Dago aan de Lushquote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Dus met Kerst had ik wat dingen kado gedaan en vandaag namen we eindelijk de tijd ervoor. Alles deed het nog prima, alleen die Fuel shampoo, hoort dat niet te schuimen? Of hebben we het te lang laten liggen?.
De badkamer en wij ruiken nu wel heerlijk..
Stukje redelijk betaalbare luxeverwennerij.quote:
Daar krijg ik een droge huid van, dus ik was alleen m'n handen ermeequote:Op zondag 27 mei 2007 17:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Stukje redelijk betaalbare luxeverwennerij.
Daarbij vind ik die zeepbars veel lekkerder dan douchegels enzo.
Fuel is een conditioner.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:52 schreef Dagonet het volgende:
Dus met Kerst had ik wat dingen kado gedaan en vandaag namen we eindelijk de tijd ervoor. Alles deed het nog prima, alleen die Fuel shampoo, hoort dat niet te schuimen? Of hebben we het te lang laten liggen?.
De badkamer en wij ruiken nu wel heerlijk..
Nee hoor, je kunt jezelf niet nog een keer besmetten met een koortslip. Als je het eenmaal gehad hebt kun je het wel weer terugkrijgen, maar niet door die lippenbalsem weer te gebruiken...quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oeh leuk!
iets heel anders; ik heb waarschijnlijk een behoorlijke koortslip, voor 't eerst, en heb in het begin lipsqueak en honey trap gebruikt omdat ik gewoon dacht dat ik ruwe lippen had. nu zegt mn moeder dat ze nu besmet zijn en ik ze weg moet gooien. iemand hier verstand van, want zo lang had ik ze nog niet en zo goedkoop zijn ze niet
.
thank godquote:Op maandag 28 mei 2007 01:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee hoor, je kunt jezelf niet nog een keer besmetten met een koortslip. Als je het eenmaal gehad hebt kun je het wel weer terugkrijgen, maar niet door die lippenbalsem weer te gebruiken...
quote:
dat vind ik op zich al best ranzig, dus dat doe ik sowieso al liever niet. nu heb ik een mooi excuus.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:23 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik had zelf vroeger ook last van koortslippen en gebruikte dan ook lippenbalsem en kreeg het daardoor niet terug ofzo. Overigens moet je de lippenbalsem niet door anderen laten gebruiken, die kunnen er wel een koortslip van krijgen...
Okidook. Thanks!quote:
ja, maar het scheelt natuurlijk wel in verzendkostenquote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Crap, ik zie net dat de zooi op de engelse site goedkoper is. Bezorgen die ook in Nederland? Zo ja, stop ik m'n pinpas ver, ver weg.
Yep, maar kost wel 18 euro aan verzendkosten. Op het Lush forum zelf worden soms grouporders georganiseerd, dat scheelt ontzettend (helemaal als iemand in de buurt woont en je niet de verzendkosten hoeft te betalen).quote:Op maandag 28 mei 2007 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Crap, ik zie net dat de zooi op de engelse site goedkoper is. Bezorgen die ook in Nederland? Zo ja, stop ik m'n pinpas ver, ver weg.
Aan die uit Duitsland doe ik ook meequote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb nu in Duitsland besteld i.v.m. comforter douchegel, die lijkt me heel lekker
[afbeelding]
In de USA zit er een grote disconronde aan te komen en er wordt naar het buitenland verzonden, ik ben alleen benieuwd naar de verzendkosten.
Ik heb zelf besteld hoor, meedoen met een groepsorder heeft voor mij weinig voordeel, je betaalt sowieso 6,20 aan verzendkosten in Nederland, 1 euro aan Duitsland, dus het is 4 euro goedkoper maar je krijgt altijd voor minstens 20 euro aan cadeautjes, dus dat heb ik dan lieverquote:Op maandag 28 mei 2007 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Aan die uit Duitsland doe ik ook mee. Van die uit de VS twijfel ik nog even, idd afhankelijk van de verzendkosten.
Ik haal het op in NL, dat scheelt die zes euro verzendkosten, anders had ik idd zelf wel besteld. Ik wilde alleen die ene exclusieve douchegel namelijk.quote:Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zelf besteld hoor, meedoen met een groepsorder heeft voor mij weinig voordeel, je betaalt sowieso 6,20 aan verzendkosten in Nederland, 1 euro aan Duitsland, dus het is 4 euro goedkoper maar je krijgt altijd voor minstens 20 euro aan cadeautjes, dus dat heb ik dan liever
Oe, dan is het heel fijn dat je hem op kan halen! Ik hoop dat m'n order er heel snel is, ik bedoel, dit moet toch wel een van de lekkerste producten ooit zijnquote:Op maandag 28 mei 2007 21:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haal het op in NL, dat scheelt die zes euro verzendkosten, anders had ik idd zelf wel besteld. Ik wilde alleen die ene exclusieve douchegel namelijk.
ik ben ook heel erg benieuwd naar die douchegel die er ooit is geweest die naar HIWTK ruikt. Ik had Lush veel eerder moeten ontdekken. En dat terwijl ik 3 jaar geleden voor het eerst in een winkel kwam en het toen allemaal maar dure stinkzooi vondquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:34 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe, dan is het heel fijn dat je hem op kan halen! Ik hoop dat m'n order er heel snel is, ik bedoel, dit moet toch wel een van de lekkerste producten ooit zijnik heb dan ook 4 flessen besteld
![]()
Was die er?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben ook heel erg benieuwd naar die douchegel die er ooit is geweest die naar HIWTK ruikt. Ik had Lush veel eerder moeten ontdekken. En dat terwijl ik 3 jaar geleden voor het eerst in een winkel kwam en het toen allemaal maar dure stinkzooi vond.
Oooh, die lijkt me heerlijkquote:Op maandag 28 mei 2007 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb nu in Duitsland besteld i.v.m. comforter douchegel, die lijkt me heel lekker
[afbeelding]
In de USA zit er een grote disconronde aan te komen en er wordt naar het buitenland verzonden, ik ben alleen benieuwd naar de verzendkosten.
Inderdaadquote:
Ben je heel verslaafd en heel rijk? Alstu.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Leah het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste voorraadje Freeze ontdooid. Heerlijk met dit weer, maar mén wat jammer dat het hierna echt op is
![]()
Hoe gebruik je dat eigenlijk? Is het poeder?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 21:18 schreef lucky_birdie het volgende:
Candy fluff ruikt echt HEERLIJK (mierzoet hehe, en volgens mensen om me heen ruik ik naar Vanille.. hmn.. ) Alleen jammer dat er glitters in zitten..
Het is inderdaad een dusting powder. Ik klop het uit over mijn hand smeer het dan over mijn lichaam.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoe gebruik je dat eigenlijk? Is het poeder?
Zit je dan niet helemaal onder de poederquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:55 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een dusting powder. Ik klop het uit over mijn hand smeer het dan over mijn lichaam.
Ik vind de poeder het lekkerst boven een massagebar. Candy Fluff breng ik altijd boven de Fever aan.
Heerlijke cocktail is dat!
Jij hebt in elk geval nog iets.... ben jaloersquote:Op dinsdag 5 juni 2007 19:53 schreef Leah het volgende:
Ik heb vandaag mijn laatste voorraadje Freeze ontdooid. Heerlijk met dit weer, maar mén wat jammer dat het hierna echt op is
![]()
Hihi, ik vind het ook veel te gek hoor. Ik wilde qua producten voor een bedrag bestellen dat ik te groot vind voor een grouporder (daar houdt iedereen zich wel een beetje in), maar die verzendkosten vind ik té. Hoe vries je die gels trouwens in? Ik wil die van de comforter namelijk wel lang goed houden als het ff kan...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 23:48 schreef Leah het volgende:
Heel verslaafd, en heel arm. Ik beid mijn tijd
Ik vries het in in ijsblokjeszakjes. Kan je er iedere keer een kleine portie uitdrukken!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het ook veel te gek hoor. Ik wilde qua producten voor een bedrag bestellen dat ik te groot vind voor een grouporder (daar houdt iedereen zich wel een beetje in), maar die verzendkosten vind ik té. Hoe vries je die gels trouwens in? Ik wil die van de comforter namelijk wel lang goed houden als het ff kan...
Nee hoor, als je niet te veel gebruikt zie je er niks van!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:17 schreef Koningin het volgende:
[..]
Zit je dan niet helemaal onder de poeder![]()
Ik heb ze (in mijn gevalquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hihi, ik vind het ook veel te gek hoor. Ik wilde qua producten voor een bedrag bestellen dat ik te groot vind voor een grouporder (daar houdt iedereen zich wel een beetje in), maar die verzendkosten vind ik té. Hoe vries je die gels trouwens in? Ik wil die van de comforter namelijk wel lang goed houden als het ff kan...
Goede tipquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:31 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb het weleens eerder gepost, maar ik gebruik die dusting powder (Karma en Ginger heb ik) in mijn ballerina's/schoenen/pumps als het warm is buiten en ik geen sokken aan heb.
Blijven je voeten droog en lekker ruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |