Pinkpop is ook een festival.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:52 schreef Marc63 het volgende:
Festival dit weekend? Arrow is toch pas over 2 weken?
Geen idee, volgens mij hoorde ik wel iets over campings en een stel 3FM-jocks in een portacabin-sauna, maar ik weet het niet zeker...quote:
Volgend jaar wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:54 schreef Marc63 het volgende:
Oh nee wacht... dat had ik anders moeten vragen:
Was het dit weekend Pinksteren?
Ze is enthousiast dat ze eindelijk naar huis mag en gaan slapen.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Daar leek Maricha net ergens heel enthousiast van te worden. Dat ze daar nog de energie voor heeft. Ik ben nog steeds niet hersteld van gisteren. En zij was er 2 dagen en ze moest ook nog eens werken.
Ah... logisch.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is enthousiast dat ze eindelijk naar huis mag en gaan slapen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor Racoon, en zie jouw naam als laatste post. Wat een toeval weer
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik word altijd heel blij van Toto, volgens mij word ik een ouwe lul.
Klopt, hoorde het ook al.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Viel jullie de nieuwe bumper tijdens het nieuws en de nieuwe uuropener al op? Mij in ieder geval wel, dat wordt weer wennen...
bumperquote:Op maandag 2 juni 200810:11 schreef Sirolf het volgende:
Viel jullie de nieuwe bumper tijdens het nieuws en de nieuwe uuropener al op? Mij in ieder geval wel, dat wordt weer wennen...
Dat had ik nou ookquote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Gigantisch, de liverversie van "This is the life" klink werkelijk nergens naar. Ligt het aan mij of klink Amy Macdonald net als een kerel?
Een overtrokken, geforceerde poging tot stemgeluid als op album.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Gigantisch, de liverversie van "This is the life" klink werkelijk nergens naar. Ligt het aan mij of klink Amy Macdonald net als een kerel?
Ja dat vind ik nu ook, ook op http://www.fabchannel.com/ staan er 6 nummers van haar optreden in Paradiso, lijkt wel of ze een stem opzet.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Echt? Van die flauwe bubbling-beats en smaakloze Casio-riedeltjes?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor onderweg in de trein/op de fiets vind ik 't nog best grappig klinken.
Jaha, tuurlijk, sowieso is de hele Roland-familiequote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Casio FTW
Net zoals de TR-808 van Roland
Haha, nou eh..quote:Op maandag 2 juni 2008 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eens
Die Kevin is wel lang verliefd zeg
Komt allemaal goed. Maar je moet wel even jouw Nickelback-cd's uit je auto gooien als er een chick naast je zitquote:
Vind ik ook wel een beetje ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Die stem en de gelijkenis tussen alle nummers..
Tuurlijk moet je een stijl hebben, maar rechtstreeks dingen overzetten is niet cool
Nee, want jij houdt toch alleen van goede muziek? En bij goede muziek mag je schreeuwen wat je wilt want dan is het terecht!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
Teringgristus... Wat een hysterisch wijf voor Coldplay.
Word ik daar dan ook mee geassocieerd?
Ik hou ook van Coldplay en wil ook naar dat concert... Vandaar de eventuele associatie.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:49 schreef silverx het volgende:
[..]
Nee, want jij houdt toch alleen van goede muziek? En bij goede muziek mag je schreeuwen wat je wilt want dan is het terecht!
Eh.. wat denk je zelfquote:Op maandag 2 juni 2008 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de nieuwe van Sigur Rosal gedraaid op 3FM? Of zijn ze te druk met roepen hoe gewellllldig het op PP wel niet was en met uitzenden van de zoveelste keer Racoon live op Pinkpop 2008?
Dat is wel een erg goede plaat jaquote:Op maandag 2 juni 2008 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad
Coldplay
alhoewel ik dat nieuwe nummer wel te pruimen vind
Metallica is het enige wat ik even gekeken heb, maar was zeker leuk. En nog steeds lekker fanatiek!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Metallica blijft't beste
Hij klonk wel verkouden trouwensHeb'm beter meegemaakt
Ik zou nog even wachten. Een paar uur ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
100% NL staat hier op en MIJN HEMEL wat een BAGGER!!!!!! Snel even een andere zender opzetten. Uiteraard 3FM
radio 1 dan maar nu evenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
100% NL staat hier op en MIJN HEMEL wat een BAGGER!!!!!! Snel even een andere zender opzetten. Uiteraard 3FM
Ik had Sander net kunnen laten struikelen, zodat 'ie te laat zou zijn geweest.quote:
Oh god ja Coen en Sander zijn vandaag weer begonnen. Dan switch ik morgen wel even de radio..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:06 schreef silverx het volgende:
[..]
Ik zou nog even wachten. Een paar uur ofzo.
Nee he staat dat ding weer hoog op de playlist ofzo? hoor die plaat weer te vaak..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef silverx het volgende:
Arrrrrgh, Starlight!
Klinkt haast of de mensen DJ's minder moeten gaan praten tussendoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af wat ze met die verandering in de uuropener duidelijk willen maken...
Tot gisteren hadden ze het over "Als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM", maar sinds vandaag is het "Als je van NOG MEER muziek houdt, dan luister je naar 3FM". Willen ze nou de focus meer verleggen naar de hoeveelheid muziek ipv de kwaliteit van de muziek? Want anders hadden ze er beter "Als je NOG MEER van muziek houdt, dan luister je naar 3FM" van kunnen maken...
Wat een slechte slogan weerquote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af wat ze met die verandering in de uuropener duidelijk willen maken...
Goed om te horen!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, ik heb Pinkpop overleefd
Wat was het vet
Toppers: Voicst, The Hives, Roisin Murphy en Groove Armada![]()
![]()
't nieuws kwam nu voor de verandering ook uit de algemene studio ipv uit het nieuwsstudiohokje.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
"Het is zeven uur" - Koekoek
Michiel is aanwezig dus![]()
Waar?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Come fill my little girl world right upquote:
Wat je zegt, ff wennen. Over 2 weken weten we niet anders meer.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Die nieuwe uuropener blijft wennen... maar dat zal wel goed komen denk ik.
Michiel, wat vind je er zelf van?
The Feeling - Fill My Little World!
Jammer dat er geen microfoon in de buurt was.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag Domien gisteravond nog ietswat bleek en vermoeid over het Pinkpop-terrein waggelen als mijn beoordelingsvermogen me niet in de steek heeft gelaten door een overkill aan alcoholische versnaperingen
Tja, beveiligers. Het verbaasd me nietquote:Op maandag 2 juni 2008 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
Beveiling PinkPop geeft klapjes aan crowdsurfer
Tijdens Rage Against The Machine
Nee he.... naja, het is zeg maar voor een goed doel.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:57 schreef Sersjee het volgende:
Vanavond om 20.30 downtime!
Dus als een halve zool F5-en heeft dan niet zo veel zin...
Ik ook ! de stonebridge remix is echt te gek.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Toch vind ik die andere versie leuker.
Er zijn zowaar nog eens mensen aan het chatten ook vandaag!quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:Ruby Ruby Ruby
Dat was niet echt een meezingmomentje... het was een meebrul momentje
De razende reporter:quote:Op maandag 2 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is even geschakeld naar Radio Noord-Holland vanwege de vliegtuigbom hier vlakbij het dorp...
Extra nieuwsuitzending.
Geen idee wat de Explosieven Opruimingsdienst zegt als ze van huis vertrekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
De razende reporter:
Over enkele minuten gaan ze een poging wagen de bom omschadelijk te maken. Als dit goed gaat is er niets aan de hand. Als het fout gaat, schatje, ik hou van je! Vergeet je de hond niet uit te laten?
Of is het zo erg niet?
Verkapte kijk-mij-een-bom-gedropt-hebben-bij-mijn-buren-postquote:Op maandag 2 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is even geschakeld naar Radio Noord-Holland vanwege de vliegtuigbom hier vlakbij het dorp...
Extra nieuwsuitzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, echt serieus kan ik die verkiezing op zo'n manier niet nemen...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar is het nog altijd mogelijk om te stemmen op Maricha op de website voor de Radio Bitches Awards 2008. Dacht dat 1 juni al was geweest..
Het stemmen is verlengd tot 16 juni 15.00 uur!!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar is het nog altijd mogelijk om te stemmen op Maricha op de website voor de Radio Bitches Awards 2008. Dacht dat 1 juni al was geweest..
* Feivel1 heeft al heeeeeeeeeeeeeel lang geleden gestemd ;-).quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het stemmen is verlengd tot 16 juni 15.00 uur!!!!
Aha, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Misschien als de herfst begint?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Deze gaat voorlopig nog niet vervelen!
Dat zeg ik, voorlopigquote:
Okay dan ! tijd zat dus om nog even te stemmenquote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Maricha het volgende:
Precies mijn gedachte..quote:Op maandag 2 juni 2008 20:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoop.
Al is het wat slordig dat ze dat niet duidelijker aangeven.
Lekkere timing, ik was net gestopt met luisteren...quote:Op maandag 2 juni 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
Sirolf, luister je nog
02-6-2008 22:12 Ting Tings That's Not My Name
In het noorden lijkt het weer eens droog te blijven, helaas.. Beetje regen zou voor de tuin geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, het onweerde 'ff' in Maastricht vanavond
Meer: De atmosfeer staat op ontploffen #245
Ah, hebben ze 'm toch geplaatst?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:03 schreef -Hans- het volgende:
Hej Roel heb jij de recensie van het optreden van Racoon geschreven?![]()
check it out
quote:
Wat een zure lui daar bij 3voor12quote:Op maandag 2 juni 2008 23:10 schreef borisz het volgende:
Ik ben het er wel mee eens. Ik heb racoon live wel beter gezien.
Ik heb ook hele coole gezien hier in Valkenswaard. Ben helaas geen ervaren fotograaf die ze op de kiek kan zettenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja, het onweerde 'ff' in Maastricht vanavond
Meer: De atmosfeer staat op ontploffen #245
Hier had ik van alles een beetje, dus is het ook nog steeds een beetje benauwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef -Hans- het volgende:
GEEN regen GEEN onweer en weer fucking warm en benauwd
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat 'nóg meer muziek' in dat nieuwe spotje begrijp ik nog steeds niet. Lijkt me lastig om tussen al die Coldplay, Lowlands enz.enz.enz.-acties nog meer muziek te proppen.
* Sirolf vraagt zich ook af wat ze met die aanpassing nou eigenlijk duidelijk willen maken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat 'nóg meer muziek' in dat nieuwe spotje begrijp ik nog steeds niet. Lijkt me lastig om tussen al die Coldplay, Lowlands enz.enz.enz.-acties nog meer muziek te proppen.
Dat hadden we toch al bedacht?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf vraagt zich ook af wat ze met die aanpassing nou eigenlijk duidelijk willen maken...
Willen ze meer muziek draaien en minder praten (Sky Radio-principe), is de hoeveelheid muziek belangrijker geworden dan de kwaliteit van de muziek (538-/Qmusic-principe) of bedoelen ze er eigenlijk helemaal niets mee en is het gewoon een onduidelijke reclame-afdeling...?
Ik val soms in herhaling.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al bedacht?.
Ik denk dat de PR/Communicatie afdeling gewoon een beetje brak is.
*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
*stil* *mooi*
Nou moet ikw eer aan de serie "off centre" denkenquote:
Heb 't ook wel eens gebruikt op een site idd. Naar nummer verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Disco Inferno
Kaartnummer, teveel gehoord dusVaak bewerkt
Net voor het eerst ff gesmst. Ik wist tot nu toe nog alle vragen (hoewel er 1 was waar ik niet zo heel snel op kon komen). Ook die van vandaag. Lekker irritant is het dan dat er een pallet bellers het antwoord niet weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:29 schreef on_air het volgende:
... uitslag filmpjes is 23.00u... 4 juni...
Ik ga niet smsen. Filmpje moet voldoende zijn.
Spannend! Of heb ik de beller nou gemist en tevens de vraag?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net voor het eerst ff gesmst. Ik wist tot nu toe nog alle vragen (hoewel er 1 was waar ik niet zo heel snel op kon komen). Ook die van vandaag. Lekker irritant is het dan dat er een pallet bellers het antwoord niet weten.
En voor een filmpje of foto heb ik zelfs nauwelijks tijd gehad om erover na te denken, laat staan maken.
De vraag was: hoe heet de gitarist van Coldplay?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Spannend! Of heb ik de beller nou gemist en tevens de vraag?
Pallet bellers die ook nog eens hysterisch doen en alles verpesten voor wel leuke fans.
Ik ben er alleen maar druks mee geweest. Maar het is af en overhandigd.
Neej! No Way. Nee, nee, nee, nee... Texel? Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:04 schreef Sirolf het volgende:
Komende donderdag komt MetMichiel niet uit Hilversum, maar vanaf Texel!
Ronde van Texel idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Neej! No Way. Nee, nee, nee, nee... Texel? Nee.
Zou toch niet... Of is die klote ronde van Texel dan al?
* on_air kan nu nog slechter tegen het wachten
Ja, tochquote:
This is for my people. Yo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een gelul op de radio.
Heet dit nou 'nóg meer muziek'?
Dacht je ff dat Coldplay op Texel staat en Michiel erbij is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, toch. Dat alleen. Toch
.
Veenstra gaat er gewoon niet bij zijn, die moet werken, op Texel.
Echt wel.
Door die stommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dacht je ff dat Coldplay op Texel staat en Michiel erbij is?
Het Coldplay-concert is volgens geruchten op donderdag om 14 uur in Paradiso Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Door die stomme. inseminaties van Sirolf
.
.
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Door die stomme. inseminaties van Sirolf
.
.
Daar heb ik het idd ook in gelezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.
Daar ben ik wel vanuit gegaan in mijn video ja. Paradiso dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het Coldplay-concert is volgens geruchten op donderdag om 14 uur in Paradiso Amsterdam.
Ah, naja... ik zal die zo dan eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.
Ah, ik hoorde net dat 't in de Maastricht Music Hall is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar ben ik wel vanuit gegaan in mijn video ja. Paradiso dus.
Grapjurk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde net dat 't in de Maastricht Music Hall is.
Die stem *ril*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Editors
Door zo'n kutplaat aan te vragen kan ik ook op de radio komen, gegarandeerd succes op 3FM met die stijl van muziek, helaas
Nope, ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Jij was toch editor fan Roel?
Of ben ik nou in de war
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef silverx het volgende:
Dit is toch geen glamrock man, enorme sukkel!
Toch blijft het heel opmerkelijk dat iemand bij de radio zo weinig verstand van muziek heeft (en daardoor ook waarschijnlijk zo'n vreseljik belabberde smaak heeft)quote:
Hij is tenminste niet zo'n meeloper als bijna de rest(op Stenders na) van 3FM. Rabbering zegt tenminste dat hij eurodance mooi vind en dat hij naar Pinkpop ging voor Amy Macdonald en niet voor RATM of Metallica.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
[..]
Toch blijft het heel opmerkelijk dat iemand bij de radio zo weinig verstand van muziek heeft (en daardoor ook waarschijnlijk zo'n vreseljik belabberde smaak heeft).
Daarentegen was Amy MacDonald echt belabberd, ze maakt totaal niet waar wat ze op de single doet...Die stem *ril*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij is tenminste niet zo'n meeloper als bijna de rest(op Stenders na) van 3FM. Rabbering zegt tenminste dat hij eurodance mooi vind en dat hij naar Pinkpop ging voor Amy Macdonald en niet voor RATM of Metallica.
Mijn smiley-gebruik is nogal random.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Waarom danerbij. Het is toch gewoon zo. Of is het bijzonder?
Nou draaide Paul gisteren Nothing Else Matters van pinkpop, dát was niet om aan te horen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarentegen was Amy MacDonald echt belabberd, ze maakt totaal niet waar wat ze op de single doet...Die stem *ril*
Metallica is altijd van redelijk constante kwaliteit, alhoewel James ook z'n betere dagen heeft gehad qua stem...Maar nog steeds is't goed aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |