SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Was schitterend vandaag, alleen die laagstaande zon is wel waanzinnig kut met autorijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het best leuk dat het hier al de hele dag prachtig weer is, terwijl Limburg bewolking heeft.
Ja, het leven is zwaar in die gortdroge omgeving daar. Daarom soms een vlucht naar de Alpen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:56 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hele jaar rond windstil, onbewolkt en 30 graden. Dat is de vloek van het Limburgse Atacama woestijnklimaat niewaar?
Pakkettenquote:
quote:Het sneeuwt in vrijwel het hele land, op veel plaatsen vormt zich een sneeuwdek van 2-7cm, plaatselijk mogelijk wat meer.
Welk land zit je? Zelfs 5 graden is het momenteel nog nergens, dus 10 zeker nietquote:
quote:
Koud nachtje inderdaad... Niet zo goed voor de gasrekening.quote:
Hij woont vooral in fantasialand geloof ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welk land zit je? Zelfs 5 graden is het momenteel nog nergens, dus 10 zeker niet
Gewoon nietquote:
❄️ Sneeuwalert: hoe laat is het code geel in jouw provincie?quote:
Mooi!quote:
Op buienradar kijken voor snilquote:Op zondag 15 februari 2026 15:37 schreef Starhopper het volgende:
Volgens buienradar zou het moeten SNILLEN maar ik zie niets
quote:Op zondag 15 februari 2026 15:43 schreef Starhopper het volgende:
In Zeeland is er veel snil!!!
Bekijk deze YouTube-video
Lijkt wederom jullie regio te worden. Het schiet maar niet op, en het lijkt erop dat wij in het 'smalste' gedeelte gaan komen... als er 1 of 2 cm valt is het veel denk ik zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:21 schreef DaMart het volgende:
In Zoetermeer sneeuwt het nu even aardig door.
Op de webcam van Zandvoort SNILT het nuquote:Op zondag 15 februari 2026 16:11 schreef Stephan5 het volgende:
Geduld wordt weer aardig op de proef gesteld, te Haarlem. Nog steeds geen vlok. Minder goed nieuws voor Amsterdam en omgeving.
Het blijft zelfs al een beetje liggen. Had ik niet verwacht hier.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:29 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Lijkt wederom jullie regio te worden. Het schiet maar niet op, en het lijkt erop dat wij in het 'smalste' gedeelte gaan komen... als er 1 of 2 cm valt is het veel denk ik zo.
Lichtjes, maar zet zeker nog geen zoden aan de dijk..quote:Op zondag 15 februari 2026 16:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Op de webcam van Zandvoort SNILT het nuDus ik denk dat jij daar nu ook wel SNIL hebt?
In die hal zeker?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:21 schreef DaMart het volgende:
In Zoetermeer sneeuwt het nu even aardig door.
Meer sneeuwquote:Op zondag 15 februari 2026 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Die sneeuw heeft er ook echt maling aan dat ie niet welkom is.
Geen idee of ze daar het dak open hebben gezetquote:
Omdat de sneeuw wel welkom isquote:Op zondag 15 februari 2026 16:38 schreef Nattekat het volgende:
Die sneeuw heeft er ook echt maling aan dat ie niet welkom is.
Ontsnapt van de afdeling. Verwarde man gespot op de A4quote:Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan? Terug naar je zolderkamer
quote:Op zondag 15 februari 2026 17:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ontsnapt van de afdeling. Verwarde man gespot op de A4
Ben onderweg, maar het rijdt niet echt doorquote:Op zondag 15 februari 2026 16:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan? Terug naar je zolderkamer
Misschien achter het stuur zitten in plaats van ernaastquote:Op zondag 15 februari 2026 17:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben onderweg, maar het rijdt niet echt door
Ik rij goddank nietquote:Op zondag 15 februari 2026 17:04 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Misschien achter het stuur zitten in plaats van ernaast
Nu snap ik de vertraging. We zien je in juni wel verschijnenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik rij goddank niet
Ik heb nog zomerbanden.
De auto waarin ik me nu bevind heeft winterbandenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu snap ik de vertraging. We zien je in juni wel verschijnen
Heb je mijn AI foto al gezien?quote:
Jaaaaa nu welquote:Op zondag 15 februari 2026 17:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heb je mijn AI foto al gezien?niet best als je dat is ontgaan
![]()
Hier nog sneeuwloos en denk ook niet dat er heel veel gaat vallen, radars hebben het blijkbaar wel moeilijk om alles goed op te pakken.
Maar ik gun ze het wel daar in het zuiden des lands waar ze niet heel veel van de winter hebben meegekregen op wat leuke sneeuwsituatie na dan in januari.
Ik dacht ik moet iets gaan verzinnen, AI heeft nogal wat problemen met text goed te weergeven of spellenquote:
Starhoppperrrrrquote:Op zondag 15 februari 2026 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht ik moet iets gaan verzinnen, AI heeft nogal wat problemen met text goed te weergeven of spellener zat 1 mooie bij maar helaas stond er Starhoppper met 3 p's
Voor de andere moet ik nog iets gaan bedenken
Hier valt inmiddels wel sneeuwquote:
Die zal wel gedacht hebben dat er wat anders dan sneeuw uit de lucht viel.quote:
De kat komt net nat binnen dus denk dat er hier ook iets valt.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:45 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier valt inmiddels wel sneeuw![]()
Nog niet veel maar hey het is toch weer een sneeuwdagje erbij voor 2026
Waren dat niet de overgebleven sneeuw die nog in de bosjes lagen?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:56 schreef Donna het volgende:
[..]
De kat komt net nat binnen dus denk dat er hier ook iets valt.
Nee hier was het nog niet eens begonnen met sneeuwen. Toen poes binnen kwam net begonnen.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waren dat niet de overgebleven sneeuw die nog in de bosjes lagen?![]()
De straat begint alweer wit te worden op de gebruikelijke stukken, onder de boom duurt het altijd even.
De radar pakt het niet goed op en vanavond/vannacht zou het nog verder moeten activeren volgens de guidance.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:15 schreef Starhopper het volgende:
Kakt dat hele sneeuwgebied op zee en kop van noordholland en westen van friesland nou helemaal in? Of pakt de rader het niet goed op? Want zou toch tot morgenochtend blijven snillen?
Dan ligt er nu vast al een centimeter sneeuwquote:Op zondag 15 februari 2026 19:18 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee hier was het nog niet eens begonnen met sneeuwen. Toen poes binnen kwam net begonnen.
Op de weg en stoep ligt al best wat idd!quote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De radar pakt het niet goed op en vanavond/vannacht zou het nog verder moeten activeren volgens de guidance.
[..]
Dan ligt er nu vast al een centimeter sneeuw
SNILstormquote:Op zondag 15 februari 2026 19:24 schreef michiel_merk het volgende:
Voor de verandering weer eens sneeuw hier in Drachten, aardig windje erbij ook
Ik hoop het! Ben benieuwdquote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
De radar pakt het niet goed op en vanavond/vannacht zou het nog verder moeten activeren volgens de guidance.
[..]
Dan ligt er nu vast al een centimeter sneeuw
Komt wel goedquote:
Gordon ligt al met zn neus in de poeierquote:Op zondag 15 februari 2026 21:36 schreef RamboDirk het volgende:
Heerlijke witte setting. Plaatje past precies bij de Olympische winterspelen. Nodeloos genieten deze winter.
Viel hier ook een beetje tegen. Hooguit 1 cm en alles is inmiddels alweer rap aan het wegdokenquote:Op zondag 15 februari 2026 21:23 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Amper een cm wat een flop, alles weggewaait
In de zon gemetenquote:Op zondag 15 februari 2026 13:40 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Welk land zit je? Zelfs 5 graden is het momenteel nog nergens, dus 10 zeker niet
Vanaf het weekend en volgende week ziet het er betreft temperatuur al wel beter uit. 10-14 graden.quote:
Ook in het noorden?quote:Op maandag 16 februari 2026 07:59 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vanaf het weekend en volgende week ziet het er betreft temperatuur al wel beter uit. 10-14 graden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |