Ja, maar vast geen twee euroquote:Op woensdag 3 september 2008 15:07 schreef RandomMoron het volgende:
de grondstoffen zijn anders van prijs geworden. Het betekent dat we sommige producten anders hebben moeten prijzen. Maar de prijzen zijn niet alleen omhoog gegaan. Er is ook een aantal materialen omlaag gegaan qua prijs. De tonertabs zijn bijv. goedkoper geworden!
Vast welquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze in Maastricht ook die cadeau pakketjes?
Nog totaal geen nieuws, geen idee of die er wel überhaupt komtquote:Op dinsdag 9 september 2008 20:31 schreef Troel het volgende:
OK, ik ben om. Aantal weken geleden in Maastricht tijdens een weekendje wat gehaald en ik ben helemaal verliefd.
Hoe ver staat het met de winkel in Utrecht?
Ja, ik heb ze daar wel gezienquote:Op dinsdag 9 september 2008 21:10 schreef Kinga het volgende:
Hebben ze in Maastricht ook die cadeau pakketjes?
Ik heb voor de zekerheid maar even een mailtje gestuurdquote:Op woensdag 10 september 2008 21:05 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Een week is wel lang. Zou even contact opnemen met zeLaatst ook besteld, hebben ze mijn pakketje teruggestuurd naar Lush omdat ze mijn adres niet konden vinden
(DHL). Nog een nieuwe order geplaatst en die was met iets anders verzonden (geen DHL) en had het na een paar dagen
Een week is inderdaad wat lang voor een bestelling. Maar let niet op dat woord 'processing'. Ik heb vorig jaar een bestelling geplaatst, die is keurig binnen gekomen maar de status is nog steeds 'processing'. Foutje in het programma, schijnt.quote:Op woensdag 10 september 2008 21:01 schreef Lotjeb het volgende:
Hoe lang duurt het voor je een bestelling uit Engeland ontvangt? Mijn status is nu al een week "processing"...
Je hebt een goede smaak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:16 schreef MaJo het volgende:
Vandaag ook wat nieuwe producten gekocht
- Flosty Gritter bubble bar slice
- The Joy of Jelly
- Catastrophe Cosmetic Bio Fresh Masker
en een monstertje Fair Trade Foot Lotion
Ben met name benieuwd naar de jelly en het maskertje, dan weet ik voortaan beter wat ik aan kan raden
dat had ik een keer bij een bruisbal ;') . kan gebeuren, ik was er niet blij mee toen er een kevertje voorbij dreef in m'n bad maar toch, maar Lush was echt heel aardig en stuurde een nieuwe bruisbal opquote:Op zondag 14 september 2008 19:39 schreef lucky_birdie het volgende:
IEWWWW
ik ben gisteren een kevertje tegen gekomen in mn figs en leaves!
bah..
ik denk dat ik maar ff een mailtje naar Lush stuur., want zo natuurlijk hoeven mijn zeepjes nou ook weer niet
HEEL GOED!!!quote:Op zondag 14 september 2008 23:03 schreef Fratz het volgende:
Ik heb al een tijdje last van mijn huid (erg droge plekken enzo). Vroeg me af wat de ervaringen zijn met Dreamcream?
Sommige mensen gebruiken ze elke dag als ze op moeten, maar dat vind ik voor mijn huid erg heftig. Hangt ook van het soort masker af. Ik gebruik ze maximaal 2 keer per week. Maar je kunt maskers prima in éénpersoons porties invriezen.quote:Op zondag 14 september 2008 23:07 schreef Kinga het volgende:
Hoe vaak of om de hoeveel dagen kun je die maskertjes het beste gebruiken trouwens? Heb een gratis gekregen en die is nog 2 weken goed ongeveer.. volgens mij ga ik die echt niet op krijgen....
klinkt goedquote:Op zondag 14 september 2008 23:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
HEEL GOED!!!
T werkt niet op sommige plekken (ik heb een te hardnekkige probleemhuid), maar ik smeer t zelfs op mn gezicht. Ik ben er heel blij mee: het is 1 van de weinige producten die niet brand op mn huid en die gewoon werkt!
leg uit! wat is dat?quote:Op maandag 15 september 2008 18:46 schreef Cat22 het volgende:
Dan zou ik tot a.s donderdag wachten. Waarschijnlijk is er dan een UK forum party en kun je spullen bestellen die maar eenmalig te krijgen zijn. En meteen goedkope Dream Cream inslaan.
Nee. En ook in de winkels in de UK komen er maar een paar retro produkten in sommige winkels, meestal bij speciale acties. De rest is alleen online te bestellen.quote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Burdie het volgende:
Komt retro ook in de winkels in Nederland? Ik MOET die bananenzeep hebben...
Banana Moonquote:Op maandag 22 september 2008 09:35 schreef Burdie het volgende:
Komt retro ook in de winkels in Nederland? Ik MOET die bananenzeep hebben...
Mijne is al bijna opquote:Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Banana Moon![]()
Daar heb ik nog 200 gram van
Geef hierquote:Op maandag 22 september 2008 10:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
Banana Moon![]()
Daar heb ik nog 200 gram van
Bij mij al 3 weken...quote:Op maandag 22 september 2008 18:10 schreef Fratz het volgende:
hoe lang duurt het gemiddeld als je wat besteld van de site?
oh lekker is dat...quote:Op maandag 22 september 2008 21:15 schreef Lotjeb het volgende:
Bij mij al 3 weken...Pakket is kwijt
Nee als ik moet kiezen ga ik toch voor HIWTKquote:Op maandag 22 september 2008 11:13 schreef lienelien het volgende:
banana moon is echt wel lekkerder
Ik stuur je wel even een berichtjequote:Op maandag 22 september 2008 13:01 schreef Burdie het volgende:
Zoveel mogelijk, uiteraard.
Maar 50 gram is natuurlijk wel ideaal om 'm eens te proberen eerst.
Hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik heb de vanishing cream, eigenlijk voor de probleemhuid, maar met mijn "rijpere gecombineerde huid"quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Iemand al de nieuwe cremes gebruikt? Ik denk eraan om Paradise Regained te halen komend weekend. Ik wil per se een hele voedende creme (droge, gevoelige huid), met anti-oxidanten en een UVA/B beschermingsfactor. En deze creme heeft dat dus allemaal.
Ben wel bang dat ie heel duur wordt ten op zichte van Ultralight, die ongeveer hetzelfde biedt.
Ik ben twee weken geleden in Amsterdam geweest...! En heb de Karma parfum gekocht!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 00:17 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Niemand naar de Lush geweest de afgelopen tijd? Ben even bankroet dus kan even niks kopen
Ben benieuwd naar de kerstproducten
Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaatsquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:32 schreef TheDenialTwist het volgende:
Maar eigenlijk zouden ze van Olive Branch ook een parfum moeten maken
Echt?quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaats
mooi voor jou dus! Ik baal alleen wel dat de Silky Underwear sp eruit gaat
Hey wat toevallig, ik kreeg een paar weken terug ineens uitslag (alleen op de oksel gelukkig) van oxeo cubequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 01:42 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Maar ook Aromaco deodorant. Heerlijk, lekker patchouli! Het is een vaste deodorant, die je met wat water moet opbrengen. Dat is even wennen, maar verder geen probleem. Maar opeens heb ik ook eczeemverschijnselen.
Dat kan toeval zijn. Een dag voor ik naar Amsterdam ging, had ik ook opeens uitslag in mijn gezicht. Maar die eczeem in mijn oksel kwam gisteren opeens opzetten, twee weken later...
Het kan toeval zijn, en ik hoop dat het ook toeval is want ik zou erg balen als ik zomaar opeens allergisch zou zijn. Die deo is echt lekker namelijk!
Echt waarquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:06 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
Echt?![]()
Oeh geweldig
Wanneer komt ie er?
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 02:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, die komt er namelijk! Silky Underwear, Poison en Fever gaan er namelijk uit en olive branch, comforter en Sakura solid perfumes komen ervoor in de plaats
ja jammer hequote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Snel nog even inslaan dus. Maar die van TOB wil ik ook wel![]()
Ik heb het met Flying Foxquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 13:53 schreef lienelien het volgende:
Mijn grote fles olive branch is helemaal leeg... Sinds ik die heb gekocht heb ik geen enkel ander zeepje/jelly/douchegel meer gebruiktEn mn american cream is ook leeg, en ik ben blut
En ik wil Snow Fairy!
Bohemian, Demon in the Dark, I should Coco, Mirande en Rockstar. Win ik nu een prijs?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:33 schreef YPPY het volgende:
Jullie mogen raden welke zeepjes mijn dochter trakteert als afscheidscadeautje voor de juffen op het kinderdagverblijf.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |