Dat is toch alleen maar positiefquote:Op woensdag 11 april 2007 12:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ruik nu ook naar Oxeo Cube, en da's jouw schuld![]()
Oeh dat klinkt wel heel goedquote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
'New' op lush uk:
[afbeelding]
Luscious Hand and Body Lotion.
Smooth, creamy, skin-softening cocoa butter and almond oil lotion with a scent that makes life worth living. Makes your body feel lovely and your heart feel glad.
En het leuke hieraan is dat Lush een goed doel zoekt/heeft gevonden (ik denk het wel!) waarbij al het geld naar het echte doel gaat en niet naar administratie of de BMW van de baas. En volgens mij verdiend Lush er ook niet echt veel aan, alleen een goed imago.quote:Op woensdag 11 april 2007 16:08 schreef miss_dynastie het volgende:
'New' op lush uk:
[afbeelding]
Luscious Hand and Body Lotion.
Smooth, creamy, skin-softening cocoa butter and almond oil lotion with a scent that makes life worth living. Makes your body feel lovely and your heart feel glad.
Oeh leuk, het schijnt dat de nieuwe Lush Times daar alweer in omloop is en dat hij heeeeeel leuk is!quote:Op woensdag 11 april 2007 18:39 schreef Aarti het volgende:
ik wil ook nieuwe dingen!!
Ik ga vrijdag naar londen, misschien even een kijkje nemen
toen ik er langsliep was ie al dicht, en vandaag had ik door het drukke shoppen geen tijd meer om langs te gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 23:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Oeh leuk, het schijnt dat de nieuwe Lush Times daar alweer in omloop is en dat hij heeeeeel leuk is!
Jammer, nou ja London is een prachtige stad, veel plezier nog!quote:Op zondag 15 april 2007 00:00 schreef Aarti het volgende:
[..]
toen ik er langsliep was ie al dicht, en vandaag had ik door het drukke shoppen geen tijd meer om langs te gaan![]()
Nooit gebruikt, maar volgens een meisje in de winkel kan je je haar er niet héél rood, of héél bruin of héél zwart mee verven, maar meer een glans/gloed over je haar.quote:Op zondag 15 april 2007 16:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje, heeft iemand z'n haar wel 's geverfd met die hennakleuring van Lush? Ik wil m'n haar binnenkort keizwart verven maar heb het niet zo op gewone verf zeg maar, dus henna is een goeie uitkomst en ik zag dat ze het bij de Lush hebben.
Ik heb al ontzettend gevoelig haar, dus ben er nogal huiverig voorquote:Op zondag 15 april 2007 16:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nooit gebruikt, maar volgens een meisje in de winkel kan je je haar er niet héél rood, of héél bruin of héél zwart mee verven, maar meer een glans/gloed over je haar.
Maar waarom heb je het niet zo op gewone verf? Ik kleur mijn haar al bijna 5 jaar van donkerblond naar bruin, en het is echt niet dood aan het gaan of erg droog ofzo
Kun je die maskertjes voor 5 euro alleen bij Lush in Amsterdam kopen?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Even een korte update!
De nieuwe Lush Times ligt nu al in de winkels van Amsterdam, met o.a.: Butterfly Ball, Sugar Rush, Haagenbath ballistic, Champagne Supernova Ballistic, Nutts Massage Bar en de Charity Pot.
Let op! Hier is nog niet eens het meest bijzondere bij van wat ik de vorige keer had aangekondigd.
A.s. zaterdag (morgen dus) is er in de Leidsestraat Green Day een dag waarbij je bij besteding van een bepaald bedrag (helaas weet ik niet hoeveel) een gratis maskertje krijgt! Verder kun je tot eind april lekker nog genieten van een maskerbehandelingetje in de winkel! Plus dat je een willekeurig masker van 50 gram voor 5 euro kunt kopen!
Verder is Lush Amsterdam en Haarlem op koninginnedag gesloten.
Nee. ook in Haarlem, Den Bosch en Maasstricht!quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:17 schreef JacMar het volgende:
[..]
Kun je die maskertjes voor 5 euro alleen bij Lush in Amsterdam kopen?![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 07:59 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee. ook in Haarlem, Den Bosch en Maasstricht!
Dat maskertje van 5 euro was toch alleen in april?quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:41 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Even een korte update!
De nieuwe Lush Times ligt nu al in de winkels van Amsterdam, met o.a.: Butterfly Ball, Sugar Rush, Haagenbath ballistic, Champagne Supernova Ballistic, Nutts Massage Bar en de Charity Pot.
Let op! Hier is nog niet eens het meest bijzondere bij van wat ik de vorige keer had aangekondigd.
A.s. zaterdag (morgen dus) is er in de Leidsestraat Green Day een dag waarbij je bij besteding van een bepaald bedrag (helaas weet ik niet hoeveel) een gratis maskertje krijgt! Verder kun je tot eind april lekker nog genieten van een maskerbehandelingetje in de winkel! Plus dat je een willekeurig masker van 50 gram voor 5 euro kunt kopen!
Verder is Lush Amsterdam en Haarlem op koninginnedag gesloten.
Dat dus. Ik moet eerst verder lezen voor ik replyquote:Op zaterdag 28 april 2007 12:01 schreef JacMar het volgende:
Mmm..Niet goed gelezendie maskertjesactie is tot eind april en ik ga pas 2 of 3 mei naar Den Bosch
![]()
![]()
Ja klopt, misschien was dat niet zo duidelijk in mijn post. Sorry! Het hoort nog bij de actie van de maskerbehandelingen in de winkel!quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat maskertje van 5 euro was toch alleen in april?
Heb je alleen Skin sin gekocht?quote:Op maandag 30 april 2007 13:40 schreef sararaats het volgende:
ons mama was ook even proefkonijn
de uitleg was in het Duits maar dat was geen probleem
ik heb het tasje bijgehouden
toffe winkel en inderdaad verslavend
ja. erg héquote:
niet doen, straks word je verslaafdquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja. erg hé
de volgende keer koop ik veel meer
Gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:23 schreef sararaats het volgende:
kan deze link mee in de OP?
http://www.lush-shop.de
eet je 't op ofzo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef MaJo het volgende:
Gaat bij iedereen de HIWTK zeep zo snel? Twee weken geleden een stuk cadeau gegaan aan mijn moeder en die is nu al op. Die van mij gaat ook vrij snel...
Ik vroeg hetzelfde aan mijn moederquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
eet je 't op ofzo?![]()
Eh, nee, die van mij gaat niet zo snel dus, en ik douche er ook zo'n 2 keer per week mee. Maar ik gebruik tussendoor ook mijn andere vele zeepjes![]()
Ik ga morgen nieuwe American Cream halen, HIWTK, een stuk Jungle ennn, nog vast wel meerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vroeg hetzelfde aan mijn moederIk gebruik het ook niet iedere dag want ik wissel het af met Cherry Tree Lane maar daarvoor ging het bij mij ook vrij snel. En als je het elke dag gebruikt (zoals mijn moeder) dan is het dus erg snel op
Dusss... grote fles American Cream, blok Jungle, stuk HIWTK en een stuk Rock Star en het nieuwe krantjequote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik ga morgen nieuwe American Cream halen, HIWTK, een stuk Jungle ennn, nog vast wel meer![]()
Zou kunnen dat ie zo heet, zoek het later wel even opquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef heppifisj het volgende:
Die oranje zeep? Bedoel je karma? Daar ben ik toch ook wel heel nieuwsgierig naar!
Gebruik je het hele stuk HIWTK of snij je er steeds een stuk vanaf?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef MaJo het volgende:
Gaat bij iedereen de HIWTK zeep zo snel? Twee weken geleden een stuk cadeau gegaan aan mijn moeder en die is nu al op. Die van mij gaat ook vrij snel...
Verder nog steeds verslaafd aan de Lush, wil er snel weer heenAmerican Cream is echt té lekker, ik zit de hele tijd aan mijn haar te ruiken
![]()
+quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:41 schreef lucky_birdie het volgende:
Mijn Buffy gaat wel heel erg snel op.. ondanks dat ik er steeds een stuk vanaf snij.
En als ik de stukken te klein snij lijkt het nog wel sneller te gaan, omdat het dan nog sneller smelt.
Ah, mooi. Maandag meteen even 2 blikjes halen vor m'n zeepjes die mee moeten op vakantiequote:Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
de bodybutter en massagebar tins liggen in de winkel.
Thnx!quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:40 schreef lucky_birdie het volgende:
Er zijn verschillende opties;
-eventjes onder de (warme) kraan houden zodat het wat zachter word, en het zachte gedeelte in je haar smeren, en twee minuten laten intrekken..
- even zacht laten worden onder de kraan en dan over je haar wrijven..
- in een bakje water leggen zodat het zachter word.. bv als je onder de douche stapt een stukje in het water leggen, en tegen de tijd dat je je haar gaat wassen is het zacht genoeg om het erin te smeren..
En als je echt tijd over hebt:
Jungle in kleine stukjes snijden, water koken en dan steeds om en om in kleine beetjes toevoegen terwijl je met een garde aan het kloppen bent.
Dus: klein beetje heet water; paar stukjes jungle. kloppen tot het oplost en dan de procedure herhalen. Dit tot je genoeg hebt!
Ik heb zelf alleen een proefje gehad.. en het is al bijna op, dus ik moet echt even halen! maar ik heb zelf dus nog niet alle methodes kunnen uitproberen..
Je moet maar even kijken wat je het beste bevalt![]()
das me inderdaad nogal een geld zegquote:Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuke cadeautjes debby!
Ik moet een beetje grinniken om die Lush voor beginners kit die nu te koop is. 57,50 euroDa's toch niet voor beginners?
ik ga aan allebei gewoon even snuffelenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Demon in the Dark bevat mint en appeltjes
Ice Blue is met pepermunt en zeezout
Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar ik zou het eigenlijk niet doen. Ik huiver al van het feit om Dream Cream op mijn gezicht te smeren. Sympathy is erg voedend en het kan zijn dat er ineens een feest van acne op je mooie gezichtje komt!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef CherryLips het volgende:
ik ga volgende week dinsdag naar de lush. eindelijk m'n lush-tas ophalen (kaart is al wel vol) en sympathy for the skin en AOBS
. Kun je SFTS ook voor je gezicht gebruiken?
Ice Blue vind ik echt heel erg fris, wat ook best wel lekker fris is; sea vegetable (lavendel en citroen). Demon ruikt meer naar Tramp vind ik, een beetje bossig dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga aan allebei gewoon even snuffelen
thanks!
Ik gebruik Dream Cream wel af en toe als gezichtscreme, vooral als nachtcreme, tot nu toe geen problemen daarmee..quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar ik zou het eigenlijk niet doen. Ik huiver al van het feit om Dream Cream op mijn gezicht te smeren. Sympathy is erg voedend en het kan zijn dat er ineens een feest van acne op je mooie gezichtje komt!
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar ik zou het eigenlijk niet doen. Ik huiver al van het feit om Dream Cream op mijn gezicht te smeren. Sympathy is erg voedend en het kan zijn dat er ineens een feest van acne op je mooie gezichtje komt!
Ice Blue had ik toen bij die gratis-zeep-actie gekregen maar vond hem echt te smerig en niemand wilde hem hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 09:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ice Blue vind ik echt heel erg fris, wat ook best wel lekker fris is; sea vegetable (lavendel en citroen). Demon ruikt meer naar Tramp vind ik, een beetje bossig dus.
ah bedankt voor de tip!quote:Op maandag 21 mei 2007 09:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ice Blue vind ik echt heel erg fris, wat ook best wel lekker fris is; sea vegetable (lavendel en citroen). Demon ruikt meer naar Tramp vind ik, een beetje bossig dus.
Ja klopt, er zijn veel Dream Cream-ophetgezichtgebruiksters, maar ik zou het gewoon nooit doen. Misschien een soort fobie ofzo. Het kan wel hoor, zeker met Dream Cream. Maar ik denk dat Sympahty een beetje mis zal gaan...quote:Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Ik gebruik Dream Cream wel af en toe als gezichtscreme, vooral als nachtcreme, tot nu toe geen problemen daarmee..
Wil je graag een gezichtscreme?quote:Op maandag 21 mei 2007 11:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]. Oké , misschien toch even om een proefje van iets anders vragen dan
.
Voornamelijk op warme zomeravonden vind ik em erg lekker!quote:Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ice Blue had ik toen bij die gratis-zeep-actie gekregen maar vond hem echt te smerig en niemand wilde hem hebben. Heb hem uiteindelijk gewoon aan iemand gegeven voor een verjaardag die nog meer Lush van me kreeg
.
almond kisses leek me wel wat, maar dat is gelijk een kwak geld en ik ben een mietje en durf nooit om proefjes te vragenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Wil je graag een gezichtscreme?
Donderdagavond, zaterdag, zondag en maandag krijg je het zo mee, hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
almond kisses leek me wel wat, maar dat is gelijk een kwak geld en ik ben een mietje en durf nooit om proefjes te vragen. anders hou ik het gewoon bij Vichy.
M'n moeder is Vichy-miep bij de apotheek en ik vroeg het aan haar en ze zei van niet. Lekkere voorlichtingsdagen heeft ze dus bijgewoondquote:Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef lucky_birdie het volgende:
Ze zullen je heus niet vreemd aankijken hoor..
En anders laad je eerst je mandje vol met allemaal spulletjes, als je voor veel geld koopt is het misschien makkelijker om een proefje te vragen?
Of bestel online, kun je bij "opmerkingen" neerzetten dat je graag een proefje wilt van een cremes..
(remember.. voor zover ik heb kunnen checken test Vichy op dieren..so you can do it! )
edit;
COMPANIES THAT DO TEST ON ANIMALS
L’Oréal U.S.A. (Biotherm, Cacharel, Garnier, Giorgio Armani, Helena
Rubinstein, Lancôme, Matrix Essentials, Maybelline, Ralph Lauren
Fragrances, Redken, Soft Sheen, Vichy), 575 Fifth Ave., New York, NY 10017;
212-818-1500; www.lorealcosmetics.com
Ik gebruik Skin Drink op m'n smoel, omdat ik een érg droge huid heb. Sympathy trok op m'n hand al niet bijzonder goed in, dus op m'n gezicht zou dat niet werken. Skin Drink vind ik fantastisch. Redelijk neutraal geurtje en m'n droge plekken verdwijnen voor de rest van de dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
almond kisses leek me wel wat, maar dat is gelijk een kwak geld en ik ben een mietje en durf nooit om proefjes te vragen. anders hou ik het gewoon bij Vichy.
Tofquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Donderdagavond, zaterdag, zondag en maandag krijg je het zo mee, hoor
- Ik weet het, het is vaak, maar ik heb geld nodig! -
Ja, dat hoorde ik ook al van andere mensen die bij de apotheek werken. Het staat verder nergens op de website van Vichy, of op de verpakking, maar tijdens de voorlichtingsdagen word het wel gezegt..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder is Vichy-miep bij de apotheek en ik vroeg het aan haar en ze zei van niet. Lekkere voorlichtingsdagen heeft ze dus bijgewoond.
Maargoed, was m'n haar ook met Andrelon en er zit leer in m'n schoenen en het schijnt dat er varkensbloed in cola zit, dus soms vraag ik me af of het wel wat uitmaakt allemaal.
Een lekker zachte creme wil je dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een gemengde huid denk ik, maar ik sta 's ochtends het liefst zo lang mogelijk onder een zo heet mogelijke kraan te douchen dus de vellen hangen er achteraf bij, vooral als ik dan nog AOBS heb gebruikt of zo. Dus even een cremepje van iets leek me wel handig, ik gebruik nu Oligo van Vichy, die trekt wel snel in en meurt niet zo.
goed idee, zeg je even dat je van fok bent?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik ben donderdag jarig, én die dag krijg ik weer stufi, dus dan mag ik samen met m'n spaarkaartje weer naar de Lush![]()
Hoi, ik ben van fokquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
goed idee, zeg je even dat je van fok bent?
jaquote:
Celestial is voor de gevoelige huid en verkoopt erg goed (in ieder geval in de Leidsestraat).quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Celestial leek me ook wel wat. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb me eigenlijk altijd meer beziggehouden met zeepjes en douchegels en scrubjes en BBS'en en niet met de echte huidverzorging en zo.
Ik ben benieuwd wat je na gebruik van de Sea Vegetable vindt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben vanmorgen maar eens naar den bosch gegaan, ik had ein-de-lijk een keertje zowel tijd als geld
Echt een ontzettend leuk en behulpzaam meisje. Ik was de enige in de winkel, dus ze kwam me bij zowat alles wat ik oppakte wat vertellen
Ik heb me weer schandalig gedragen, maar dit is de score van vandaag:
- Een stukje ooh la la
- een stukje Honey I washed the kids
- een stukje sea vegetable (ik was op zoek naar een lekker fris zeepje voor de zomer)
- een stukje ice blue soap (ja, fris dus)
- een amandopondo bbs (aangeraden door het lush-meisje, die me uitlegde dat ik bbs'en ook prima onder de douche kan gebruiken als ik ze verbrokkel in een washandje)
- een blikje t tree lippenbalsem (ik heb heeeeel snel velletjes en fliebeltjes en ook heel snel koortslippen, dus ik hoop dat dit helpt. Het smeert in elk geval heerlijk weg)
Ik kreeg een proefje gratuitous violets soap mee, omdat ze dacht dat ik dat wel lekker zou vinden, aangezien ik ook een grote fan van ooh lala ben en een proefje ocean salt scrub
ze is alleen mijn klantenkaart vergeten in het tasje te doen
nu heb ik er nog steeds geeneens dus
Ik heb me net even gebadderd met ice blue. maar die is niet zo fris als ik gehoopt had. wel erg lekker hoor
godiva is erg lekker, en jumping juniper ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer naar de LushMijn shampoo is op dus ik wil eens een shampoobar gaan proberen
Maar weinig tijd de komende tijd (en weinig geld ook
)
Jammer, vanaf 17.00 uur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoi, ik ben van fok![]()
SorryNee maar ik ga 's middags denk ik, ik las dat je alleen 's avonds moest werken?
Klopt, Irresistisble Bliss is discontinued. Hij is dus al weg uit de Leidsestraat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
godiva is erg lekker, en jumping juniper ook. verder ken ik alleen nog irresistible bliss maar die is eruit geloof ik, die vond ik ook erg lekker
.
als gewone shampoo is I love juicy erg.
Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Klopt, Irresistisble Bliss is discontinued. Hij is dus al weg uit de Leidsestraat.
HIWTK-allesquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houdenEn ik wil vooral iets wat lekker ruikt. Oeh hoe lekker zou een HIWTK shampoo bar zijn
ik ben erg blij met Angels On Bare Skin, een scrubjequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oohja, en iets om m'n gezicht mee te reinigen.
Oeh dank je, ik hou ze ammel in gedachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:07 schreef CherryLips het volgende:
douchegel: Olive Branch.
deo: geen verstand van.
iets voor in je haar: Godiva, I Love Juicy
bruisbal: Honey bee (honinghij ligt bij mij als luchtverfrisser op m'n kamer, vind het zonde om hem te gebruiken
).
BBS: Amandopondo of The Comforter of als je van heel zoet houdt Creamy Candy. Pop In The Bath schijnt ook heel lekker te zijn.
ik weet het niet meer, heb er zoveel gebruiktquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En bruisen die nou allemaal echt goed?
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je na gebruik van de Sea Vegetable vindt!
zal ik de volgende keer wel even nragen jaquote:Misschien als je ze vanmiddag even opbelt dat ze dan het klantenkaartje voor je apart kunnen houden? Of gewoon de volgende keer je bonnetje meenemen en het verhaal uitleggen dat je met die en die hebt gesproken. Succes!
Karma Kombaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houdenEn ik wil vooral iets wat lekker ruikt. Oeh hoe lekker zou een HIWTK shampoo bar zijn
dat wilde ik ook al vragen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, ik ben zo stom geweest om niet zo'n shampoobarhouderblikje mee te nemen. Waar bewaren jullie die dingen en de zeep- en scrubsdingen in?
Ik kom voorlopig niet meer lands de Lush dus zal even langs de Xenos gaan morgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
de xenos heeft leuke bakjes. of je gebruikt zo'n Lush-tin voor body butters.
Ik heb je helaas niet meer gezien, omdat je in de Kalverstraat was..quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En als het goed is staat SS16 dus in de winkel als ik er kom.
Zeker weten? Je kan nu nog bellen, hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
zal ik de volgende keer wel even nragen ja
anders is het een typisch geval van jammer dan, zo erg is het niet hoor
Met I should Coco waan ik me op een heerlijk mooi wit strand, met gezonde palmbomen en een felblauwe zee!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:29 schreef Irien het volgende:
Wie heeft goede ervaringen met I should Coco en Sultana of Soap? Ben nieuwsgierig.
Uhm, in principe zou (ook al klinkt het vreemd) de Karma Komba een goede shampoo voor je zijn. De patchouli verzacht je hoofdhuid en de overige essentiele olien zorgen voor makkelijk doorkambaar haar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik breng de scrubkant nooit direct op de huid, maar pak de korreltjes van het zeepje af en dan neem ik mijn bovenarmen, ellebogen, billen en benen onder handen. Werkt ook goed en je kunt de andere kant van het zeepje gebruiken om te reinigen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de structuur van i should coco een beetje jammer. hij brokkelt af en ik vind hem ook heel hard. hij hoort te scrubben maar het doet gewoon pijn. maar hij ruikt wel lekker.
Ik heb een aantal bakjes gekocht bij de Wibra / zeeman. 1 euro a 1,50 voor 4 bakjes (doorzichtig, verschillende maten, met gekleurd deksel)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, ik ben zo stom geweest om niet zo'n shampoobarhouderblikje mee te nemen. Waar bewaren jullie die dingen en de zeep- en scrubsdingen in?
er stond nog niks op de spaarkaart hoor, ik kreeg hem die dag voor het eerst, dus zo erg mis ik hem nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Zeker weten? Je kan nu nog bellen, hoor!
Lushies don't mind (hoop ik).
bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uhm, in principe zou (ook al klinkt het vreemd) de Karma Komba een goede shampoo voor je zijn. De patchouli verzacht je hoofdhuid en de overige essentiele olien zorgen voor makkelijk doorkambaar haar.
Daarnaast is de geur die van de Karma afkomt natuurlijk heerlijk!
Een andere, maar minder lekkere is de Soak 'n Float bar. Als je nu weer last krijgt van roos, of een jeukerige hoofdhuid krijgt, kun je de Soak 'n Float gebruiken. De lavendel en jeneverhout zorgen voor een roosongediertedodend effect.
En als laatste, als je bovenstaande twee echt niet ziet zitten kun je kiezen voor de Jumping Juniper, met de jeneverbesolie reinigt hij heel erg diep. Goed op je hoofdhuid smeren dus!
Succes!![]()
En Jumping Juniper heb ik hier ook nog liggen (vind ik niet zo fijn) dus die kan je allebei een keetje uitproberenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
bedankt voor de tipsGrappig dat je Karma Komba aanraadt aangezien Lien me daar al een tijd mee spamt
Die ga ik maar eens proberen dan. En als ik toch weer last krijg van roos kan ik altijd nog voor de andere twee gaan. Maar momenteel ben ik roosvrij dus ik hoop dat dat zo blijft
Ik moet echt weer eens naar de Lush maar ik ben voorlopig niet in AmsterdamEnige kans dat er een Lush winkel in Utrecht komt?
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
*Curly Wurly: It smells like coconut and vanilla, and has free range eggs inside - its gorgeous. It looks a bit like big but its wonderful.
Zou je er niet gewoon een laag af kunnen schrapen?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oeh leuk!
iets heel anders; ik heb waarschijnlijk een behoorlijke koortslip, voor 't eerst, en heb in het begin lipsqueak en honey trap gebruikt omdat ik gewoon dacht dat ik ruwe lippen had. nu zegt mn moeder dat ze nu besmet zijn en ik ze weg moet gooien. iemand hier verstand van, want zo lang had ik ze nog niet en zo goedkoop zijn ze niet
.
Dago aan de Lushquote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Dus met Kerst had ik wat dingen kado gedaan en vandaag namen we eindelijk de tijd ervoor. Alles deed het nog prima, alleen die Fuel shampoo, hoort dat niet te schuimen? Of hebben we het te lang laten liggen?.
De badkamer en wij ruiken nu wel heerlijk..
Stukje redelijk betaalbare luxeverwennerij.quote:
Daar krijg ik een droge huid van, dus ik was alleen m'n handen ermeequote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Stukje redelijk betaalbare luxeverwennerij.
Daarbij vind ik die zeepbars veel lekkerder dan douchegels enzo.
Fuel is een conditioner.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Dus met Kerst had ik wat dingen kado gedaan en vandaag namen we eindelijk de tijd ervoor. Alles deed het nog prima, alleen die Fuel shampoo, hoort dat niet te schuimen? Of hebben we het te lang laten liggen?.
De badkamer en wij ruiken nu wel heerlijk..
Nee hoor, je kunt jezelf niet nog een keer besmetten met een koortslip. Als je het eenmaal gehad hebt kun je het wel weer terugkrijgen, maar niet door die lippenbalsem weer te gebruiken...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oeh leuk!
iets heel anders; ik heb waarschijnlijk een behoorlijke koortslip, voor 't eerst, en heb in het begin lipsqueak en honey trap gebruikt omdat ik gewoon dacht dat ik ruwe lippen had. nu zegt mn moeder dat ze nu besmet zijn en ik ze weg moet gooien. iemand hier verstand van, want zo lang had ik ze nog niet en zo goedkoop zijn ze niet
.
thank godquote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt jezelf niet nog een keer besmetten met een koortslip. Als je het eenmaal gehad hebt kun je het wel weer terugkrijgen, maar niet door die lippenbalsem weer te gebruiken...
quote:
dat vind ik op zich al best ranzig, dus dat doe ik sowieso al liever niet. nu heb ik een mooi excuus.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik had zelf vroeger ook last van koortslippen en gebruikte dan ook lippenbalsem en kreeg het daardoor niet terug ofzo. Overigens moet je de lippenbalsem niet door anderen laten gebruiken, die kunnen er wel een koortslip van krijgen...
Okidook. Thanks!quote:
ja, maar het scheelt natuurlijk wel in verzendkostenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Crap, ik zie net dat de zooi op de engelse site goedkoper is. Bezorgen die ook in Nederland? Zo ja, stop ik m'n pinpas ver, ver weg.
Yep, maar kost wel 18 euro aan verzendkosten. Op het Lush forum zelf worden soms grouporders georganiseerd, dat scheelt ontzettend (helemaal als iemand in de buurt woont en je niet de verzendkosten hoeft te betalen).quote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Crap, ik zie net dat de zooi op de engelse site goedkoper is. Bezorgen die ook in Nederland? Zo ja, stop ik m'n pinpas ver, ver weg.
Aan die uit Duitsland doe ik ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb nu in Duitsland besteld i.v.m. comforter douchegel, die lijkt me heel lekker
[afbeelding]
In de USA zit er een grote disconronde aan te komen en er wordt naar het buitenland verzonden, ik ben alleen benieuwd naar de verzendkosten.
Ik heb zelf besteld hoor, meedoen met een groepsorder heeft voor mij weinig voordeel, je betaalt sowieso 6,20 aan verzendkosten in Nederland, 1 euro aan Duitsland, dus het is 4 euro goedkoper maar je krijgt altijd voor minstens 20 euro aan cadeautjes, dus dat heb ik dan lieverquote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan die uit Duitsland doe ik ook mee. Van die uit de VS twijfel ik nog even, idd afhankelijk van de verzendkosten.
Ik haal het op in NL, dat scheelt die zes euro verzendkosten, anders had ik idd zelf wel besteld. Ik wilde alleen die ene exclusieve douchegel namelijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zelf besteld hoor, meedoen met een groepsorder heeft voor mij weinig voordeel, je betaalt sowieso 6,20 aan verzendkosten in Nederland, 1 euro aan Duitsland, dus het is 4 euro goedkoper maar je krijgt altijd voor minstens 20 euro aan cadeautjes, dus dat heb ik dan liever
Oe, dan is het heel fijn dat je hem op kan halen! Ik hoop dat m'n order er heel snel is, ik bedoel, dit moet toch wel een van de lekkerste producten ooit zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal het op in NL, dat scheelt die zes euro verzendkosten, anders had ik idd zelf wel besteld. Ik wilde alleen die ene exclusieve douchegel namelijk.
ik ben ook heel erg benieuwd naar die douchegel die er ooit is geweest die naar HIWTK ruikt. Ik had Lush veel eerder moeten ontdekken. En dat terwijl ik 3 jaar geleden voor het eerst in een winkel kwam en het toen allemaal maar dure stinkzooi vondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, dan is het heel fijn dat je hem op kan halen! Ik hoop dat m'n order er heel snel is, ik bedoel, dit moet toch wel een van de lekkerste producten ooit zijnik heb dan ook 4 flessen besteld
![]()
Was die er?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben ook heel erg benieuwd naar die douchegel die er ooit is geweest die naar HIWTK ruikt. Ik had Lush veel eerder moeten ontdekken. En dat terwijl ik 3 jaar geleden voor het eerst in een winkel kwam en het toen allemaal maar dure stinkzooi vond.
Oooh, die lijkt me heerlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb nu in Duitsland besteld i.v.m. comforter douchegel, die lijkt me heel lekker
[afbeelding]
In de USA zit er een grote disconronde aan te komen en er wordt naar het buitenland verzonden, ik ben alleen benieuwd naar de verzendkosten.
Inderdaadquote:
Ben je heel verslaafd en heel rijk? Alstu.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Leah het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste voorraadje Freeze ontdooid. Heerlijk met dit weer, maar mén wat jammer dat het hierna echt op is
![]()
Hoe gebruik je dat eigenlijk? Is het poeder?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:18 schreef lucky_birdie het volgende:
Candy fluff ruikt echt HEERLIJK (mierzoet hehe, en volgens mensen om me heen ruik ik naar Vanille.. hmn.. ) Alleen jammer dat er glitters in zitten..
Het is inderdaad een dusting powder. Ik klop het uit over mijn hand smeer het dan over mijn lichaam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe gebruik je dat eigenlijk? Is het poeder?
Zit je dan niet helemaal onder de poederquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een dusting powder. Ik klop het uit over mijn hand smeer het dan over mijn lichaam.
Ik vind de poeder het lekkerst boven een massagebar. Candy Fluff breng ik altijd boven de Fever aan.
Heerlijke cocktail is dat!
Jij hebt in elk geval nog iets.... ben jaloersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Leah het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste voorraadje Freeze ontdooid. Heerlijk met dit weer, maar mén wat jammer dat het hierna echt op is
![]()
Hihi, ik vind het ook veel te gek hoor. Ik wilde qua producten voor een bedrag bestellen dat ik te groot vind voor een grouporder (daar houdt iedereen zich wel een beetje in), maar die verzendkosten vind ik té. Hoe vries je die gels trouwens in? Ik wil die van de comforter namelijk wel lang goed houden als het ff kan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef Leah het volgende:
Heel verslaafd, en heel arm. Ik beid mijn tijd
Ik vries het in in ijsblokjeszakjes. Kan je er iedere keer een kleine portie uitdrukken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het ook veel te gek hoor. Ik wilde qua producten voor een bedrag bestellen dat ik te groot vind voor een grouporder (daar houdt iedereen zich wel een beetje in), maar die verzendkosten vind ik té. Hoe vries je die gels trouwens in? Ik wil die van de comforter namelijk wel lang goed houden als het ff kan...
Nee hoor, als je niet te veel gebruikt zie je er niks van!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zit je dan niet helemaal onder de poeder![]()
Ik heb ze (in mijn gevalquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het ook veel te gek hoor. Ik wilde qua producten voor een bedrag bestellen dat ik te groot vind voor een grouporder (daar houdt iedereen zich wel een beetje in), maar die verzendkosten vind ik té. Hoe vries je die gels trouwens in? Ik wil die van de comforter namelijk wel lang goed houden als het ff kan...
Goede tipquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het weleens eerder gepost, maar ik gebruik die dusting powder (Karma en Ginger heb ik) in mijn ballerina's/schoenen/pumps als het warm is buiten en ik geen sokken aan heb.
Blijven je voeten droog en lekker ruiken!
Aha! Dat kan inderdaad kloppen, want het was een Lush-winkel in Frankrijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:21 schreef lucky_birdie het volgende:
Is dat niet de franse naam voor DreamWash?
linkje
&
linkje 2
Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:14 schreef tessie het volgende:
Ik ben vorige week voor het eerst bij Lush geweest en vind het echt een leuke winkel!
Alleen vind ik het soms wel lastig om te ontdekken waar alles nou precies voor is. Gelukkig was het persooneel wel heel behulpzaam, maar ik vond het ook zo suf om bij álles te gaan vragen en waar is dit voor en hoe werkt het dan precies..
Ik heb angels on bare skin gekocht, dream cream en dat jelly douche-spul. Eerst deed ik steeds teveel water bij die angels on bare skin en dacht ik wat een rotspul, maar dankzij de tips van het forum weet ik dat je maar een paar druppeltjes water moet gebruiken en nu is het echt lekker spul.
De jelly vind ik een beetje onhandig in gebruik, maar heb um nu in de vriezer liggen, misschien gaat het dan beter. Hij ruikt wel errug lekker naar kersen trouwens.
Ik gebruik ze al even niet meer (we hebben nu een Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmaker), maar een paar jaar geleden was gemiddeld de helft van die zakjes lekquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:59 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Ik vries het in in ijsblokjeszakjes. Kan je er iedere keer een kleine portie uitdrukken!
Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer hahaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het is echt niet erg als je veel dingen vraagt aan het personeel, daarom staan we er!
Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:42 schreef tessie het volgende:
[..]
Nou goed om te horen, dan vraag ik de volgende keer nog meer haha
Het meisje wat er nu stond was wel super vriendelijk in elk geval, vond ik ook wel fijn, niet van dat personeel wat al geergerd kijkt als je de winkel binnenloopt ofzo haha!
In Amsterdam in de Kalverstraatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Welk filiaal heb je bezocht als ik vragen mag?
dan ga ik dat eens proberen binnenkortquote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
jumping juniper voor (tegen dus) vet haar.
he bah, wat vervelendquote:met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap. echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon
.
Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:45 schreef Muck het volgende:
ik denk dat ik de volgende keer ook eens een shampoobar ga proberen
ik heb heel fijn haar dat vrij snel vet wordt, iemand tips?
ik moet ook t tree lippenbalsem inslaan, want mijn halve familie is er inmiddels verslaafd aan
en mijn vriendje ook
ik heb heel vaak last van koortslippen, en dit spul helpt heel erg goed om ze te voorkomen
ah kijk, dat klinkt ook goedquote:Op zondag 10 juni 2007 22:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde haartype als jij en ik gebruik Seanick en daarna Big.
Een beetje omslachtig, twee shampoo's maar ik vind het echt een heerlijke combinatie, en mijn haar lijkt voller!![]()
Was je er al mee naar de dokter geweest?quote:Op zondag 10 juni 2007 21:46 schreef CherryLips het volgende:
jumping juniper voor (tegen dus) vet haar.
met de lip balms ga ik even voorzichtig doen aangezien ik zeer waarschijnlijk allergisch ben voor honey trap. echt, m'n lippen vallen helemaal uit elkaar, te goor gewoon
.
Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekkerquote:Op zondag 10 juni 2007 23:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Was je er al mee naar de dokter geweest?
Nou zeg, succes dan maar!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, want nu was het veel erger dan de vorige keer. Ik had niks raars of nieuws gegeten en beide keren had ik ook iets anders gegeten (aardbeiensmoothie / patat), alleen de lippenbalsem bleef dus over, ook omdat ik de honey trap sinds die eerste reactie niet meer had gebruikt tot afgelopen donderdag, maar helemaal zeker wist ik dat niet, maar het komt zeer waarschijnlijk daardoor. Of het ook door Lip Squeak komt weet ik niet, want die heb ik wel een keer of twee, drie gebruikt de afgelopen twee weken en daar kreeg ik niet zo'n heftige reactie van. het is wel enorm jammer, want Honey Trap was zo lekker. Nu maar hopen dat ik wel tegen Lip Squeak kan, m'n favoriet
. Over een maandje voorzichtig uittesten, die allergiepilletjes werken goed dus dat weet ik nu
.
Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, en zelf nog een proefje van Aromarant deo gekregen, daar ben ik erg benieuwd naar.
Oh, dat is dus niet morgenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden hem te proberen op een dag waarop je het er snel weer af kan halen, een hoop mensen krijgen er een reactie van.
Ja, bijzonder goede tip, dank je wel!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 01:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, ik dacht: ik zeg het even, voor je met enorme uitslag ergens rondloopt zonder mogelijkheid het weg te halen. Zul je net zien dat je er geen reactie van krijgt, maar goed, het zal je maar gebeuren
Ik heb hem niet zelf in de mailbox gehad, maar van een zeer betrouwbare user op het Lush NL forum:quote:Op vrijdag 22 juni 2007 20:24 schreef teigan het volgende:
weet iemand eigenlijk de parole van de duitse lush voor deze periode?
Zit erover na te denken om daar eens te gaan bestellen..
quote:Er is een nieuwe parole:
Die Parole gilt bis zum 30.06.2007 und kann wie immer NICHT mit anderen Parolen kombiniert werden. Sie stammt von dem Newsletter - Team "Elli - Propelli & Charly - Prahli"
Sommer, Sonne, Partyzeit,
LUSH macht Euch dafür bereit.
Drum holt Euch unsre Glitzer - Sachen,
die jede Party glamouröser machen.
Dorota is zo'n lieverdquote:Op zondag 24 juni 2007 13:41 schreef Irien het volgende:
Gisteren in de Lush in Haarlem wat gekocht voor mezelf en voor 2!verjaardagen. (HIWTK, Sultana of Soap en Trichomania (shampoo) en een paar blikjes.
De weegschaal ging stuk (deed alleen ponden) en het werd steeds drukker. Omdat ik wat langer moest wachten kreeg ik zomaar een cadeautje van verkoopster (Dorota) met daarin Een Avowash zeep en balistic en 10% korting coupon. Zoooo cool! Love Lush![]()
![]()
Dat dacht ik ook ja.quote:Op maandag 25 juni 2007 11:57 schreef CherryLips het volgende:
ze hadden vroeger volgens mij ook koffieboontjes liggen zodat je niet helemaal gek werd van de geuren, maar nu niet meer. of ik ben in de war met een andere winkel.
bron: wikipediaquote:Veganisme is de levenshouding, waarbij geen gebruik gemaakt wordt van dieren en dus evenmin van producten, die van dieren afkomstig zijn.
Veganisten eten derhalve geen voedsel van dierlijke oorsprong en gebruiken geen voorwerpen (zoals kleding), die van dierlijke materialen gemaakt zijn. Verder laten ze dieren hun natuurlijke vrijheid. Dit laatste brengt met zich mee, dat ze tegen dierproeven zijn, geen huisdieren houden, geen dieren als vervoermiddel gebruiken en niet met dieren aan wedstrijden of voorstellingen meedoen.
Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:01 schreef saaw het volgende:
[..]
bron: wikipedia
niet op dieren getest dus?
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar geen van de producten zijn toch op dieren getest? Niet alleen die met een V'tje?
En dingen als melk, dierlijke vetten natuurlijkquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
We've got a winnerquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik geloof dat het betekent dat ze ook geen stofjes gebruiken die door dieren gemaakt worden. Musk is bijvoorbeeld zo'n stofje waar je één of ander beest voor nodig hebt, zij gebruiken een sysnthetische versie.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:25 schreef Melusine het volgende:
Vegan betekent in dit geval dat er geen ingredienten als eieren of honing in zitten.
Daarom is bijv. HIWTK niet veganistisch.
mij ook, tot ik erachter kwam dat mylene volop op dieren test...quote:Op woensdag 4 juli 2007 13:41 schreef Koningin het volgende:
Ze hebben mij altijd gezegd dat je op littekens nertsolie moet smeren van de Mylène.
Is die olie van uitgeperste nertsjes gemaakt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:07 schreef Muck het volgende:
[..]
mij ook, tot ik erachter kwam dat mylene volop op dieren test...
hoe goed het spul ook is, ik moet het niet meer!
yep; Mask of Magnaminty!!quote:Op woensdag 4 juli 2007 11:57 schreef Liebe het volgende:
Ik had even een vraagje, ik heb altijd erg veel last gehad van acne enzo, door de pil is het wel weggegaan grotendeels, maar er zitten op mijn rug en borst nog veel littekens en af en toe nog zo'n grote ontsteking. Ik zit hier echt best wel erg mee, maar ik vroeg me af of Lush misschien producten had die kleine wonderen doen? Ik heb al op de site rondgekeken maar ik zie niet echt iets tegen littekens. Al zou ik natuurlijk dream cream kunnen proberen of fresh farmacy, iets kalmerend zegmaar. Maar ik weet het niet. Iemand tips?
btw: M'n moeder had op haar werk laatst een stuk Lush bodybutter gekregen omdat er iemand jarig was, sindsdien wil ik meer producten proberen want die is zoo fijn! Maar helaas zijn de winkels te ver weg en ik wil graag eerst ff ruiken voordat ik bestel enzo
Hmmm die wil ik ook proberen! Het is een classic, maar ik ben nog net aan de Lush... aaah zo veel te ontdekken!quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:46 schreef Taigurrr het volgende:
*Het lijkt meer een vochtinbrengende creme dan een zeep, vol verse vijgen en aloë vera. De kleine vijgenzaadjes scrubben zacht. Oranjebloesem en ylang ylang zorgen voor de exotische geur.
Ik gebruik Dream Cream al een aantal jaar als bodycreme. Ik probeer zo nu en dan wel wat anders, maar heb nog steeds niets beters gevonden.quote:Op zondag 8 juli 2007 21:36 schreef HunnY het volgende:
Zijn er mensen die Dream Cream op hun gezicht gebruiken of juist als bodycreme?
dat zeg ik toch nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 23:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Is die olie van uitgeperste nertsjes gemaakt?
Het was een grapjequote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:12 schreef Muck het volgende:
[..]
dat zeg ik toch niet
het is alleen op dieren GETEST
ohquote:
Misschien moet je wat minder Marilyn gebruikenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:30 schreef Muck het volgende:
[..]
oh
sorry!
ja, heel licht blond haar, dan krijg je dat he
Powdryquote:Op dinsdag 10 juli 2007 14:55 schreef MaJo het volgende:
Van Lien voor mijn verjaardag poederdeo gekregenWeet de naam even niet meer maar hij is echt superlekker
(heb hem vandaag op Lien
) Nu ruik ik naar een combi van Rockstar en die deo
Oh jaquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:34 schreef lienelien het volgende:
[..]
Misschien moet je wat minder Marilyn gebruiken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |