Welke hitte?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:02 schreef Isdatzo het volgende:
Verschrikkelijk.
Gelukkig lijkt de echte hitte beperkt te blijven tot slechts 2 of 3 dagen.
Hoeveel vrouwen staan nu al niet voor de spiegel om wat leuks aan te trekken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rokjesweer![]()
15/16 graden lijkt me wat realistischer.
Verzengende hitte. Wegen naar het strand zullen vol staan. Smeltend asfalt. Drink voldoende en blijf uit de zon. Anders goed smeren. Let goed op de ouderen tijdens deze periode volgende week.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke hitte?![]()
En hoe is 12-14 graden verschrikkelijk? En 1 dag 16/17
Ga jij nou maar een sneeuwschoen wandeling maken. In de bergen kaiserwetter op komstquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Verzengende hitte. Wegen naar het strand zullen vol staan. Smeltend asfalt. Drink voldoende en blijf uit de zon. Anders goed smeren. Let goed op de ouderen tijdens deze periode volgende week.
Dinsdag zijn we weer thuisquote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een sneeuwschoen wandeling maken. In de bergen kaiserwetter op komst
Nou maar hopen dat het niet zeikt van de regen anders hebben we er nog niets aanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke hitte?![]()
En hoe is 12-14 graden verschrikkelijk? En 1 dag 16/17
Woensdag lijkt het zelfs vrij zonnig te wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het niet zeikt van de regen anders hebben we er nog niets aan
Dat zou ff zalig zijn zegquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Woensdag lijkt het zelfs vrij zonnig te worden
Nou echt vrolijk wordt ik hier anders niet vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
records zijn er om te breken. het is maar 1 dag.. [ x ]
Laatste keer dat het aangenaam was is ook alweer 4.5 maand geleden
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou echt vrolijk wordt ik hier anders niet van
Juist wel. 1 nacht -24 zou toch ook mooi zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou echt vrolijk wordt ik hier anders niet van
Kom op, februari en 20 graden hou op met me.quote:
Correct en past prima in deze winterquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Juist wel. 1 nacht -24 zou toch ook mooi zijn?
Zuid-Europa dan wel he.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kom op, februari en 20 graden hou op met me.
[..]
Correct en past prima in deze winterdie 20 graden past meer in eind april > mei niet in een winter maand.
Als ik kon verhuizen naar een andere planeet die normaal klimaat zou hebben mah ik zou ervoor tekenenmaar met de kennis van nu is het ook daar kwestie van tijd dat het ook op de kop verkeerd gaat.
Iets zegt dat die 40 graden best wel weer eens kan gebeuren dit jaar, lekker in het zuiden houden die handel
De moesson in Spanje is voorbij.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
HOI
Hier inmiddels al iets van 5 dagen 20+ gehad in Februari![]()
Gaat dus de goede kant op
2021 vibesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
records zijn er om te breken. het is maar 1 dag.. [ x ]
Laatste keer dat het aangenaam was is ook alweer 4.5 maand geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |