Ja had gewoon een vest aan vandaag op de fiets..voelde helemaal niet heel warm..het was okquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Het voelt echt totaal niet als 26. Wat een verschil die gortdroge lucht niet kan maken
Wacht al weken met smart op deze update. Krijg je dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mijn reuzenpompoen is mislukt
Had zo'n plant die pompoenen van 150 kg ofzo moest krijgen
Volgend jaar op meer plekken proberen.
Ja niet bij iedereen natuurlijk. Maar bij mij wel. Dan was het binnen 17 of zo. Vind ik killig als je stil zit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:19 schreef Pisces het volgende:
[..]
Echt? Oh wow dan is dit idd wel lekker.![]()
Ben erg benieuwd naar de opbrengst van de zonnepanelen aan het eind van het jaar.
Ohh zeker jammer!quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:48 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Mijn reuzenpompoen is mislukt
Had zo'n plant die pompoenen van 150 kg ofzo moest krijgen
Volgend jaar op meer plekken proberen.
En dit is precies waarom het binnenland hier in Murcia gewoon een stuk prettiger is dan de kust.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
Het voelt echt totaal niet als 26. Wat een verschil die gortdroge lucht niet kan maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minder Marinera's eten, Dick.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
M'n hangmat is gescheurd na 3 jaar![]()
binnenkort ff nieuwe halen.
Zat je nou in die hangmat dan? Zijn er videobeelden waar wij om kunnen lachen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
En dit is precies waarom het binnenland hier in Murcia gewoon een stuk prettiger is dan de kust.
Momenteel 32 graden met een aardig thermisch windje erbij en 31% rv. Zit buiten op de tuinstoel te chillen. Niks mis mee.
M'n hangmat is gescheurd na 3 jaar![]()
binnenkort ff nieuwe halen.
Ja zonde wel eigenlijk. Zou het wel grappig vinden om een paar pompoenen met de tractor te moeten vervoeren. Nu niksquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:20 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wacht al weken met smart op deze update. Krijg je dit.
Ik zat er inderdaad in toen ik eruit scheurde. En nee het is niet gefilmd. Denk dat die gespierde billetjes van me uiteindelijk teveel zijn geworden voor de arme hangmatquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zat je nou in die hangmat dan? Zijn er videobeelden waar wij om kunnen lachen?![]()
Hier 22,3gr en vochtigheid van 67% bij windkracht 3.
Achter huis, 22,4gr, vochtigheid defect, windkracht 2.
Wat jammer dat er geen beelden van zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:33 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zat er inderdaad in toen ik eruit scheurde. En nee het is niet gefilmd. Denk dat die gespierde billetjes van me uiteindelijk teveel zijn geworden voor de arme hangmat
quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Minder Marinera's eten, Dick dik.
[ afbeelding ]
Die gaat hier pas aan ergens in oktober of november.quote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben allang blij dat het boven de 20 blijft. Hoeft de verwarming nog niet aan. In voorgaande jaren was die af en toe wel een dag aan in juli of in augustus herinner ik me.
In een mooie John Deere....pohquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja zonde wel eigenlijk. Zou het wel grappig vinden om een paar pompoenen met de tractor te moeten vervoeren. Nu niks
Beter blijft het de hele maand september nog boven de 20. Niks mis meequote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben allang blij dat het boven de 20 blijft. Hoeft de verwarming nog niet aan. In voorgaande jaren was die af en toe wel een dag aan in juli of in augustus herinner ik me.
Vrijdag ook terreur buien mogelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 19:30 schreef Discombobulate het volgende:
Benieuwd naar donderdag en hoe laat, of we die dag zelf nog mooi weer krijgen of het gewoon de hele dag bar en boos is. Morgen laatste mooie dagje dan wellicht.
Ik snap dat je het in je Franse dorp niet verwacht maar het is de bedoeling dat je wat meer oplet en niet onder dat afdakje blijft staan gillen...mon Dieuquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 20:42 schreef DemonRage het volgende:
Tornado in Frankrijk van bestwel dichtbij:
https://www.reddit.com/r/(...)rnado_that_hit_aude/
Tot op heden een meer dan prima jaar voor de panelen. Genoeg dagen dat we de netbeheerder hebben kunnen frustrerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2026 18:19 schreef Pisces het volgende:
[..]
Echt? Oh wow dan is dit idd wel lekker.![]()
Ben erg benieuwd naar de opbrengst van de zonnepanelen aan het eind van het jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |