Een lekker zachte creme wil je dus?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een gemengde huid denk ik, maar ik sta 's ochtends het liefst zo lang mogelijk onder een zo heet mogelijke kraan te douchen dus de vellen hangen er achteraf bij, vooral als ik dan nog AOBS heb gebruikt of zo. Dus even een cremepje van iets leek me wel handig, ik gebruik nu Oligo van Vichy, die trekt wel snel in en meurt niet zo.
goed idee, zeg je even dat je van fok bent?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 01:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
Tof![]()
Ik ben donderdag jarig, én die dag krijg ik weer stufi, dus dan mag ik samen met m'n spaarkaartje weer naar de Lush![]()
Hoi, ik ben van fokquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
goed idee, zeg je even dat je van fok bent?
jaquote:
Celestial is voor de gevoelige huid en verkoopt erg goed (in ieder geval in de Leidsestraat).quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Celestial leek me ook wel wat. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb me eigenlijk altijd meer beziggehouden met zeepjes en douchegels en scrubjes en BBS'en en niet met de echte huidverzorging en zo.
Ik ben benieuwd wat je na gebruik van de Sea Vegetable vindt!quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben vanmorgen maar eens naar den bosch gegaan, ik had ein-de-lijk een keertje zowel tijd als geld
Echt een ontzettend leuk en behulpzaam meisje. Ik was de enige in de winkel, dus ze kwam me bij zowat alles wat ik oppakte wat vertellen
Ik heb me weer schandalig gedragen, maar dit is de score van vandaag:
- Een stukje ooh la la
- een stukje Honey I washed the kids
- een stukje sea vegetable (ik was op zoek naar een lekker fris zeepje voor de zomer)
- een stukje ice blue soap (ja, fris dus)
- een amandopondo bbs (aangeraden door het lush-meisje, die me uitlegde dat ik bbs'en ook prima onder de douche kan gebruiken als ik ze verbrokkel in een washandje)
- een blikje t tree lippenbalsem (ik heb heeeeel snel velletjes en fliebeltjes en ook heel snel koortslippen, dus ik hoop dat dit helpt. Het smeert in elk geval heerlijk weg)
Ik kreeg een proefje gratuitous violets soap mee, omdat ze dacht dat ik dat wel lekker zou vinden, aangezien ik ook een grote fan van ooh lala ben en een proefje ocean salt scrub
ze is alleen mijn klantenkaart vergeten in het tasje te doen
nu heb ik er nog steeds geeneens dus
Ik heb me net even gebadderd met ice blue. maar die is niet zo fris als ik gehoopt had. wel erg lekker hoor
godiva is erg lekker, en jumping juniper ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer naar de LushMijn shampoo is op dus ik wil eens een shampoobar gaan proberen
Maar weinig tijd de komende tijd (en weinig geld ook
)
Jammer, vanaf 17.00 uur.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:03 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hoi, ik ben van fok![]()
SorryNee maar ik ga 's middags denk ik, ik las dat je alleen 's avonds moest werken?
Klopt, Irresistisble Bliss is discontinued. Hij is dus al weg uit de Leidsestraat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
godiva is erg lekker, en jumping juniper ook. verder ken ik alleen nog irresistible bliss maar die is eruit geloof ik, die vond ik ook erg lekker
.
als gewone shampoo is I love juicy erg.
Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houdenquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Klopt, Irresistisble Bliss is discontinued. Hij is dus al weg uit de Leidsestraat.
HIWTK-allesquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houdenEn ik wil vooral iets wat lekker ruikt. Oeh hoe lekker zou een HIWTK shampoo bar zijn
ik ben erg blij met Angels On Bare Skin, een scrubjequote:Op woensdag 23 mei 2007 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oohja, en iets om m'n gezicht mee te reinigen.
Oeh dank je, ik hou ze ammel in gedachtenquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:07 schreef CherryLips het volgende:
douchegel: Olive Branch.
deo: geen verstand van.
iets voor in je haar: Godiva, I Love Juicy
bruisbal: Honey bee (honinghij ligt bij mij als luchtverfrisser op m'n kamer, vind het zonde om hem te gebruiken
).
BBS: Amandopondo of The Comforter of als je van heel zoet houdt Creamy Candy. Pop In The Bath schijnt ook heel lekker te zijn.
ik weet het niet meer, heb er zoveel gebruiktquote:Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En bruisen die nou allemaal echt goed?
ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je na gebruik van de Sea Vegetable vindt!
zal ik de volgende keer wel even nragen jaquote:Misschien als je ze vanmiddag even opbelt dat ze dan het klantenkaartje voor je apart kunnen houden? Of gewoon de volgende keer je bonnetje meenemen en het verhaal uitleggen dat je met die en die hebt gesproken. Succes!
Karma Kombaquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houdenEn ik wil vooral iets wat lekker ruikt. Oeh hoe lekker zou een HIWTK shampoo bar zijn
dat wilde ik ook al vragen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, ik ben zo stom geweest om niet zo'n shampoobarhouderblikje mee te nemen. Waar bewaren jullie die dingen en de zeep- en scrubsdingen in?
Ik kom voorlopig niet meer lands de Lush dus zal even langs de Xenos gaan morgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
de xenos heeft leuke bakjes. of je gebruikt zo'n Lush-tin voor body butters.
Ik heb je helaas niet meer gezien, omdat je in de Kalverstraat was..quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En als het goed is staat SS16 dus in de winkel als ik er kom.
Zeker weten? Je kan nu nog bellen, hoor!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook
[..]
zal ik de volgende keer wel even nragen ja
anders is het een typisch geval van jammer dan, zo erg is het niet hoor
Met I should Coco waan ik me op een heerlijk mooi wit strand, met gezonde palmbomen en een felblauwe zee!quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:29 schreef Irien het volgende:
Wie heeft goede ervaringen met I should Coco en Sultana of Soap? Ben nieuwsgierig.
Uhm, in principe zou (ook al klinkt het vreemd) de Karma Komba een goede shampoo voor je zijn. De patchouli verzacht je hoofdhuid en de overige essentiele olien zorgen voor makkelijk doorkambaar haar.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik breng de scrubkant nooit direct op de huid, maar pak de korreltjes van het zeepje af en dan neem ik mijn bovenarmen, ellebogen, billen en benen onder handen. Werkt ook goed en je kunt de andere kant van het zeepje gebruiken om te reinigen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de structuur van i should coco een beetje jammer. hij brokkelt af en ik vind hem ook heel hard. hij hoort te scrubben maar het doet gewoon pijn. maar hij ruikt wel lekker.
Ik heb een aantal bakjes gekocht bij de Wibra / zeeman. 1 euro a 1,50 voor 4 bakjes (doorzichtig, verschillende maten, met gekleurd deksel)quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, ik ben zo stom geweest om niet zo'n shampoobarhouderblikje mee te nemen. Waar bewaren jullie die dingen en de zeep- en scrubsdingen in?
er stond nog niks op de spaarkaart hoor, ik kreeg hem die dag voor het eerst, dus zo erg mis ik hem nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Zeker weten? Je kan nu nog bellen, hoor!
Lushies don't mind (hoop ik).
bedankt voor de tipsquote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Uhm, in principe zou (ook al klinkt het vreemd) de Karma Komba een goede shampoo voor je zijn. De patchouli verzacht je hoofdhuid en de overige essentiele olien zorgen voor makkelijk doorkambaar haar.
Daarnaast is de geur die van de Karma afkomt natuurlijk heerlijk!
Een andere, maar minder lekkere is de Soak 'n Float bar. Als je nu weer last krijgt van roos, of een jeukerige hoofdhuid krijgt, kun je de Soak 'n Float gebruiken. De lavendel en jeneverhout zorgen voor een roosongediertedodend effect.
En als laatste, als je bovenstaande twee echt niet ziet zitten kun je kiezen voor de Jumping Juniper, met de jeneverbesolie reinigt hij heel erg diep. Goed op je hoofdhuid smeren dus!
Succes!![]()
En Jumping Juniper heb ik hier ook nog liggen (vind ik niet zo fijn) dus die kan je allebei een keetje uitproberenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
bedankt voor de tipsGrappig dat je Karma Komba aanraadt aangezien Lien me daar al een tijd mee spamt
Die ga ik maar eens proberen dan. En als ik toch weer last krijg van roos kan ik altijd nog voor de andere twee gaan. Maar momenteel ben ik roosvrij dus ik hoop dat dat zo blijft
Ik moet echt weer eens naar de Lush maar ik ben voorlopig niet in AmsterdamEnige kans dat er een Lush winkel in Utrecht komt?
quote:Op zondag 27 mei 2007 10:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
*Curly Wurly: It smells like coconut and vanilla, and has free range eggs inside - its gorgeous. It looks a bit like big but its wonderful.
Zou je er niet gewoon een laag af kunnen schrapen?quote:Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oeh leuk!
iets heel anders; ik heb waarschijnlijk een behoorlijke koortslip, voor 't eerst, en heb in het begin lipsqueak en honey trap gebruikt omdat ik gewoon dacht dat ik ruwe lippen had. nu zegt mn moeder dat ze nu besmet zijn en ik ze weg moet gooien. iemand hier verstand van, want zo lang had ik ze nog niet en zo goedkoop zijn ze niet
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |