Ten zuiden van Venlo.quote:
Het is dan ook een hoax, ZE willen ons onder de duim krijgen door het gemiddeld alsmaar warmer te maken te doen alsof het gemiddeld alsmaar warmer is. Stomme reptielen.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:35 schreef Red_85 het volgende:
Hoe kunnen we dit spinnen naar 'klimaatverandering'?
In de hondsdagen zo koud, kan ik mij niet echt heugen.
Die reptilians doen hetquote:Op zondag 27 juli 2025 18:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook een hoax, ZE willen ons onder de duim krijgen door het gemiddeld alsmaar warmer te maken te doen alsof het gemiddeld alsmaar warmer is. Stomme reptielen.
Graadje of 10-12 hier in het dorp en volledig omringd door wolken flarden. Dorp op 1050. Svg vandaag op 2400quote:Op maandag 28 juli 2025 07:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wederom een prachtige lucht. Zomerliefhebbers komen wel aan hun trekken zeg dit jaar
Lekker danquote:Op maandag 28 juli 2025 08:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Graadje of 10-12 hier in het dorp en volledig omringd door wolken flarden. Dorp op 1050. Svg vandaag op 2400
Klaart morgen al enigszins op, als het goed isquote:Op maandag 28 juli 2025 08:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Lekker dan
Woensdag wel prima weer volgens mij?
Valt tegen, hoor. Beter is gewoon stabiel, zonnig en tikkeltje warmer.quote:Op maandag 28 juli 2025 11:01 schreef Jor_Dii het volgende:
Prima zomerweer dit, mag best aanhouden t/m september.
Voor een deel van de bevolking zal het inderdaad tegen vallen, zeker als je nu vakantie hebt in eigen land.quote:
Hier in Oostenrijk schijnt de zon ook niet. Graadje of 14 in bludenzquote:Op maandag 28 juli 2025 11:54 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Voor een deel van de bevolking zal het inderdaad tegen vallen, zeker als je nu vakantie hebt in eigen land.
Laten we hopen van nietquote:Op maandag 28 juli 2025 11:56 schreef Frutsel het volgende:
Tweede week augustus lijkt qua temperatuur wel weer wat hoger te worden.
Dat is vrij triestig jaquote:Op maandag 28 juli 2025 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier in Oostenrijk schijnt de zon ook niet. Graadje of 14 in bludenz
Ach, zo was ik ooit in het noorden van California in de beruchte zomer van 2018.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor een 'mooie' zomer moet je dan ook geeoon in Nederland blijvenquote:Op maandag 28 juli 2025 13:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ach, zo was ik ooit in het noorden van California in de beruchte zomer van 2018.
Aan het strand bij Mendocino was een vestje zelfs haast niet warm genoeg bij een bulderende wind en krap 15 graden ofzo
Meanwhile in NL toen boven de 30c
Ojeee, nou ik ruil graag! Veel te heet waar ik ben. Snak gewoon naar het koele Hollandse weer.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |