En maandag 4-6 graden. Echt van die sneeuw waar je precies niks aan hebt. Lekker tijdens carnavalquote:
Haha true, maar met windkracht 9 ga ik niet op het terras zitten ook al is het 20 gradenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:51 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Jij hebt wel fijne temperaturen erbij en wij niet, dus niet klagen.
Niemand noemt dat zo in onze omgeving. Werkelijk niemandquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:55 schreef INViCTuS het volgende:
En waarom noemen ze de schoolvakantie "voorjaarsvakantie"? Het is kats geen voorjaar
Welke maand? We zitten midden in februari? Januari? Dat is alweer een eeuwigheid geleden he.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Qua gasverbruik de duurste maand sinds december 2023 (qua aantal kuub)
Opbokken met die kou
Januari is nog de laatste complete maandquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Welke maand? We zitten midden in februari? Januari? Dat is alweer een eeuwigheid geleden he.
Maar waarom kom je daar nu pas meequote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Januari is nog de laatste complete maand
Omdat ik nu pas die informatie krijgquote:Op vrijdag 13 februari 2026 22:13 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Maar waarom kom je daar nu pas mee
Ik had wel verwacht dat jij actuele informatie tot je beschikking had.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik nu pas die informatie krijg
Gemiste kans voor hier in het noorden, had best nog wel een pak sneeuw willen hebben, maar gelukkig hebben we nog even te gaan want zelfs maart wil dat best nog wel eens lukkenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:27 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Mooi dat die ellende nu eens vooral in het zuiden valt
Bij ons onweert het ook echt zelden hoor. En wind bestaat bijna niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 02:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gemiste kans voor hier in het noorden, had best nog wel een pak sneeuw willen hebben, maar gelukkig hebben we nog even te gaan want zelfs maart wil dat best nog wel eens lukken
Daarnaast gun ik het zuiden eigenlijk helemaal niet, hun gaan altijd eerste rang met onweersbuien met windstoten van 100+km/h, terwijl hier met onweersbuien alleen de wind even aantrekt en vervolgens niks meer aan de hand is, of het kakt volledig in en krijgen we een sappige regentje zonder extremen.
Hele jaar rond windstil, onbewolkt en 30 graden. Dat is de vloek van het Limburgse Atacama woestijnklimaat niewaar?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Bij ons onweert het ook echt zelden hoor. En wind bestaat bijna niet.
Ook hier zon!!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het best leuk dat het hier al de hele dag prachtig weer is, terwijl Limburg bewolking heeft.
Hoax, in Limburg komt nooit bewolking voor.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het best leuk dat het hier al de hele dag prachtig weer is, terwijl Limburg bewolking heeft.
Ach mag best voor een dagje hoor, we kunnen het hebben. Al schijnt hier de zon nu ook. En de hele dag droog geweest.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |