quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bijna.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan zit ik er niet een klein beetje naast
Ja had dan eerder terug gekomen had je kunnen genietenquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom weer terug en de kachel gaat direct aan![]()
16 en misschien 17 graden. Vrij mild/zacht, maar is natuurlijk geen kachel, hè. Het is nog steeds februari en daarnaast maar 1 dagje. Beter van genieten voor het weer tyfus koud wordt.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja hoor, ik kom weer terug en de kachel gaat direct aan![]()
Waarschijnlijk genoeg genoten in de bergenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja had dan eerder terug gekomen had je kunnen genieten
Hier is meer te genietenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja had dan eerder terug gekomen had je kunnen genieten
Thuis is waar de bergen zijnquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier is meer te genieten
Dat geloof ik direct, bergen..pakken sneeuw prachtigquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier is meer te genieten
Voor februari is 18 graden wel flink de kachel aanquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
16 en misschien 17 graden. Vrij mild/zacht, maar is natuurlijk geen kachel, hè. Het is nog steeds februari en daarnaast maar 1 dagje. Beter van genieten voor het weer tyfus koud wordt.
Deze week was echt vies koud door die wind.
Opbokke met die warmte!quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer richting de 20°C.![]()
![]()
![]()
(ECMWF model voor woensdag 25 februari)
Ga jij maar terug naar Egypte!quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee mooi geweest, kom maar door![]()
Ja geen probleemquote:Op donderdag 19 februari 2026 22:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar Egypte!
Ik dacht fff kijken, grapje zeker.. staat er ook bij De Biltquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er geeft woensdag 18 graden...ik wordt er bijkans emotioneel van
Meer...van...dit!
quote:Op donderdag 19 februari 2026 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee mooi geweest, kom maar door![]()
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:57 schreef GarlandBriggs het volgende:
Er geeft woensdag 18 graden...ik wordt er bijkans emotioneel van
Meer...van...dit!
Kijk die pijl omhoog danquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:45 schreef INViCTuS het volgende:
![]()
hopelijk blijft die graf kou ook weg tot december.
[ x ]
Hitte? Jij bent gek.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:02 schreef Isdatzo het volgende:
Verschrikkelijk.
Gelukkig lijkt de echte hitte beperkt te blijven tot slechts 2 of 3 dagen.
Rokjesweerquote:Op donderdag 19 februari 2026 21:44 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |