Nee he.... naja, het is zeg maar voor een goed doel.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:57 schreef Sersjee het volgende:
Vanavond om 20.30 downtime!
Dus als een halve zool F5-en heeft dan niet zo veel zin...
Ik ook ! de stonebridge remix is echt te gek.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Toch vind ik die andere versie leuker.
Er zijn zowaar nog eens mensen aan het chatten ook vandaag!quote:
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:Ruby Ruby Ruby
Dat was niet echt een meezingmomentje... het was een meebrul momentje
De razende reporter:quote:Op maandag 2 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is even geschakeld naar Radio Noord-Holland vanwege de vliegtuigbom hier vlakbij het dorp...
Extra nieuwsuitzending.
Geen idee wat de Explosieven Opruimingsdienst zegt als ze van huis vertrekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
De razende reporter:
Over enkele minuten gaan ze een poging wagen de bom omschadelijk te maken. Als dit goed gaat is er niets aan de hand. Als het fout gaat, schatje, ik hou van je! Vergeet je de hond niet uit te laten?
Of is het zo erg niet?
Verkapte kijk-mij-een-bom-gedropt-hebben-bij-mijn-buren-postquote:Op maandag 2 juni 2008 19:43 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is even geschakeld naar Radio Noord-Holland vanwege de vliegtuigbom hier vlakbij het dorp...
Extra nieuwsuitzending.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, echt serieus kan ik die verkiezing op zo'n manier niet nemen...quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar is het nog altijd mogelijk om te stemmen op Maricha op de website voor de Radio Bitches Awards 2008. Dacht dat 1 juni al was geweest..
Het stemmen is verlengd tot 16 juni 15.00 uur!!!!quote:Op maandag 2 juni 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Schijnbaar is het nog altijd mogelijk om te stemmen op Maricha op de website voor de Radio Bitches Awards 2008. Dacht dat 1 juni al was geweest..
* Feivel1 heeft al heeeeeeeeeeeeeel lang geleden gestemd ;-).quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het stemmen is verlengd tot 16 juni 15.00 uur!!!!
Aha, dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:00 schreef Maricha het volgende:
[..]
Het stemmen is verlengd tot 16 juni 15.00 uur!!!!
Misschien als de herfst begint?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
Deze gaat voorlopig nog niet vervelen!
Dat zeg ik, voorlopigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |