Vind ik ook wel een beetje ja.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Die stem en de gelijkenis tussen alle nummers..
Tuurlijk moet je een stijl hebben, maar rechtstreeks dingen overzetten is niet cool
Nee, want jij houdt toch alleen van goede muziek? En bij goede muziek mag je schreeuwen wat je wilt want dan is het terecht!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:44 schreef on_air het volgende:
Teringgristus... Wat een hysterisch wijf voor Coldplay.
Word ik daar dan ook mee geassocieerd?
Ik hou ook van Coldplay en wil ook naar dat concert... Vandaar de eventuele associatie.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:49 schreef silverx het volgende:
[..]
Nee, want jij houdt toch alleen van goede muziek? En bij goede muziek mag je schreeuwen wat je wilt want dan is het terecht!
Eh.. wat denk je zelfquote:Op maandag 2 juni 2008 15:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is de nieuwe van Sigur Rosal gedraaid op 3FM? Of zijn ze te druk met roepen hoe gewellllldig het op PP wel niet was en met uitzenden van de zoveelste keer Racoon live op Pinkpop 2008?
Dat is wel een erg goede plaat jaquote:Op maandag 2 juni 2008 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
Inderdaad
Coldplay
alhoewel ik dat nieuwe nummer wel te pruimen vind
Metallica is het enige wat ik even gekeken heb, maar was zeker leuk. En nog steeds lekker fanatiek!quote:Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Metallica blijft't beste
Hij klonk wel verkouden trouwensHeb'm beter meegemaakt
Ik zou nog even wachten. Een paar uur ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
100% NL staat hier op en MIJN HEMEL wat een BAGGER!!!!!! Snel even een andere zender opzetten. Uiteraard 3FM
radio 1 dan maar nu evenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:05 schreef -Hans- het volgende:
100% NL staat hier op en MIJN HEMEL wat een BAGGER!!!!!! Snel even een andere zender opzetten. Uiteraard 3FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |