Radio heeft wel elke dag aangestaan hierquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als je de radio niet hebt aangehad tot hiervoor , dan heb je zeker wat gemist.
BNN op Muys en Guis na van de radio dumpenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:59 schreef Piles het volgende:
Oh ja, C&S zonder Sander vandaag toch?
Misschien dan toch maar eens een keer luisteren
Die rooie is zeker geil zucht heb een zwak voor roodharige vrouwenquote:Op donderdag 10 juli 2008 13:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Karen. Da's die rooie toch? Da's de geilste
Jij was niet de enige die dat zagquote:Op donderdag 10 juli 2008 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie heeft toenet ook Barbara Karel op het 6 uur NOS Journaal gezien in de Staatsloterij item. Ze heeft er 10 loten gekocht.
Die eerste foto alleen al, bij de naam "fabienne de vries" intypen bij Google afbeeldingen, laat me raden, weer een verzoekje van Gerard?quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:53 schreef -Hans- het volgende:
Fabienne de Vries is morgen te gast @ EkStra weekend!!!
Ah, Coldplay met Violent Hill![]()
Coldplay of Katy Perry - I Kissed A Girl lijkt morgen te nieuwe Meeeegahit te zijn. Ik ga voor Katy Perry
Maricha / Michiel![]()
Bij een 4-sterren restaurant mag ik hopenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:03 schreef Feivel1 het volgende:
Ik hoop dat mijn opa 25 miljoen wint.
Hij heeft me, als ie wint, een frikadel beloofd.
met een goude mayonaise en curry en uitjesquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:04 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij een 4-sterren restaurant mag ik hopen
Als je geen straatje hebt gekocht, heb je geen 25 mln gewonnenquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog 37 minuten en ik multi miljonair (hoop ik)
Of gebakken in gesmolten goudquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
met een goude mayonaise en curry en uitjes
Geloof geen geruchten tot dat ik het gezien hebquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als je geen straatje hebt gekocht, heb je geen 25 mln gewonnen.
Morgen pasquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:24 schreef TheVulture het volgende:
"WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNDDD"
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
Die eerste foto alleen al, bij de naam "fabienne de vries" intypen bij Google afbeeldingen, laat me raden, weer een verzoekje van Gerard?
Slechte verzendersquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:27 schreef Feivel1 het volgende:
Oja, morpheus..
Ik heb gebeld met een mevrouw van de TNT Post, de foutmelding die ik krijg, komt omdat ze hem nog niet hebben doorgevoerd.
Morgen kan ik weer kijken, en anders moet ik die meneer van mn mengpaneel mailen, want TNT kan er niks aan doen.
Even later op hun site: "STORING"..
Ik wacht geduldig..
vandaar de slechte muziekkeuze vanavondquote:Op donderdag 10 juli 2008 19:34 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm Maricha is er niet.. Ziek van de opmerking van Michiel van gisteren?
Jaja!quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:32 schreef Feivel1 het volgende:
Het was alleen maar voor mn beeldvorming, ik staar er niet langduring naar ;-).
Was me nog niet opgevallen maar schakel dan ook nog maar net in..quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
vandaar de slechte muziekkeuze vanavond
Ik ken haar alleen maar als die zeurderige presentatrice die live-ontknopingen aan elkaar vast babbelt..quote:Op donderdag 10 juli 2008 19:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaja!![]()
Heb tegenwoordig toch wat minder met Fabienne maar vroeger (TMF tijd) mocht ik er graag naar kijken.
quote:Op donderdag 10 juli 2008 18:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Die eerste foto alleen al, bij de naam "fabienne de vries" intypen bij Google afbeeldingen, laat me raden, weer een verzoekje van Gerard?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |