abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:09 #226
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158658
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Putto is heel anders
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:41 #227
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158666
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.

Hier 'afgekoeld' naar 35
Ja dat dus, en de winkels hun airco's maar aangooien en wat me opviel was dat de kassa's meisjes allemaal niks zaten te doen :D en ja het was oprecht rustig in de winkel!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:07:26 #228
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158681
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:10:14 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer :{ :D
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
pi_221158798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221158849
Wolken + wind = eindelijk wat afkoeling in de regio Eindhoven. Als ik naar het oosten kijk zie ik ook mooie bloemkolen in de lucht.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:21:21 #232
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221158908
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Het Europees weermodel komt een week na dinsdag alweer met 30°C (en mogelijk hoger) op de proppen voor het zuiden van het land. Het verschil met nu is wel dat de dauwpunten in de buurt van de 10°C blijven, wat meestal ook koelere nachten betekent.

GFS moet er (gelukkig) niets van weten en laat het tegen de 25°C blijven overdag met 10 tot 15°C 's nachts.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:24:36 #233
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158972
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
Ik zal eens voor je onderzoeken om te kijken of ik iets voor je kan vinden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Klopt dat is gewoon een pipo die denkt dat hij altijd gelijk heeft, als hij gelijk heeft dan prijst hij zich zelf de lucht in tegenover de andere weermannen. Maar als hij geen gelijk heeft hoor je hem niet en verwijderd hij meestal die posten _O-
pi_221159153
Die wolken in het oosten zijn echt spectaculair snel aan het groeien. Gigantische grote bloemkolen. :o
pi_221159210
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Ik moet zeggen, ik volg die Putto al een tijdje om de zoveel tijd, maar wat hij zegt komt altijd wel erg goed in de buurt hoor. Vaak beter dan KNMI. Paniekzaaier niet, maar wel degelijk een competente weerman. Hij had wat we nu hadden ook al 2 weken geleden voorspeld i..t.t KNMI.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')