Jeetje ik heb de laatste tijd niet alles gelezen dus dit is heftig zeg.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmorgen belde de doctoren op om te vragen of we eerder willen komen, dat werd geregeld. Toen we daar aankwamen moest en we even wachten tot alle doctoren er waren en dan kwam het gesprek.
De hartaanvallen hebben behoorlijke hersenschade achter gelaten, situatie was gisteren al niet heel erg goed meer maar vanmorgen ging ze neurologisch sterker achteruit, er was te veel gruis in haar hersenen wat de druk deed opbouwen en uiteindelijk leide tot hersendood. Conclusie, inslapen was de enige optie nog.
In bijzijn van mij, dochters, en kennissen en vrienden hebben ze alles in gang gezet, we zijn bij haar gebleven tot ze er niet meer is. Daarna zijn we naar een familie kamer gebracht terwijl de doctoren haar netjes maken om voor 1 keer nog een keer afscheid te nemen.
Ze ligt er vredig bij, en konden nog 1 keer bij haar langs om nog iets tegen haar te zeggen.
Daarna heb ik de doctoren het sein gegeven dat ze mag worden opgehaald, ik heb hun bedankt voor de enorme inzet om haar weer proberen boven op te laten komen, ondanks dit niet gelukt is moest ik ze toch bedanken.
Ook heb ik ze bedankt voor een vredige en rustige einde die ze heel netjes hebben gedaan.
Een heel groot gemis in ons midden, een vrouw die altijd voor iedereen klaar stond en anderen op 1 zette in plaats van haar zelf, iemand die altijd wel in was voor een praatje maar dat moest niet te lang duren.
Nu laat ze een man met 2 kinderen achter, ik heb haar beloofd dat ik alles zal doen om zo goed mogelijk voor de meiden te zorgen.
R.I.P
06-12-1986 - 04-06-2026.
Deze matigheid duurt inderdaad alweer snel veel te lang. Was half mei ook het geval, alleen kouder.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 14:42 schreef 12Beaufort het volgende:
Het minste wat je kan hebben in elk jaargetijde. Westenwind
Eerste 3 weken van mei waren niet bestquote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:36 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Deze matigheid duurt inderdaad alweer snel veel te lang. Was half mei ook het geval, alleen kouder.
En er komen vast nog 'n aantal van die dagen voordat het stabieler wordt.
Temperaturen vallen vandaag hartstikke mee hier. Wind nu ook.
Komende twee weken blijft het zo als het goed is. Zag tot de 20ste temperaturen van 20 - 25 in de veertiendaagse vooruitblik van weeronlinequote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Uitstekende temperaturen dit. Hele zomer aub
Gelukkig gaat dat niet gebeuren. Best triest weer wel. Inmiddels deze maand alweer 20-30 mm. Tuin vindt het fijn, maar wil nu graag droogte en warmte hebben. November t/m maart mag deze temperatuur welquote:Op vrijdag 5 juni 2026 20:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
Uitstekende temperaturen dit. Hele zomer aub
Zon erbij en deze temperatuur is ideaalquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gelukkig gaat dat niet gebeuren. Best triest weer wel. Inmiddels deze maand alweer 20-30 mm. Tuin vindt het fijn, maar wil nu graag droogte en warmte hebben. November t/m maart mag deze temperatuur wel
Het wordt nog wel zomer, jaquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zon erbij en deze temperatuur is ideaal
Maar wordt vanzelf warmer..
De zomer moet nog beginnenquote:Op vrijdag 5 juni 2026 21:41 schreef ACT-F het volgende:
Regen, regen en nog eens regen. Een typisch Nederlandse zomer
Dit had ik nog niet gezien, damnquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vanmorgen belde de doctoren op om te vragen of we eerder willen komen, dat werd geregeld. Toen we daar aankwamen moest en we even wachten tot alle doctoren er waren en dan kwam het gesprek.
De hartaanvallen hebben behoorlijke hersenschade achter gelaten, situatie was gisteren al niet heel erg goed meer maar vanmorgen ging ze neurologisch sterker achteruit, er was te veel gruis in haar hersenen wat de druk deed opbouwen en uiteindelijk leide tot hersendood. Conclusie, inslapen was de enige optie nog.
In bijzijn van mij, dochters, en kennissen en vrienden hebben ze alles in gang gezet, we zijn bij haar gebleven tot ze er niet meer is. Daarna zijn we naar een familie kamer gebracht terwijl de doctoren haar netjes maken om voor 1 keer nog een keer afscheid te nemen.
Ze ligt er vredig bij, en konden nog 1 keer bij haar langs om nog iets tegen haar te zeggen.
Daarna heb ik de doctoren het sein gegeven dat ze mag worden opgehaald, ik heb hun bedankt voor de enorme inzet om haar weer proberen boven op te laten komen, ondanks dit niet gelukt is moest ik ze toch bedanken.
Ook heb ik ze bedankt voor een vredige en rustige einde die ze heel netjes hebben gedaan.
Een heel groot gemis in ons midden, een vrouw die altijd voor iedereen klaar stond en anderen op 1 zette in plaats van haar zelf, iemand die altijd wel in was voor een praatje maar dat moest niet te lang duren.
Nu laat ze een man met 2 kinderen achter, ik heb haar beloofd dat ik alles zal doen om zo goed mogelijk voor de meiden te zorgen.
R.I.P
06-12-1986 - 04-06-2026.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 4 juni 2026 18:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
R.I.P
06-12-1986 - 04-06-2026.
In mei was het volgens mij veelal een noordenwind, daar kan je in de winter nog wat aan hebben, maar een westenwind staat echt garant voor slecht weer met regen en wind.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 17:36 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Deze matigheid duurt inderdaad alweer snel veel te lang. Was half mei ook het geval, alleen kouder.
En er komen vast nog 'n aantal van die dagen voordat het stabieler wordt.
Temperaturen vallen vandaag hartstikke mee hier. Wind nu ook.
Ja, was iets met een een bijna continue noord- tot noordwest aanvoer. En koud ook nog. Soms tot ver onder de 10 graden. Duurde vanaf eerste week mei bijna drie weken. Laatste week mei knapte het weer flink op. Zoiets.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 13:29 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
In mei was het volgens mij veelal een noordenwind, daar kan je in de winter nog wat aan hebben, maar een westenwind staat echt garant voor slecht weer met regen en wind.
Ja, de gemiddelde temperaturen blijven omhoog gaan. Elk jaar weer tig keer 'warmste *insertdag* ooit', 'warmste *insertmaand* ooit', etc, het wordt er niet beter opquote:Op zaterdag 6 juni 2026 15:18 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hou zielsveel van Nederland. Een van de beste landen ter wereld om in te wonen, maar wat haat ik ons klimaat..holy moly. En het wordt elk jaar erger heb ik het idee
4 keer sneeuw in januari en koudste januari deze eeuw.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 16:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, de gemiddelde temperaturen blijven omhoog gaan. Elk jaar weer tig keer 'warmste *insertdag* ooit', 'warmste *insertmaand* ooit', etc, het wordt er niet beter op
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |