het was ook de enigequote:Op maandag 2 juni 2008 22:02 schreef E.T. het volgende:
De eerste flits in Capelle a/d IJssel.. en gerommel erachteraan
Eindelijk
In Arnhem nog niets te zien/horen, alleen klam warmquote:Op maandag 2 juni 2008 22:17 schreef Haraldvdl het volgende:
Ik kan het in duitsland al zien onweren. Deze bui komt recht op ons af
Kijken of ik er nog een paar foto's kan maken
laat maar komenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Grimli het volgende:
Gelderland en Utrecht lijken straks aan de beurt te zijn..
Nu je het zegt voel ik inderdaad een iets koudere tocht m'n kamer binnen komen, ik hoop toch wel op een beetje flitsen en donder..quote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Grimli het volgende:
Gelderland en Utrecht lijken straks aan de beurt te zijn..
Dat kolken was echt gruwelijk gaaf om te zien, dacht je eindelijk de richting bepaald te hebben begon er weer iets een andere kant uit te draaien. Dat is wel het gave van onweer als het nog (redelijk) licht is en je de boel aan ziet komen, dan zie je e.e.a. ook mooi ontwikkelen. Zat trouwens een pracht van een rolwolk voorquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Maisnon het volgende:
Hier in Udenhout bij Tilburg gaat heel de lucht naar de klote
2 Inslagen in de buurt gehad voor zover ik kon vertellen, elke 20 seconden flitsen, heel veel gedonder.
Ik zag daarstraks het onweer aankomen waaien, was echt supervet. Een hele muur van wolken, heel snel, daarbinnen in tolde het echt.
Denk dat we die hier in Limburg nog ff meepikken jaquote:Op maandag 2 juni 2008 22:29 schreef TommyGun het volgende:
http://www.meteox.com/h.aspx?r=&jaar=2008&maand=06&uur=23&minuut=00&dag=02&id=633480423226576250&type=expbld
1u. Die bui boven DE komt dus naar ons in de loop van de nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |