Neej! No Way. Nee, nee, nee, nee... Texel? Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:04 schreef Sirolf het volgende:
Komende donderdag komt MetMichiel niet uit Hilversum, maar vanaf Texel!
Ronde van Texel idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Neej! No Way. Nee, nee, nee, nee... Texel? Nee.
Zou toch niet... Of is die klote ronde van Texel dan al?
* on_air kan nu nog slechter tegen het wachten
Ja, tochquote:
This is for my people. Yo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een gelul op de radio.
Heet dit nou 'nóg meer muziek'?
Dacht je ff dat Coldplay op Texel staat en Michiel erbij is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, toch. Dat alleen. Toch
.
Veenstra gaat er gewoon niet bij zijn, die moet werken, op Texel.
Echt wel.
Door die stommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dacht je ff dat Coldplay op Texel staat en Michiel erbij is?
Het Coldplay-concert is volgens geruchten op donderdag om 14 uur in Paradiso Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Door die stomme. inseminaties van Sirolf
.
.
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Door die stomme. inseminaties van Sirolf
.
.
Daar heb ik het idd ook in gelezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.
Daar ben ik wel vanuit gegaan in mijn video ja. Paradiso dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het Coldplay-concert is volgens geruchten op donderdag om 14 uur in Paradiso Amsterdam.
Ah, naja... ik zal die zo dan eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.
Ah, ik hoorde net dat 't in de Maastricht Music Hall is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar ben ik wel vanuit gegaan in mijn video ja. Paradiso dus.
Grapjurk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde net dat 't in de Maastricht Music Hall is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |