Dankje!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moest meteen aan je denken toen Michiel het zei.
Goede keuze
Zuidjequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHA. Raad eens voor wie dit geweldige nummer is?
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziekquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:29 schreef Noortje. het volgende:
Gatverdamme, Alicia Keys na Kaiser Chiefs.
die link geeft niet de statsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Is http://forum.3fmfan.nl dan niet handiger, die is realtime als het goed is
Maar ik wil die dropdown misschien toch nog veranderen, zodat je op verschillende dingen kunt sorteren
na keep on falling hield het voor mij ook op, goede zangeres, maar nummer staan mij niet aan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziek
quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heerlijk Alicia Keys, dat is nog eens muziek
Scherpquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die link geeft niet de stats
Doe ik eens mijn best om positief te zijn en als het om Alicia Keys gaat kost het me echt heeeeeeeel veeeeeeel moeite is het weer niet goedquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hoeft nou ook niet meteen naar de andere kant door te slaan he
Het draait allemaal om timing... Alicia Keys is nou niet meteen briljantquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Doe ik eens mijn best om positief te zijn en als het om Alicia Keys gaat kost het me echt heeeeeeeel veeeeeeel moeite is het weer niet goed
He!quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het draait allemaal om timing... Alicia Keys is nou niet meteen briljant
Klinkt niet slecht, zou best is kunnen aanslaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:39 schreef TheZapster het volgende:
Wanneer gaan ze op 3fm eindelijk eens deze kneiter draaien!
Normaal zijn ze redelijk snel met britse bandjes.
je hebt al best wat aanhangers in je fotoboek, gierende hormoontjes bij die kleine jongetjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:41 schreef Noortje. het volgende:
Alicia Keys is onuitstaanbaar imo. Helaas heb ik vandaag haar clip van No-one moeten kijken onder dwang.
Dit liedje van Leaf vind ik dan wel weer leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |