Nee, ik heb geen winkeltje en ook niet heul veul van alles, maar ik heb nog wel wat dingetjes liggen en ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 19:49 schreef lievelieze het volgende:
[..]
misschien dat ik een keer heenga komende week, maar ik heb verder niks nodig (qua shoppen) ik hououou van shoppen, maar om nu alleen voor lush heen te gaan, ik ben nog niet helemaal overtuigd... vanuit groningen is het allemaal zo ver lijkt het. hmm.
maarreee... heb jij een proefjes-winkeltje dan? of heb je heul veul van alles? proefjes is op zich wel handig.
en ik heb me vanmiddag aangemeld op het lush forum, ik zag dat daar ook een topic is over het laten opsturen van lush door forumleden die in de buurt van een lush wonen...:)
dat heb ik in Den Bosch dus ook altijd heel erg. en meestal heb ik daar helemaal geen zin in... dan wil ik gewoon ff zelf snuffelen en dan iets vragen als ik iets wil weten. maar volgens mij hoort dit een beetje bij het beleid van (sommige) Lush-winkels of zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik vind het alleen wel erg jammer dat het personeel in Den Haag altijd wat opdringerig is, dat heb ik in Engeland nooit zo meegemaakt. Ik laadde m'n mandje vol en 3 verschillende mensen vroegen me of ik het kon vinden, of ik bekend ben met Lush etc. Terwijl ik dus voor ¤54 in dat mandje had zitten
Op mij komt het ook over alsof de verkoopsters die ¤ 54 totaal niet veel vinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:53 schreef Miracle_Drug het volgende:
De schade was ¤54 vandaag![]()
flesje mirror-mirror
you snap the whip
running for the embassy (nog nooit eerder gebruikt, ben benieuwd)
En omdat we op vakantie een bad hebben (thuis dus niet) wat bubble bars(o.a. karma, green day).
Ik vind het alleen wel erg jammer dat het personeel in Den Haag altijd wat opdringerig is, dat heb ik in Engeland nooit zo meegemaakt. Ik laadde m'n mandje vol en 3 verschillende mensen vroegen me of ik het kon vinden, of ik bekend ben met Lush etc. Terwijl ik dus voor ¤54 in dat mandje had zitten
even mailen met lush, die lossen dit soort dingen meestal wel netjes opquote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef ElisaB het volgende:
Vandaag mijn eerste bestelling ontvangen. Er had iets gelekt, en alles zat onder de olie. Op zich best een lekker luchtje, maar zo door de hele doos...
Maar goed; ik ben benieuwd
Ik heb gemaild. Op zich is alles nog wel bruikbaar, maar een deel wilde ik kado geven en dat is nu niet echt een succes meerquote:Op maandag 21 juli 2008 22:35 schreef Muck het volgende:
even mailen met lush, die lossen dit soort dingen meestal wel netjes op
Haha, dat zou ik ook niet doen neequote:Op maandag 21 juli 2008 22:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb gemaild. Op zich is alles nog wel bruikbaar, maar een deel wilde ik kado geven en dat is nu niet echt een succes meer
Oeh, welke?quote:Anywayzzz... net mijn handen gewassen met een lekkere zeep en dat voelt heerlijk
Deze:quote:
quote:Ice Blue
Wil je van top tot teen tintelen? Douche dan met deze stimulerende munt- en zeezoutzeep.
Oeh die is fijn jaquote:
Dat valt me inderdaad ook altijd weer mee van Lushquote:Verder heb ik zojuist een mailtje teruggekregen. Bijzonder vriendelijk en keurig opgelost. Dat maak je niet heel vaak meer mee, dus ik ben onder de indruk!
Is de sluiting wel verbeterd? In dat geval zal ik niet zeuren over de kleurquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:35 schreef lienelien het volgende:
Hebben jullie de nieuwe verpakkingen van de usting powders al gezien?![]()
Het is gewoon een (iets hoger) deopoederbusje, dus dezelfde sluiting denk ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2008 14:02 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Is de sluiting wel verbeterd? In dat geval zal ik niet zeuren over de kleur
http://www.lush.co.uk/TermsAndConditionsLush.aspxquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Kijk, hier word ik nou erg verdrietig van...
Een potje Karma parfumbalsem in NL kost tien zoveel, en in Engeland (omgerekend) zoiets als 6,50 euro...
Wat zijn de verzendkosten van Engeland naar NL...? Ik vind hun site niet bepaald overzichtelijk...
De verzendkosten zijn meestal £9.95quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 00:42 schreef dutch-mamma het volgende:
Kijk, hier word ik nou erg verdrietig van...
Een potje Karma parfumbalsem in NL kost tien zoveel, en in Engeland (omgerekend) zoiets als 6,50 euro...
Wat zijn de verzendkosten van Engeland naar NL...? Ik vind hun site niet bepaald overzichtelijk...
Ik heb ze wel zien liggen, maar niet gekocht. Het idee leek me leuk maar ze blijken maar een paar minuutjes mee te gaan en dan vind ik ze wel erg duur.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:45 schreef noekje het volgende:
Heeft iemand al die douche-gevallen gebruikt?
Het treinkaartje wel wrsch, maar als je wat meer koopt is de UK altijd goedkoper. Al is winkelen altijd leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 11:53 schreef dutch-mamma het volgende:
Tien pond *slik*
Okee, ik neem dan wel een keer een dagje vrij om naar de Kalverstraat te gaan...! Daluren-treinkaartje is nog altijd goedkoper!
Van die gezichtsreinigers moet je gewoon even doorhebben hoe je ze moet gebruiken, dan zijn ze wel erg fijn (mits ze geschikt zijn voor je huid).quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen die niet zo enthousiast is over Lush. In ieder geval de producten die ik nu in huis heb. Las overal van die leuke reacties, dus dacht probeer eens wat. Nou, ik vind er tot nu toe niks aan. Ik heb liggen, sweet japanse girl, ultra bland, tea tree water, aqua mirabilis en een proefje van wat shampoo in blokvorm. De eerste 2 vind ik vooral heel vettig, echt niet fijn. De scrub is op zich wel fijn, hij ruikt alleen smerig en gaat snel op onder de douche. Die blokken vind ik sowieso niet handig! Shampoo in blokvormMaar goed, misschien dat ik net de verkeerde producten heb uitgekozen, maar deze vond ik helemaal niks....
Oh heerlijk die scrub. Ben helemaal fan! Pindakaas, pindakaasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:52 schreef Kinga het volgende:
Ik ben geloof ik een van de weinigen die niet zo enthousiast is over Lush. In ieder geval de producten die ik nu in huis heb. Las overal van die leuke reacties, dus dacht probeer eens wat. Nou, ik vind er tot nu toe niks aan. Ik heb liggen, sweet japanse girl, ultra bland, tea tree water, aqua mirabilis en een proefje van wat shampoo in blokvorm. De eerste 2 vind ik vooral heel vettig, echt niet fijn. De scrub is op zich wel fijn, hij ruikt alleen smerig en gaat snel op onder de douche. Die blokken vind ik sowieso niet handig! Shampoo in blokvormMaar goed, misschien dat ik net de verkeerde producten heb uitgekozen, maar deze vond ik helemaal niks....
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Er is een prijsstijging bij Lush.
en het was al achterlijk duurquote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Sommige dingen zijn blijkbaar ruim ¤2 duurder gewordenquote:
nog een behoorlijke prijsstijging dusquote:Op woensdag 3 september 2008 08:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn blijkbaar ruim €2 duurder geworden. Gelukkig niet de dingen die ik vaak koop, die zijn 'maar' 1,50 duurder geworden of zo
.
quote:Op woensdag 3 september 2008 00:21 schreef CherryLips het volgende:
Van wat ik van de andere parfums heb begrepen (snowcake bijv) is de echte parfum beter... Maar dat kun je beter op het forum vragen, ik heb geen echte parfums en alleen tinnetjes.quote:Op woensdag 3 september 2008 09:09 schreef dutch-mamma het volgende:
Okee... Elke cent kan je maar 1x uitgeven, dus wil ik e.e.a. even goed op een rijtje zetten...
Die Karma-parfumbalsem... Blijft die nou net zo goed hangen als de parfum, of is het maar een slap aftreksel...?
Ja, maar vast geen twee euroquote:Op woensdag 3 september 2008 15:07 schreef RandomMoron het volgende:
de grondstoffen zijn anders van prijs geworden. Het betekent dat we sommige producten anders hebben moeten prijzen. Maar de prijzen zijn niet alleen omhoog gegaan. Er is ook een aantal materialen omlaag gegaan qua prijs. De tonertabs zijn bijv. goedkoper geworden!
Vast welquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze in Maastricht ook die cadeau pakketjes?
Nog totaal geen nieuws, geen idee of die er wel überhaupt komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef Troel het volgende:
OK, ik ben om. Aantal weken geleden in Maastricht tijdens een weekendje wat gehaald en ik ben helemaal verliefd.
Hoe ver staat het met de winkel in Utrecht?
Ja, ik heb ze daar wel gezienquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze in Maastricht ook die cadeau pakketjes?
Ik heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een week is wel lang. Zou even contact opnemen met zeLaatst ook besteld, hebben ze mijn pakketje teruggestuurd naar Lush omdat ze mijn adres niet konden vinden
(DHL). Nog een nieuwe order geplaatst en die was met iets anders verzonden (geen DHL) en had het na een paar dagen
Een week is inderdaad wat lang voor een bestelling. Maar let niet op dat woord 'processing'. Ik heb vorig jaar een bestelling geplaatst, die is keurig binnen gekomen maar de status is nog steeds 'processing'. Foutje in het programma, schijnt.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Lotjeb het volgende:
Hoe lang duurt het voor je een bestelling uit Engeland ontvangt? Mijn status is nu al een week "processing"...
Je hebt een goede smaak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Vandaag ook wat nieuwe producten gekocht
- Flosty Gritter bubble bar slice
- The Joy of Jelly
- Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker
en een monstertje Fair Trade Foot Lotion
Ben met name benieuwd naar de jelly en het maskertje, dan weet ik voortaan beter wat ik aan kan raden
dat had ik een keer bij een bruisbal ;') . kan gebeuren, ik was er niet blij mee toen er een kevertje voorbij dreef in m'n bad maar toch, maar Lush was echt heel aardig en stuurde een nieuwe bruisbal opquote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef lucky_birdie het volgende:
IEWWWW
ik ben gisteren een kevertje tegen gekomen in mn figs en leaves!
bah..
ik denk dat ik maar ff een mailtje naar Lush stuur., want zo natuurlijk hoeven mijn zeepjes nou ook weer niet
HEEL GOED!!!quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef Fratz het volgende:
Ik heb al een tijdje last van mijn huid (erg droge plekken enzo). Vroeg me af wat de ervaringen zijn met Dreamcream?
Sommige mensen gebruiken ze elke dag als ze op moeten, maar dat vind ik voor mijn huid erg heftig. Hangt ook van het soort masker af. Ik gebruik ze maximaal 2 keer per week. Maar je kunt maskers prima in éénpersoons porties invriezen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
Hoe vaak of om de hoeveel dagen kun je die maskertjes het beste gebruiken trouwens? Heb een gratis gekregen en die is nog 2 weken goed ongeveer.. volgens mij ga ik die echt niet op krijgen....
klinkt goedquote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
HEEL GOED!!!
T werkt niet op sommige plekken (ik heb een te hardnekkige probleemhuid), maar ik smeer t zelfs op mn gezicht. Ik ben er heel blij mee: het is 1 van de weinige producten die niet brand op mn huid en die gewoon werkt!
leg uit! wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Dan zou ik tot a.s donderdag wachten. Waarschijnlijk is er dan een UK forum party en kun je spullen bestellen die maar eenmalig te krijgen zijn. En meteen goedkope Dream Cream inslaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |