abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58934794

Historie:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117, 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128 129, 130

Lush is een zeepwinkel die begonnen is in Engeland. In Nederland zijn inmiddels enige filialen in Amsterdam, Haarlem, Den Bosch, Maastricht en Den Haag. (Er wordt gewerkt aan filialen in Utrecht, Arnhem en Groningen)
Lush heeft op het moment vestigingen over de hele wereld. Van Australië en Sri Lanka tot Spanje en van Japan tot Kroatië en ook Taiwan! Producten van de Lush zijn een ervaring op zich. Als je houdt van jezelf lekker verwennen met de lekkerste en verse producten moet je het maar eens proberen. Maar let op: het is ZEER VERSLAVEND!

De Nederlandse website: lush.nl
De Engelse website: lush.co.uk
De Duitse website: lush-shop.de
De algemene website: lush.com
Lush UK Forums: lushforum.co.uk
Lush North America Forums: forum.lush.com

FOK! wiki pagina: klik hier (vul hem zelf aan, post je productervaringen en deel ze met ons)

Het make-up zusje van Lush: bnevertoobusytobebeautiful.com, topic: B Never Too Busy To Be Beautiful MakeUp
Meetings: Lush Meets #5

Spelregel: Het aanbieden of willen ruilen met anderen van Lush spulletjes is nog steeds toegestaan in deze reeks. Alleen het afhandelen daarvan voortaan graag via de msn/mail/postduif en niet op het forum.

OP tekst is hier te vinden
pi_58943633
pi_58958907
De retro spulletjes Ik zit er hard over na te denken om in Engeland te bestellen
pi_58964373
Ik wil de nieuwe zepen!

En zaterdag lekker Lush-shoppen in Antwerpen
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2008 @ 15:02:14 #5
43556 miss_dynastie
pi_58964903
Wachten op een niet uit zichzelf de fles uitkomende douchegel is het hier...
  donderdag 29 mei 2008 @ 16:51:10 #6
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_58991758
En ik me maar afvragen waarom het topic niet meer in MyAT stond
We zijn gewoon alweer een deeltje verder
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 00:00:24 #7
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_59002371
heeft al heel veel retro binnen :$
pi_59312425
Ik wil gaan bestellen in engeland, zijn er nog mensen die ook willen bestellen?
Waarschijnlijk vanavond of morgen al ga ik bestellen. Mocht kiezen tussen Bon Jovi in Brussel of Lush bestellen
  woensdag 11 juni 2008 @ 18:45:02 #9
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_59312461
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:43 schreef Anitra het volgende:
Ik wil gaan bestellen in engeland, zijn er nog mensen die ook willen bestellen?
Waarschijnlijk vanavond of morgen al ga ik bestellen. Mocht kiezen tussen Bon Jovi in Brussel of Lush bestellen
Was de foto goed?
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_59312566
Ik heb toevallig net besteld uit the UK. Heel veel bbs-en, zowel retro en het gewone spul.
Heb ook een nieuwe zeep erbij gemikt.

Ziet er iig tof uit, ben benieuwd.
De échte alles hebben verslaving is over maar ik houd mijn voorraad nog altijd goed bij.
Go hard or go home
pi_59312846
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 18:45 schreef DarkManta het volgende:

[..]

Was de foto goed?
Ja die was super!!! sorry was druk met Lush en met de bruiloft dat ik heel vergeten ben terug te mailen

oeh die nieuwe zeep zit er nog niet bij, ben beniuwd hoe die is. Is die echt als snowfairy?

-edit- ik heb besteld

[ Bericht 7% gewijzigd door Anitra op 11-06-2008 19:38:48 ]
pi_59316472
tvp

ben toch wel benieuwd naar Lush. Heb wel een keer een stukje zeep voor mijn boyfriend meegenomen maar nog nooit iets voor mijzelf.
pi_59317156
Mijn zoons hebben me zaterdag een stuk happy soap en bohemian doen kopen. Ze sleurde me mee de Lush in (komen er vaak in Engeland, zij hadden de store in Den Haag nog niet eerder gezien).

Zelf een stuk lily savon gekocht. The godmother vind ik niet echt sensationeel. Oxeo cube koop ik niet meer, het laatste stuk wat ik had was echt keihard
Ook weer 2 stukken you snap the whip gekocht, ik blijf het geweldig spul vinden
pi_59320514
Ben benieuwd hoe snel het er is, tijden geleden dat ik online besteld heb, maa al diverse keren mee gemaakt dat Engeland sneller binnen was dan een Nl online bestelling.

Happy hebben ze niet in Engeland meer online Mijn kinderen zijn ook gek op Lush, mijn zoon wil altijd alles ruiken en toen hij net kon kruipen dook hij altijdgelijk de tasjes in

-edit- heb een foto van duik moment gevonden van 3 jaar geleden
pi_59325388
Heb een stukje van The Godmother (die rose dus, ligt hier al een aantal weekjes in de schappen) en Porridge (net 2 weken nieuw) gekregen in de winkel hier! The Godmother vind ik meuren naar zuurstuk, maar Porridge... geweldig!! Een beetje zoals The Honeymooner, met een vleugje tarwe. En maar 4,20 voor 100 gr. Heerlijk crèmig zeepje, hoop dat-ie snel naar NL komt, want die gaat er doorheen vliegen!
Kijk uit malloot, een kokosnoot
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 15:26:28 #16
43556 miss_dynastie
pi_59337186
Ik heb mijn yummy yummy yummy eindelijk binnen. Deze versie is wel heerlijk!
pi_59341531
En wat is yummy yummy yummy wmiis D?

Die porridge heb ik ook besteld Lieke ben heel benieuwd hoe die is!
pi_59342717
Dit heb ik besteld gisteren:
Melomint Bubble Bar
Happy Bubble
Happy 4 Sad
Waylander Rhassoul Soap (favo zeep van mijn vriendje, dus gelijk maar 200gr besteld)
Quinquereme Of Nineveh (samen met TTTTT had ik die een keer op ebay gekocht en de roken zo lekker, maar durfde ze niet te gebruiken en heb ze toen geruild )
Pineapple Grunt
Tiptoe Through The Tulips Soap
Queen of Hearts Complexion Soap
Rock Star
Porridge Soap
B Electro Soap
Gentle Lentil
The Olive Branch
Tramp
New Shampoo Bar
Squeaky Green
The Godmother
Sultana of Soap
Sexy Peel
Demon In The Dark
Happy Hippy Shower Gel
Ooh La La
pi_59343962
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:29 schreef Anitra het volgende:
Ben benieuwd hoe snel het er is, tijden geleden dat ik online besteld heb, maa al diverse keren mee gemaakt dat Engeland sneller binnen was dan een Nl online bestelling.

Happy hebben ze niet in Engeland meer online Mijn kinderen zijn ook gek op Lush, mijn zoon wil altijd alles ruiken en toen hij net kon kruipen dook hij altijdgelijk de tasjes in

-edit- heb een foto van duik moment gevonden van 3 jaar geleden
[ afbeelding ]
Geweldige foto
pi_59353264
De vangst van vandaag:

- Angels on Bare Skin (eerste keer)
- Aromacrème (eerste keer)
- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS
- American Cream Solid Perfume
+ schoudertassie en shampootin

Schade: 47,-

Ach, alles om lekker te ruiken en zacht te voelen, toch?

Denkt iemand bij de eerste twee producten nu "oh nee, je begaat een grove fout!"? Heb het me laten 'aansmeren' namelijk.
pi_59353287
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef Lieke_K het volgende:
De vangst van vandaag:

- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS

Denkt iemand bij de eerste twee producten nu "oh nee, je begaat een grove fout!"? Heb het me laten 'aansmeren' namelijk.
Nee ABOS is fijn En ik doe ook al erg lang met zo'n klein bakje.
Karma is altijd fijn, en AC ook, in welke vorm dan ook
pi_59364062
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:

[..]

I totally agree!
Heb al veel te lang geen Lush meer gekocht, en mn verlanglijstje wordt inmiddels ook erg lang..
pi_59379587
aaaaaaaaaaaaaaaah, ik ging op verlof zonder m'n Dream Cream

gelukkig had ik wel de Skin Sin ingepakt
Werewolf
  zaterdag 14 juni 2008 @ 11:57:16 #24
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_59384805
porridge zeep komt volgende week ook in nl.

Niet alle bestellingen van retro bevallen me evenveel..maar veel is wel lekker
pi_59390106
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:07 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik doe al ruim een jaar met m'n AOBS
Tap tap tap
pi_59390148
Bij mij is de grote verzamelwoede voorbij. Heb niet meegedaan aan group orders of de retro, goed he? Ik begin nu steeds vaker Body Shop te gebruiken, ook omdat die hier wel in de buurt zit en ze een leuke klantenkaart hebben . Maar er zijn dingen van Lush die ik altijd zal blijven gebruiken: AOBS, HIWTK, Olive Branch, YSTW, I Love Juicy, American Cream, Snow Fairy, eeh... nog best veel dus.
Tap tap tap
pi_59392426
Ik ben een tijdje "overgestapt" geweest op TBS en MMU, maar altijd als ik bij mijn vriendin was, moest ik toch naar de Lush en TBS heeft ook goede dingen en lekkere dingen die ik gebruik, maar Lush de zeepjes, de shampoobas heeft toch welmijn hart veroverd.
Ohja hoe erg is het alsje vriendin je opbelt dat ze in deLush staat en of ze nog wat mee moet nemen voor je?

Kan je bij Lush ook een vrijgezellenavond orgaiseren? Ik ga 16 juli trouwen en de buuv vroeg wat ik leuk zou vinden als vrijgezellenfeest, zuipen gaat niet, stripper is niks voor mij en Lus kwam alseesteb in mijn hoofd omdat ik zoveel nieuw moest hebben en ik iedereen altijd aan de Lush help
pi_59424759
Oh, donderdag besteld en ik krijg het net binnen!

En mijn maag draait gelijk om, met die vieze popcorn van ze.
Go hard or go home
pi_59427549
Noekje jij hebt teglijk met mij bsteld? of die week ervoor? Ik zit nl net op de site te kijken en mijn bestelling staat nog steeds op processing
pi_59427693
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:46 schreef Anitra het volgende:
Noekje jij hebt teglijk met mij bsteld? of die week ervoor? Ik zit nl net op de site te kijken en mijn bestelling staat nog steeds op processing
Die van mij ook. Sterker nog, die van september en oktober staan zelfs nog processing, zie ik net.
Ik heb afgelopen donderdag besteld dus jij zal het ook wel snel hebben.
Go hard or go home
pi_59427894
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:52 schreef noekje het volgende:

[..]

Die van mij ook. Sterker nog, die van september en oktober staan zelfs nog processing, zie ik net.
Ik heb afgelopen donderdag besteld dus jij zal het ook wel snel hebben.
ik ga voor de deur liggen
pi_59428495
quote:
Op maandag 16 juni 2008 11:58 schreef Anitra het volgende:

[..]

ik ga voor de deur liggen
Doe maar!

30 Jaar geleden dat ik I should coco had besteld maar ik ben weer verliefd! Dat was mijn eerste liefde.
The Godmother is zoet! Christ!
After 8:30, ik wil hem eten!
Go hard or go home
pi_59440833
Hier nog niks Morgen maar weer een dagje deurmatliggen

Zie je ik wist dat ik wat vergeten was te bestellen, die after 8:30 Die is erg lekker dus?
pi_59478074
Nog niks binnen hier en Lush zegt dat ze het de 12e verzonden hebben. Baal als een stekker want morgen zijn we niet echt thuis geloof ikconcert Bruce
  woensdag 18 juni 2008 @ 02:08:56 #35
215391 Sno0ze
a sincere imposter
pi_59478484
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 19:06 schreef Anitra het volgende:
Dit heb ik besteld gisteren:
Melomint Bubble Bar
Happy Bubble
Happy 4 Sad
Waylander Rhassoul Soap (favo zeep van mijn vriendje, dus gelijk maar 200gr besteld)
Quinquereme Of Nineveh (samen met TTTTT had ik die een keer op ebay gekocht en de roken zo lekker, maar durfde ze niet te gebruiken en heb ze toen geruild )
Pineapple Grunt
Tiptoe Through The Tulips Soap
Queen of Hearts Complexion Soap
Rock Star
Porridge Soap
B Electro Soap
Gentle Lentil
The Olive Branch
Tramp
New Shampoo Bar
Squeaky Green
The Godmother
Sultana of Soap
Sexy Peel
Demon In The Dark
Happy Hippy Shower Gel
Ooh La La
Heb je dit allemaal besteld? Daar doe je toch jaren mee? Of ben je een zeepjesverzamelaar?

Sorry, maar ik begrijp iets niet. Waarom exclusieve zeep kopen (zelfs uit Engeland bestellen) terwijl er ook zeep te koop is bij bijvoorbeeld The Body Shop. En harde zeep droogt je huid toch uit? Dat baddert of doucht toch niet lekker?

[ Bericht 0% gewijzigd door Sno0ze op 18-06-2008 02:19:46 ]
nevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowupnevergrowup
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 07:59:34 #36
155227 crew  Guppy
dus
pi_59479579
Ik heb mezelf van de week verwend met de Youki Hi bruisbal van Lush. Nog niet gebruikt, maar ik neem m mee als ik volgende week vrijdag naar een hotel ga, met bad

Daarna ben ik nog even naar Sabon geweest voor een grote pot bodyscrub. Ik kom eigenlijk vaker bij Sabon dan bij Lush
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_59484521
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef Sno0ze het volgende:

[..]

Heb je dit allemaal besteld? Daar doe je toch jaren mee? Of ben je een zeepjesverzamelaar?

Sorry, maar ik begrijp iets niet. Waarom exclusieve zeep kopen (zelfs uit Engeland bestellen) terwijl er ook zeep te koop is bij bijvoorbeeld The Body Shop. En harde zeep droogt je huid toch uit? Dat baddert of doucht toch niet lekker?
Da's lekker! Ik vind de zepen van Lush niet zo uitdrogend eigenlijk. I should coco is bijvoorbeeld een ideale scrubzeep en het ruikt heerlijk. Bodyshop verkoopt ook honey I washed the kids niet dus ja, dan houdt het ook snel op.
Het is niet exclusief omdat het uit the UK komt, het is goedkoper als je het besteld daar dan in Nederland dus ja, als je dan toch in bulk besteld dan kun je beter daar bestellen dan hier.
Go hard or go home
pi_59490359
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 02:08 schreef Sno0ze het volgende:

[..]

Ehm hoe vaak douche jij? 1x in het jaar?
Ik doe hier niet lang mee en de rest van het gezin douched ook met Lush. En het heeft geen ruk met exclusief te maken, het heeft alles te maken met lekker!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:42:08 #39
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_59492474
ik heb binnen :

Queen of hearts
Auntie pamela
it's a date
marzibain
soap sod
bamboo soap
banana moon
gingerman soap
red rooster
honey waffle
pineapple grunt
en waylander.
en cosmic dreamcatcher..maar die is zooo vies :S

( personeelskorting helpt )
pi_59493286
Woehoe, maandag VIP in Den Bosch!
pi_59497752
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef RandomMoron het volgende:
ik heb binnen :

Queen of hearts
Auntie pamela
it's a date
marzibain
soap sod
bamboo soap
banana moon
gingerman soap
red rooster
honey waffle
pineapple grunt
en waylander.
en cosmic dreamcatcher..maar die is zooo vies :S

( personeelskorting helpt )
Die cosmic is inderdaad vies Ook besteld En after 8.30 ook want ik las chocola en chocola De pepermunt heb ik even overheen gelezen Jammer
pi_59499410
Ik ga morgen op vakantie en kon niet kiezen wat ik van Lush mee wilde nemen. Dus heb ik alles ingepakt. . Een complete beautycase extra gaat er mee, en we gaan maar een weekje weg. . . Ik heb zelfs m'n bruisballen en bubblebars mee. . . Oh en zag ook nog deze actie gratis You're A star winnen. .
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_59499465
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 01:05 schreef Lieke_K het volgende:
De vangst van vandaag:

- Trichomania
- Karma Bubblebar
- Hot Milk? BBS

Terecht aan laten smeren! Heb twee weken terug voor het eerst AOBS binnen gekregen en vraag me nu af hoe ik ooit zonder heb gekund. . verslavend kutspul is het ook, dat rotLush.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_59507946
mijn pakket is dus nogsteeds niet binnen en dat terwijl ik gelijk met Noekie bsteld heb
Noek weet jij woe het brengt? DHL of Gsl of gewoon TNT? Want anders gaat ik morgen ff bellen, mailen, what ever, maar ik wil mijn pakket. Ik heb van Lush de bevestiging dat het de 12e verzonden is.
Ik be z hard toe aan ee ouderwetse Lush douchebeurt
  Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 07:22:21 #45
155227 crew  Guppy
dus
pi_59508636
kan Lush je geen Track&trace code geven? Dan kunnen zij, of jij, checken waar het pakket uithangt
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_59509183
Dat is het probleem meestal mt dingen uit het buitenland, die doen dat vaak niet. Daarom wil ik weten wie ze bezorgd, dan kan ik vragen hoe het werkt bij hun.
Want ik wil mijn Lush!!!
  Moderator donderdag 19 juni 2008 @ 08:44:10 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_59509360
kan me voorstellen... ik hoop dat t toch snel bezorgd wordt!
pi_59511070
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 01:57 schreef Anitra het volgende:
mijn pakket is dus nogsteeds niet binnen en dat terwijl ik gelijk met Noekie bsteld heb
Noek weet jij woe het brengt? DHL of Gsl of gewoon TNT? Want anders gaat ik morgen ff bellen, mailen, what ever, maar ik wil mijn pakket. Ik heb van Lush de bevestiging dat het de 12e verzonden is.
Ik be z hard toe aan ee ouderwetse Lush douchebeurt
DHL, zo'n gele bus iig. Ja, dat is de DHL toch?
Go hard or go home
pi_59519317
Lush engeland op zijn best
Ik had gemaild en antwood gekregen dat het 12 juni verzonden was. Ik gister weer mailen of hun dan een nummr hadden waarmee ik het paket na kon trekken. Krijg ik een mail terug dat ze mijn adres niet hebben en of ik dat ff door wil geven, want daar hadden ze me al over gemaild. Nou die mil heb ik nooit gehad en hun hebben gezegd dat het verzonden was toen ik mailde de eerste keer
Nu word het dus vandaag verzonden
Me is not happy!!
Had nu ook een ander die terug mailde, dus heb even laten merken at ik behoorlijk telleur gesteld ben want hoe kan je zeggen dat iets verzonden als er niks verzonden is?
Ik kan dus weer een wek wachten
pi_59519696
Kut Anitra! Ja, als het ook fout gaat daar dan gaat het goed fout.
Go hard or go home
pi_59525462
ze werken flink langs elkaar heen daar
Ik mailen over dat die ene dus niet had moeten zeggen dat het al verzonden was krijg ik dit terug:
Hi Anitra,
I think that she has told you this because your order was scanned for
dispatch on 12/06/08, so it does look like it has been dispatched, but we
were unable to dispatch your parcel on this date due to the address being
incomplete.

Kind regards,
Lyndsey

oke kan gebeuren denk ik dan to ik dus net nog een email krijg van degene die gezegd had dat het al vrzonden was, ik denk dat is een excuus, maar nee. Ik kreeg dit:

Dear Anitra,

Thank you for your email.

Your order will arrive by DHL. Can I please check the delivery address to
ensure that it is correct, as that may be causing a delay.

Kind regards,

Keilly at Lush Online

Ben bang dat het heeeeeeeeeeeeeeel lang gaat duren voor ik mijn pakket heb
pi_59530977
Oh jee, als dat maar goed gaat dan! Ik heb nl. ook een voucher gestuurd, en kon dan later bestellen
pi_59532332
volgende week komt er een vriendin uit londen deze kant op heb haar net even gemaild of ze komende week nog tijd heeft om even voor me te shoppen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_59551751
Ik heb laatst voor mijn vriendinneke een paar bijzondere zeepjes gekocht, en een massagesteen gekocht. Echt allemaal zeer leuk, vooral de massagesteen is cool. (Vooral als ik degene ben die massageert Ik ga nog eens kijken voor leuke dingen die je in bad kan gebruiken. Iemand tips?

[ Bericht 8% gewijzigd door -Dries- op 20-06-2008 15:30:20 ]
pi_59551990
Bubble Bars . Die brokkel je af onder de kraan en die schuimen dan lekker. Of de bruisballen ('bath ballistiscs'). Ik weet niet van welke geuren jullie houden, maar ik hou van de volgende bubble bars: The Comforter (ruikt naar cassis), Ma Bar (chocola/honing), Amandopondo (roos/citroen), Creamy Candy (bubble gum zoet) en Pop In the Bath schijnt ook heel lekker te ruiken maar heb hem zelf nog niet geprobeerd.
Tap tap tap
pi_59552669
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
  vrijdag 20 juni 2008 @ 16:35:38 #57
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_59553827
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
dames, er zijn nu ook showerballistics te vinden op lush.co.uk. Die leg je neer op de vloer van je douche, en dan stoomt de geur door heel je huis door!
jaaaa ideaal voor de badlozen ( als ik )
pi_59555343
en ik hoe zit het hier met be never to busy to be beautiful? ik heb de kohl en de liptahine
pi_59557031

Lief!

Wel gaaf die Emotibombs! Sinds wanneer zijn die er?
Go hard or go home
pi_59558683
Die wedding bruisbal hadden ze die niet even een weekje eerder er in kunnen gooien?
In juli gaan ik nl trouwen en op huwelijksreis hebben we een bad in het hotel en ik heb dus 2 bbs besteld.
Nu maar duimen dat hij voor 6 juli in de winkel hier ligt want dan ben ik in de burt va een lush winkel
En die douchebruisdingen, bn heel benieuwd hoe die ruiken, wel een grappig idee!
pi_59560395
Als je dinsdag belt, krijg je een goodiebag (Bnever)
pi_59674527
Ik heb mijn pakket binnen
Alles is zo lekker! en wat is het heerlijk dat het hele huis weer naar Lush ruikt!!
Weet nog niet wat ik van Porridge moet vinden, de b electro vind ik niet zo, maar mijn dochter wel En verder is alles lekker!
pi_59681609
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 15:47 schreef Bleeding het volgende:
Wat leuk!

Ik ga in juli op vakantie, heb dan een bad (thuis niet dus, vandaar m'n vreugde over de showerballistics).. nog even wat lekkere bruisballen scoren
pi_59684122
ik heb ze besteld
pi_59705485
er komt een lekkere ocean scrub, een skinny dip butter cream, de fever massagebar en de téo bar, een vast blok deodorant spul deze kant op zaterdag

ben vooral erg benieuwd naar het deo spul, weet niet precies wat ik ervan kan verwachten ben wel een beetje van het zweterige type af en toe
pi_59710071
de teo is lekker.. ik weet niet of die bedoeld of aromaco ofzo..
maar teo moet je af en toe mee oppassen dat je je niet snijd en dat je hem niet open in een vochtige ruimt elaat liggen want dan word hij hard. En daar snij je je dus

maar hij is goed te doen gewoon onder je oksels wrijven en dan komt alles goed
  zondag 29 juni 2008 @ 23:31:42 #67
156518 Snelwagen
KTM 690SM Prestige
pi_59783361
Mn broer neemt altijd een potje shampoo mee, met die zoutkorrels erin. Goed spul is dat

Maaruh die lucht in die winkels
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
pi_59783665
Ik heb een mailtje mt excuses gekregen en er stond in dat ik wat opgestuurd krijg ter compensatie
Ben heel benieuwd!
pi_59797738
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 19:41 schreef Bleeding het volgende:
ik heb ze besteld
Hou ons op de hoogte, ben erg benieuwd
pi_59815545
De deurbel gng net en ik heb een floating island, The olive branch 100gr en een lemony flutter gekregen
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 13:54:35 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_59818066
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 11:57 schreef Anitra het volgende:
De deurbel gng net en ik heb een floating island, The olive branch 100gr en een lemony flutter gekregen
misschien heb ik het gemist hoor, maar heb je je aanvankelijke pakket niet meer gekregen dan? of ook nog?
pi_59824757
Mijn orginele pakket heb ik gehad vorige week, na flink mailen enzo en vandaag kreeg ik dit extra als sorry
  Moderator dinsdag 1 juli 2008 @ 19:41:11 #73
155227 crew  Guppy
dus
pi_59825409
oh, gelukkig is dat wel aankomen. toch uiteindelijk netjes opgelost. al had het allemaal iets makkelijker gekund natuurlijk.
pi_59826096
ik heb mijn emotibombs vandaag binnen gehad morgen eens uitproberen
pi_59834338
Ik ben benieuwd bleeding!
Zag gisreen dat ze ook yummie yummie en rub rub douchegel hadden nieuw
pi_59837215
die heb ik ook besteld
pi_59837562
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 11:21 schreef Bleeding het volgende:
die heb ik ook besteld
oh ik ben jaloers! die hadden ze nog net niet toen ik bestelde
pi_59892138
De reviews op de Engelse site zijn niet echt dendered, voor die emotibombs

Ik zag een heleboel leuke dingetjes op die site (de Engelse dus), maar om te bestellen moet ik zeker een creditcard hebben?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:16:45 #79
112545 Muck
pi_59892348
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef Miracle_Drug het volgende:
De reviews op de Engelse site zijn niet echt dendered, voor die emotibombs

Ik zag een heleboel leuke dingetjes op die site (de Engelse dus), maar om te bestellen moet ik zeker een creditcard hebben?
ja...
  Moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 18:44:29 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_59978470
Ik was gister jarig en ik heb een hele verzameling Lush spulletjes gekregen

De score:

- Grote fles American Cream
- Silky Underwear
- MudFlats
- Honey I washed the Kids
- Vanille bruisbal
- blauwe jelly (waarvan de naam eraf geweekt is en ik de naam dus niet weet )

Daarnaast nog een zeep en een proef (ook zeep). Het ligt alleen niet hier dus ik weet de namen niet meer

Maar ik kan voorlopig wel even vooruit dus
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_60008120
Ik gok dat je jelly whoosh is lekkere spulletjes die je gehad hebt hoor!
en nog gefeliciteerd ook al ben ik nu vet te laat.
pi_60009763
Yeah, mijn eerste grouporder
Vorige week binnengekregen

Er misten wel een aantal dingetjes, dus die worden nog bezorgd
pi_60016230
Wat zit er in die rij groene flessen? En dat links voor?
Wat een berg zeg
pi_60021941
wat een besteling!
Oh en er saat Yummi Yummi En Benever En Rub Rub oh vertel hoe die die zijn, dara ben ik zo nieuwsgierig naar!
Volgens mij is Happy 4 sad de beste verkpende retro
pi_60028245
Die groene flessen zijn inderdaad BNever RRR weet ik eigenlijk niet hoe die is, heb die zelf niet genomen Ze zijn wel supersnel daar Wel een paar foutjes maar kreeg alles wel nagestuurd
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 00:13:35 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60032498
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:57 schreef NevermindMe het volgende:
Ik gok dat je jelly whoosh is lekkere spulletjes die je gehad hebt hoor!
en nog gefeliciteerd ook al ben ik nu vet te laat.
Ik ben vandaag de lush ingelopen en de jelly is inderdaad whoosh wilde eigenlijk nog wat dingen kopen maar vind dat ik voorlopig wel even genoeg lushproducten heb
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_60035169
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 21:14 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Die groene flessen zijn inderdaad BNever RRR weet ik eigenlijk niet hoe die is, heb die zelf niet genomen Ze zijn wel supersnel daar Wel een paar foutjes maar kreeg alles wel nagestuurd
Je kan toch wel stiekem snuffelen? ff aan de Yummi en de Rub?
Heb j nu niet zo'n hele lushwinke lucht in je kamer hangen?

Ik zou vandaag nog ff langs de lush gaan, maar gaat helaas niet door
pi_60037776
Ik moet eigenlijk ook volgende week nog een keer de Lush in, nog wat dingetjes voor vakantie halen. M'n aqua mirabilis is bijna op, en een pot sympathy for the skin kan er ook nog wel bij..
pi_60042549
hm oke ik ben geloof ik de enige LUSH-n00b die er nog bestaat, maar vannacht droomde ik dat ik allemaal lekkere lush zeepjes had, dus nu toch maar de site nog eens bezocht.
Ik woon in Groningen, dus geen Lush binnen handbereik, maarrr die Karma lijkt me wel lekker ruiken. (wie is het daar mee eens?)
Nu heeft de site zelf 6,20 verzendkosten, maar het parfumblikje van 10 gram lijkt me in een eveloppe te passen, of niet??? Wie raadt me dit goedje aan, of zegt dat ik beter met een zeepje (o.i.d. ) kan beginnen?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie adviezen!!
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:18:42 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60042626
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:15 schreef lievelieze het volgende:
hm oke ik ben geloof ik de enige LUSH-n00b die er nog bestaat, maar vannacht droomde ik dat ik allemaal lekkere lush zeepjes had, dus nu toch maar de site nog eens bezocht.
Ik woon in Groningen, dus geen Lush binnen handbereik, maarrr die Karma lijkt me wel lekker ruiken. (wie is het daar mee eens?)
Nu heeft de site zelf 6,20 verzendkosten, maar het parfumblikje van 10 gram lijkt me in een eveloppe te passen, of niet??? Wie raadt me dit goedje aan, of zegt dat ik beter met een zeepje (o.i.d. ) kan beginnen?

Ik ben heeeel erg benieuwd naar jullie adviezen!!
Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillen
pi_60042693
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat het sowieso handiger is om naar de winkel te gaan als je nog niet bekend bent met de producten. De een kan vinden dat Karma lekker ruikt maar dat betekend nog niet dat jij dat ook vindt. Er zijn namelijk best een aantal producten van de Lush die ik echt niet lekker vind, en anderen weer wel. Smaken verschillen
daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:33:32 #92
155227 crew  Guppy
dus
pi_60043015
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:

[..]

daar heb je gelijk in, smaken verschillen. ik zag echter de ingredientenlijst en patchouli en andere geuren spreken me wel aan. en ik ben nu ineens hebberig
ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomen
pi_60043061
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

ik voel een heel goede reden voor een tripje Amsterdam of Den Haag voor je aankomen
ja he? ik heb de winkels altijd een beetje gemeden omdat ik het zo duur vond. maar ach.... nu zie ik het wel meer zitten
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 15:38:35 #94
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60043149
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:21 schreef lievelieze het volgende:

[..]

Als de ingrediënten je aanspreken is de kans groot dat je het inderdaad lekker vindt Wat de verzendkosten betreft, volgens mij moet je die sowieso betalen. Daarom zou ik je aanraden om alleen maar meer producten te bestellen, anders is het ook zo zonde Waarschijnlijk vind je Karma Komba dan ook wel lekker (shampoo).

Kijk wel uit hoor, als je eenmaal aan Lush verkocht bent is er geen weg meer terug
pi_60043315
aiii misschien ga ik vandaag nog overstag :|
wat is jullie ervaring met de lush webshop?
vandaag voor 4 uur besteld, morgen in huis??
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:52:36 #96
112545 Muck
pi_60044672
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 15:45 schreef lievelieze het volgende:
aiii misschien ga ik vandaag nog overstag :|
wat is jullie ervaring met de lush webshop?
vandaag voor 4 uur besteld, morgen in huis??
Nee, het duurt meestal veel langer.
pi_60044696
ok, dankje. misschien toch maar eens irl naar zo'n shop gaan.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:15:06 #98
112545 Muck
pi_60045140
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
Op de site staat:
quote:
Lush stuurt een bestelling op wanneer de betaling is ontvangen door onze betalingsverwerker, Triple Deal. Levering geschiedt in principe binnen 10 dagen na ontvangst van betaling. Wanneer een bestelling zo snel mogelijk dient te worden afgeleverd, kies dan een snelle manier van betalen, zoals betaling via creditcard. Op dinsdag- en vrijdagochtend worden alle pakketten opgehaald, dus ook dat is iets om rekening mee te houden in geval van spoed.
En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoor
Kun je overal even aan snuffelen en voelen, Dan heb je ook niet het risico dat iets enorm tegenvalt qua geur

Als je wilt, kan ik wel wat proefjes van kleine dingetjes naar je opsturen hoor
  Moderator vrijdag 11 juli 2008 @ 19:18:11 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_60047194
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:53 schreef lievelieze het volgende:
is ook veel leuker
lekker overal aan knuffelen en zo (en veel meer meenemen dan eigenlijk de bedoeling was :$ )

en dan kan je nu alles proberen en later online bestellen
pi_60047801
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 17:15 schreef Muck het volgende:

[..]

Op de site staat:
[..]

En irl naar een winkel gaan is echt een goed idee hoor
Kun je overal even aan snuffelen en voelen, Dan heb je ook niet het risico dat iets enorm tegenvalt qua geur

Als je wilt, kan ik wel wat proefjes van kleine dingetjes naar je opsturen hoor
misschien dat ik een keer heenga komende week, maar ik heb verder niks nodig (qua shoppen) ik hououou van shoppen, maar om nu alleen voor lush heen te gaan, ik ben nog niet helemaal overtuigd... vanuit groningen is het allemaal zo ver lijkt het. hmm.
maarreee... heb jij een proefjes-winkeltje dan? of heb je heul veul van alles? proefjes is op zich wel handig.
en ik heb me vanmiddag aangemeld op het lush forum, ik zag dat daar ook een topic is over het laten opsturen van lush door forumleden die in de buurt van een lush wonen...:)
  vrijdag 11 juli 2008 @ 19:54:34 #101
112545 Muck
pi_60047898
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 19:49 schreef lievelieze het volgende:

[..]

misschien dat ik een keer heenga komende week, maar ik heb verder niks nodig (qua shoppen) ik hououou van shoppen, maar om nu alleen voor lush heen te gaan, ik ben nog niet helemaal overtuigd... vanuit groningen is het allemaal zo ver lijkt het. hmm.
maarreee... heb jij een proefjes-winkeltje dan? of heb je heul veul van alles? proefjes is op zich wel handig.
en ik heb me vanmiddag aangemeld op het lush forum, ik zag dat daar ook een topic is over het laten opsturen van lush door forumleden die in de buurt van een lush wonen...:)
Nee, ik heb geen winkeltje en ook niet heul veul van alles, maar ik heb nog wel wat dingetjes liggen en ben de beroerdste niet Toen ik Lush net kende heb ik met allerlei mensen dingetjes geruild, zodat ik niet meteen een heel stuk zeep of wat dan ook hoefde te kopen, maar eerst kon kijken hoe dingen bevielen

Op het Lush-forum kom ik al een hele tijd niet meer, maar er zijn inderdaad een aantal mensen die dingetjes door willen sturen
Ook group-orders zijn altijd érg leuk (en zó slecht voor je portemonnee )
  zaterdag 12 juli 2008 @ 01:06:17 #102
112545 Muck
pi_60053948
Ik heb in V&A een topic gemaakt met wat retro-, kerst- en discondingetjes, misschien is er iets voor jullie bij?
[TK] Muck ruimt Lush op (Retro, discons en kerst)
pi_60061801
De schade was ¤54 vandaag

flesje mirror-mirror
you snap the whip
running for the embassy (nog nooit eerder gebruikt, ben benieuwd)

En omdat we op vakantie een bad hebben (thuis dus niet) wat bubble bars (o.a. karma, green day).

Ik vind het alleen wel erg jammer dat het personeel in Den Haag altijd wat opdringerig is, dat heb ik in Engeland nooit zo meegemaakt. Ik laadde m'n mandje vol en 3 verschillende mensen vroegen me of ik het kon vinden, of ik bekend ben met Lush etc. Terwijl ik dus voor ¤54 in dat mandje had zitten
  Moderator zondag 13 juli 2008 @ 17:21:43 #104
155227 crew  Guppy
dus
pi_60078275
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind het alleen wel erg jammer dat het personeel in Den Haag altijd wat opdringerig is, dat heb ik in Engeland nooit zo meegemaakt. Ik laadde m'n mandje vol en 3 verschillende mensen vroegen me of ik het kon vinden, of ik bekend ben met Lush etc. Terwijl ik dus voor ¤54 in dat mandje had zitten
dat heb ik in Den Bosch dus ook altijd heel erg. en meestal heb ik daar helemaal geen zin in... dan wil ik gewoon ff zelf snuffelen en dan iets vragen als ik iets wil weten. maar volgens mij hoort dit een beetje bij het beleid van (sommige) Lush-winkels of zo.

erg jammer, want ik kan me er soms echt aan irriteren
pi_60104386
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 17:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
De schade was ¤54 vandaag

flesje mirror-mirror
you snap the whip
running for the embassy (nog nooit eerder gebruikt, ben benieuwd)

En omdat we op vakantie een bad hebben (thuis dus niet) wat bubble bars (o.a. karma, green day).

Op mij komt het ook over alsof de verkoopsters die ¤ 54 totaal niet veel vinden.

Ik heb al een hele tijd niets van Lush gekocht en het is nu bijna op, maar ik denk ook niet dat ik op HIWTK zeep en Karma Kream (als die op is, nog lang niet) na nog dingen zal kopen. Misschien Figs and Leaves om te proberen want die ken ik nog niet en lijkt me lekker.
  Moderator maandag 14 juli 2008 @ 20:48:15 #106
155227 crew  Guppy
dus
pi_60105583
Lush en Sabon zijn voor mij ook meer een verwenning. Ik kan het me niet veroorloven om me altijd te wassen met Lush en Sabon.

Maar dat maakt het niet minder lekker
pi_60108528
Juist lekkerder, denk ik. Douchegel van Nivea of Sanex is toch wel wat gewoontjes omdat je het altijd gebruikt, Lush is voor mij exclusief.
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 08:21:11 #108
155227 crew  Guppy
dus
pi_60113823
Zeker! Door dat exclusieve voelt het extra lekker
pi_60197096
Ik was pas geleden weer eens bij een Lush en heb 2 shampoo bars meegenomen. Niet goed gekeken, want 1 bleek een 2-in-1 te zijn. Nu is dat op zich niet zo'n probleem, al moet ik bij de meeste 2-in-1 s nog gewoon een conditioner gebruiken en dat is bij deze ook zo. Maar die shampoobar bestaat dus ook echt uit 2 verschillende soorten spul. Het is "normaal" shampoobar met daarin blokjes die zeg maar op glycerine lijken. En die brokjes laten los! Na een keer of 5 wassen valt heel mn shampoobar dus uit elkaar! En die losse brokjes kun je gewoon niets meer mee. Beetje weggegooid geld dus!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 18 juli 2008 @ 21:35:33 #110
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_60197675
Ik zou even mailen met Lush. Ze zijn vaak heel schappelijk met dat soort dingen.

Dat blijft overigens heel vervelend vind ik, van Lush. Heerlijk spul, maar de kwaliteit is niet echt constant . En dat zou best mogen, voor de prijzen die ze hanteren.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  Moderator zondag 20 juli 2008 @ 00:07:39 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60217305
Heb vandaag Gratious Violets binnen gekregen van Muck, echt super lekker

Morgen ga ik op vakantie, ga ik me gek shoppen bij Lush Ljubljana
  maandag 21 juli 2008 @ 21:12:34 #112
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_60253276
Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen. Er had iets gelekt, en alles zat onder de olie. Op zich best een lekker luchtje, maar zo door de hele doos...

Maar goed; ik ben benieuwd
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  maandag 21 juli 2008 @ 22:35:01 #113
112545 Muck
pi_60255286
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef ElisaB het volgende:
Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen. Er had iets gelekt, en alles zat onder de olie. Op zich best een lekker luchtje, maar zo door de hele doos...

Maar goed; ik ben benieuwd
even mailen met lush, die lossen dit soort dingen meestal wel netjes op
  maandag 21 juli 2008 @ 22:56:20 #114
33954 ElisaB
pi_60255834
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Muck het volgende:
even mailen met lush, die lossen dit soort dingen meestal wel netjes op
Ik heb gemaild. Op zich is alles nog wel bruikbaar, maar een deel wilde ik kado geven en dat is nu niet echt een succes meer

Anywayzzz... net mijn handen gewassen met een lekkere zeep en dat voelt heerlijk
  maandag 21 juli 2008 @ 23:02:47 #115
112545 Muck
pi_60256007
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb gemaild. Op zich is alles nog wel bruikbaar, maar een deel wilde ik kado geven en dat is nu niet echt een succes meer
Haha, dat zou ik ook niet doen nee
quote:
Anywayzzz... net mijn handen gewassen met een lekkere zeep en dat voelt heerlijk
Oeh, welke?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:23:05 #116
33954 ElisaB
pi_60265407
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef Muck het volgende:
Oeh, welke?
Deze:
quote:
Ice Blue
Wil je van top tot teen tintelen? Douche dan met deze stimulerende munt- en zeezoutzeep.

Verder heb ik zojuist een mailtje teruggekregen. Bijzonder vriendelijk en keurig opgelost. Dat maak je niet heel vaak meer mee, dus ik ben onder de indruk!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:38:42 #117
112545 Muck
pi_60265828
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:23 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Deze:
[..]

Oeh die is fijn ja
Zeker met het weer van komende week issie zooooo fijn
quote:
Verder heb ik zojuist een mailtje teruggekregen. Bijzonder vriendelijk en keurig opgelost. Dat maak je niet heel vaak meer mee, dus ik ben onder de indruk!
Dat valt me inderdaad ook altijd weer mee van Lush
  Moderator zaterdag 2 augustus 2008 @ 20:17:33 #118
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60514880
Net als vorig jaar ben ik me weer flink te buiten gegaan in de Lush in Ljubljana Helaas hadden ze dit jaar geen Banana Moon meer maar tot mijn grote verrassing wel Gratious Violets Daar ben ik dankzij Muck nu helemaal verslaafd aan Ook een nieuw zeepje uitgeprobeerd, Lily Savon, ook erg lekker De verdere score bedroeg American Cream, Godiva, Rock Star, You snap the Whip en Candy Fluff. Na helemaal verslaafd te zijn aan Silky Underwear is Candy Fluf nu helemaal mijn nieuwe ding, men wat lekker
pi_60522021
Terug van een week 'vakantie met bad' . Het was bloedheet maar de bubble bars hebben de reis goed doorstaan. Mijn zoons vonden 'pop in the bath' superlekker, er bleef niets voor mij over

Green day vond ik wel lekker, maar niet noemenswaardig. De geur bleef ook niet lang hangen. Idem dito voor amandopondo. Karma vond ik erg lekker ruiken en de geur bleef lang hangen op m'n huid
pi_60525756
lush heb nu inmiddels wel alles in huis wat ik wilde hebben behalve de nieuwe dingen tonertabs ofzo en showebombs, ben ik nog wel benieuwd naar
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 10:34:01 #121
213369 shut.up.and.love
it must be bunnies.
pi_60569927
Na een Lush pauze van twee jaar (kon op de een of andere manier de geuren niet meer uitstaan in de winkel) moet ik er ook weer aan geloven hoor, heb al weer een verlanglijstje gemaakt met spulletjes die ik echt niet nodig heb maar oh zo cute zijn
pi_60586706
Heb vandaag toch de Porridge gekocht, ik dacht bij de omschrijving van: havermout, he bah! Maar hij ruikt ook een beetje naar stroopwafels dus ik ben toch gezwicht .
Tap tap tap
pi_60586740
mijn fles karma is leeg, ik zit in dubio of ik van de week een nieuwe moet halen, of eens een ander parfum moet proberen
gebruik het ondertussen al zeker 2 jaar dagelijks
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 21:32:50 #124
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_60668224
ik heb een fles candy fluff parfum gekocht
pi_60668324
Hebben jullie de nieuwe verpakkingen van de usting powders al gezien?
  zaterdag 9 augustus 2008 @ 13:07:17 #126
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_60681700
ja..die zijn prut..ik snap ook niet waarom alles op eens een zwart geheel moet vormen.

het staat juist zo leuk, een lekker felgekleurde pot.
pi_60682917
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 21:35 schreef lienelien het volgende:
Hebben jullie de nieuwe verpakkingen van de usting powders al gezien?
Is de sluiting wel verbeterd? In dat geval zal ik niet zeuren over de kleur
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_60684792
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 14:02 schreef Lotjeb het volgende:

[..]

Is de sluiting wel verbeterd? In dat geval zal ik niet zeuren over de kleur
Het is gewoon een (iets hoger) deopoederbusje, dus dezelfde sluiting denk ik.
Maar ze zijn zo saai zo..
pi_60686590
Lush heeft mijn probleem ook heel netjes opgelost!
Ik heb ter vervanging een ander soort shampoobar gekregen en een paar zeepproefjes. Ook keurig opgelost!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 10 augustus 2008 @ 21:45:03 #130
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_60716633
In Belgrado weer bij de Lush geshopt

De score: Gratious Violets (die verkopen ze in het oosten gewoon ), Lily Savon (mijn andere is er al bijna doorheen deze vakantie ), Godiva (zelfde verhaal ) en een zeepje die ik nog niet kende, Miranda. Kom dus met een hele tas lushspul terug naar NL
pi_60718012
Miranda is lekker! (kiwi )
"If we knew what it was we were doing, it would not be called research, would it?'
  † In Memoriam † zondag 10 augustus 2008 @ 22:42:57 #132
43556 miss_dynastie
pi_60718479
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 21:45 schreef MaJo het volgende:
In Belgrado weer bij de Lush geshopt

Oh, je bent in Belgrado geweest (jaloers!)
  donderdag 21 augustus 2008 @ 00:36:34 #133
66422 dutch-mamma
Silence, Exile, Cunning...
pi_60997748
TVP!

Ik heb tijdens mijn vakantie Lush ontdekt in Chichester. Nog nooit eerder van gehoord... en daar schaam ik me nu heel diep voor.
Ik ben dol op Karma, heb daar ook een stuk zeep van gekocht, en ik vraag me af: de parfum, blijft die goed lang hangen of vervliegt die snel? Hij is namelijk wel een "beetje" duur...

Ik ga binnenkort eens naar de Kalverstraat, rondsnuffelen...!
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_60997963
volgens mij blijft die wel lang hangen
ik gebruik die parfum al 3 jaar ofzo, en krijg nog steeds af en toe complimentjes, ook als ik denk dat de geur allang weg is
  donderdag 21 augustus 2008 @ 01:09:09 #135
66422 dutch-mamma
pi_60998357
Okee, bedankt MissyMirjaM!

Dan weet ik een errug leuk verjaardagscadeautje voor mezelf. En ik ga half september een weekend naar een huisje met een bad... Dussssss.....
Never explain; your friends do not need it and your enemies will not believe you anyway. (Elbert Hubbard, US author, 1856 - 1915)
pi_61001977
Heeft iemand al die douche-gevallen gebruikt?
Go hard or go home
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 00:42:10 #137
66422 dutch-mamma
pi_61055961
Kijk, hier word ik nou erg verdrietig van...

Een potje Karma parfumbalsem in NL kost tien zoveel, en in Engeland (omgerekend) zoiets als 6,50 euro...

Wat zijn de verzendkosten van Engeland naar NL...? Ik vind hun site niet bepaald overzichtelijk...
pi_61058847
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:

Een potje Karma parfumbalsem in NL kost tien zoveel, en in Engeland (omgerekend) zoiets als 6,50 euro...

Wat zijn de verzendkosten van Engeland naar NL...? Ik vind hun site niet bepaald overzichtelijk...
http://www.lush.co.uk/TermsAndConditionsLush.aspx

10 pond. De reden waarom Lush in Engeland goedkoper lijkt is de lage pond momenteel. Ik ga in de herfst weer naar Engeland, m'n voorraadje even aanvullen

Noekje, die douchedingen heb ik (nog) niet gebruikt maar ik lees overal in de reviews dat men er niet enthousiast over is.
pi_61060665
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:

De verzendkosten zijn meestal £9.95 Of je moet meer dan 20 kg bestellen
pi_61060810
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 09:45 schreef noekje het volgende:
Heeft iemand al die douche-gevallen gebruikt?
Ik heb ze wel zien liggen, maar niet gekocht. Het idee leek me leuk maar ze blijken maar een paar minuutjes mee te gaan en dan vind ik ze wel erg duur.
Tap tap tap
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 11:53:53 #141
66422 dutch-mamma
pi_61061000
Tien pond *slik*

Okee, ik neem dan wel een keer een dagje vrij om naar de Kalverstraat te gaan...! Daluren-treinkaartje is nog altijd goedkoper!
  † In Memoriam † zaterdag 23 augustus 2008 @ 12:19:48 #142
43556 miss_dynastie
pi_61061442
quote:
Op zaterdag 23 augustus 2008 11:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Tien pond *slik*

Okee, ik neem dan wel een keer een dagje vrij om naar de Kalverstraat te gaan...! Daluren-treinkaartje is nog altijd goedkoper!
Het treinkaartje wel wrsch, maar als je wat meer koopt is de UK altijd goedkoper. Al is winkelen altijd leuk natuurlijk
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:02:49 #143
66422 dutch-mamma
pi_61171198
Ik lees net dat er nieuwe cremes in Nederland komen (september), o.a. de Vanishing Cream! Deze kreeg ik in Engeland bij mijn aankopen cadeau en ik ben er helemaal weg van! Officieel is het voor de vette probleemhuid. Ik heb een "gecombineerde huid", maar daar is hij ook geweldig voor. Ik heb niet het gevoel dat er een laagje op mijn vel zit, maar het doet wel degelijk wat...!

Aanrader dus...!

Even copypasten uit de nieuwsbrief (helaas kan ik niet naar de VIP-avond...):

We zijn ontzettend trots op onze nieuwe moisturizers en willen je daar graag meer over vertellen! Deze zijn vanaf 27 september verkrijgbaar via onze winkels en mailorder, maar je kunt ze al eerder in je bezit krijgen wanneer je aanwezig bent op onze speciale VIP avond op 17 september!
Maar... eerst maar eens wat meer over onze moisturizers...

Vanishing Cream is uitstekend geschikt voor mensen met acné, een vette huid of puistjes in de T-zone. Het geheim van deze crème? Een lichte basis zonder cacaoboter die snel in je huid trekt. We houden van cacaoboter, maar het is niet geschikt voor iedere huid. Daarom heeft deze crème een basis van shea boter, lijnzaadgel, druivenpit- en jojoba olie. Natuurlijk hoef je geen probleemhuid te hebben om deze moisturizer te gebruiken! Essentiële olieën van lavendel, neroli en geranium maken dit een balancerende, verzorgende moisturizer die snel intrekt.

Paradise Regained Iedereen wil er zo lang mogelijk fris en fruitig uitzien, nietwaar? Maar botox of chemische peelings? Brrrr! Geef ons maar notox!
Paradise Regained is een moisturizer die huidveroudering tegengaat, met een zonnefilter (anti UVA en UVB)! Deze paradijselijke crème bevat groene thee als anti-oxidant, natuurlijke fruitzuren uit ananas en druiven, etherische olie uit sandelhout en rozen. Amandelolie met vitamine E, jojobaolie en cacaoboter zorgen voor zachtheid en flexibiliteit. Kortom... je hebt geen enge ingrepen of chemische rommel nodig voor een mooie stralende huid.

Skin Nanny UVA- en UVB-straling veroudert je huid, en zorgt voor rimpels. Daar zit natuurlijk niemand op te wachten... Dus adviseren we je een crème met een zonnefilter als je naar buiten gaat! Zoals bijvoorbeeld Skin Nanny... Skin Nanny is een rijke volle crème, speciaal voor mensen boven de 30! Deze moisturizer bevat appelsap van de hele appel, en aster olie. Aster olie is een goede vochtinbrenger en bevat voedende omega 6 oliën. De Vitamine C en E zijn afkomstig uit amandel- en hibiscusolie, en pakken rimpelvorming aan. En... hoe eerder je deze moisturizer gaat gebruiken, hoe beter!

VIP avond 17 september Hebben we je belangstelling voldoende gewekt? Kun je niet wachten tot je deze crèmes zelf kunt kopen? Meld je dan aan voor de VIP avond in een van onze winkels. Deze avond kun jij als eerste een van deze moisturizers kopen. (De rest van Nederland moet wachten tot 27 september)! Wanneer je deze avond een moisturizer koopt, krijg je een goodie bag!
Hieronder vind je een overzicht van onze winkels en de telefoonnummers die je kunt bellen om jouw plaats bij de VIP avond te reserveren!
  donderdag 28 augustus 2008 @ 22:52:52 #144
130755 Kinga
versier hier
pi_61206041
Ik ben geloof ik een van de weinigen die niet zo enthousiast is over Lush. In ieder geval de producten die ik nu in huis heb. Las overal van die leuke reacties, dus dacht probeer eens wat. Nou, ik vind er tot nu toe niks aan. Ik heb liggen, sweet japanse girl, ultra bland, tea tree water, aqua mirabilis en een proefje van wat shampoo in blokvorm. De eerste 2 vind ik vooral heel vettig, echt niet fijn. De scrub is op zich wel fijn, hij ruikt alleen smerig en gaat snel op onder de douche. Die blokken vind ik sowieso niet handig! Shampoo in blokvorm Maar goed, misschien dat ik net de verkeerde producten heb uitgekozen, maar deze vond ik helemaal niks....
pi_61271946
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen die niet zo enthousiast is over Lush. In ieder geval de producten die ik nu in huis heb. Las overal van die leuke reacties, dus dacht probeer eens wat. Nou, ik vind er tot nu toe niks aan. Ik heb liggen, sweet japanse girl, ultra bland, tea tree water, aqua mirabilis en een proefje van wat shampoo in blokvorm. De eerste 2 vind ik vooral heel vettig, echt niet fijn. De scrub is op zich wel fijn, hij ruikt alleen smerig en gaat snel op onder de douche. Die blokken vind ik sowieso niet handig! Shampoo in blokvorm Maar goed, misschien dat ik net de verkeerde producten heb uitgekozen, maar deze vond ik helemaal niks....
Van die gezichtsreinigers moet je gewoon even doorhebben hoe je ze moet gebruiken, dan zijn ze wel erg fijn (mits ze geschikt zijn voor je huid).

Ik denk dat voor alle dingen die je noemt als nadeel geldt dat het gewoon even wennen is. Ik vind het ook lastig dat producten in blokvorm zijn wanneer ik ze gebruik onder de douche, daarnaast merk ik ook dat de wasbak en douche eerder last hebben van aanslag en afvoeren wat eerder verstopt raken. Maar mijn haar en huid zijn er juist van opgeknapt en daarvoor gebruik je die producten toch? Ik wel in ieder geval, maar ik snap wel wat je bedoelt.

Vriendinnetjes noemen mijn deo ook een stuk kaas , en die shampoo's vinden ze al helemaal belachelijk. Aan de andere kant krijg ik wel steeds complimentjes dat het allemaal zo lekker ruikt! En dat mijn huid zo fijn zacht is. Dus ach, ik vind het het wel waard!
pi_61272210
en de belangrijskte reden van lush voor shampoo in blokvorm vergeten jullie: geen plastic fles nodig: beter voor milieu, ik vind de blokken best fijn, vooral handig voor als je weg gaat
pi_61272675
Inderdaad, met die vloeistoffen regel voor je handbagage is het echt een uitkomst!
pi_61336087
quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Kinga het volgende:
Oh heerlijk die scrub. Ben helemaal fan! Pindakaas, pindakaas
pi_61336775
Er is een prijsstijging bij Lush .
Tap tap tap
pi_61339260
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Last.fm Twitter
  woensdag 3 september 2008 @ 08:44:06 #151
112545 Muck
pi_61339742
quote:
en het was al achterlijk duur
pi_61339938
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:44 schreef Muck het volgende:

[..]

en het was al achterlijk duur
Sommige dingen zijn blijkbaar ruim ¤2 duurder geworden . Gelukkig niet de dingen die ik vaak koop, die zijn 'maar' 1,50 duurder geworden of zo .
Tap tap tap
  woensdag 3 september 2008 @ 09:01:57 #153
112545 Muck
pi_61340031
quote:
Op woensdag 3 september 2008 08:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Sommige dingen zijn blijkbaar ruim €2 duurder geworden . Gelukkig niet de dingen die ik vaak koop, die zijn 'maar' 1,50 duurder geworden of zo .
nog een behoorlijke prijsstijging dus
Voorlopig dus naar zuinig aan doen met wat ik heb, want nieuwe dingen komen er even niet in
pi_61340083
Goh, en ik vond het 23 augustus ook al zo duur toen ik er weer eens wat haalde.. Maar nu is het nog duurder geworden?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 3 september 2008 @ 09:07:22 #155
66422 dutch-mamma
pi_61340114
quote:
Bugger... Ik heb nog steeds mijn Karma-parfummetje niet gehaald, en ik zag net dat die nu al tegen de 40 euro aanhangt... (bijna 90 ouderwetse Nederlandse guldens... Pffff... Maar hij is zo lekkerrrrrr!)
  woensdag 3 september 2008 @ 09:09:13 #156
66422 dutch-mamma
pi_61340159
Okee... Elke cent kan je maar 1x uitgeven, dus wil ik e.e.a. even goed op een rijtje zetten...

Die Karma-parfumbalsem... Blijft die nou net zo goed hangen als de parfum, of is het maar een slap aftreksel...?
pi_61340196
quote:
Op woensdag 3 september 2008 09:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Okee... Elke cent kan je maar 1x uitgeven, dus wil ik e.e.a. even goed op een rijtje zetten...

Die Karma-parfumbalsem... Blijft die nou net zo goed hangen als de parfum, of is het maar een slap aftreksel...?
Van wat ik van de andere parfums heb begrepen (snowcake bijv) is de echte parfum beter... Maar dat kun je beter op het forum vragen, ik heb geen echte parfums en alleen tinnetjes.
Tap tap tap
pi_61345406
ik zou gewoon de parfum halen
  woensdag 3 september 2008 @ 15:07:08 #159
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_61348096
de grondstoffen zijn anders van prijs geworden. Het betekent dat we sommige producten anders hebben moeten prijzen. Maar de prijzen zijn niet alleen omhoog gegaan. Er is ook een aantal materialen omlaag gegaan qua prijs. De tonertabs zijn bijv. goedkoper geworden!
pi_61381255
Wanneer wordt er weer een grouporder gedaan?
  † In Memoriam † donderdag 4 september 2008 @ 21:46:46 #161
43556 miss_dynastie
pi_61386358
quote:
Op woensdag 3 september 2008 15:07 schreef RandomMoron het volgende:
de grondstoffen zijn anders van prijs geworden. Het betekent dat we sommige producten anders hebben moeten prijzen. Maar de prijzen zijn niet alleen omhoog gegaan. Er is ook een aantal materialen omlaag gegaan qua prijs. De tonertabs zijn bijv. goedkoper geworden!
Ja, maar vast geen twee euro De stijgingen zijn groot en de dalingen klein, als ik het zo snel even heb gezien.
  vrijdag 5 september 2008 @ 00:14:41 #162
66422 dutch-mamma
pi_61390366
De prijsverschillen met de UK zijn krankzinnig (is ook wel een valutakwestie). Dus ga ik binnenkort een bestelling daar plaatsen.
Eerst in Amsterdam goed snuffelen en mijn keuze maken, en dan thuis bestellen...!
  dinsdag 9 september 2008 @ 20:31:59 #163
35189 Troel
scherp en bot
pi_61508453
OK, ik ben om. Aantal weken geleden in Maastricht tijdens een weekendje wat gehaald en ik ben helemaal verliefd.

Hoe ver staat het met de winkel in Utrecht?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:10:24 #164
130755 Kinga
versier hier
pi_61509604
Hebben ze in Maastricht ook die cadeau pakketjes?
pi_61509770
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Vast wel .
Tap tap tap
pi_61509776
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef Troel het volgende:
OK, ik ben om. Aantal weken geleden in Maastricht tijdens een weekendje wat gehaald en ik ben helemaal verliefd.

Hoe ver staat het met de winkel in Utrecht?
Nog totaal geen nieuws, geen idee of die er wel überhaupt komt .
Tap tap tap
  dinsdag 9 september 2008 @ 21:17:43 #167
35189 Troel
scherp en bot
pi_61509806
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Ja, ik heb ze daar wel gezien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_61511265
Oh, ik kijk zo uit naar de kerstspulletjes !
pi_61534072
Ik heb net Dream Cream gehaald. Misschien haal ik later nog wel dagcréme erbij. Die werkt volgens mij wel goed...
pi_61534282
Hoe lang duurt het voor je een bestelling uit Engeland ontvangt? Mijn status is nu al een week "processing"...
Last.fm Twitter
pi_61534420
Een week is wel lang. Zou even contact opnemen met ze Laatst ook besteld, hebben ze mijn pakketje teruggestuurd naar Lush omdat ze mijn adres niet konden vinden (DHL). Nog een nieuwe order geplaatst en die was met iets anders verzonden (geen DHL) en had het na een paar dagen
pi_61534999
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een week is wel lang. Zou even contact opnemen met ze Laatst ook besteld, hebben ze mijn pakketje teruggestuurd naar Lush omdat ze mijn adres niet konden vinden (DHL). Nog een nieuwe order geplaatst en die was met iets anders verzonden (geen DHL) en had het na een paar dagen
Ik heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurd
Last.fm Twitter
pi_61569061
quote:
Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Lotjeb het volgende:
Hoe lang duurt het voor je een bestelling uit Engeland ontvangt? Mijn status is nu al een week "processing"...
Een week is inderdaad wat lang voor een bestelling. Maar let niet op dat woord 'processing'. Ik heb vorig jaar een bestelling geplaatst, die is keurig binnen gekomen maar de status is nog steeds 'processing'. Foutje in het programma, schijnt.

Gaan er nog mensen naar de VIP parties aanstaande woensdag? De drie nieuwe moisterisers worden gepresenteerd en bij aankoop van een dagcreme (ook een oude) krijg je een goodiebag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61569095
Hoe laat is die VIP eigenlijk?
Tap tap tap
pi_61570229
Volgens mij in alle filialen om 19.00 uur
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_61570349
mmm toch verleidelijk dan... m'n cosmetic lad is bijna op .
Tap tap tap
pi_61570508
Dan zou ik me maar snel opgeven! Een aantal VIPs zijn al vol.
pi_61570588
m'n portemonnee houdt me tegen .
Tap tap tap
pi_61571046
Heeft die in Den Haag nog plekken?
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:33:01 #180
112545 Muck
pi_61571232
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:03 schreef CherryLips het volgende:
m'n portemonnee houdt me tegen .
dat klinkt heel bekend
pi_61571269
'wallet says no.'
Tap tap tap
pi_61572274
Ah, ze hebben eindelijk cremes met een UVA/B filter. Interessant.
  Moderator vrijdag 12 september 2008 @ 21:16:13 #183
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61586997
Vandaag ook wat nieuwe producten gekocht

- Flosty Gritter bubble bar slice
- The Joy of Jelly
- Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker

en een monstertje Fair Trade Foot Lotion

Ben met name benieuwd naar de jelly en het maskertje, dan weet ik voortaan beter wat ik aan kan raden
  vrijdag 12 september 2008 @ 23:02:16 #184
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_61590378
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Elvi het volgende:
Heeft die in Den Haag nog plekken?
nee,..al een tijd niet meer.. het stroomt altijd heel snel vol
pi_61595732
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Vandaag ook wat nieuwe producten gekocht

- Flosty Gritter bubble bar slice
- The Joy of Jelly
- Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker

en een monstertje Fair Trade Foot Lotion

Ben met name benieuwd naar de jelly en het maskertje, dan weet ik voortaan beter wat ik aan kan raden
Je hebt een goede smaak. CC is mijn favoriete masker! Maar ik vind ze wel belachelijk duur geworden. Eerst kreeg je 100 gram voor 8,95 of zoiets, toen ging het terug naar 75 gram met als goedmaker de zwarte inruilbare potjes en nu is de prijs tot boven de 10 euro gestegen. Hoe fijn ik een maskertje ook vind, ik ga ze voorlopig niet meer kopen.
pi_61596488
Die prijs van die maskers vind ik ook debiel. Je betaalt nu voor 75 gram net zoveel als vorig jaar voor 100 gram .
Van Catastrophe Cosmetic kreeg ik van die fijne dikke onderhuidse puisten die helemaal paars en pijnlijk werden, dus die was helaas eenmalig (verder rook ie wel lekker). Ik wil Cupcake nog een keer hebben, heb eens een proefje gehad en dat beviel me wel, maar ik vind ze gewoon te duur .
Tap tap tap
pi_61627233
IEWWWW

ik ben gisteren een kevertje tegen gekomen in mn figs en leaves!

bah..

ik denk dat ik maar ff een mailtje naar Lush stuur., want zo natuurlijk hoeven mijn zeepjes nou ook weer niet
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_61629117
quote:
Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef lucky_birdie het volgende:
IEWWWW

ik ben gisteren een kevertje tegen gekomen in mn figs en leaves!

bah..

ik denk dat ik maar ff een mailtje naar Lush stuur., want zo natuurlijk hoeven mijn zeepjes nou ook weer niet
dat had ik een keer bij een bruisbal ;') . kan gebeuren, ik was er niet blij mee toen er een kevertje voorbij dreef in m'n bad maar toch, maar Lush was echt heel aardig en stuurde een nieuwe bruisbal op .
Tap tap tap
pi_61630024
Ik heb net even een mailtje gestuurd.. Ik ben benieuwd..

ach ja.. het geeft het wel net even dat extra natuurlijke gevoel
Misschien word je huid wel extra glad van scrubben met kevertjes.. who knows!
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  † In Memoriam † zondag 14 september 2008 @ 23:03:00 #190
34726 Fratz
Max
pi_61633820
Ik heb al een tijdje last van mijn huid (erg droge plekken enzo). Vroeg me af wat de ervaringen zijn met Dreamcream?
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
  zondag 14 september 2008 @ 23:07:53 #191
130755 Kinga
versier hier
pi_61633979
Hoe vaak of om de hoeveel dagen kun je die maskertjes het beste gebruiken trouwens? Heb een gratis gekregen en die is nog 2 weken goed ongeveer.. volgens mij ga ik die echt niet op krijgen....
  zondag 14 september 2008 @ 23:17:10 #192
47102 Elvi
miemkwien
pi_61634268
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef Fratz het volgende:
Ik heb al een tijdje last van mijn huid (erg droge plekken enzo). Vroeg me af wat de ervaringen zijn met Dreamcream?
HEEL GOED!!!

T werkt niet op sommige plekken (ik heb een te hardnekkige probleemhuid), maar ik smeer t zelfs op mn gezicht. Ik ben er heel blij mee: het is 1 van de weinige producten die niet brand op mn huid en die gewoon werkt!
pi_61637466
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
Hoe vaak of om de hoeveel dagen kun je die maskertjes het beste gebruiken trouwens? Heb een gratis gekregen en die is nog 2 weken goed ongeveer.. volgens mij ga ik die echt niet op krijgen....
Sommige mensen gebruiken ze elke dag als ze op moeten, maar dat vind ik voor mijn huid erg heftig. Hangt ook van het soort masker af. Ik gebruik ze maximaal 2 keer per week. Maar je kunt maskers prima in éénpersoons porties invriezen.
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 18:06:28 #194
34726 Fratz
Max
pi_61651525
quote:
Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Elvi het volgende:

[..]

HEEL GOED!!!

T werkt niet op sommige plekken (ik heb een te hardnekkige probleemhuid), maar ik smeer t zelfs op mn gezicht. Ik ben er heel blij mee: het is 1 van de weinige producten die niet brand op mn huid en die gewoon werkt!
klinkt goed
moet maar zo'n pot bestellen dan!
pi_61652531
Dan zou ik tot a.s donderdag wachten. Waarschijnlijk is er dan een UK forum party en kun je spullen bestellen die maar eenmalig te krijgen zijn. En meteen goedkope Dream Cream inslaan.
  † In Memoriam † maandag 15 september 2008 @ 19:23:28 #196
34726 Fratz
Max
pi_61653674
quote:
Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Dan zou ik tot a.s donderdag wachten. Waarschijnlijk is er dan een UK forum party en kun je spullen bestellen die maar eenmalig te krijgen zijn. En meteen goedkope Dream Cream inslaan.
leg uit! wat is dat?
pi_61654611
Kijk hier maar eens: http://www.lush.nl
pi_61657418
Heb vanmorgen maar weer eens gedoucht met een zeepje, na lange tijd. De hele badkamer ruikt nu nog steeds naar Rockstar .
Tap tap tap
pi_61713288
Ik ben net naar een VIP-avond geweest
¤67 kwijt Maar ook voor zo'n ¤20 gratis gekregen
Ik heb 1 van die nieuwe cremes gekocht, ben heel benieuwd hoe die is
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_61718907
Yeah Morgen bellen voor de forum party Kerstspulletjes
pi_61723426
Oeh, die cake-zeep!
Alleen duurt dat bellen altijd eeuwen dus ik wacht denk ik wel tot het gewoon via mailorder te verkrijgen is.
Go hard or go home
pi_61723518
my god, kerstspullen .
Ik wacht wel als een echte bikkel tot het gewoon in de winkel ligt .
Tap tap tap
pi_61723562
En wat vind ik? Een voucher!
Ik haat ze.
Go hard or go home
  maandag 22 september 2008 @ 09:35:43 #204
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61818415
Komt retro ook in de winkels in Nederland? Ik MOET die bananenzeep hebben...
KuikenGuppy
pi_61819089
volgens mij niet...
Tap tap tap
pi_61819907
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Burdie het volgende:
Nee. En ook in de winkels in de UK komen er maar een paar retro produkten in sommige winkels, meestal bij speciale acties. De rest is alleen online te bestellen.
pi_61819981
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Burdie het volgende:
Banana Moon
Daar heb ik nog 200 gram van
  Moderator maandag 22 september 2008 @ 10:58:36 #208
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61820072
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Banana Moon
Mijne is al bijna op maar ben de laatste tijd weer helemaal into HIWTK
pi_61820348
banana moon is echt wel lekkerder
  maandag 22 september 2008 @ 12:48:15 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61822464
quote:
Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef lienelien het volgende:

[..]

Banana Moon
Geef hier .
KuikenGuppy
pi_61822599
Hoeveel gram heb je nodig? Ik kan best een grammetje of 50 kwijt..?
  maandag 22 september 2008 @ 13:01:31 #212
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_61822776
Zoveel mogelijk, uiteraard .
Maar 50 gram is natuurlijk wel ideaal om 'm eens te proberen eerst .
Hoeveel wil je ervoor hebben?
KuikenGuppy
  † In Memoriam † maandag 22 september 2008 @ 18:10:24 #213
34726 Fratz
Max
pi_61830451
hoe lang duurt het gemiddeld als je wat besteld van de site?
pi_61835638
quote:
Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Fratz het volgende:
hoe lang duurt het gemiddeld als je wat besteld van de site?
Bij mij al 3 weken... Pakket is kwijt
Last.fm Twitter
  † In Memoriam † dinsdag 23 september 2008 @ 00:08:03 #215
34726 Fratz
Max
pi_61840791
quote:
Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Lotjeb het volgende:
Bij mij al 3 weken... Pakket is kwijt
oh lekker is dat...
ik dacht nog, ik betaal met iDeal, meestal sneller mijn bestelling thuis.
en ik ben zo toe aan die dreamcream!
  Moderator dinsdag 23 september 2008 @ 01:08:58 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61841729
quote:
Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef lienelien het volgende:
banana moon is echt wel lekkerder
Nee als ik moet kiezen ga ik toch voor HIWTK ook gratious violets vind ik lekkerder. Wat vond jij er eigenlijk van? En miranda nog geprobeerd? Die is ook zooo lekker
pi_61844161
Jaaaaa, Miranda! M'n tweede zeepje .
Tap tap tap
pi_61845723
Iemand al de nieuwe cremes gebruikt? Ik denk eraan om Paradise Regained te halen komend weekend. Ik wil per se een hele voedende creme (droge, gevoelige huid), met anti-oxidanten en een UVA/B beschermingsfactor. En deze creme heeft dat dus allemaal.
Ben wel bang dat ie heel duur wordt ten op zichte van Ultralight, die ongeveer hetzelfde biedt.
pi_61877613
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:01 schreef Burdie het volgende:
Zoveel mogelijk, uiteraard .
Maar 50 gram is natuurlijk wel ideaal om 'm eens te proberen eerst .
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik stuur je wel even een berichtje
  † In Memoriam † woensdag 24 september 2008 @ 20:28:13 #220
34726 Fratz
Max
pi_61886047
meh, papiertje in mijn bus dat de postbode langs is geweest met een pakje.
kennelijk was niemand van mijn buren thuis, postbode komt morgen nog een keer langs.
uiteraard ben ik dan aan het werk hoop dat de postbode aan het einde van de middag komt, ik had al bedacht dat ik morgen wat vroeger kon gaan werken, dan ook vroeg thuis, kan ik van mijn spulletjes genieten!
  donderdag 25 september 2008 @ 15:36:08 #221
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61906569
Zucht, ik wilde dit topic bewust niet meer in mijn AT maar daar ben ik toch maar weer hoor. Ik ben tegenwoordig verslaafd aan de Godmother!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 25 september 2008 @ 16:06:39 #222
66422 dutch-mamma
pi_61907384
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand al de nieuwe cremes gebruikt? Ik denk eraan om Paradise Regained te halen komend weekend. Ik wil per se een hele voedende creme (droge, gevoelige huid), met anti-oxidanten en een UVA/B beschermingsfactor. En deze creme heeft dat dus allemaal.
Ben wel bang dat ie heel duur wordt ten op zichte van Ultralight, die ongeveer hetzelfde biedt.
Ik heb de vanishing cream, eigenlijk voor de probleemhuid, maar met mijn "rijpere gecombineerde huid" ben ik er ook erg blij mee. Het is een lekkere lichte creme en mijn huid wordt er lekker zacht van.
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 19:51:30 #223
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_61912900
Mijn nieuwste aanwinsten:

- Flying fox temple balm
- Flying fox douche gel
- HIWTK solid perfume
- american cream solid perfume
- honey trap

ik kwam erachter dat Flying fox naar Godiva ruikt, vooral de temple balm
  Moderator donderdag 25 september 2008 @ 20:02:33 #224
155227 crew  Guppy
dus
pi_61913150
Ik heb in Dresden de Lush bezocht De verkoopster was helemaal vereerd dat een NLse naar haar winkel kwam, zo schattig! En hoewel ons hotel geen bad had, heb ik wel de Youki Hi bruisbal meegenomen, gewoon lekker voor thuis.
  † In Memoriam † vrijdag 26 september 2008 @ 13:20:42 #225
34726 Fratz
Max
pi_61930061
jippie, spullen gekregen
mijn hondje vindt alles heerlijk ruiken, ze wilde het doosje waar alles inzat bijna wel opeten..
meteen aan het smeren geslagen met de dream cream hoopt dat het helpt!
pi_61937516
Ik heb net de eerste kerstprodukten binnen gekregen! (bestelling UK). Het ruikt allemaal heerlijk.

Chocolate Santa ruikt naar echte chocola, de lipbalm ruikt naar drank, de Cake Slice zeep is haast om op te eten en voor Christmas Morning BBS en Gold Star BBS is men niet te zuinig geweest met de kleurstoffen. Ze geven bijna licht.
pi_61937565
ikke wil ook! .
Tap tap tap
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 00:17:27 #228
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62366685
*kick*

Niemand naar de Lush geweest de afgelopen tijd? Ben even bankroet dus kan even niks kopen

Ben benieuwd naar de kerstproducten
pi_62367529
Ik heb ooit de Olive Branch douchegel gekregen en laatst maar weer eens een nieuwe gehaald, dat is toch echt de meest geweldige geur op de hele wereld

Ook een Honey I Washed the Kids parfumblikje gekocht, ruikt ook erg lekker. Maar eigenlijk zouden ze van Olive Branch ook een parfum moeten maken
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 01:42:43 #230
66422 dutch-mamma
pi_62367583
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
*kick*

Niemand naar de Lush geweest de afgelopen tijd? Ben even bankroet dus kan even niks kopen

Ben benieuwd naar de kerstproducten
Ik ben twee weken geleden in Amsterdam geweest...! En heb de Karma parfum gekocht!

Maar ook Aromaco deodorant. Heerlijk, lekker patchouli! Het is een vaste deodorant, die je met wat water moet opbrengen. Dat is even wennen, maar verder geen probleem. Maar opeens heb ik ook eczeemverschijnselen.

Dat kan toeval zijn. Een dag voor ik naar Amsterdam ging, had ik ook opeens uitslag in mijn gezicht. Maar die eczeem in mijn oksel kwam gisteren opeens opzetten, twee weken later...

Het kan toeval zijn, en ik hoop dat het ook toeval is want ik zou erg balen als ik zomaar opeens allergisch zou zijn. Die deo is echt lekker namelijk!
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 02:03:14 #231
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62367696
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:32 schreef TheDenialTwist het volgende:

Maar eigenlijk zouden ze van Olive Branch ook een parfum moeten maken
Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaats

mooi voor jou dus! Ik baal alleen wel dat de Silky Underwear sp eruit gaat
pi_62367715
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaats

mooi voor jou dus! Ik baal alleen wel dat de Silky Underwear sp eruit gaat
Echt? Oeh geweldig Wanneer komt ie er?
pi_62368393
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 01:42 schreef dutch-mamma het volgende:

[..]

Maar ook Aromaco deodorant. Heerlijk, lekker patchouli! Het is een vaste deodorant, die je met wat water moet opbrengen. Dat is even wennen, maar verder geen probleem. Maar opeens heb ik ook eczeemverschijnselen.

Dat kan toeval zijn. Een dag voor ik naar Amsterdam ging, had ik ook opeens uitslag in mijn gezicht. Maar die eczeem in mijn oksel kwam gisteren opeens opzetten, twee weken later...

Het kan toeval zijn, en ik hoop dat het ook toeval is want ik zou erg balen als ik zomaar opeens allergisch zou zijn. Die deo is echt lekker namelijk!
Hey wat toevallig, ik kreeg een paar weken terug ineens uitslag (alleen op de oksel gelukkig) van oxeo cube Ik heb het sindsdien ook maar niet meer gebruikt.. Wel jammer, ik was er dol op.
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 11:55:26 #234
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62373114
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 02:06 schreef TheDenialTwist het volgende:

[..]

Echt? Oeh geweldig Wanneer komt ie er?
Echt waar

als het goed is tegelijk met de kerstspullen dus ergens begin november
pi_62375708
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:

[..]

Snel nog even inslaan dus. Maar die van TOB wil ik ook wel
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:45:15 #236
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62376018
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:34 schreef lienelien het volgende:

[..]

Snel nog even inslaan dus. Maar die van TOB wil ik ook wel
ja jammer he Gelukkig blijft de gewone Silky Underwear wel bestaan, alleen de sp gaat er dus uit

The Olive Branch nog niet gebruikt, maar ruikt inderdaad erg lekker Staat op mijn lijstje binnenkort in te slaan. Als ik weer geld heb that is
pi_62376284
Mijn grote fles olive branch is helemaal leeg... Sinds ik die heb gekocht heb ik geen enkel ander zeepje/jelly/douchegel meer gebruikt En mn american cream is ook leeg, en ik ben blut
En ik wil Snow Fairy!
  Moderator dinsdag 14 oktober 2008 @ 13:57:41 #238
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62376418
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 13:53 schreef lienelien het volgende:
Mijn grote fles olive branch is helemaal leeg... Sinds ik die heb gekocht heb ik geen enkel ander zeepje/jelly/douchegel meer gebruikt En mn american cream is ook leeg, en ik ben blut
En ik wil Snow Fairy!
Ik heb het met Flying Fox Een douchegel die naar Godiva ruikt, mijn god

Bij mijn ouders heb ik Joy of Jelly staan, ook te briljant Ben blijkbaar nogal fan van jasmijn

Als je van Snowfairy houdt dan vind je the Godmother vast ook geweldig? Ik vind het echt te zoet
pi_62539657
Jullie mogen raden welke zeepjes mijn dochter trakteert als afscheidscadeautje voor de juffen op het kinderdagverblijf.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:25:11 #240
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62544501
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef YPPY het volgende:
Jullie mogen raden welke zeepjes mijn dochter trakteert als afscheidscadeautje voor de juffen op het kinderdagverblijf.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bohemian, Demon in the Dark, I should Coco, Mirande en Rockstar. Win ik nu een prijs?
pi_62544510
ik wil daar ook werken!
  Moderator dinsdag 21 oktober 2008 @ 00:27:09 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62544543
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wil daar ook werken!
Wat houdt je tegen?
pi_62544592
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 00:25 schreef MaJo het volgende:

[..]

Bohemian, Demon in the Dark, I should Coco, Mirande en Rockstar. Win ik nu een prijs?
Ja! Helemaal goed! Allemaal apart verpakt in losse bakjes, anders gaat het zo stinken
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:39:55 #244
66422 dutch-mamma
pi_62547529
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 07:42 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hey wat toevallig, ik kreeg een paar weken terug ineens uitslag (alleen op de oksel gelukkig) van oxeo cube Ik heb het sindsdien ook maar niet meer gebruikt.. Wel jammer, ik was er dol op.
Na een korte break ben ik het weer gaan gebruiken. En nu ben ik uitslag-loos.

Heb gewoon een rare huid momenteel maar dat is gelukkig NIET Lush-gerelateerd, weet ik inmiddels...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:40:57 #245
66422 dutch-mamma
pi_62547548
Wat is die Tramp douche-gel ongelooflijk lekkerrrrrrrr! Je hebt er maar weinig van nodig, het staat stijf van de patchouli en het is ook voor je haar!
Zelfs dat touwerige pluishaar van mij kikkert er van op!

En het matcht zo goed met Karma!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:39:08 #246
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62640664
Ik ben verslaafd aan snowfairy .

Weet iemand btw hoe je de massage bars het beste kunt gebruiken? Ik heb de after 8.30 liggen hier. .
KuikenGuppy
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:24:08 #247
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62642046
Snowfairy vind ik verschrikkelijk!

Massagebars zijn makkelijk, verwarmen in je handen, dan krijg je dus een olie-achtig laagje in je handen en dan masseren maar!
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:43:15 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62655359
Jouw Rub Rub Rub heb ik hier intussen ook liggen, MB. Tijd voor een date dus .
KuikenGuppy
pi_62662020
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 09:40 schreef dutch-mamma het volgende:
Wat is die Tramp douche-gel ongelooflijk lekkerrrrrrrr! Je hebt er maar weinig van nodig, het staat stijf van de patchouli en het is ook voor je haar!
Zelfs dat touwerige pluishaar van mij kikkert er van op!

En het matcht zo goed met Karma!
Dan moet je nu eens op het internationale Lush forum gaan kijken. Dinsdag is er een parfum- en bodylotion party. Ze gaan parfums maken van Tramp, Sultana of Soap, Skinny Dip, Comforter, Something Wicked this way comes en Jungle. Met bijbehorende bodylotions!
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:40:52 #250
112545 Muck
pi_62667405
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dan moet je nu eens op het internationale Lush forum gaan kijken. Dinsdag is er een parfum- en bodylotion party. Ze gaan parfums maken van Tramp, Sultana of Soap, Skinny Dip, Comforter, Something Wicked this way comes en Jungle. Met bijbehorende bodylotions!
OMG

Tramp-parfum
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 15:51:30 #251
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62667638
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:43 schreef Burdie het volgende:
Jouw Rub Rub Rub heb ik hier intussen ook liggen, MB. Tijd voor een date dus .
Oh tof
Ruikt ie lekker?
Ziggy played guitar
  zaterdag 25 oktober 2008 @ 17:31:19 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_62669686
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 15:51 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Oh tof
Ruikt ie lekker?
Geen idee, hij zit dicht geplakt met plakband .
KuikenGuppy
pi_62671177
rub rub rub is lekker maar dun echt ongelofelijk dun
  zondag 26 oktober 2008 @ 03:13:22 #254
66422 dutch-mamma
pi_62681142
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 10:58 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tramp parfum? Go ahead, make my day!
pi_62682734
Ik heb na jaren weer een blok The Soft Touch gekocht. Destijds kreeg ik hem in een spanen doosje, nu heb ik er een tin bijgekocht. Heerlijke geur...denk wel een van de sterkste luchten die je bij Lush kan krijgen, maar ik vind hem lekker. En hij maakt mijn handen echt heel zacht.

Ook een blok Running to the Embassy gekocht. Lekker geurtje hoor, maar doet verder niet veel voor voetjes. Daarvoor is het scrubeffect te zwak.
  zondag 26 oktober 2008 @ 12:20:17 #256
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62684894
quote:
Op zaterdag 25 oktober 2008 @ 18:44 schreef Memento-Mori het volgende:
rub rub rub is lekker maar dun echt ongelofelijk dun
Ja, maar dat vind ik ook van The Olive Branch. Dat loopt zo door je spons heen
Ziggy played guitar
pi_62685942
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 12:20 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, maar dat vind ik ook van The Olive Branch. Dat loopt zo door je spons heen
RRR is water....nog iets dunner dus
pi_62687122
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 10:19 schreef cinnamongirl het volgende:

Ook een blok Running to the Embassy gekocht. Lekker geurtje hoor, maar doet verder niet veel voor voetjes. Daarvoor is het scrubeffect te zwak.
Ik vind het puimsteen toch een aardig effect hebben.. Maar ik had pas geen you snap the whip meer en gebruikte running to the embassy voor m'n lijf. De geur bleef wel lekker lang hangen
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 14:11:12 #259
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62687466
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Meng je het wel goed dan? Het is inderdaad dun maar als je het goed schudt is dat wel minder.
  zondag 26 oktober 2008 @ 14:11:55 #260
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62687482
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 @ 13:10 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

Maar het had toch iets scrubberigs?
Ziggy played guitar
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 14:18:42 #261
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62687642
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:11 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Maar het had toch iets scrubberigs?
Klopt maar omdat de scrub zwaarder is zakt het naar beneden. Je moet het daarom goed schudden van tevoren
pi_62688206
het is water met zoutkorreltjes erin en hoen hard je ook schud het wordt er iig niet dikker van alleen komt dat "zout" dan omhoog
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 14:45:51 #263
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62688406
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:40 schreef Memento-Mori het volgende:
het is water met zoutkorreltjes erin en hoen hard je ook schud het wordt er iig niet dikker van alleen komt dat "zout" dan omhoog
Heb je de grote fles of een kleinere? Bij de grote fles vermengt ie na schudden het beste. Maar blijft inderdaad behoorlijk dun ja om die reden komt ie waarschijnlijk in een pot. Want hij is wel erg fijn
  zondag 26 oktober 2008 @ 15:02:02 #264
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_62688932
Ik heb een middelmatige fles geloof ik.
Goed schudden *check*
Ziggy played guitar
pi_62693080
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 14:45 schreef MaJo het volgende:

[..]

Heb je de grote fles of een kleinere? Bij de grote fles vermengt ie na schudden het beste. Maar blijft inderdaad behoorlijk dun ja om die reden komt ie waarschijnlijk in een pot. Want hij is wel erg fijn
250ml heb ik, ook de middelste dus
  Moderator zondag 26 oktober 2008 @ 17:52:51 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_62694451
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

250ml heb ik, ook de middelste dus
Sommige flessen zitten echt muurvast, die kun je nauwelijks schudden. Merk je dat de twee gescheiden delen zich wel mengen? Het is maar onhandig op deze manier.
pi_62694846
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 17:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Sommige flessen zitten echt muurvast, die kun je nauwelijks schudden. Merk je dat de twee gescheiden delen zich wel mengen? Het is maar onhandig op deze manier.
ik hoor het "zout" als ik het schud dus ja dat lukt we;l
pi_62812317
Mijn vriendin wil binnenkort wat gaan bestellen, kan iemand mij nog wat fijne producten aanbevelen voor de man.
Ben niet bekend met dit merk, maar als ik jullie reacties lees, maakt het me wel nieuwsgierig.
pi_62812665
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:05 schreef NY10014 het volgende:
Mijn vriendin wil binnenkort wat gaan bestellen, kan iemand mij nog wat fijne producten aanbevelen voor de man.
Ben niet bekend met dit merk, maar als ik jullie reacties lees, maakt het me wel nieuwsgierig.
Ocean Salt gezichtsscrub
Fijne vrij grove scrub, die ook lekker fris ruikt
En figs&leaves zeep, een van de weinige die niet heel zoet of meisjesachtig ruikt
pi_62813072
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:16 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ocean Salt gezichtsscrub
Fijne vrij grove scrub, die ook lekker fris ruikt
En figs&leaves zeep, een van de weinige die niet heel zoet of meisjesachtig ruikt
Heeft Lush helemaal geen mannen producten? behalve de scheer producten
pi_62813757
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:30 schreef NY10014 het volgende:

[..]

Heeft Lush helemaal geen mannen producten? behalve de scheer producten
Er zijn wel een paar producten speciaal voor mannen, maar ik weet zo de namen niet. Iig Cosmic Lad (ofzo) en dat is idd volgens mij voor te scheren. Anders moet je even op lush.nl in de online shop kijken
pi_62815207
cosmetic lad is een gezichtscreme een scheerproduct en haarcreme in 1!
Prince is scheerproduct, verder zeepjes als demon in the dark, ice blue, sea vegetable en tramp douchegel
pi_62815531
bedankt voor jullie reacties
pi_62821105
Lush doet mee met de Styletoday Discount Days die 1 november beginnen.

Zullen wel 10% korting geven.
pi_62822287
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:37 schreef schatje het volgende:
Lush doet mee met de Styletoday Discount Days die 1 november beginnen.

Zullen wel 10% korting geven.
Opmerkelijk, normaal gesproken zijn ze niet zo scheutig met kortingen.
Ze werken dan wel met stempelkaarten, maar je krijgt pas een stempel als je voor minimaal 20 euro koopt en als je er dan 10 hebt, dan krijg je 10% korting
pi_62824448
Ben benieuwd naar de vernieuwde website van Lush! Ik heb voor het eerst mee met een grouporder, heb echt schandelijk veel besteld (vooral kerstspullen!) ik kan niet wachten om ze binnen te krijgen!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:59:37 #277
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_62858464
ik heb Jungle, Comforter en Sultana of soap bodylotion besteld.. oeps
  zaterdag 1 november 2008 @ 13:57:01 #278
176471 oh-oh
pi_62860387
Jungle is toch die conditioner?
Daar had ik een tester van en die wilde ik vanochtend dus even testen maar dat loste met geen mogelijkheid op dus dat was nog niet zo simpel.
Maar ik moet zeggen, mn haar ruikt echt goddelijk nu. Alleen is het bijna stijl, al mn krullen weg
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_62861536
Ik kom eigenlijk nooit bij Lush, maar ga binnenkort op vakantie en heb daar een bad tot mijn beschikking Nu ben ik toch wel heel benieuwd welke productjes ik in het bad kan doen, zonder dat mijn vriend hard wegrent van een veel te zoet geurtje. Tips zijn meer dan welkom
  Moderator zaterdag 1 november 2008 @ 15:26:40 #280
155227 crew  Guppy
dus
pi_62862161
de Youki Hi bruisbal
  zaterdag 1 november 2008 @ 18:59:27 #281
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_62866468
hij werkt eigenlijk door hem even in warm water te verwarmen en dan een heel klein beetje tussen je handen wrijven. Je hebt idd weinig nodig want hij is vrij ehm..voedend.

Ik heb ergens jungle-dupes besteld van Tickledpink scentations...superspul (l)

voor afivi :
De volgende zijn niet al te zoetig :
Pop in the Bath.. is niet heel zoet, ruikt meer naar bergamot en mandarijn. ( hij doet mij denken aan Olive Branch douchegel )
greenday..lekker bossig
blue skies, met patchouli
bigblue met lavendel en citroen

of Geo Phyzz, of the Happy Pill of avobath
Butterball is heerlijk, wat minder overdreven geurend.
en mijn nieuwe favoriet.. English Countrygarden
pi_62869420
Er komt een Sinterklaas produkt van Lush!

Tadaaa.....

Het heet dus Taaitaai en is douchegel die ruikt naar kaneel en ginger en sinaasappeltjes.

Yammie, yammie en nog eens yammie!

Op 8 november komt het in de winkels hier, maar in de UK hebben een paar winkels het al als special.
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:11:33 #283
112545 Muck
pi_62869541
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Er komt een Sinterklaas produkt van Lush!

Tadaaa.....
[ afbeelding ]

Het heet dus Taaitaai en is douchegel die ruikt naar kaneel en ginger en sinaasappeltjes.

Yammie, yammie en nog eens yammie!

Op 8 november komt het in de winkels hier, maar in de UK hebben een paar winkels het al als special.
oeh, dat klinkt geweldig
  zaterdag 1 november 2008 @ 21:15:35 #284
176471 oh-oh
pi_62869634
Die wil ik!
( Groucho Marx )
pi_62878559
Wow, bedankt voor de tips allemaal Ik ga morgen eens lekker neuzen in de winkel!

En die taai taai-showergel klinkt ook geweldig. Ben benieuwd!
  zondag 2 november 2008 @ 17:04:30 #286
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_62885413
welke winkel ga je?
pi_62887046
In mijn eigenste stadsie Den Haag
  zondag 2 november 2008 @ 22:12:06 #288
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_62894561
Oh, die Taai-taai! Klinkt erg lekker!! Mijn ultrabland is bijna op, dus ik zie weer reden om een keer te gaan Ik verwacht dat ik net na mn stufi maar eens ga
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_62912194
Ben inmiddels weer terug, en wel met Green Day, Blue Skies, Pop in the Bath en Sonic Death Monkey! Aan de kassa kreeg ik er ook nog Hybrid-shampoo bij kado... Ik geloof dat ik fan ben
  maandag 3 november 2008 @ 19:04:47 #290
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_62914977
hoe kan het ook anders

je green day, blue skies of pop wel verkruimelen vóórdat je je water aanzet.. dan krijg je lekker veel schuim
pi_62934414
Bedankt voor de tip RandomMoron

Zojuist nog even een belated graduation gift voor mijn zusje wezen halen; de Celebrate-box was helaas niet op voorraad maar ze hadden wel net de kerstkado's binnengekregen... Dus nu heb ik de Rockin' Robin meegenomen

http://www.lushusa.com/shop/products/gifts/wrapped/rockin-robin

En voor mezelf ook nog een potje Helping Hands en een Rock Star soap gekocht
pi_62968353
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe die Enchanted Eye Cream is! Heeft iemand 'm al geprobeerd? En de Ultralight Face Protector, hoe is die?
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 22:58:26 #293
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63016891
Deze week naar Amerika geweest en gelijk alles aangeschaft daar wat we niet in Nederland hebben De score:

- Golden Slumbers bruisbal
- Magic Bath bruisbal
- Volcano voetenmasker (fijn!!! )
- Alkmaar
- Angel's Delight, wow wat lekker

En nog een Ultrabland want de mijne was op. Ik ben happy Ga zo in bad met de Magic Bath

Over Happy gesproken, heb ook nog 200g Happy gekregen omdat het een discon is Kreeg 3 zulke grote stukken, voor mij en mijn vriendinnen
pi_63017074
die volcano heb ik in engeland besteld die is dus fijn? good to know
  Moderator donderdag 6 november 2008 @ 23:04:03 #295
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63017116
quote:
Op donderdag 6 november 2008 23:03 schreef Memento-Mori het volgende:
die volcano heb ik in engeland besteld die is dus fijn? good to know
Ja echt geweldig Zo fijn om je voeten even een extra behandeling te geven

Zijn de kerstspullen in NL al in de winkel eigenlijk? Heb expres geen kerstspul gekocht omdat dat toch wel naar Nederland komt
pi_63017258
er was laatst een kerstvip, gister geloof ik dus ze zitten eraant e komen of ze liggen er al
pi_63023674
Ik heb gisteren mijn Rock Star-zeepje onder de douche gebruikt, maar heb nu allemaal bultjes op mijn decolleté en hals Had al op het Lush forum gelezen dat hij een beetje uitdroogt, maar dit vind ik toch wel erg vervelend... Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? En zou insmeren met bodylotion dit tegen kunnen gaan?

[ Bericht 2% gewijzigd door afivi op 07-11-2008 10:11:15 ]
  Moderator vrijdag 7 november 2008 @ 10:14:35 #298
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_63024041
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 09:54 schreef afivi het volgende:
Ik heb gisteren mijn Rock Star-zeepje onder de douche gebruikt, maar heb nu allemaal bultjes op mijn decolleté en hals Had al op het Lush forum gelezen dat hij een beetje uitdroogt, maar dit vind ik toch wel erg vervelend... Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? En zou insmeren met bodylotion dit tegen kunnen gaan?
Dit klinkt eerder als een allergische reactie. Dream cream helpt echt geweldig! Zou wel stoppen met rock star als ik jou was...
  vrijdag 7 november 2008 @ 10:21:32 #299
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_63024168
quote:
Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
Deze week naar Amerika geweest en gelijk alles aangeschaft daar wat we niet in Nederland hebben De score:

- Golden Slumbers bruisbal
- Magic Bath bruisbal
- Volcano voetenmasker (fijn!!! )
- Alkmaar
- Angel's Delight, wow wat lekker

En nog een Ultrabland want de mijne was op. Ik ben happy Ga zo in bad met de Magic Bath

Over Happy gesproken, heb ook nog 200g Happy gekregen omdat het een discon is Kreeg 3 zulke grote stukken, voor mij en mijn vriendinnen
angel's delight hadden ze ook in Den Haag die heb ik woensdag voor mn vriendin gekocht
daar hadden ze ook de kerstspullen binnen (heb een santa bruisbal meegenomen)
pi_63024374
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 10:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dit klinkt eerder als een allergische reactie. Dream cream helpt echt geweldig! Zou wel stoppen met rock star als ik jou was...
Hè, daar was ik al bang voor Het gekke is dat er niets op mijn armen en benen zit en ik -voor zover ik wist- nergens allergisch voor was. Hopelijk krijg ik met andere zeepjes niet dezelfde reactie

Maar bedankt voor de tip! Ik ga zo even richting Lush, voor de derde keer deze week
pi_63059265
Boh, dat forum werkt ook echt niet meer Eerst alleen maar foutmeldingen, nu kan ik helemaal niet meer inloggen Neem contact op met de mods staat er dan. Kan moeilijk als je niet kunt inloggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')