"aufmachen bitte."quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:05 schreef heywoodu het volgende:
Lightningmaps geeft weinig tot niks aan, maar ik hoor gerommel in de verte op zo'n manier dat ik de grond net een beetje voelde trillen![]()
Gewoon hitte, no rainquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Komt er nog wat van of blijven we gewoon wegbranden hier?
Wegbranden? Het is nu best aangenaam, zo te zienquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:20 schreef Geschiedkundige het volgende:
Komt er nog wat van of blijven we gewoon wegbranden hier?
Veel regen wordt er nog niet verwacht, maar met 20-24 graden de komende 2 weken is het aangenaam vertoevenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
20+ en af en toe een bui.Doe dat maar een paar dagen. Kan de natuur weer een beetje bijtrekken.
Komende 2 weken zien er ook posje goed uit voor Nederland. Eigenlijk mag er alleen wat regen vallen voor de natuur, maar verder is het met 20-24 graden toch wel fijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:14 schreef Geschiedkundige het volgende:
We smeren gewoon verder. Gisteren zowaar een geschampt door de bui die overkwam, 0.2 milimeter regen gevallen
Hopen dat er dan de komende dagen genoeg valt, al vrees ik dat het een druppel op een gloeiende plaat is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:03 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Komende 2 weken zien er ook posje goed uit voor Nederland. Eigenlijk mag er alleen wat regen vallen voor de natuur, maar verder is het met 20-24 graden toch wel fijn
gruwelijk droog.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hopen dat er dan de komende dagen genoeg valt, al vrees ik dat het een druppel op een gloeiende plaat is.
Zie wel wat veelbelovends op de radar verschijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |