Als ik heel eerlijk ben, gun ik dat soort dingen niet aan mensen die al een topsalaris verdienen.quote:
Als ze ergens in DH woont misschien wel, maar daar woont ze volgens mij niet. Jammer voor haar want dan zit een 2e huis er niet in.quote:
Iemand die 3 uurtjes op 3fm te horen is heeft geen topsalaris kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, gun ik dat soort dingen niet aan mensen die al een topsalaris verdienen.
Ik gun het meer aan mensen die het heel hard nodig hebben.
Ik kan het mis hebben , maar waarom wilde je uberhaubt naar de beschavingquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:00 schreef Noortje. het volgende:
Heb ik net besloten niet naar deBeschaving te gaan, kun je ineens kaarten winnen. Ja dohhhh, nu word ik nog jaloerser op iedereen die gaat.
Ben jij de roodharige of de blonde op de fotoquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay
Zucht nog een Coldplay fanquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay Coldplay
Giel krijgt voor de radio 200000 euroquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Iemand die 3 uurtjes op 3fm te horen is heeft geen topsalaris kan ik me voorstellen
Omdat ik The Cribs echt geweldig vind.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben , maar waarom wilde je uberhaubt naar de beschaving
Och jee de Heideroosjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef Sersjee het volgende:Klapvee
![]()
Heerlijk! Lekker meebrullen, de buren zijn er toch niet...
Heb jij ook nog iets positiefs te melden, je zit al de hele avond in de klaagstandquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zucht nog een Coldplay fan![]()
Het is echt vechten tegen de bierkaai
Azijnpisserquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:10 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Och jee de Heideroosjes![]()
Dankzij dit album ben ik afgehaakt als Heideroosjes fan, hiervoor waren ze briljant!
Sja, sorry?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:08 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zucht nog een Coldplay fan![]()
Het is echt vechten tegen de bierkaai
Maar hij is (wat je verder ook van hem vindt) een publiekstrekker, Barbara doet 3 uur op zaterdagavond... Is een verschilletje.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel krijgt voor de radio 200000 euro
Ja maar Barbara is maar 3 uur per week te horen op de radio buiten invalbeurten om dus niet te vergelijken met Giel.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel krijgt voor de radio 200000 euro
Hij neemt de dienst van Roel ff overquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets positiefs te melden, je zit al de hele avond in de klaagstand
zat dacht ik op een tonquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar hij is (wat je verder ook van hem vindt) een publiekstrekker, Barbara doet 3 uur op zaterdagavond... Is een verschilletje.
Heerlijk hequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb jij ook nog iets positiefs te melden, je zit al de hele avond in de klaagstand
Het is een redelijk alternatieve optredensreeks qua optredens, had je niet zo ingeschatquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:09 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Omdat ik The Cribs echt geweldig vind.
En aangezien een paar andere bands die er komen ook niet verkeerd zijn naar mijn mening en het niet al te duur is, waarom niet?
De heideroosjes waren gewoon leuk tot dat albumquote:
Sorry, maar dat lijkt me onzin. Nou weet ik niet wat ze buiten haar programma nog doet voor de NCRV (misschien zet ze wel hele lekkere koffie), maar een ton?! Neuh.quote:
Een ton kan ik me ook niet voorstellen, dat verdiend Veenstra niet eens als ik dat nieuwe revue interview moet geloven.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Sorry, maar dat lijkt me onzin. Nou weet ik niet wat ze buiten haar programma nog doet voor de NCRV (misschien zet ze wel hele lekkere koffie), maar een ton?! Neuh.
Klagende bejaarden ook altijdquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:17 schreef TheZapster het volgende:
Het zal de leeftijd zijn![]()
Bijna 30 en Roel is net 30
Ik hoop met je meequote:Op donderdag 10 juli 2008 21:18 schreef -Hans- het volgende:
De nieuwe 3FM Meeeeeeeeeeegahit? Hoop het!
ze doen er allemaal te geheimzinnig over, maar heeft allemaal in jaarverslag gestaan van de omroepen.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Een ton kan ik me ook niet voorstellen, dat verdiend Veenstra niet eens als ik dat nieuwe revue interview moet geloven.
Haha oke, dat vind ik heel grappig om te 'horen'. Ik zal trouwens niet zeggen dat ik meer dan 20% van de bands die komen ken hoor, maar de weinige die ik wel ken die daar komen wil ik best zien voor 47 euro.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is een redelijk alternatieve optredensreeks qua optredens, had je niet zo ingeschat
Roel post hier *16 in het kwadraat dus ik moet het compenseren in mijn paar postsquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nou je bent vanavond roel * 16 in het kwadraat
kun je de topic in de dropdrownlijst op je site niet opdraaien , nieuwste topic bovenaan.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah gossie
[..]
Ik klaag meestal net zo hard met 'm mee
Is http://forum.3fmfan.nl dan niet handiger, die is realtime als het goed isquote:Op donderdag 10 juli 2008 21:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
kun je de topic in de dropdrownlijst op je site niet opdraaien , nieuwste topic bovenaan.
Moest meteen aan je denken toen Michiel het zei.quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHA. Raad eens voor wie dit geweldige nummer is?
En zometeen een naamtopic als hoogtepuntquote:
Voor ons?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:26 schreef Noortje. het volgende:
HAHAHA. Raad eens voor wie dit geweldige nummer is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |