Was de foto goed?quote:Op woensdag 11 juni 2008 18:43 schreef Anitra het volgende:
Ik wil gaan bestellen in engeland, zijn er nog mensen die ook willen bestellen?
Waarschijnlijk vanavond of morgen al ga ik bestellen. Mocht kiezen tussen Bon Jovi in Brussel of Lush bestellen
Ja die was super!!! sorry was druk met Lush en met de bruiloft dat ik heel vergeten ben terug te mailenquote:
Geweldige fotoquote:Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef Anitra het volgende:
Ben benieuwd hoe snel het er is, tijden geleden dat ik online besteld heb, maa al diverse keren mee gemaakt dat Engeland sneller binnen was dan een Nl online bestelling.
Happy hebben ze niet in Engeland meer onlineMijn kinderen zijn ook gek op Lush, mijn zoon wil altijd alles ruiken en toen hij net kon kruipen dook hij altijdgelijk de tasjes in
-edit- heb een foto van duik moment gevonden van 3 jaar geleden
[ afbeelding ]
Nee ABOS is fijnquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef Lieke_K het volgende:
De vangst van vandaag:
- Angels on Bare Skin (eerste keer)
- Aromacrème (eerste keer)
- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS
- American Cream Solid Perfume
+ schoudertassie en shampootin
Schade: 47,-
Ach, alles om lekker te ruiken en zacht te voelen, toch?
Denkt iemand bij de eerste twee producten nu "oh nee, je begaat een grove fout!"? Heb het me laten 'aansmeren' namelijk.
I totally agree!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ABOS is fijnEn ik doe ook al erg lang met zo'n klein bakje.
Karma is altijd fijn, en AC ook, in welke vorm dan ook
Ik doe al ruim een jaar met m'n AOBSquote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee ABOS is fijnEn ik doe ook al erg lang met zo'n klein bakje.
Karma is altijd fijn, en AC ook, in welke vorm dan ook
Die van mij ook. Sterker nog, die van september en oktober staan zelfs nog processing, zie ik net.quote:Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef Anitra het volgende:
Noekje jij hebt teglijk met mij bsteld? of die week ervoor? Ik zit nl net op de site te kijken en mijn bestelling staat nog steeds op processing
quote:Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
[..]
Die van mij ook. Sterker nog, die van september en oktober staan zelfs nog processing, zie ik net.![]()
Ik heb afgelopen donderdag besteld dus jij zal het ook wel snel hebben.
Doe maar!quote:
Heb je dit allemaal besteld?quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:06 schreef Anitra het volgende:
Dit heb ik besteld gisteren:
Melomint Bubble Bar
Happy Bubble
Happy 4 Sad
Waylander Rhassoul Soap (favo zeep van mijn vriendje, dus gelijk maar 200gr besteld)
Quinquereme Of Nineveh (samen met TTTTT had ik die een keer op ebay gekocht en de roken zo lekker, maar durfde ze niet te gebruiken en heb ze toen geruild)
Pineapple Grunt
Tiptoe Through The Tulips Soap
Queen of Hearts Complexion Soap
Rock Star
Porridge Soap
B Electro Soap
Gentle Lentil
The Olive Branch
Tramp
New Shampoo Bar
Squeaky Green
The Godmother
Sultana of Soap
Sexy Peel
Demon In The Dark
Happy Hippy Shower Gel
Ooh La La
Da's lekker! Ik vind de zepen van Lush niet zo uitdrogend eigenlijk. I should coco is bijvoorbeeld een ideale scrubzeep en het ruikt heerlijk. Bodyshop verkoopt ook honey I washed the kids niet dus ja, dan houdt het ook snel op.quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal besteld?Daar doe je toch jaren mee? Of ben je een zeepjesverzamelaar?
Sorry, maar ik begrijp iets niet. Waarom exclusieve zeep kopen (zelfs uit Engeland bestellen) terwijl er ook zeep te koop is bij bijvoorbeeld The Body Shop. En harde zeep droogt je huid toch uit? Dat baddert of doucht toch niet lekker?
Ehm hoe vaak douche jij? 1x in het jaar?quote:Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Heb je dit allemaal besteld?Daar doe je toch jaren mee? Of ben je een zeepjesverzamelaar?
Sorry, maar ik begrijp iets niet. Waarom exclusieve zeep kopen (zelfs uit Engeland bestellen) terwijl er ook zeep te koop is bij bijvoorbeeld The Body Shop. En harde zeep droogt je huid toch uit? Dat baddert of doucht toch niet lekker?
Die cosmic is inderdaad viesquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb binnen :
Queen of hearts
Auntie pamela
it's a date
marzibain
soap sod
bamboo soap
banana moon
gingerman soap
red rooster
honey waffle
pineapple grunt
en waylander.
en cosmic dreamcatcher..maar die is zooo vies :S
( personeelskorting helpt)
Terecht aan laten smeren! Heb twee weken terug voor het eerst AOBS binnen gekregen en vraag me nu af hoe ik ooit zonder heb gekund.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef Lieke_K het volgende:
De vangst van vandaag:
- Angels on Bare Skin (eerste keer)
- Aromacrème (eerste keer)
- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS
- American Cream Solid Perfume
+ schoudertassie en shampootin
Schade: 47,-
Ach, alles om lekker te ruiken en zacht te voelen, toch?
Denkt iemand bij de eerste twee producten nu "oh nee, je begaat een grove fout!"? Heb het me laten 'aansmeren' namelijk.
DHL, zo'n gele bus iig. Ja, dat is de DHL toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:57 schreef Anitra het volgende:mijn pakket is dus nogsteeds niet binnen en dat terwijl ik gelijk met Noekie bsteld heb
Noek weet jij woe het brengt? DHL of Gsl of gewoon TNT? Want anders gaat ik morgen ff bellen, mailen, what ever, maar ik wil mijn pakket. Ik heb van Lush de bevestiging dat het de 12e verzonden is.
Ik be z hard toe aan ee ouderwetse Lush douchebeurt
jaaaaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
Wat leuk!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
misschien heb ik het gemist hoor, maar heb je je aanvankelijke pakket niet meer gekregen dan? of ook nog?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:57 schreef Anitra het volgende:
De deurbel gng net en ik heb een floating island, The olive branch 100gr en een lemony flutter gekregen![]()
ja...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
De reviews op de Engelse site zijn niet echt dendered, voor die emotibombs![]()
Ik zag een heleboel leuke dingetjes op die site (de Engelse dus), maar om te bestellen moet ik zeker een creditcard hebben?
Ik ben vandaag de lush ingelopen en de jelly is inderdaad whooshquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef NevermindMe het volgende:
Ik gok dat je jelly whoosh islekkere spulletjes die je gehad hebt hoor!
en nog gefeliciteerd ook al ben ik nu vet te laat.
Je kan toch wel stiekem snuffelen?quote:Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die groene flessen zijn inderdaad BNeverRRR weet ik eigenlijk niet hoe die is, heb die zelf niet genomen
Ze zijn wel supersnel daar
Wel een paar foutjes maar kreeg alles wel nagestuurd
Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:15 schreef lievelieze het volgende:
hm oke ik ben geloof ik de enige LUSH-n00b die er nog bestaat, maar vannacht droomde ik dat ik allemaal lekkere lush zeepjes had, dus nu toch maar de site nog eens bezocht.
Ik woon in Groningen, dus geen Lush binnen handbereik, maarrr die Karma lijkt me wel lekker ruiken. (wie is het daar mee eens?)
Nu heeft de site zelf 6,20 verzendkosten, maar het parfumblikje van 10 gram lijkt me in een eveloppe te passen, of niet??? Wie raadt me dit goedje aan, of zegt dat ik beter met een zeepje (o.i.d. ) kan beginnen?
Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie adviezen!!
daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberigquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillen
ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
ja he? ik heb de winkels altijd een beetje gemeden omdat ik het zo duur vond. maar ach.... nu zie ik het wel meer zittenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomen
Als de ingrediënten je aanspreken is de kans groot dat je het inderdaad lekker vindtquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
Nee, het duurt meestal veel langer.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:45 schreef lievelieze het volgende:
aiii misschien ga ik vandaag nog overstag :|
wat is jullie ervaring met de lush webshop?
vandaag voor 4 uur besteld, morgen in huis??
Op de site staat:quote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
ok, dankje. misschien toch maar eens irl naar zo'n shop gaan.
En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoorquote:Lush stuurt een bestelling op wanneer de betaling is ontvangen door onze betalingsverwerker, Triple Deal. Levering geschiedt in principe binnen 10 dagen na ontvangst van betaling. Wanneer een bestelling zo snel mogelijk dient te worden afgeleverd, kies dan een snelle manier van betalen, zoals betaling via creditcard. Op dinsdag- en vrijdagochtend worden alle pakketten opgehaald, dus ook dat is iets om rekening mee te houden in geval van spoed.
is ook veel leukerquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
ok, dankje. misschien toch maar eens irl naar zo'n shop gaan.
misschien dat ik een keer heenga komende week, maar ik heb verder niks nodig (qua shoppen) ik hououou van shoppen, maar om nu alleen voor lush heen te gaan, ik ben nog niet helemaal overtuigd... vanuit groningen is het allemaal zo ver lijkt het. hmm.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Op de site staat:
[..]
En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoor
Kun je overal even aan snuffelen en voelen, Dan heb je ook niet het risico dat iets enorm tegenvalt qua geur
Als je wilt, kan ik wel wat proefjes van kleine dingetjes naar je opsturen hoor
Nee, ik heb geen winkeltje en ook niet heul veul van alles, maar ik heb nog wel wat dingetjes liggen en ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:49 schreef lievelieze het volgende:
[..]
misschien dat ik een keer heenga komende week, maar ik heb verder niks nodig (qua shoppen) ik hououou van shoppen, maar om nu alleen voor lush heen te gaan, ik ben nog niet helemaal overtuigd... vanuit groningen is het allemaal zo ver lijkt het. hmm.
maarreee... heb jij een proefjes-winkeltje dan? of heb je heul veul van alles? proefjes is op zich wel handig.
en ik heb me vanmiddag aangemeld op het lush forum, ik zag dat daar ook een topic is over het laten opsturen van lush door forumleden die in de buurt van een lush wonen...:)
dat heb ik in Den Bosch dus ook altijd heel erg. en meestal heb ik daar helemaal geen zin in... dan wil ik gewoon ff zelf snuffelen en dan iets vragen als ik iets wil weten. maar volgens mij hoort dit een beetje bij het beleid van (sommige) Lush-winkels of zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind het alleen wel erg jammer dat het personeel in Den Haag altijd wat opdringerig is, dat heb ik in Engeland nooit zo meegemaakt. Ik laadde m'n mandje vol en 3 verschillende mensen vroegen me of ik het kon vinden, of ik bekend ben met Lush etc. Terwijl ik dus voor ¤54 in dat mandje had zitten
Op mij komt het ook over alsof de verkoopsters die ¤ 54 totaal niet veel vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
De schade was ¤54 vandaag![]()
flesje mirror-mirror
you snap the whip
running for the embassy (nog nooit eerder gebruikt, ben benieuwd)
En omdat we op vakantie een bad hebben (thuis dus niet) wat bubble bars(o.a. karma, green day).
Ik vind het alleen wel erg jammer dat het personeel in Den Haag altijd wat opdringerig is, dat heb ik in Engeland nooit zo meegemaakt. Ik laadde m'n mandje vol en 3 verschillende mensen vroegen me of ik het kon vinden, of ik bekend ben met Lush etc. Terwijl ik dus voor ¤54 in dat mandje had zitten
even mailen met lush, die lossen dit soort dingen meestal wel netjes opquote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef ElisaB het volgende:
Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen. Er had iets gelekt, en alles zat onder de olie. Op zich best een lekker luchtje, maar zo door de hele doos...
Maar goed; ik ben benieuwd
Ik heb gemaild. Op zich is alles nog wel bruikbaar, maar een deel wilde ik kado geven en dat is nu niet echt een succes meerquote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Muck het volgende:
even mailen met lush, die lossen dit soort dingen meestal wel netjes op
Haha, dat zou ik ook niet doen neequote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gemaild. Op zich is alles nog wel bruikbaar, maar een deel wilde ik kado geven en dat is nu niet echt een succes meer
Oeh, welke?quote:Anywayzzz... net mijn handen gewassen met een lekkere zeep en dat voelt heerlijk
Deze:quote:
quote:Ice Blue
Wil je van top tot teen tintelen? Douche dan met deze stimulerende munt- en zeezoutzeep.
Oeh die is fijn jaquote:
Dat valt me inderdaad ook altijd weer mee van Lushquote:Verder heb ik zojuist een mailtje teruggekregen. Bijzonder vriendelijk en keurig opgelost. Dat maak je niet heel vaak meer mee, dus ik ben onder de indruk!
Is de sluiting wel verbeterd? In dat geval zal ik niet zeuren over de kleurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:35 schreef lienelien het volgende:
Hebben jullie de nieuwe verpakkingen van de usting powders al gezien?![]()
Het is gewoon een (iets hoger) deopoederbusje, dus dezelfde sluiting denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Is de sluiting wel verbeterd? In dat geval zal ik niet zeuren over de kleur
http://www.lush.co.uk/TermsAndConditionsLush.aspxquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Kijk, hier word ik nou erg verdrietig van...
Een potje Karma parfumbalsem in NL kost tien zoveel, en in Engeland (omgerekend) zoiets als 6,50 euro...
Wat zijn de verzendkosten van Engeland naar NL...? Ik vind hun site niet bepaald overzichtelijk...
De verzendkosten zijn meestal £9.95quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Kijk, hier word ik nou erg verdrietig van...
Een potje Karma parfumbalsem in NL kost tien zoveel, en in Engeland (omgerekend) zoiets als 6,50 euro...
Wat zijn de verzendkosten van Engeland naar NL...? Ik vind hun site niet bepaald overzichtelijk...
Ik heb ze wel zien liggen, maar niet gekocht. Het idee leek me leuk maar ze blijken maar een paar minuutjes mee te gaan en dan vind ik ze wel erg duur.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:45 schreef noekje het volgende:
Heeft iemand al die douche-gevallen gebruikt?
Het treinkaartje wel wrsch, maar als je wat meer koopt is de UK altijd goedkoper. Al is winkelen altijd leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Tien pond *slik*
Okee, ik neem dan wel een keer een dagje vrij om naar de Kalverstraat te gaan...! Daluren-treinkaartje is nog altijd goedkoper!
Van die gezichtsreinigers moet je gewoon even doorhebben hoe je ze moet gebruiken, dan zijn ze wel erg fijn (mits ze geschikt zijn voor je huid).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen die niet zo enthousiast is over Lush. In ieder geval de producten die ik nu in huis heb. Las overal van die leuke reacties, dus dacht probeer eens wat. Nou, ik vind er tot nu toe niks aan. Ik heb liggen, sweet japanse girl, ultra bland, tea tree water, aqua mirabilis en een proefje van wat shampoo in blokvorm. De eerste 2 vind ik vooral heel vettig, echt niet fijn. De scrub is op zich wel fijn, hij ruikt alleen smerig en gaat snel op onder de douche. Die blokken vind ik sowieso niet handig! Shampoo in blokvormMaar goed, misschien dat ik net de verkeerde producten heb uitgekozen, maar deze vond ik helemaal niks....
Oh heerlijk die scrub. Ben helemaal fan! Pindakaas, pindakaasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen die niet zo enthousiast is over Lush. In ieder geval de producten die ik nu in huis heb. Las overal van die leuke reacties, dus dacht probeer eens wat. Nou, ik vind er tot nu toe niks aan. Ik heb liggen, sweet japanse girl, ultra bland, tea tree water, aqua mirabilis en een proefje van wat shampoo in blokvorm. De eerste 2 vind ik vooral heel vettig, echt niet fijn. De scrub is op zich wel fijn, hij ruikt alleen smerig en gaat snel op onder de douche. Die blokken vind ik sowieso niet handig! Shampoo in blokvormMaar goed, misschien dat ik net de verkeerde producten heb uitgekozen, maar deze vond ik helemaal niks....
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Er is een prijsstijging bij Lush.
en het was al achterlijk duurquote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Sommige dingen zijn blijkbaar ruim ¤2 duurder gewordenquote:
nog een behoorlijke prijsstijging dusquote:Op woensdag 3 september 2008 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn blijkbaar ruim €2 duurder geworden. Gelukkig niet de dingen die ik vaak koop, die zijn 'maar' 1,50 duurder geworden of zo
.
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Van wat ik van de andere parfums heb begrepen (snowcake bijv) is de echte parfum beter... Maar dat kun je beter op het forum vragen, ik heb geen echte parfums en alleen tinnetjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Okee... Elke cent kan je maar 1x uitgeven, dus wil ik e.e.a. even goed op een rijtje zetten...
Die Karma-parfumbalsem... Blijft die nou net zo goed hangen als de parfum, of is het maar een slap aftreksel...?
Ja, maar vast geen twee euroquote:Op woensdag 3 september 2008 15:07 schreef RandomMoron het volgende:
de grondstoffen zijn anders van prijs geworden. Het betekent dat we sommige producten anders hebben moeten prijzen. Maar de prijzen zijn niet alleen omhoog gegaan. Er is ook een aantal materialen omlaag gegaan qua prijs. De tonertabs zijn bijv. goedkoper geworden!
Vast welquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze in Maastricht ook die cadeau pakketjes?
Nog totaal geen nieuws, geen idee of die er wel überhaupt komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef Troel het volgende:
OK, ik ben om. Aantal weken geleden in Maastricht tijdens een weekendje wat gehaald en ik ben helemaal verliefd.
Hoe ver staat het met de winkel in Utrecht?
Ja, ik heb ze daar wel gezienquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze in Maastricht ook die cadeau pakketjes?
Ik heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een week is wel lang. Zou even contact opnemen met zeLaatst ook besteld, hebben ze mijn pakketje teruggestuurd naar Lush omdat ze mijn adres niet konden vinden
(DHL). Nog een nieuwe order geplaatst en die was met iets anders verzonden (geen DHL) en had het na een paar dagen
Een week is inderdaad wat lang voor een bestelling. Maar let niet op dat woord 'processing'. Ik heb vorig jaar een bestelling geplaatst, die is keurig binnen gekomen maar de status is nog steeds 'processing'. Foutje in het programma, schijnt.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Lotjeb het volgende:
Hoe lang duurt het voor je een bestelling uit Engeland ontvangt? Mijn status is nu al een week "processing"...
Je hebt een goede smaak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Vandaag ook wat nieuwe producten gekocht
- Flosty Gritter bubble bar slice
- The Joy of Jelly
- Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker
en een monstertje Fair Trade Foot Lotion
Ben met name benieuwd naar de jelly en het maskertje, dan weet ik voortaan beter wat ik aan kan raden
dat had ik een keer bij een bruisbal ;') . kan gebeuren, ik was er niet blij mee toen er een kevertje voorbij dreef in m'n bad maar toch, maar Lush was echt heel aardig en stuurde een nieuwe bruisbal opquote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef lucky_birdie het volgende:
IEWWWW
ik ben gisteren een kevertje tegen gekomen in mn figs en leaves!
bah..
ik denk dat ik maar ff een mailtje naar Lush stuur., want zo natuurlijk hoeven mijn zeepjes nou ook weer niet
HEEL GOED!!!quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef Fratz het volgende:
Ik heb al een tijdje last van mijn huid (erg droge plekken enzo). Vroeg me af wat de ervaringen zijn met Dreamcream?
Sommige mensen gebruiken ze elke dag als ze op moeten, maar dat vind ik voor mijn huid erg heftig. Hangt ook van het soort masker af. Ik gebruik ze maximaal 2 keer per week. Maar je kunt maskers prima in éénpersoons porties invriezen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
Hoe vaak of om de hoeveel dagen kun je die maskertjes het beste gebruiken trouwens? Heb een gratis gekregen en die is nog 2 weken goed ongeveer.. volgens mij ga ik die echt niet op krijgen....
klinkt goedquote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
HEEL GOED!!!
T werkt niet op sommige plekken (ik heb een te hardnekkige probleemhuid), maar ik smeer t zelfs op mn gezicht. Ik ben er heel blij mee: het is 1 van de weinige producten die niet brand op mn huid en die gewoon werkt!
leg uit! wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Dan zou ik tot a.s donderdag wachten. Waarschijnlijk is er dan een UK forum party en kun je spullen bestellen die maar eenmalig te krijgen zijn. En meteen goedkope Dream Cream inslaan.
Nee. En ook in de winkels in de UK komen er maar een paar retro produkten in sommige winkels, meestal bij speciale acties. De rest is alleen online te bestellen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Burdie het volgende:
Komt retro ook in de winkels in Nederland? Ik MOET die bananenzeep hebben...
Banana Moonquote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Burdie het volgende:
Komt retro ook in de winkels in Nederland? Ik MOET die bananenzeep hebben...
Mijne is al bijna opquote:Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Banana Moon![]()
Daar heb ik nog 200 gram van
Geef hierquote:Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Banana Moon![]()
Daar heb ik nog 200 gram van
Bij mij al 3 weken...quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Fratz het volgende:
hoe lang duurt het gemiddeld als je wat besteld van de site?
oh lekker is dat...quote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Lotjeb het volgende:
Bij mij al 3 weken...Pakket is kwijt
Nee als ik moet kiezen ga ik toch voor HIWTKquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef lienelien het volgende:
banana moon is echt wel lekkerder
Ik stuur je wel even een berichtjequote:Op maandag 22 september 2008 13:01 schreef Burdie het volgende:
Zoveel mogelijk, uiteraard.
Maar 50 gram is natuurlijk wel ideaal om 'm eens te proberen eerst.
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik heb de vanishing cream, eigenlijk voor de probleemhuid, maar met mijn "rijpere gecombineerde huid"quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand al de nieuwe cremes gebruikt? Ik denk eraan om Paradise Regained te halen komend weekend. Ik wil per se een hele voedende creme (droge, gevoelige huid), met anti-oxidanten en een UVA/B beschermingsfactor. En deze creme heeft dat dus allemaal.
Ben wel bang dat ie heel duur wordt ten op zichte van Ultralight, die ongeveer hetzelfde biedt.
Ik ben twee weken geleden in Amsterdam geweest...! En heb de Karma parfum gekocht!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Niemand naar de Lush geweest de afgelopen tijd? Ben even bankroet dus kan even niks kopen
Ben benieuwd naar de kerstproducten
Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaatsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Maar eigenlijk zouden ze van Olive Branch ook een parfum moeten maken
Echt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaats
mooi voor jou dus! Ik baal alleen wel dat de Silky Underwear sp eruit gaat
Hey wat toevallig, ik kreeg een paar weken terug ineens uitslag (alleen op de oksel gelukkig) van oxeo cubequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar ook Aromaco deodorant. Heerlijk, lekker patchouli! Het is een vaste deodorant, die je met wat water moet opbrengen. Dat is even wennen, maar verder geen probleem. Maar opeens heb ik ook eczeemverschijnselen.
Dat kan toeval zijn. Een dag voor ik naar Amsterdam ging, had ik ook opeens uitslag in mijn gezicht. Maar die eczeem in mijn oksel kwam gisteren opeens opzetten, twee weken later...
Het kan toeval zijn, en ik hoop dat het ook toeval is want ik zou erg balen als ik zomaar opeens allergisch zou zijn. Die deo is echt lekker namelijk!
Echt waarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Echt?![]()
Oeh geweldig
Wanneer komt ie er?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaats
ja jammer hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Snel nog even inslaan dus. Maar die van TOB wil ik ook wel![]()
Ik heb het met Flying Foxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:53 schreef lienelien het volgende:
Mijn grote fles olive branch is helemaal leeg... Sinds ik die heb gekocht heb ik geen enkel ander zeepje/jelly/douchegel meer gebruiktEn mn american cream is ook leeg, en ik ben blut
En ik wil Snow Fairy!
Bohemian, Demon in the Dark, I should Coco, Mirande en Rockstar. Win ik nu een prijs?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef YPPY het volgende:
Jullie mogen raden welke zeepjes mijn dochter trakteert als afscheidscadeautje voor de juffen op het kinderdagverblijf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat houdt je tegen?quote:
Ja! Helemaal goed! Allemaal apart verpakt in losse bakjes, anders gaat het zo stinkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bohemian, Demon in the Dark, I should Coco, Mirande en Rockstar. Win ik nu een prijs?
Na een korte break ben ik het weer gaan gebruiken. En nu ben ik uitslag-loos.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 07:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Hey wat toevallig, ik kreeg een paar weken terug ineens uitslag (alleen op de oksel gelukkig) van oxeo cubeIk heb het sindsdien ook maar niet meer gebruikt.. Wel jammer, ik was er dol op.
Dan moet je nu eens op het internationale Lush forum gaan kijken. Dinsdag is er een parfum- en bodylotion party. Ze gaan parfums maken van Tramp, Sultana of Soap, Skinny Dip, Comforter,quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Wat is die Tramp douche-gel ongelooflijk lekkerrrrrrrr! Je hebt er maar weinig van nodig, het staat stijf van de patchouli en het is ook voor je haar!
Zelfs dat touwerige pluishaar van mij kikkert er van op!
En het matcht zo goed met Karma!
OMGquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je nu eens op het internationale Lush forum gaan kijken. Dinsdag is er een parfum- en bodylotion party. Ze gaan parfums maken van Tramp, Sultana of Soap, Skinny Dip, Comforter,Something Wicked this way comes
en Jungle. Met bijbehorende bodylotions!
Oh tofquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:43 schreef Burdie het volgende:
Jouw Rub Rub Rub heb ik hier intussen ook liggen, MB. Tijd voor een date dus.
Tramp parfum? Go ahead, make my day!quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet je nu eens op het internationale Lush forum gaan kijken. Dinsdag is er een parfum- en bodylotion party. Ze gaan parfums maken van Tramp, Sultana of Soap, Skinny Dip, Comforter,Something Wicked this way comes
en Jungle. Met bijbehorende bodylotions!
Ja, maar dat vind ik ook van The Olive Branch. Dat loopt zo door je spons heenquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
rub rub rub is lekker maar dun echt ongelofelijk dun
RRR is water....nog iets dunner dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 12:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik ook van The Olive Branch. Dat loopt zo door je spons heen
Ik vind het puimsteen toch een aardig effect hebben.. Maar ik had pas geen you snap the whip meer en gebruikte running to the embassy voor m'n lijf. De geur bleef wel lekker lang hangenquote:Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef cinnamongirl het volgende:
Ook een blok Running to the Embassy gekocht. Lekker geurtje hoor, maar doet verder niet veel voor voetjes. Daarvoor is het scrubeffect te zwak.
Meng je het wel goed dan? Het is inderdaad dun maar als je het goed schudt is dat wel minder.quote:Op zondag 26 oktober 2008 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
RRR is water....nog iets dunner dus
Maar het had toch iets scrubberigs?quote:Op zondag 26 oktober 2008 @ 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
RRR is water....nog iets dunner dus
Kloptquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar het had toch iets scrubberigs?
Heb je de grote fles of een kleinere? Bij de grote fles vermengt ie na schudden het beste. Maar blijft inderdaad behoorlijk dun jaquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
het is water met zoutkorreltjes erinen hoen hard je ook schud het wordt er iig niet dikker van
alleen komt dat "zout" dan omhoog
250ml heb ik, ook de middelste dusquote:Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je de grote fles of een kleinere? Bij de grote fles vermengt ie na schudden het beste. Maar blijft inderdaad behoorlijk dun jaom die reden komt ie waarschijnlijk in een pot. Want hij is wel erg fijn
Sommige flessen zitten echt muurvast, die kun je nauwelijks schudden. Merk je dat de twee gescheiden delen zich wel mengen? Het is maar onhandig op deze manier.quote:Op zondag 26 oktober 2008 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
250ml heb ik, ook de middelste dus
ik hoor het "zout" als ik het schud dus ja dat lukt we;lquote:Op zondag 26 oktober 2008 17:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sommige flessen zitten echt muurvast, die kun je nauwelijks schudden. Merk je dat de twee gescheiden delen zich wel mengen? Het is maar onhandig op deze manier.
Ocean Salt gezichtsscrubquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:05 schreef NY10014 het volgende:
Mijn vriendin wil binnenkort wat gaan bestellen, kan iemand mij nog wat fijne producten aanbevelen voor de man.
Ben niet bekend met dit merk, maar als ik jullie reacties lees, maakt het me wel nieuwsgierig.
Heeft Lush helemaal geen mannen producten? behalve de scheer productenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ocean Salt gezichtsscrub
Fijne vrij grove scrub, die ook lekker fris ruikt
En figs&leaves zeep, een van de weinige die niet heel zoet of meisjesachtig ruikt
Er zijn wel een paar producten speciaal voor mannen, maar ik weet zo de namen niet. Iig Cosmic Lad (ofzo) en dat is idd volgens mij voor te scheren. Anders moet je even op lush.nl in de online shop kijkenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:30 schreef NY10014 het volgende:
[..]
Heeft Lush helemaal geen mannen producten? behalve de scheer producten
Opmerkelijk, normaal gesproken zijn ze niet zo scheutig met kortingen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef schatje het volgende:
Lush doet mee met de Styletoday Discount Days die 1 november beginnen.
Zullen wel 10% korting geven.
oeh, dat klinkt geweldigquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Er komt een Sinterklaas produkt van Lush!
Tadaaa.....
[ afbeelding ]
Het heet dus Taaitaai en is douchegel die ruikt naar kaneel en ginger en sinaasappeltjes.
Yammie, yammie en nog eens yammie!
Op 8 november komt het in de winkels hier, maar in de UK hebben een paar winkels het al als special.
Ja echt geweldigquote:Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
die volcano heb ik in engeland bestelddie is dus fijn? good to know
Dit klinkt eerder als een allergische reactie. Dream cream helpt echt geweldig! Zou wel stoppen met rock star als ik jou was...quote:Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef afivi het volgende:
Ik heb gisteren mijn Rock Star-zeepje onder de douche gebruikt, maar heb nu allemaal bultjes op mijn decolleté en halsHad al op het Lush forum gelezen dat hij een beetje uitdroogt, maar dit vind ik toch wel erg vervelend... Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? En zou insmeren met bodylotion dit tegen kunnen gaan?
angel's delight hadden ze ook in Den Haag die heb ik woensdag voor mn vriendin gekochtquote:Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
Deze week naar Amerika geweest en gelijk alles aangeschaft daar wat we niet in Nederland hebbenDe score:
- Golden Slumbers bruisbal
- Magic Bath bruisbal
- Volcano voetenmasker (fijn!!!)
- Alkmaar
- Angel's Delight, wow wat lekker
En nog een Ultrabland want de mijne was op. Ik ben happyGa zo in bad met de Magic Bath
Over Happy gesproken, heb ook nog 200g Happy gekregen omdat het een discon isKreeg 3 zulke grote stukken, voor mij en mijn vriendinnen
Hè, daar was ik al bang voorquote:Op vrijdag 7 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit klinkt eerder als een allergische reactie. Dream cream helpt echt geweldig! Zou wel stoppen met rock star als ik jou was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |