Dat had ik nou ookquote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Gigantisch, de liverversie van "This is the life" klink werkelijk nergens naar. Ligt het aan mij of klink Amy Macdonald net als een kerel?
Een overtrokken, geforceerde poging tot stemgeluid als op album.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Gigantisch, de liverversie van "This is the life" klink werkelijk nergens naar. Ligt het aan mij of klink Amy Macdonald net als een kerel?
Ja dat vind ik nu ook, ook op http://www.fabchannel.com/ staan er 6 nummers van haar optreden in Paradiso, lijkt wel of ze een stem opzet.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Echt? Van die flauwe bubbling-beats en smaakloze Casio-riedeltjes?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor onderweg in de trein/op de fiets vind ik 't nog best grappig klinken.
Jaha, tuurlijk, sowieso is de hele Roland-familiequote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Casio FTW
Net zoals de TR-808 van Roland
Haha, nou eh..quote:Op maandag 2 juni 2008 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eens
Die Kevin is wel lang verliefd zeg
Komt allemaal goed. Maar je moet wel even jouw Nickelback-cd's uit je auto gooien als er een chick naast je zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |