Pinkpop is ook een festival.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:52 schreef Marc63 het volgende:
Festival dit weekend? Arrow is toch pas over 2 weken?
Geen idee, volgens mij hoorde ik wel iets over campings en een stel 3FM-jocks in een portacabin-sauna, maar ik weet het niet zeker...quote:
Volgend jaar wel.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:54 schreef Marc63 het volgende:
Oh nee wacht... dat had ik anders moeten vragen:
Was het dit weekend Pinksteren?
Ze is enthousiast dat ze eindelijk naar huis mag en gaan slapen.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:58 schreef Marc63 het volgende:
Daar leek Maricha net ergens heel enthousiast van te worden. Dat ze daar nog de energie voor heeft. Ik ben nog steeds niet hersteld van gisteren. En zij was er 2 dagen en ze moest ook nog eens werken.
Ah... logisch.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is enthousiast dat ze eindelijk naar huis mag en gaan slapen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoor Racoon, en zie jouw naam als laatste post. Wat een toeval weer
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef Sersjee het volgende:
Ik word altijd heel blij van Toto, volgens mij word ik een ouwe lul.
Klopt, hoorde het ook al.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:11 schreef Sirolf het volgende:
Viel jullie de nieuwe bumper tijdens het nieuws en de nieuwe uuropener al op? Mij in ieder geval wel, dat wordt weer wennen...
bumperquote:Op maandag 2 juni 200810:11 schreef Sirolf het volgende:
Viel jullie de nieuwe bumper tijdens het nieuws en de nieuwe uuropener al op? Mij in ieder geval wel, dat wordt weer wennen...
Dat had ik nou ookquote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Gigantisch, de liverversie van "This is the life" klink werkelijk nergens naar. Ligt het aan mij of klink Amy Macdonald net als een kerel?
Een overtrokken, geforceerde poging tot stemgeluid als op album.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Gigantisch, de liverversie van "This is the life" klink werkelijk nergens naar. Ligt het aan mij of klink Amy Macdonald net als een kerel?
Ja dat vind ik nu ook, ook op http://www.fabchannel.com/ staan er 6 nummers van haar optreden in Paradiso, lijkt wel of ze een stem opzet.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:50 schreef Resco het volgende:
Echt? Van die flauwe bubbling-beats en smaakloze Casio-riedeltjes?quote:Op maandag 2 juni 2008 13:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Voor onderweg in de trein/op de fiets vind ik 't nog best grappig klinken.
Jaha, tuurlijk, sowieso is de hele Roland-familiequote:Op maandag 2 juni 2008 14:05 schreef SilentChaos het volgende:
Casio FTW
Net zoals de TR-808 van Roland
Haha, nou eh..quote:Op maandag 2 juni 2008 14:07 schreef SilentChaos het volgende:
Eens
Die Kevin is wel lang verliefd zeg
Komt allemaal goed. Maar je moet wel even jouw Nickelback-cd's uit je auto gooien als er een chick naast je zitquote:
Vind ik ook wel een beetje ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Die stem en de gelijkenis tussen alle nummers..
Tuurlijk moet je een stijl hebben, maar rechtstreeks dingen overzetten is niet cool
Nee, want jij houdt toch alleen van goede muziek? En bij goede muziek mag je schreeuwen wat je wilt want dan is het terecht!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
Teringgristus... Wat een hysterisch wijf voor Coldplay.
Word ik daar dan ook mee geassocieerd?
Ik hou ook van Coldplay en wil ook naar dat concert... Vandaar de eventuele associatie.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:49 schreef silverx het volgende:
[..]
Nee, want jij houdt toch alleen van goede muziek? En bij goede muziek mag je schreeuwen wat je wilt want dan is het terecht!
Eh.. wat denk je zelfquote:Op maandag 2 juni 2008 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de nieuwe van Sigur Rosal gedraaid op 3FM? Of zijn ze te druk met roepen hoe gewellllldig het op PP wel niet was en met uitzenden van de zoveelste keer Racoon live op Pinkpop 2008?
Dat is wel een erg goede plaat jaquote:Op maandag 2 juni 2008 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad
Coldplay
alhoewel ik dat nieuwe nummer wel te pruimen vind
Metallica is het enige wat ik even gekeken heb, maar was zeker leuk. En nog steeds lekker fanatiek!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Metallica blijft't beste
Hij klonk wel verkouden trouwensHeb'm beter meegemaakt
Ik zou nog even wachten. Een paar uur ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
100% NL staat hier op en MIJN HEMEL wat een BAGGER!!!!!! Snel even een andere zender opzetten. Uiteraard 3FM
radio 1 dan maar nu evenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
100% NL staat hier op en MIJN HEMEL wat een BAGGER!!!!!! Snel even een andere zender opzetten. Uiteraard 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |