Nee want ik kan toch niet kijken/luisterenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als ik het nou iets anders formuleer en hoop dat er ff een buitje komt waardoor het tussen 8 en 9 erg benauwd is in de studio als Fabienne er is... Zijn we dan niet allemaal tevreden?
Ik heb de recorder maar ff aangezetquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:30 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft een van de Michieljingles al gehoord, maar ik denk dat het niet leuk is voor Michiel om ze hier te plaatsen ;-).
Nee, doe ik ook niet, maar EJ verpest het nog wel eens. En dat ziet er hilarisch uitquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:32 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil ze niet er opzetten, dat vind ik niet leuk voor Michiel ;-).
Denk je dat Maricha dat ooit zou doen? ;-).quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gaat Maricha kreunen in de jingles ofzo?
Van mij mag ze hoorquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Denk je dat Maricha dat ooit zou doen? ;-).
Volgens mij zijn de jingles klaar..
Het echte MIDNR is dood gegaan toenquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:38 schreef Sersjee het volgende:
EJ![]()
MIDNR is achteruitgegierd sinds z'n vertrek...
http://www.rickindenacht.nl/web/?p=downloads&type=jinglesquote:Op donderdag 10 juli 2008 20:40 schreef Feivel1 het volgende:
Ik heb nooit naar MIDNR met EJ geluisterd, maar als ik het nu hoor via RVV.nl..
Dan vind ik Erik Jan echt een jingle-kunstenaar!
Ja, daar heb ik wel al een paar gehoord, die heel goed waren!quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Het echte MIDNR is dood gegaan toen![]()
[..]
http://www.rickindenacht.nl/web/?p=downloads&type=jingles![]()
Het gaat niet over 538quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
Pffft hou eens op met dat 538, ga lekker naar het 538 topique!
Ik zeg toch ook nooit dat ik naar een andere zender luister
Rick van V is tof, EJ is een held en de rest van 538 kan wat mij betreft van vrij hoog het raam uit! Zo.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
Pffft hou eens op met dat 538, ga lekker naar het 538 topique!
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:45 schreef TheZapster het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:17 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Oei was de muziek zo slecht vorig uur dat je hier blij van word?![]()
Ik luister kxradio en switch heeeeeeel af en toe even naar 3 of ik iets mis maar dat valt best mee geloof ik
Heeft ze de loterij gewonnen ?quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:56 schreef -Hans- het volgende:
Geweldig! binnenkort dus wakker worden met de stem van Michiel in de ochtend. Als Maricha er dan ook bij zit dan is de cirkel weer rond.
Zojuist weer Barbara Karel @ NOS Journaal. Voorzien van kinderwagen werd ze geinterviewd door de NOS.
Ging de wekker en wie hoor je dan? Jan Smith... Ben dus maar weer geswitched naar Regio FM.quote:Op donderdag 10 juli 2008 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Anders ik wel, dan sta ik twee weken zonder pesthumeur op want van Giel word ik ondertussen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |