij at het morgen zou regenen mocht er een ekstra weekend bbq komen zodat hij het niet zou missen en nu dit
003 betekent dat de prijs valt op loten met XX 0XX003quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
snap uitslag bij staatsloterij 003 niet , is het nou eindcijfer is 3 of 003
dan heb ik maar 7 euro ipv 107 euro, jammer, morgen mijn ontslagbrief maar terugvragenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:26 schreef borisz het volgende:
[..]
003 betekent dat de prijs valt op loten met XX 0XX003
Nee want ik kan toch niet kijken/luisterenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik het nou iets anders formuleer en hoop dat er ff een buitje komt waardoor het tussen 8 en 9 erg benauwd is in de studio als Fabienne er is... Zijn we dan niet allemaal tevreden?
Ik heb de recorder maar ff aangezetquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft een van de Michieljingles al gehoord, maar ik denk dat het niet leuk is voor Michiel om ze hier te plaatsen ;-).
Nee, doe ik ook niet, maar EJ verpest het nog wel eens. En dat ziet er hilarisch uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ze niet er opzetten, dat vind ik niet leuk voor Michiel ;-).
Denk je dat Maricha dat ooit zou doen? ;-).quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gaat Maricha kreunen in de jingles ofzo?
Van mij mag ze hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Denk je dat Maricha dat ooit zou doen? ;-).
Volgens mij zijn de jingles klaar..
Het echte MIDNR is dood gegaan toenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
EJ![]()
MIDNR is achteruitgegierd sinds z'n vertrek...
http://www.rickindenacht.nl/web/?p=downloads&type=jinglesquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nooit naar MIDNR met EJ geluisterd, maar als ik het nu hoor via RVV.nl..
Dan vind ik Erik Jan echt een jingle-kunstenaar!
Ja, daar heb ik wel al een paar gehoord, die heel goed waren!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het echte MIDNR is dood gegaan toen![]()
[..]
http://www.rickindenacht.nl/web/?p=downloads&type=jingles![]()
Het gaat niet over 538quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
Pffft hou eens op met dat 538, ga lekker naar het 538 topique!
Ik zeg toch ook nooit dat ik naar een andere zender luister
Rick van V is tof, EJ is een held en de rest van 538 kan wat mij betreft van vrij hoog het raam uit! Zo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
Pffft hou eens op met dat 538, ga lekker naar het 538 topique!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei was de muziek zo slecht vorig uur dat je hier blij van word?![]()
Ik luister kxradio en switch heeeeeeel af en toe even naar 3 of ik iets mis maar dat valt best mee geloof ik
Heeft ze de loterij gewonnen ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig! binnenkort dus wakker worden met de stem van Michiel in de ochtend. Als Maricha er dan ook bij zit dan is de cirkel weer rond.
Zojuist weer Barbara Karel @ NOS Journaal. Voorzien van kinderwagen werd ze geinterviewd door de NOS.
Ging de wekker en wie hoor je dan? Jan Smith... Ben dus maar weer geswitched naar Regio FM.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anders ik wel, dan sta ik twee weken zonder pesthumeur op want van Giel word ik ondertussen![]()
Als ik heel eerlijk ben, gun ik dat soort dingen niet aan mensen die al een topsalaris verdienen.quote:
Als ze ergens in DH woont misschien wel, maar daar woont ze volgens mij niet. Jammer voor haar want dan zit een 2e huis er niet in.quote:
Iemand die 3 uurtjes op 3fm te horen is heeft geen topsalaris kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, gun ik dat soort dingen niet aan mensen die al een topsalaris verdienen.
Ik gun het meer aan mensen die het heel hard nodig hebben.
Ik kan het mis hebben , maar waarom wilde je uberhaubt naar de beschavingquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik net besloten niet naar deBeschaving te gaan, kun je ineens kaarten winnen. Ja dohhhh, nu word ik nog jaloerser op iedereen die gaat.
Ben jij de roodharige of de blonde op de fotoquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay
Zucht nog een Coldplay fanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay
Giel krijgt voor de radio 200000 euroquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iemand die 3 uurtjes op 3fm te horen is heeft geen topsalaris kan ik me voorstellen
Omdat ik The Cribs echt geweldig vind.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben , maar waarom wilde je uberhaubt naar de beschaving
Och jee de Heideroosjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef Sersjee het volgende:Klapvee
![]()
Heerlijk! Lekker meebrullen, de buren zijn er toch niet...
Heb jij ook nog iets positiefs te melden, je zit al de hele avond in de klaagstandquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zucht nog een Coldplay fan![]()
Het is echt vechten tegen de bierkaai
Azijnpisserquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Och jee de Heideroosjes![]()
Dankzij dit album ben ik afgehaakt als Heideroosjes fan, hiervoor waren ze briljant!
Sja, sorry?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zucht nog een Coldplay fan![]()
Het is echt vechten tegen de bierkaai
Maar hij is (wat je verder ook van hem vindt) een publiekstrekker, Barbara doet 3 uur op zaterdagavond... Is een verschilletje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel krijgt voor de radio 200000 euro
Ja maar Barbara is maar 3 uur per week te horen op de radio buiten invalbeurten om dus niet te vergelijken met Giel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel krijgt voor de radio 200000 euro
Hij neemt de dienst van Roel ff overquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets positiefs te melden, je zit al de hele avond in de klaagstand
zat dacht ik op een tonquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar hij is (wat je verder ook van hem vindt) een publiekstrekker, Barbara doet 3 uur op zaterdagavond... Is een verschilletje.
Heerlijk hequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets positiefs te melden, je zit al de hele avond in de klaagstand
Het is een redelijk alternatieve optredensreeks qua optredens, had je niet zo ingeschatquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik The Cribs echt geweldig vind.
En aangezien een paar andere bands die er komen ook niet verkeerd zijn naar mijn mening en het niet al te duur is, waarom niet?
De heideroosjes waren gewoon leuk tot dat albumquote:
Sorry, maar dat lijkt me onzin. Nou weet ik niet wat ze buiten haar programma nog doet voor de NCRV (misschien zet ze wel hele lekkere koffie), maar een ton?! Neuh.quote:
Een ton kan ik me ook niet voorstellen, dat verdiend Veenstra niet eens als ik dat nieuwe revue interview moet geloven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar dat lijkt me onzin. Nou weet ik niet wat ze buiten haar programma nog doet voor de NCRV (misschien zet ze wel hele lekkere koffie), maar een ton?! Neuh.
Klagende bejaarden ook altijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
Het zal de leeftijd zijn![]()
Bijna 30 en Roel is net 30
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeegahit? Hoop het!
ze doen er allemaal te geheimzinnig over, maar heeft allemaal in jaarverslag gestaan van de omroepen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een ton kan ik me ook niet voorstellen, dat verdiend Veenstra niet eens als ik dat nieuwe revue interview moet geloven.
Haha oke, dat vind ik heel grappig om te 'horen'. Ik zal trouwens niet zeggen dat ik meer dan 20% van de bands die komen ken hoor, maar de weinige die ik wel ken die daar komen wil ik best zien voor 47 euro.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is een redelijk alternatieve optredensreeks qua optredens, had je niet zo ingeschat
Roel post hier *16 in het kwadraat dus ik moet het compenseren in mijn paar postsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nou je bent vanavond roel * 16 in het kwadraat
kun je de topic in de dropdrownlijst op je site niet opdraaien , nieuwste topic bovenaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah gossie
[..]
Ik klaag meestal net zo hard met 'm mee
Is http://forum.3fmfan.nl dan niet handiger, die is realtime als het goed isquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
kun je de topic in de dropdrownlijst op je site niet opdraaien , nieuwste topic bovenaan.
Moest meteen aan je denken toen Michiel het zei.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHA. Raad eens voor wie dit geweldige nummer is?
En zometeen een naamtopic als hoogtepuntquote:
Voor ons?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
quote:
Dankje!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest meteen aan je denken toen Michiel het zei.
Goede keuze
Zuidjequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziekquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Gatverdamme, Alicia Keys na Kaiser Chiefs.
die link geeft niet de statsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Is http://forum.3fmfan.nl dan niet handiger, die is realtime als het goed is
Maar ik wil die dropdown misschien toch nog veranderen, zodat je op verschillende dingen kunt sorteren
na keep on falling hield het voor mij ook op, goede zangeres, maar nummer staan mij niet aan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziek
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziek
Scherpquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die link geeft niet de stats
Doe ik eens mijn best om positief te zijn en als het om Alicia Keys gaat kost het me echt heeeeeeeel veeeeeeel moeite is het weer niet goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoeft nou ook niet meteen naar de andere kant door te slaan he
Het draait allemaal om timing... Alicia Keys is nou niet meteen briljantquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe ik eens mijn best om positief te zijn en als het om Alicia Keys gaat kost het me echt heeeeeeeel veeeeeeel moeite is het weer niet goed
He!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het draait allemaal om timing... Alicia Keys is nou niet meteen briljant
Klinkt niet slecht, zou best is kunnen aanslaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
Wanneer gaan ze op 3fm eindelijk eens deze kneiter draaien!
Normaal zijn ze redelijk snel met britse bandjes.
je hebt al best wat aanhangers in je fotoboek, gierende hormoontjes bij die kleine jongetjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:41 schreef Noortje. het volgende:
Alicia Keys is onuitstaanbaar imo. Helaas heb ik vandaag haar clip van No-one moeten kijken onder dwang.
Dit liedje van Leaf vind ik dan wel weer leuk!
Bij 3voor12 misschien en een uitschieter misschien bij Stenders ( op zijn piraat kxradio wordt ie veel gedraaid ) maar verder betwijfel ik hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, zou best is kunnen aanslaan.
Die plaat staat al een paar weken op m'n mp3spelerquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef TheZapster het volgende:
Sersjee klik jij eens op die youtubelink die ik gepost heb.Jij bent degene met de beste muzikale smaak hier volgens mij
Netjes!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat staat al een paar weken op m'n mp3speler![]()
"Zo gezegd, zo gediggydaan"
Mwah, mijn smaak is heel breed (van ABBA naar Slayer), dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Netjes!
Onze muzikale smaak komt aardig overeen geloof ik
En terecht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt al best wat aanhangers in je fotoboek, gierende hormoontjes bij die kleine jongetjes
Maar dat is die van mij ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, mijn smaak is heel breed (van ABBA naar Slayer), dus dat zegt niks.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toch nog ergens over eens vanavond
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
Wanneer gaan ze op 3fm eindelijk eens deze kneiter draaien!
Normaal zijn ze redelijk snel met britse bandjes.
Je vergist je , hun sound is herkenbaar bij andere britpop bandsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.
Je hebt nog gelijk ook, een maand geleden een paar keer bij Corton verder nietsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.
4 keer volgens 3fmfanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je vergist je , hun sound is herkenbaar bij andere britpop bands
ow dan moet ik Noortje mijn excuses aanbiedenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, een maand geleden een paar keer bij Corton verder niets
Okay dan !quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik zet vast wel ff een nieuwe klaar
Morph is sneller!
Ik ook hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is er weer als het volgepost moet worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |