Nee he staat dat ding weer hoog op de playlist ofzo? hoor die plaat weer te vaak..quote:Op maandag 2 juni 2008 16:25 schreef silverx het volgende:
Arrrrrgh, Starlight!
Klinkt haast of de mensen DJ's minder moeten gaan praten tussendoor.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af wat ze met die verandering in de uuropener duidelijk willen maken...
Tot gisteren hadden ze het over "Als je van muziek houdt, dan luister je naar 3FM", maar sinds vandaag is het "Als je van NOG MEER muziek houdt, dan luister je naar 3FM". Willen ze nou de focus meer verleggen naar de hoeveelheid muziek ipv de kwaliteit van de muziek? Want anders hadden ze er beter "Als je NOG MEER van muziek houdt, dan luister je naar 3FM" van kunnen maken...
Wat een slechte slogan weerquote:Op maandag 2 juni 2008 17:04 schreef Sirolf het volgende:
En toch vraag ik me af wat ze met die verandering in de uuropener duidelijk willen maken...
Goed om te horen!quote:Op maandag 2 juni 2008 18:24 schreef TheVulture het volgende:
Hallo mensen, ik heb Pinkpop overleefd
Wat was het vet
Toppers: Voicst, The Hives, Roisin Murphy en Groove Armada![]()
![]()
't nieuws kwam nu voor de verandering ook uit de algemene studio ipv uit het nieuwsstudiohokje.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:00 schreef Piles het volgende:
"Het is zeven uur" - Koekoek
Michiel is aanwezig dus![]()
Waar?quote:Op maandag 2 juni 2008 19:04 schreef MichielV het volgende:
Ik hier?
Come fill my little girl world right upquote:
Wat je zegt, ff wennen. Over 2 weken weten we niet anders meer.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:06 schreef Sirolf het volgende:
Die nieuwe uuropener blijft wennen... maar dat zal wel goed komen denk ik.
Michiel, wat vind je er zelf van?
The Feeling - Fill My Little World!
Jammer dat er geen microfoon in de buurt was.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik zag Domien gisteravond nog ietswat bleek en vermoeid over het Pinkpop-terrein waggelen als mijn beoordelingsvermogen me niet in de steek heeft gelaten door een overkill aan alcoholische versnaperingen
Tja, beveiligers. Het verbaasd me nietquote:Op maandag 2 juni 2008 19:09 schreef Sjowhan het volgende:
Beveiling PinkPop geeft klapjes aan crowdsurfer
Tijdens Rage Against The Machine
Nee he.... naja, het is zeg maar voor een goed doel.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:57 schreef Sersjee het volgende:
Vanavond om 20.30 downtime!
Dus als een halve zool F5-en heeft dan niet zo veel zin...
Ik ook ! de stonebridge remix is echt te gek.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Toch vind ik die andere versie leuker.
Er zijn zowaar nog eens mensen aan het chatten ook vandaag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |