Hier had ik van alles een beetje, dus is het ook nog steeds een beetje benauwd.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:07 schreef -Hans- het volgende:
GEEN regen GEEN onweer en weer fucking warm en benauwd
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat 'nóg meer muziek' in dat nieuwe spotje begrijp ik nog steeds niet. Lijkt me lastig om tussen al die Coldplay, Lowlands enz.enz.enz.-acties nog meer muziek te proppen.
* Sirolf vraagt zich ook af wat ze met die aanpassing nou eigenlijk duidelijk willen maken...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat 'nóg meer muziek' in dat nieuwe spotje begrijp ik nog steeds niet. Lijkt me lastig om tussen al die Coldplay, Lowlands enz.enz.enz.-acties nog meer muziek te proppen.
Dat hadden we toch al bedacht?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
* Sirolf vraagt zich ook af wat ze met die aanpassing nou eigenlijk duidelijk willen maken...
Willen ze meer muziek draaien en minder praten (Sky Radio-principe), is de hoeveelheid muziek belangrijker geworden dan de kwaliteit van de muziek (538-/Qmusic-principe) of bedoelen ze er eigenlijk helemaal niets mee en is het gewoon een onduidelijke reclame-afdeling...?
Ik val soms in herhaling.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:19 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat hadden we toch al bedacht?.
Ik denk dat de PR/Communicatie afdeling gewoon een beetje brak is.
*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:09 schreef on_air het volgende:
*stil* *mooi*
Nou moet ikw eer aan de serie "off centre" denkenquote:
Heb 't ook wel eens gebruikt op een site idd. Naar nummer verder.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:42 schreef SilentChaos het volgende:
Disco Inferno
Kaartnummer, teveel gehoord dusVaak bewerkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |