Bij 3voor12 misschien en een uitschieter misschien bij Stenders ( op zijn piraat kxradio wordt ie veel gedraaid ) maar verder betwijfel ik hetquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht, zou best is kunnen aanslaan.
Die plaat staat al een paar weken op m'n mp3spelerquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:42 schreef TheZapster het volgende:
Sersjee klik jij eens op die youtubelink die ik gepost heb.Jij bent degene met de beste muzikale smaak hier volgens mij
Netjes!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die plaat staat al een paar weken op m'n mp3speler![]()
"Zo gezegd, zo gediggydaan"
Mwah, mijn smaak is heel breed (van ABBA naar Slayer), dus dat zegt niks.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Netjes!
Onze muzikale smaak komt aardig overeen geloof ik
En terecht.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt al best wat aanhangers in je fotoboek, gierende hormoontjes bij die kleine jongetjes
Maar dat is die van mij ookquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, mijn smaak is heel breed (van ABBA naar Slayer), dus dat zegt niks.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Toch nog ergens over eens vanavond
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
Wanneer gaan ze op 3fm eindelijk eens deze kneiter draaien!
Normaal zijn ze redelijk snel met britse bandjes.
Je vergist je , hun sound is herkenbaar bij andere britpop bandsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.
Je hebt nog gelijk ook, een maand geleden een paar keer bij Corton verder nietsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb die toch al een aantal keer voorbij horen komen, als ik me niet vergis.
4 keer volgens 3fmfanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je vergist je , hun sound is herkenbaar bij andere britpop bands
ow dan moet ik Noortje mijn excuses aanbiedenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook, een maand geleden een paar keer bij Corton verder niets
Okay dan !quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Ik zet vast wel ff een nieuwe klaar
Morph is sneller!
Ik ook hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hans is er weer als het volgepost moet worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |