*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
*stil* *mooi*
Nou moet ikw eer aan de serie "off centre" denkenquote:
Heb 't ook wel eens gebruikt op een site idd. Naar nummer verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Disco Inferno
Kaartnummer, teveel gehoord dusVaak bewerkt
Net voor het eerst ff gesmst. Ik wist tot nu toe nog alle vragen (hoewel er 1 was waar ik niet zo heel snel op kon komen). Ook die van vandaag. Lekker irritant is het dan dat er een pallet bellers het antwoord niet weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:29 schreef on_air het volgende:
... uitslag filmpjes is 23.00u... 4 juni...
Ik ga niet smsen. Filmpje moet voldoende zijn.
Spannend! Of heb ik de beller nou gemist en tevens de vraag?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:55 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Net voor het eerst ff gesmst. Ik wist tot nu toe nog alle vragen (hoewel er 1 was waar ik niet zo heel snel op kon komen). Ook die van vandaag. Lekker irritant is het dan dat er een pallet bellers het antwoord niet weten.
En voor een filmpje of foto heb ik zelfs nauwelijks tijd gehad om erover na te denken, laat staan maken.
De vraag was: hoe heet de gitarist van Coldplay?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:57 schreef on_air het volgende:
[..]
Spannend! Of heb ik de beller nou gemist en tevens de vraag?
Pallet bellers die ook nog eens hysterisch doen en alles verpesten voor wel leuke fans.
Ik ben er alleen maar druks mee geweest. Maar het is af en overhandigd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |