Dankje!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest meteen aan je denken toen Michiel het zei.
Goede keuze
Zuidjequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHA. Raad eens voor wie dit geweldige nummer is?
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziekquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Gatverdamme, Alicia Keys na Kaiser Chiefs.
die link geeft niet de statsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Is http://forum.3fmfan.nl dan niet handiger, die is realtime als het goed is
Maar ik wil die dropdown misschien toch nog veranderen, zodat je op verschillende dingen kunt sorteren
na keep on falling hield het voor mij ook op, goede zangeres, maar nummer staan mij niet aan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziek
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziek
Scherpquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die link geeft niet de stats
Doe ik eens mijn best om positief te zijn en als het om Alicia Keys gaat kost het me echt heeeeeeeel veeeeeeel moeite is het weer niet goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoeft nou ook niet meteen naar de andere kant door te slaan he
Het draait allemaal om timing... Alicia Keys is nou niet meteen briljantquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe ik eens mijn best om positief te zijn en als het om Alicia Keys gaat kost het me echt heeeeeeeel veeeeeeel moeite is het weer niet goed
He!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het draait allemaal om timing... Alicia Keys is nou niet meteen briljant
Klinkt niet slecht, zou best is kunnen aanslaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
Wanneer gaan ze op 3fm eindelijk eens deze kneiter draaien!
Normaal zijn ze redelijk snel met britse bandjes.
je hebt al best wat aanhangers in je fotoboek, gierende hormoontjes bij die kleine jongetjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:41 schreef Noortje. het volgende:
Alicia Keys is onuitstaanbaar imo. Helaas heb ik vandaag haar clip van No-one moeten kijken onder dwang.
Dit liedje van Leaf vind ik dan wel weer leuk!
Bij 3voor12 misschien en een uitschieter misschien bij Stenders ( op zijn piraat kxradio wordt ie veel gedraaid ) maar verder betwijfel ik hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, zou best is kunnen aanslaan.
Die plaat staat al een paar weken op m'n mp3spelerquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef TheZapster het volgende:
Sersjee klik jij eens op die youtubelink die ik gepost heb.Jij bent degene met de beste muzikale smaak hier volgens mij
Netjes!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat staat al een paar weken op m'n mp3speler![]()
"Zo gezegd, zo gediggydaan"
Mwah, mijn smaak is heel breed (van ABBA naar Slayer), dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Netjes!
Onze muzikale smaak komt aardig overeen geloof ik
En terecht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt al best wat aanhangers in je fotoboek, gierende hormoontjes bij die kleine jongetjes
Maar dat is die van mij ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, mijn smaak is heel breed (van ABBA naar Slayer), dus dat zegt niks.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toch nog ergens over eens vanavond
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
Wanneer gaan ze op 3fm eindelijk eens deze kneiter draaien!
Normaal zijn ze redelijk snel met britse bandjes.
Je vergist je , hun sound is herkenbaar bij andere britpop bandsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.
Je hebt nog gelijk ook, een maand geleden een paar keer bij Corton verder nietsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.
4 keer volgens 3fmfanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je vergist je , hun sound is herkenbaar bij andere britpop bands
ow dan moet ik Noortje mijn excuses aanbiedenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, een maand geleden een paar keer bij Corton verder niets
Okay dan !quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik zet vast wel ff een nieuwe klaar
Morph is sneller!
Ik ook hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is er weer als het volgepost moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |