SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Was schitterend vandaag, alleen die laagstaande zon is wel waanzinnig kut met autorijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het best leuk dat het hier al de hele dag prachtig weer is, terwijl Limburg bewolking heeft.
Ja, het leven is zwaar in die gortdroge omgeving daar. Daarom soms een vlucht naar de Alpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hele jaar rond windstil, onbewolkt en 30 graden. Dat is de vloek van het Limburgse Atacama woestijnklimaat niewaar?
Pakkettenquote:
quote:Het sneeuwt in vrijwel het hele land, op veel plaatsen vormt zich een sneeuwdek van 2-7cm, plaatselijk mogelijk wat meer.
Welk land zit je? Zelfs 5 graden is het momenteel nog nergens, dus 10 zeker nietquote:
quote:
Koud nachtje inderdaad... Niet zo goed voor de gasrekening.quote:
Hij woont vooral in fantasialand geloof ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welk land zit je? Zelfs 5 graden is het momenteel nog nergens, dus 10 zeker niet
Gewoon nietquote:
❄️ Sneeuwalert: hoe laat is het code geel in jouw provincie?quote:
Mooi!quote:
Op buienradar kijken voor snilquote:Op zondag 15 februari 2026 15:37 schreef Starhopper het volgende:
Volgens buienradar zou het moeten SNILLEN maar ik zie niets
quote:Op zondag 15 februari 2026 15:43 schreef Starhopper het volgende:
In Zeeland is er veel snil!!!
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt wederom jullie regio te worden. Het schiet maar niet op, en het lijkt erop dat wij in het 'smalste' gedeelte gaan komen... als er 1 of 2 cm valt is het veel denk ik zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:21 schreef DaMart het volgende:
In Zoetermeer sneeuwt het nu even aardig door.
Op de webcam van Zandvoort SNILT het nuquote:Op zondag 15 februari 2026 16:11 schreef Stephan5 het volgende:
Geduld wordt weer aardig op de proef gesteld, te Haarlem. Nog steeds geen vlok. Minder goed nieuws voor Amsterdam en omgeving.
Het blijft zelfs al een beetje liggen. Had ik niet verwacht hier.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:29 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Lijkt wederom jullie regio te worden. Het schiet maar niet op, en het lijkt erop dat wij in het 'smalste' gedeelte gaan komen... als er 1 of 2 cm valt is het veel denk ik zo.
Lichtjes, maar zet zeker nog geen zoden aan de dijk..quote:Op zondag 15 februari 2026 16:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op de webcam van Zandvoort SNILT het nuDus ik denk dat jij daar nu ook wel SNIL hebt?
In die hal zeker?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:21 schreef DaMart het volgende:
In Zoetermeer sneeuwt het nu even aardig door.
Meer sneeuwquote:Op zondag 15 februari 2026 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Die sneeuw heeft er ook echt maling aan dat ie niet welkom is.
Geen idee of ze daar het dak open hebben gezetquote:
Omdat de sneeuw wel welkom isquote:Op zondag 15 februari 2026 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Die sneeuw heeft er ook echt maling aan dat ie niet welkom is.
Ontsnapt van de afdeling. Verwarde man gespot op de A4quote:Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan? Terug naar je zolderkamer
quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ontsnapt van de afdeling. Verwarde man gespot op de A4
Ben onderweg, maar het rijdt niet echt doorquote:Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan? Terug naar je zolderkamer
Misschien achter het stuur zitten in plaats van ernaastquote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben onderweg, maar het rijdt niet echt door
Ik rij goddank nietquote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien achter het stuur zitten in plaats van ernaast
Nu snap ik de vertraging. We zien je in juni wel verschijnenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij goddank niet
Ik heb nog zomerbanden.
De auto waarin ik me nu bevind heeft winterbandenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu snap ik de vertraging. We zien je in juni wel verschijnen
Heb je mijn AI foto al gezien?quote:
Jaaaaa nu welquote:Op zondag 15 februari 2026 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb je mijn AI foto al gezien?niet best als je dat is ontgaan
![]()
Hier nog sneeuwloos en denk ook niet dat er heel veel gaat vallen, radars hebben het blijkbaar wel moeilijk om alles goed op te pakken.
Maar ik gun ze het wel daar in het zuiden des lands waar ze niet heel veel van de winter hebben meegekregen op wat leuke sneeuwsituatie na dan in januari.
Ik dacht ik moet iets gaan verzinnen, AI heeft nogal wat problemen met text goed te weergeven of spellenquote:
Starhoppperrrrrquote:Op zondag 15 februari 2026 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht ik moet iets gaan verzinnen, AI heeft nogal wat problemen met text goed te weergeven of spellener zat 1 mooie bij maar helaas stond er Starhoppper met 3 p's
Voor de andere moet ik nog iets gaan bedenken
Hier valt inmiddels wel sneeuwquote:
Die zal wel gedacht hebben dat er wat anders dan sneeuw uit de lucht viel.quote:
De kat komt net nat binnen dus denk dat er hier ook iets valt.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier valt inmiddels wel sneeuw![]()
Nog niet veel maar hey het is toch weer een sneeuwdagje erbij voor 2026
Waren dat niet de overgebleven sneeuw die nog in de bosjes lagen?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
De kat komt net nat binnen dus denk dat er hier ook iets valt.
Nee hier was het nog niet eens begonnen met sneeuwen. Toen poes binnen kwam net begonnen.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waren dat niet de overgebleven sneeuw die nog in de bosjes lagen?![]()
De straat begint alweer wit te worden op de gebruikelijke stukken, onder de boom duurt het altijd even.
De radar pakt het niet goed op en vanavond/vannacht zou het nog verder moeten activeren volgens de guidance.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Kakt dat hele sneeuwgebied op zee en kop van noordholland en westen van friesland nou helemaal in? Of pakt de rader het niet goed op? Want zou toch tot morgenochtend blijven snillen?
Dan ligt er nu vast al een centimeter sneeuwquote:Op zondag 15 februari 2026 19:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hier was het nog niet eens begonnen met sneeuwen. Toen poes binnen kwam net begonnen.
Op de weg en stoep ligt al best wat idd!quote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De radar pakt het niet goed op en vanavond/vannacht zou het nog verder moeten activeren volgens de guidance.
[..]
Dan ligt er nu vast al een centimeter sneeuw
SNILstormquote:Op zondag 15 februari 2026 19:24 schreef michiel_merk het volgende:
Voor de verandering weer eens sneeuw hier in Drachten, aardig windje erbij ook
Ik hoop het! Ben benieuwdquote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De radar pakt het niet goed op en vanavond/vannacht zou het nog verder moeten activeren volgens de guidance.
[..]
Dan ligt er nu vast al een centimeter sneeuw
Komt wel goedquote:
Gordon ligt al met zn neus in de poeierquote:Op zondag 15 februari 2026 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijke witte setting. Plaatje past precies bij de Olympische winterspelen. Nodeloos genieten deze winter.
Viel hier ook een beetje tegen. Hooguit 1 cm en alles is inmiddels alweer rap aan het wegdokenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Amper een cm wat een flop, alles weggewaait
In de zon gemetenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welk land zit je? Zelfs 5 graden is het momenteel nog nergens, dus 10 zeker niet
Vanaf het weekend en volgende week ziet het er betreft temperatuur al wel beter uit. 10-14 graden.quote:
Ook in het noorden?quote:Op maandag 16 februari 2026 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf het weekend en volgende week ziet het er betreft temperatuur al wel beter uit. 10-14 graden.
Genieten maatjequote:Op maandag 16 februari 2026 10:01 schreef RamboDirk het volgende:
Woensdag en donderdag weer sneeuwwat een heerlijke winter.
Whutquote:Op maandag 16 februari 2026 10:01 schreef RamboDirk het volgende:
Woensdag en donderdag weer sneeuwwat een heerlijke winter.
Kom op maat, het is pas half februari. Jouw tijd komt echt nog wel met 20-25-30-35-40-45 graden.quote:
Nou, er ligt hier nu 3 centimeter dooiende drap. Heb je precies niks aan. Alleen maar last vanquote:Op maandag 16 februari 2026 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Kom op maat, het is pas half februari. Jouw tijd komt echt nog wel met 20-25-30-35-40-45 graden.
Dat kan natuurlijk prima. Vanaf maart start de meteorologische lente en dan zijn dat gewoon heel normale temperaturen.quote:Op maandag 16 februari 2026 10:29 schreef INViCTuS het volgende:
Mensen op X die 9-13 graden lente noemen
Dan is míjn tijd gedaanquote:Op maandag 16 februari 2026 11:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Kom op maat, het is pas half februari. Jouw tijd komt echt nog wel met 20-25-30-35-40-45 graden.
En 11 graden eind april of mei wordt dan winters of herfstachtig genoemd? Ik vind dat nog steeds best frisquote:Op maandag 16 februari 2026 11:32 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk prima. Vanaf maart start de meteorologische lente en dan zijn dat gewoon heel normale temperaturen.
11 graden en een fijn zonnetje erbij, zonder al te veel wind kan prima 'lenteachtig' aandoen.
Dit dus...ben blij dat het snel warmer wordt. Inmiddels heb ik liever 14 graden en regen dan 0 graden en zon.quote:
Kijk, de Major weet tenminste hoe het werkt.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:20 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Dit dus...ben blij dat het snel warmer wordt. Inmiddels heb ik liever 14 graden en regen dan 0 graden en zon.
Krijg die kutkou de botten bijna niet uit en die vieze blubbersneeuw blief ik voorlopig niet meer
Op naar de lente! Lekker de moestuin in, lekker wandelen zonder "Kenny-verpakking", nieuwsgierige lammetjes, opgroeiende tomatenplanten en de eerste ribben op de Q
Dat is natuurlijk ve te koud ja. Maakt het dat dan direct herfstachtig, voor mij niet. Het weerbeeld wordt door zoveel meer bepaald dan temperatuur.quote:Op maandag 16 februari 2026 11:52 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
En 11 graden eind april of mei wordt dan winters of herfstachtig genoemd? Ik vind dat nog steeds best fris
11 graden in mei zou sowieso verboden moeten zijn. Mot er niet aan denken. Na half mei zou je eigenlijk al op 18-20 moeten zitten.quote:Op maandag 16 februari 2026 16:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ve te koud ja. Maakt het dat dan direct herfstachtig, voor mij niet. Het weerbeeld wordt door zoveel meer bepaald dan temperatuur.
11 graden in mei met een weldegelijk veel warmteafgevend zonnetje is veel méér 'lenteachtig' dan 18 graden diezelfde (normale temperatuur dan) en de hele dag regen. Althans, voor mij.
Dat zou ik nu een mooie, frisse lentedag noemen. Die ander zouden we hier gekwalificeerd zien worden als natte geit en grijze treurnis ohne ende.
Ergo, temperatuur is minder belangrijk op een lentedag. Het weerbeeld (zon, regen, wind) is veel bepalender.
Sowieso dat je weer chill met alleen t-shirt buiten kan lopenquote:Op maandag 16 februari 2026 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Kijk, de Major weet tenminste hoe het werkt.
Nee, liever 16 graden en een week lang strontregen zeker.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
11 graden in mei zou sowieso verboden moeten zijn. Mot er niet aan denken. Na half mei zou je eigenlijk al op 18-20 moeten zitten.
Temperatuur vind ik net zo belangrijk. Stel nou dat het in mei een week lang onder de 10 blijft. G'dumme, daar moet je toch niet aan denken.
En blote voeten.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:46 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Sowieso dat je weer chill met alleen t-shirt buiten kan lopen
Gelukkig komt dat zelden voor.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:50 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee, liever 16 graden en een week lang strontregen zeker.
Het leek wel herfstquote:Op maandag 16 februari 2026 18:29 schreef Bocaj het volgende:
Wat een schijtweer was het vandaag!
Het voelt als overgangsweer...
Op naar het vroege voorjaar met ZON!
Wanneer?quote:Op maandag 16 februari 2026 18:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga voor 20 graden op mijn verjaardag, moet zeker kunnen is wel vaker gebeurd. Zelfs 25
Klein beginnen hé....quote:Op maandag 16 februari 2026 18:30 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga voor 20 graden op mijn verjaardag, moet zeker kunnen is wel vaker gebeurd. Zelfs 25
Volgens haar profiel:quote:Op maandag 16 februari 2026 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer?
Op mijn verjaardag hopelijk ook, maar meestal niet
Op mijn verjaardag wel eens 40 gehad. Maar ook wel eens 16, dat was minder leuk. Meestal is het rond 25 of zo. Eind juli.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik ben eind september aan de beurt kan ook 35 graden zijn of 12 met regen.quote:Op maandag 16 februari 2026 23:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Op mijn verjaardag wel eens 40 gehad. Maar ook wel eens 16, dat was minder leuk. Meestal is het rond 25 of zo.
3 aprilquote:Op maandag 16 februari 2026 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wanneer?
Sneeuw heb ik ook wel eens gehadquote:Op maandag 16 februari 2026 22:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgens haar profiel:
03-04-0000
Dus ja het kanmaar daar gaan we nu niet vanuit, ik denk dat ze eens sneeuw op haar verjaardag gaat krijgen
Ik 29 maart, dus ongeveer hetzelfdequote:
Dat is dit jaar dan een verdomd goede vrijdag voor jequote:
Die is oudquote:Op maandag 16 februari 2026 22:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Volgens haar profiel:
03-04-0000
Dus ja het kanmaar daar gaan we nu niet vanuit, ik denk dat ze eens sneeuw op haar verjaardag gaat krijgen
Goede genenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
*Zij
Maar idd al 2026 jaar 🤣 maar @:misshobje zeg eens hoe doe je dit?
Ja absoluutquote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dat is dit jaar dan een verdomd goede vrijdag voor je
Vanaf vrijdag verlegt het Azorenhoog zijn zwaartepunt naar ZW Europa, zag alleen ditquote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:59 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf zaterdag wel aangenaam qua temperatuur
[ x ]
Laten we het bij Wodan hopenquote:Op woensdag 18 februari 2026 08:31 schreef Paul het volgende:
#feit vandaag laatste koude dag tot nov26 #feit
Prima dagje.quote:
Krijg net code geel sneeuwval voor morgen in Limbolandquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima dagje.
Hier al voor de derde vierde dag meerdere uren zon. (Laatste 2 dagen afgewisseld met buien.) Niks te klagen voor februari zo.
Jij hebt vaak hetzelfde weer als ik. Toevallig ook omgeving Nijmegen?quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima dagje.
Hier al voor de derde vierde dag meerdere uren zon. (Laatste 2 dagen afgewisseld met buien.) Niks te klagen voor februari zo.
Bijna.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:56 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jij hebt vaak hetzelfde weer als ik. Toevallig ook omgeving Nijmegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna.Naar het zuiden, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ook in den dolder hoorquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:45 schreef PzKpfw het volgende:
Volgende week woensdag gewoon 20 graden in München!
Bij jou binnen in de kliniek zekerquote:
Nou nou.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bij jou binnen in de kliniek zeker
Whaaaaat 😡😡quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Bij jou binnen in de kliniek zeker
Hier nog niks van kunnen merken.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:46 schreef Boca_Raton het volgende:
Als de zon aan staat lijkt het wel het begin van de lente.
Omgeven door lokale grijze treurnis ohne ende?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier nog niks van kunnen merken.
Nee, de zon heeft wel degelijk geschenen. Maar dat voelde zeker nog niet als lente. Zaterdag was er bijvoorbeeld veel zon, maar ook wel wind, dus fijn die zon, maar wel gewoon fris.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Omgeven door lokale grijze treurnis ohne ende?
Lekker hoorquote:Op woensdag 18 februari 2026 21:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Nee, de zon heeft wel degelijk geschenen. Maar dat voelde zeker nog niet als lente. Zaterdag was er bijvoorbeeld veel zon, maar ook wel wind, dus fijn die zon, maar wel gewoon fris.
Jij krijgt morgen nog sneeuw.
Half juni richting Zugspitze
Zal morgenvroeg weer een drukke ochtendspits worden in midden/noord Limburg, Arnhem/Nijmegen of eigenlijk heel zuid Nederland.quote:
Nog vakantie toch...zal wel meevallen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:11 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Zal morgenvroeg weer een drukke ochtendspits worden in midden/noord Limburg, Arnhem/Nijmegen of eigenlijk heel zuid Nederland.
Geloof het nietquote:Op donderdag 19 februari 2026 08:01 schreef Mark-Hgl het volgende:
Dikke vlokken sneeuw en al een mooi laagje rond Arnhem
Vandaag laatste sneeuwdag.quote:
In De Bilt was het wit om half 7!quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:38 schreef Paul het volgende:
LULLIE ZEIDEN DAT HET ZOU SNEEUWRN VANNACHT 😡
@:misshobje en ik zien niets in den dolder 😡
Ja dat is leuk om te zien, niet om in te zitten. Hier is het prima. Goed pak in het dal,flink op de bergquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vandaag laatste sneeuwdag.
Franse Alpen verzuipen in de sneeuw
Ah, de welbekende flopshow weerquote:Op donderdag 19 februari 2026 09:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
In De Bilt was het wit om half 7!
Nu niet meerteleurstelling wel
quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:12 schreef TLC het volgende:
Sneeuw hier en volgende week woensdag 17 graden
Ja de Weerflash app houdt er ook zulke mooie termen op na.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Net natte sneeuw, die nu regen is geworden.
In België noemen ze natte sneeuw smeltende sneeuw. Klinkt wel mooier.
Toch veel beter dan de temperatuur van gister of vandaag. Valt niet te ontkennenquote:
quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan zit ik er niet een klein beetje naast
Ja had dan eerder terug gekomen had je kunnen genietenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom weer terug en de kachel gaat direct aan![]()
16 en misschien 17 graden. Vrij mild/zacht, maar is natuurlijk geen kachel, hè. Het is nog steeds februari en daarnaast maar 1 dagje. Beter van genieten voor het weer tyfus koud wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom weer terug en de kachel gaat direct aan![]()
Waarschijnlijk genoeg genoten in de bergenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja had dan eerder terug gekomen had je kunnen genieten
Hier is meer te genietenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja had dan eerder terug gekomen had je kunnen genieten
Thuis is waar de bergen zijnquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier is meer te genieten
Dat geloof ik direct, bergen..pakken sneeuw prachtigquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier is meer te genieten
Voor februari is 18 graden wel flink de kachel aanquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
16 en misschien 17 graden. Vrij mild/zacht, maar is natuurlijk geen kachel, hè. Het is nog steeds februari en daarnaast maar 1 dagje. Beter van genieten voor het weer tyfus koud wordt.
Deze week was echt vies koud door die wind.
Opbokke met die warmte!quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer richting de 20°C.![]()
![]()
![]()
(ECMWF model voor woensdag 25 februari)
Ga jij maar terug naar Egypte!quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee mooi geweest, kom maar door![]()
Ja geen probleemquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar Egypte!
Ik dacht fff kijken, grapje zeker.. staat er ook bij De Biltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er geeft woensdag 18 graden...ik wordt er bijkans emotioneel van
Meer...van...dit!
quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee mooi geweest, kom maar door![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er geeft woensdag 18 graden...ik wordt er bijkans emotioneel van
Meer...van...dit!
Kijk die pijl omhoog danquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:45 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
hopelijk blijft die graf kou ook weg tot december.
[ x ]
Hitte? Jij bent gek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:02 schreef Isdatzo het volgende:
Verschrikkelijk.
Gelukkig lijkt de echte hitte beperkt te blijven tot slechts 2 of 3 dagen.
Rokjesweerquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Welke hitte?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:02 schreef Isdatzo het volgende:
Verschrikkelijk.
Gelukkig lijkt de echte hitte beperkt te blijven tot slechts 2 of 3 dagen.
Hoeveel vrouwen staan nu al niet voor de spiegel om wat leuks aan te trekken?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Rokjesweer![]()
15/16 graden lijkt me wat realistischer.
Verzengende hitte. Wegen naar het strand zullen vol staan. Smeltend asfalt. Drink voldoende en blijf uit de zon. Anders goed smeren. Let goed op de ouderen tijdens deze periode volgende week.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke hitte?![]()
En hoe is 12-14 graden verschrikkelijk? En 1 dag 16/17
Ga jij nou maar een sneeuwschoen wandeling maken. In de bergen kaiserwetter op komstquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Verzengende hitte. Wegen naar het strand zullen vol staan. Smeltend asfalt. Drink voldoende en blijf uit de zon. Anders goed smeren. Let goed op de ouderen tijdens deze periode volgende week.
Dinsdag zijn we weer thuisquote:Op vrijdag 20 februari 2026 12:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ga jij nou maar een sneeuwschoen wandeling maken. In de bergen kaiserwetter op komst
Nou maar hopen dat het niet zeikt van de regen anders hebben we er nog niets aanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:02 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welke hitte?![]()
En hoe is 12-14 graden verschrikkelijk? En 1 dag 16/17
Woensdag lijkt het zelfs vrij zonnig te wordenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 13:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat het niet zeikt van de regen anders hebben we er nog niets aan
Dat zou ff zalig zijn zegquote:Op vrijdag 20 februari 2026 15:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Woensdag lijkt het zelfs vrij zonnig te worden
Nou echt vrolijk wordt ik hier anders niet vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
records zijn er om te breken. het is maar 1 dag.. [ x ]
Laatste keer dat het aangenaam was is ook alweer 4.5 maand geleden
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou echt vrolijk wordt ik hier anders niet van
Juist wel. 1 nacht -24 zou toch ook mooi zijn?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nou echt vrolijk wordt ik hier anders niet van
Kom op, februari en 20 graden hou op met me.quote:
Correct en past prima in deze winterquote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:18 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Juist wel. 1 nacht -24 zou toch ook mooi zijn?
Zuid-Europa dan wel he.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kom op, februari en 20 graden hou op met me.
[..]
Correct en past prima in deze winterdie 20 graden past meer in eind april > mei niet in een winter maand.
Als ik kon verhuizen naar een andere planeet die normaal klimaat zou hebben mah ik zou ervoor tekenenmaar met de kennis van nu is het ook daar kwestie van tijd dat het ook op de kop verkeerd gaat.
Iets zegt dat die 40 graden best wel weer eens kan gebeuren dit jaar, lekker in het zuiden houden die handel
De moesson in Spanje is voorbij.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 09:40 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
HOI
Hier inmiddels al iets van 5 dagen 20+ gehad in Februari![]()
Gaat dus de goede kant op
2021 vibesquote:Op vrijdag 20 februari 2026 21:18 schreef INViCTuS het volgende:
records zijn er om te breken. het is maar 1 dag.. [ x ]
Laatste keer dat het aangenaam was is ook alweer 4.5 maand geleden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |