Maar dit noem je toch geen winter of wel?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:21 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
De controle laat hetzelfde zien. Maar de meeste lijntjes gaan voor kou, al is de pluim wel wat warmer op de lange termijn.
[ afbeelding ]
Ik vindt dat weerwoord een lastig concept, ik kijk er dan ook nooit.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:28 schreef Remco het volgende:
Vind het altijd fijn dit topic te zien als samenvatting voor weerwoord.
Ik noem dit geen winter. Jij wel?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar dit noem je toch geen winter of wel?
Klopt weerwoord ziet eruit alsof het nog 2003 is. En met dit soort vooruitzichten zit het daar ook vol met acts van users die willen laten zien hoeveel verstand ze er wel niet van hebben.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:34 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik vindt dat weerwoord een lastig concept, ik kijk er dan ook nooit.
Op FOK is het veel makkelijker teruglezen.
Zo'n relletje is er ook gaande op Twitter over Putto etc.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:37 schreef Remco het volgende:
[..]
Klopt weerwoord ziet eruit alsof het nog 2003 is. En met dit soort vooruitzichten zit het daar ook vol met acts van users die willen laten zien hoeveel verstand ze er wel niet van hebben.
Weerwoord is echt kut ja.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:34 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik vindt dat weerwoord een lastig concept, ik kijk er dan ook nooit.
Op FOK is het veel makkelijker teruglezen.
Verklaart die niet meteen waarom er ook modellen kiezen voor vieswarmnattewind ?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:51 schreef Starhopper het volgende:
Monsterstorm met 960hpa![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit is de laatste kaart van 10 dagen vooruit. Dus de nachtvorstjes volgende week daar heeft dit nog invloed op denk ikquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Verklaart die niet meteen waarom er ook modellen kiezen voor vieswarmnattewind ?
Nee, ook niet. Net niet weer. Vlees noch vis zeggen ze danquote:Op woensdag 14 januari 2026 09:36 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Ik noem dit geen winter. Jij wel?
Al moet je in Nederland al blij zijn met een dergelijke pluim waar een aantal vorstdagen te zien zijn.
Storm mag van mij ver weg blijven.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:51 schreef Starhopper het volgende:
Monsterstorm met 960hpa![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ah, dit is vooral een verklaring voor het verdwijnen van de (flinke) nachtvorst volgende week dus ?quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit is de laatste kaart van 10 dagen vooruit. Dus de nachtvorstjes volgende week daar heeft dit nog invloed op denk ik
Gelukkig zijn de kaarten dan ook nog ver weg. Maar stel dit komt hier aan land. Dan gaat dit wel Eunice achtig worden denk ik. Of zelfs nog sterker.quote:Op woensdag 14 januari 2026 09:58 schreef 12Beaufort het volgende:
[..]
Storm mag van mij ver weg blijven.
960 is laag, maar kan hier ook nog veel lager![]()
Niet dat je dat wil uiteraard
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |