Hier had ik van alles een beetje, dus is het ook nog steeds een beetje benauwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef -Hans- het volgende:
GEEN regen GEEN onweer en weer fucking warm en benauwd
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat 'nóg meer muziek' in dat nieuwe spotje begrijp ik nog steeds niet. Lijkt me lastig om tussen al die Coldplay, Lowlands enz.enz.enz.-acties nog meer muziek te proppen.
* Sirolf vraagt zich ook af wat ze met die aanpassing nou eigenlijk duidelijk willen maken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat 'nóg meer muziek' in dat nieuwe spotje begrijp ik nog steeds niet. Lijkt me lastig om tussen al die Coldplay, Lowlands enz.enz.enz.-acties nog meer muziek te proppen.
Dat hadden we toch al bedacht?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf vraagt zich ook af wat ze met die aanpassing nou eigenlijk duidelijk willen maken...
Willen ze meer muziek draaien en minder praten (Sky Radio-principe), is de hoeveelheid muziek belangrijker geworden dan de kwaliteit van de muziek (538-/Qmusic-principe) of bedoelen ze er eigenlijk helemaal niets mee en is het gewoon een onduidelijke reclame-afdeling...?
Ik val soms in herhaling.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al bedacht?.
Ik denk dat de PR/Communicatie afdeling gewoon een beetje brak is.
*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
*stil* *mooi*
Nou moet ikw eer aan de serie "off centre" denkenquote:
Heb 't ook wel eens gebruikt op een site idd. Naar nummer verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Disco Inferno
Kaartnummer, teveel gehoord dusVaak bewerkt
Net voor het eerst ff gesmst. Ik wist tot nu toe nog alle vragen (hoewel er 1 was waar ik niet zo heel snel op kon komen). Ook die van vandaag. Lekker irritant is het dan dat er een pallet bellers het antwoord niet weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:29 schreef on_air het volgende:
... uitslag filmpjes is 23.00u... 4 juni...
Ik ga niet smsen. Filmpje moet voldoende zijn.
Spannend! Of heb ik de beller nou gemist en tevens de vraag?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net voor het eerst ff gesmst. Ik wist tot nu toe nog alle vragen (hoewel er 1 was waar ik niet zo heel snel op kon komen). Ook die van vandaag. Lekker irritant is het dan dat er een pallet bellers het antwoord niet weten.
En voor een filmpje of foto heb ik zelfs nauwelijks tijd gehad om erover na te denken, laat staan maken.
De vraag was: hoe heet de gitarist van Coldplay?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Spannend! Of heb ik de beller nou gemist en tevens de vraag?
Pallet bellers die ook nog eens hysterisch doen en alles verpesten voor wel leuke fans.
Ik ben er alleen maar druks mee geweest. Maar het is af en overhandigd.
Neej! No Way. Nee, nee, nee, nee... Texel? Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:04 schreef Sirolf het volgende:
Komende donderdag komt MetMichiel niet uit Hilversum, maar vanaf Texel!
Ronde van Texel idd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:33 schreef on_air het volgende:
[..]
Neej! No Way. Nee, nee, nee, nee... Texel? Nee.
Zou toch niet... Of is die klote ronde van Texel dan al?
* on_air kan nu nog slechter tegen het wachten
Ja, tochquote:
This is for my people. Yo.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een gelul op de radio.
Heet dit nou 'nóg meer muziek'?
Dacht je ff dat Coldplay op Texel staat en Michiel erbij is?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:36 schreef on_air het volgende:
[..]
Ja, toch. Dat alleen. Toch
.
Veenstra gaat er gewoon niet bij zijn, die moet werken, op Texel.
Echt wel.
Door die stommequote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dacht je ff dat Coldplay op Texel staat en Michiel erbij is?
Het Coldplay-concert is volgens geruchten op donderdag om 14 uur in Paradiso Amsterdam.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Door die stomme. inseminaties van Sirolf
.
.
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef on_air het volgende:
[..]
Door die stomme. inseminaties van Sirolf
.
.
Daar heb ik het idd ook in gelezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.
Daar ben ik wel vanuit gegaan in mijn video ja. Paradiso dus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het Coldplay-concert is volgens geruchten op donderdag om 14 uur in Paradiso Amsterdam.
Ah, naja... ik zal die zo dan eens gaan lezen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:50 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je de nieuwsbrief van MetMichiel ontvangt, dan had je precies geweten wat ie bedoeld had.
Ah, ik hoorde net dat 't in de Maastricht Music Hall is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Daar ben ik wel vanuit gegaan in mijn video ja. Paradiso dus.
Grapjurk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde net dat 't in de Maastricht Music Hall is.
Die stem *ril*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:20 schreef SilentChaos het volgende:
Editors
Door zo'n kutplaat aan te vragen kan ik ook op de radio komen, gegarandeerd succes op 3FM met die stijl van muziek, helaas
Nope, ik nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:27 schreef SilentChaos het volgende:
Jij was toch editor fan Roel?
Of ben ik nou in de war
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:33 schreef silverx het volgende:
Dit is toch geen glamrock man, enorme sukkel!
Toch blijft het heel opmerkelijk dat iemand bij de radio zo weinig verstand van muziek heeft (en daardoor ook waarschijnlijk zo'n vreseljik belabberde smaak heeft)quote:
Hij is tenminste niet zo'n meeloper als bijna de rest(op Stenders na) van 3FM. Rabbering zegt tenminste dat hij eurodance mooi vind en dat hij naar Pinkpop ging voor Amy Macdonald en niet voor RATM of Metallica.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:37 schreef silverx het volgende:
[..]
Toch blijft het heel opmerkelijk dat iemand bij de radio zo weinig verstand van muziek heeft (en daardoor ook waarschijnlijk zo'n vreseljik belabberde smaak heeft).
Daarentegen was Amy MacDonald echt belabberd, ze maakt totaal niet waar wat ze op de single doet...Die stem *ril*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hij is tenminste niet zo'n meeloper als bijna de rest(op Stenders na) van 3FM. Rabbering zegt tenminste dat hij eurodance mooi vind en dat hij naar Pinkpop ging voor Amy Macdonald en niet voor RATM of Metallica.
Mijn smiley-gebruik is nogal random.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef on_air het volgende:
[..]
Waarom danerbij. Het is toch gewoon zo. Of is het bijzonder?
Nou draaide Paul gisteren Nothing Else Matters van pinkpop, dát was niet om aan te horen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daarentegen was Amy MacDonald echt belabberd, ze maakt totaal niet waar wat ze op de single doet...Die stem *ril*
Metallica is altijd van redelijk constante kwaliteit, alhoewel James ook z'n betere dagen heeft gehad qua stem...Maar nog steeds is't goed aan te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |