abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49683117
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:51 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een gemengde huid denk ik, maar ik sta 's ochtends het liefst zo lang mogelijk onder een zo heet mogelijke kraan te douchen dus de vellen hangen er achteraf bij, vooral als ik dan nog AOBS heb gebruikt of zo . Dus even een cremepje van iets leek me wel handig, ik gebruik nu Oligo van Vichy, die trekt wel snel in en meurt niet zo.
Een lekker zachte creme wil je dus?
Perfect voor de gemengde huid is Imperialis.
Maar een echte verzorger is Almond Kisses of Skins Shangri La (ja en Gorgeous natuurlijk).
En dan vind ik Almond Kisses beter ruiken dan Shangri!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_49683150
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 01:42 schreef lienelien het volgende:

[..]

Tof

Ik ben donderdag jarig, én die dag krijg ik weer stufi, dus dan mag ik samen met m'n spaarkaartje weer naar de Lush
goed idee, zeg je even dat je van fok bent?
pi_49683756
Celestial leek me ook wel wat. Ik zie door de bomen het bos niet meer . Ik heb me eigenlijk altijd meer beziggehouden met zeepjes en douchegels en scrubjes en BBS'en en niet met de echte huidverzorging en zo.
Tap tap tap
pi_49687166
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:20 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

goed idee, zeg je even dat je van fok bent?
Hoi, ik ben van fok

Sorry Nee maar ik ga 's middags denk ik, ik las dat je alleen 's avonds moest werken?
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:05:41 #105
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49689866
zo, ik ben vanmorgen maar eens naar den bosch gegaan, ik had ein-de-lijk een keertje zowel tijd als geld
Echt een ontzettend leuk en behulpzaam meisje. Ik was de enige in de winkel, dus ze kwam me bij zowat alles wat ik oppakte wat vertellen
Ik heb me weer schandalig gedragen, maar dit is de score van vandaag:
- Een stukje ooh la la
- een stukje Honey I washed the kids
- een stukje sea vegetable (ik was op zoek naar een lekker fris zeepje voor de zomer)
- een stukje ice blue soap (ja, fris dus)
- een amandopondo bbs (aangeraden door het lush-meisje, die me uitlegde dat ik bbs'en ook prima onder de douche kan gebruiken als ik ze verbrokkel in een washandje)
- een blikje t tree lippenbalsem (ik heb heeeeel snel velletjes en fliebeltjes en ook heel snel koortslippen, dus ik hoop dat dit helpt. Het smeert in elk geval heerlijk weg )

Ik kreeg een proefje gratuitous violets soap mee, omdat ze dacht dat ik dat wel lekker zou vinden, aangezien ik ook een grote fan van ooh lala ben en een proefje ocean salt scrub

ze is alleen mijn klantenkaart vergeten in het tasje te doen
nu heb ik er nog steeds geeneens dus

Ik heb me net even gebadderd met ice blue. maar die is niet zo fris als ik gehoopt had. wel erg lekker hoor
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_49689886
amandopondo .
Tap tap tap
  woensdag 23 mei 2007 @ 16:08:37 #107
112545 Muck
pi_49689988
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:06 schreef CherryLips het volgende:
amandopondo .
ja
hij ruikt zooooo lekker
die gaat morgen mee de douche in
  Moderator woensdag 23 mei 2007 @ 16:19:26 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49690461
Ik wil ook weer naar de Lush Mijn shampoo is op dus ik wil eens een shampoobar gaan proberen Maar weinig tijd de komende tijd (en weinig geld ook )
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49690748
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Celestial leek me ook wel wat. Ik zie door de bomen het bos niet meer . Ik heb me eigenlijk altijd meer beziggehouden met zeepjes en douchegels en scrubjes en BBS'en en niet met de echte huidverzorging en zo.
Celestial is voor de gevoelige huid en verkoopt erg goed (in ieder geval in de Leidsestraat).
Haha, maar je kunt dinsdag best wel om wat testers van cremes vragen hoor, ik neem aan dat dit geen probleem moet zijn voor mijn lieftallige collega's
pi_49690860
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:05 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben vanmorgen maar eens naar den bosch gegaan, ik had ein-de-lijk een keertje zowel tijd als geld
Echt een ontzettend leuk en behulpzaam meisje. Ik was de enige in de winkel, dus ze kwam me bij zowat alles wat ik oppakte wat vertellen
Ik heb me weer schandalig gedragen, maar dit is de score van vandaag:
- Een stukje ooh la la
- een stukje Honey I washed the kids
- een stukje sea vegetable (ik was op zoek naar een lekker fris zeepje voor de zomer)
- een stukje ice blue soap (ja, fris dus)
- een amandopondo bbs (aangeraden door het lush-meisje, die me uitlegde dat ik bbs'en ook prima onder de douche kan gebruiken als ik ze verbrokkel in een washandje)
- een blikje t tree lippenbalsem (ik heb heeeeel snel velletjes en fliebeltjes en ook heel snel koortslippen, dus ik hoop dat dit helpt. Het smeert in elk geval heerlijk weg )

Ik kreeg een proefje gratuitous violets soap mee, omdat ze dacht dat ik dat wel lekker zou vinden, aangezien ik ook een grote fan van ooh lala ben en een proefje ocean salt scrub

ze is alleen mijn klantenkaart vergeten in het tasje te doen
nu heb ik er nog steeds geeneens dus

Ik heb me net even gebadderd met ice blue. maar die is niet zo fris als ik gehoopt had. wel erg lekker hoor
Ik ben benieuwd wat je na gebruik van de Sea Vegetable vindt!
Misschien als je ze vanmiddag even opbelt dat ze dan het klantenkaartje voor je apart kunnen houden? Of gewoon de volgende keer je bonnetje meenemen en het verhaal uitleggen dat je met die en die hebt gesproken. Succes!
pi_49690870
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:19 schreef MaJo het volgende:
Ik wil ook weer naar de Lush Mijn shampoo is op dus ik wil eens een shampoobar gaan proberen Maar weinig tijd de komende tijd (en weinig geld ook )
godiva is erg lekker, en jumping juniper ook . verder ken ik alleen nog irresistible bliss maar die is eruit geloof ik, die vond ik ook erg lekker .
als gewone shampoo is I love juicy erg .
Tap tap tap
pi_49690872
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 15:03 schreef lienelien het volgende:

[..]

Hoi, ik ben van fok

Sorry Nee maar ik ga 's middags denk ik, ik las dat je alleen 's avonds moest werken?
Jammer, vanaf 17.00 uur.
pi_49691018
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

godiva is erg lekker, en jumping juniper ook . verder ken ik alleen nog irresistible bliss maar die is eruit geloof ik, die vond ik ook erg lekker .
als gewone shampoo is I love juicy erg .
Klopt, Irresistisble Bliss is discontinued. Hij is dus al weg uit de Leidsestraat.
  Moderator woensdag 23 mei 2007 @ 16:39:52 #114
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49691277
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Klopt, Irresistisble Bliss is discontinued. Hij is dus al weg uit de Leidsestraat.
Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houden En ik wil vooral iets wat lekker ruikt. Oeh hoe lekker zou een HIWTK shampoo bar zijn
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49691458
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:39 schreef MaJo het volgende:

[..]

Welke shampoobar kan jij aanraden? Heb een gevoelige hoofdhuid en in het verleden ook last van roos gehad. Daar ben ik nu vanaf maar dat zou ik ook graag zo houden En ik wil vooral iets wat lekker ruikt. Oeh hoe lekker zou een HIWTK shampoo bar zijn
HIWTK-alles .
Tap tap tap
pi_49692123
Ok, ik ga morgen gewoon lekker een dagje Amsterdam doen denk ik, inclusief Lush .

Ik wil hebben: douchegel, een lekkere deo, iets voor in m'n haar, en een bruisbal, aangezien vriendje dit weekend verhuist en ik vrijdag dus voor het laatst gebruik kan maken van zijn douche .

Roept u maar, welke BBS of bruisbal zou ik moeten nemen? Het moet geen zooitje achterlaten (rooie glitters ) en HIWTK was m'n favo Lushgeurtje tot nu toe.
pi_49692222
Oohja, en iets om m'n gezicht mee te reinigen.
pi_49692306
douchegel: Olive Branch .
deo: geen verstand van .
iets voor in je haar: Godiva, I Love Juicy
bruisbal: Honey bee (honing hij ligt bij mij als luchtverfrisser op m'n kamer, vind het zonde om hem te gebruiken ).
BBS: Amandopondo of The Comforter of als je van heel zoet houdt Creamy Candy. Pop In The Bath schijnt ook heel lekker te zijn.
Tap tap tap
pi_49692319
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Oohja, en iets om m'n gezicht mee te reinigen.
ik ben erg blij met Angels On Bare Skin, een scrubje .
Tap tap tap
pi_49692403
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:07 schreef CherryLips het volgende:
douchegel: Olive Branch .
deo: geen verstand van .
iets voor in je haar: Godiva, I Love Juicy
bruisbal: Honey bee (honing hij ligt bij mij als luchtverfrisser op m'n kamer, vind het zonde om hem te gebruiken ).
BBS: Amandopondo of The Comforter of als je van heel zoet houdt Creamy Candy. Pop In The Bath schijnt ook heel lekker te zijn.
Oeh dank je, ik hou ze ammel in gedachten . En als het goed is staat SS16 dus in de winkel als ik er kom .
pi_49692426
Oja, en Ma Bar als BBS .
Tap tap tap
pi_49692496
En bruisen die nou allemaal echt goed?
pi_49692737
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
En bruisen die nou allemaal echt goed?
ik weet het niet meer, heb er zoveel gebruikt . Ik weet alleen nog dat de geur van Creamy Candy nog heel lang bleef hangen en Amandopondo ook heel lekker fris ook en dat Ruby Red Slippers ontzettend goed schuimde, de beste tot nu toe. Maar die is van de kerst en met heel veel glitters . Maar ik gebruik telkens de helft en dan komt er een aardige berg schuim vanaf.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 23 mei 2007 @ 18:10:53 #124
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49694296
Qua deo is de Oxeo Cube erg lekker. Hij is wel een beetje ruw dus als je gevoelige oksels hebt wat minder... Ze hebben ook een zachte deo die je zelf op moet smeren, die ga ik binnenkort eens proberen
  woensdag 23 mei 2007 @ 21:22:22 #125
112545 Muck
pi_49701943
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat je na gebruik van de Sea Vegetable vindt!
ik ook
quote:
Misschien als je ze vanmiddag even opbelt dat ze dan het klantenkaartje voor je apart kunnen houden? Of gewoon de volgende keer je bonnetje meenemen en het verhaal uitleggen dat je met die en die hebt gesproken. Succes!
zal ik de volgende keer wel even nragen ja
anders is het een typisch geval van jammer dan, zo erg is het niet hoor
pi_49703626
quote:

[..]

Karma Komba
  donderdag 24 mei 2007 @ 09:24:59 #127
112545 Muck
pi_49714326
sweet16, sea vegetable is lekker!
echt lekker fris! ik blijf het niet lang ruiken na het afdrogen zoals bij ooh lala, maar dat geeft niet
ik kwam helemaal vrolijk onder de douche vandaan

weer eentje voor op mijn lijstje favorieten
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:29:38 #128
177242 Irien
Innit though
pi_49740759
Oke, oke ik ben om!!! Ik hou ook van Lush! Ik had er al vaak van gehoord van Majo en Lienelien. Twee weken geleden was ik in New York en daar was dichtbij mijn hotel.... een piepkleine LUSH! Met de prijzen die je hier in euro's betaald in dollars.... dus ik moest en zou proberen!

Ik heb HIWTK zoals jullie het noemen. Verukkelijk!!! Ik gebruik hem alleen in het weekend en op dagen dat ik het nodig heb omdat ik er lang van wil genieten

Ik heb ook een stuk shampoo The Blonde gekocht. Ruikt ook heerlijk. Je ziet de stukjes citroen en goudsbloem er gewoon nog inzitten, grappig! Ben eigenlijk stiekem donkerblond, maar dit is lekker spul!

Ook grappig, in New York lag ook de zeep "Alkmaar" . Ik dacht eeeuhh... met kaas ofzo? En de cassiere zei na het swipen van mijn credtitcard. Oeh, do you know Lush is also in Holland?.... JA

Wie heeft goede ervaringen met I should Coco en Sultana of Soap? Ben nieuwsgierig.
Between the click of the light and the start of the dream
pi_49741769
Whoehoe, vandaag in de Kalverstraat geweest, aangezien ik speciaal naar A'dam ben gereisd voor de Lush . Ok, en voor de American Book Center dan. Ik heb me schandalig misdragen, voor mijn doen .

First of all, fantastische medewerkers daar . Ik heb met een heel leuk meisje zo'n beetje alle producten doorgenomen en ze was haske enthousiast en superaardig. Daarnaast heeft de manager me ook nog een hele goeie uitleg gegeven over de henna-zooi die ze hebben én me een énorm proefdoosje van The Strokes gegeven toen ik vertelde dat ik al een haasmasker had waar ik best tevreden mee was. Ik moest wel beloven dat ik een vergelijkend waren test zou doen . Ze legde het doosje bij de kassa op de weegschaal (niet om te wegen, gewoon omdat daar nog een beetje plek was ) en het was 88 gram .

Verdere opbrengst:
- The Comforter BBS (die geur! Besjes! !)
- Godiva shampoo/conditioner-bar
- Caca Noir (ik ben érg benieuwd hoe dat uit gaat pakken)
- Coalface
- HIWTK

En dus The Strokes-proefmonster, en dáárnaast kreeg ik ook nog een stukje Buffy body butter .
pi_49742054
Trouwens, ik ben zo stom geweest om niet zo'n shampoobarhouderblikje mee te nemen. Waar bewaren jullie die dingen en de zeep- en scrubsdingen in?
  donderdag 24 mei 2007 @ 22:08:35 #131
112545 Muck
pi_49742208
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Trouwens, ik ben zo stom geweest om niet zo'n shampoobarhouderblikje mee te nemen. Waar bewaren jullie die dingen en de zeep- en scrubsdingen in?
dat wilde ik ook al vragen!
ik heb nu overal stukjes zeep liggen eigenlijk op mijn wastafel

en ehm, nemen jullie het hele stuk zeep mee onder de douche? of snijden jullie er ook kleine stukjes af?
pi_49743879
Ik snij kleine stukjes van de zeepjes af. Heb één vrij groot gebaksbordje/schoteltje en daar liggen de stukjes allemaal op. Elke ochtend zoek ik weer een ander uit .
De shampoos laat ik drogen op een washandje of een handdoek en doe hem dan pas in het blikje als ik hem een tijdje niet ga gebruiken. Als je hem er in doet als hij nog nat is krijg je hem er met geen mogelijkheid meer uit namelijk .
Tap tap tap
pi_49744079
Qua zeepjes gebruik ik alleen HIWTK en die alleen maar op m'n handen, omdat m'n huid er vrij trekkerig van wordt. Daar heb ik net een stukje vanaf gesneden, de rest laat ik in het papiertje op m'n kamer staan . Ik denk dat ik hetzelfde doe met Coalface. Alleen dus nog een doosje vinden voor de shampoo.
pi_49744105
de xenos heeft leuke bakjes . of je gebruikt zo'n Lush-tin voor body butters.
Tap tap tap
pi_49744273
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 23:02 schreef CherryLips het volgende:
de xenos heeft leuke bakjes . of je gebruikt zo'n Lush-tin voor body butters.
Ik kom voorlopig niet meer lands de Lush dus zal even langs de Xenos gaan morgen.
pi_49752668
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 17:10 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]
En als het goed is staat SS16 dus in de winkel als ik er kom .
Ik heb je helaas niet meer gezien, omdat je in de Kalverstraat was..
pi_49752714
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 21:22 schreef Muck het volgende:

[..]

ik ook
[..]

zal ik de volgende keer wel even nragen ja
anders is het een typisch geval van jammer dan, zo erg is het niet hoor
Zeker weten? Je kan nu nog bellen, hoor!
Lushies don't mind (hoop ik).
pi_49752773
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:29 schreef Irien het volgende:

Wie heeft goede ervaringen met I should Coco en Sultana of Soap? Ben nieuwsgierig.
Met I should Coco waan ik me op een heerlijk mooi wit strand, met gezonde palmbomen en een felblauwe zee!

Sultana of Soap vind ik wat minder, hij is erg zoet!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:33:36 #139
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49752853
ik vind de structuur van i should coco een beetje jammer. hij brokkelt af en ik vind hem ook heel hard. hij hoort te scrubben maar het doet gewoon pijn . maar hij ruikt wel lekker.
Tap tap tap
pi_49753169
quote:

[..]

Uhm, in principe zou (ook al klinkt het vreemd) de Karma Komba een goede shampoo voor je zijn. De patchouli verzacht je hoofdhuid en de overige essentiele olien zorgen voor makkelijk doorkambaar haar.
Daarnaast is de geur die van de Karma afkomt natuurlijk heerlijk!

Een andere, maar minder lekkere is de Soak 'n Float bar. Als je nu weer last krijgt van roos, of een jeukerige hoofdhuid krijgt, kun je de Soak 'n Float gebruiken. De lavendel en jeneverhout zorgen voor een roosongediertedodend effect.

En als laatste, als je bovenstaande twee echt niet ziet zitten kun je kiezen voor de Jumping Juniper, met de jeneverbesolie reinigt hij heel erg diep. Goed op je hoofdhuid smeren dus!

Succes!
pi_49753207
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:33 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de structuur van i should coco een beetje jammer. hij brokkelt af en ik vind hem ook heel hard. hij hoort te scrubben maar het doet gewoon pijn . maar hij ruikt wel lekker.
Ik breng de scrubkant nooit direct op de huid, maar pak de korreltjes van het zeepje af en dan neem ik mijn bovenarmen, ellebogen, billen en benen onder handen. Werkt ook goed en je kunt de andere kant van het zeepje gebruiken om te reinigen.
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:03:45 #142
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_49755717
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een aantal bakjes gekocht bij de Wibra / zeeman. 1 euro a 1,50 voor 4 bakjes (doorzichtig, verschillende maten, met gekleurd deksel)

Ik had Godiva in een blikje van Lush mee op vakantie.. Alleen omdat we met nogal veel mensen een huisje deelde, moest iedereen z'n troep meenemen uit de douche na gebruik.. en had ik godiva niet laten drogen voordat ik het weer terug stopte in het blikje..
En al snel kreeg ik Godiva dus niet meer uit het blikje dus toen ben ik maar met het zeepje IN het blikje over mijn haren gegaan, en heb ik de laatste restjes er uit gepeutert
maar echt ideaal was t niet..

sommige mensen leggen trouwens een stukje van het lush papier (waar ze alles mee inpakken) onderin het bakje, dan plakt het niet vast.. (dat had ik dus eerder moeten weten..)

Maar goed, ik heb nu dus allemaal doorzichtige bakjes staan met gekleurde dekseltjes, en ik heb de stickertjes met de namen van de verpakking gehaalt (voor zover dat mogelijk was) en die op de bakjes geplakt.. zodat je wat makkerlijker ziet wat erin zit

Zal later nog wel een foto maken..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  vrijdag 25 mei 2007 @ 13:56:40 #143
112545 Muck
pi_49762512
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Zeker weten? Je kan nu nog bellen, hoor!
Lushies don't mind (hoop ik).
er stond nog niks op de spaarkaart hoor, ik kreeg hem die dag voor het eerst, dus zo erg mis ik hem niet
  Moderator vrijdag 25 mei 2007 @ 17:32:05 #144
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49769974
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 09:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Uhm, in principe zou (ook al klinkt het vreemd) de Karma Komba een goede shampoo voor je zijn. De patchouli verzacht je hoofdhuid en de overige essentiele olien zorgen voor makkelijk doorkambaar haar.
Daarnaast is de geur die van de Karma afkomt natuurlijk heerlijk!

Een andere, maar minder lekkere is de Soak 'n Float bar. Als je nu weer last krijgt van roos, of een jeukerige hoofdhuid krijgt, kun je de Soak 'n Float gebruiken. De lavendel en jeneverhout zorgen voor een roosongediertedodend effect.

En als laatste, als je bovenstaande twee echt niet ziet zitten kun je kiezen voor de Jumping Juniper, met de jeneverbesolie reinigt hij heel erg diep. Goed op je hoofdhuid smeren dus!

Succes!
bedankt voor de tips Grappig dat je Karma Komba aanraadt aangezien Lien me daar al een tijd mee spamt Die ga ik maar eens proberen dan. En als ik toch weer last krijg van roos kan ik altijd nog voor de andere twee gaan. Maar momenteel ben ik roosvrij dus ik hoop dat dat zo blijft

Ik moet echt weer eens naar de Lush maar ik ben voorlopig niet in Amsterdam Enige kans dat er een Lush winkel in Utrecht komt?
pi_49770718
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 17:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

bedankt voor de tips Grappig dat je Karma Komba aanraadt aangezien Lien me daar al een tijd mee spamt Die ga ik maar eens proberen dan. En als ik toch weer last krijg van roos kan ik altijd nog voor de andere twee gaan. Maar momenteel ben ik roosvrij dus ik hoop dat dat zo blijft

Ik moet echt weer eens naar de Lush maar ik ben voorlopig niet in Amsterdam Enige kans dat er een Lush winkel in Utrecht komt?
En Jumping Juniper heb ik hier ook nog liggen (vind ik niet zo fijn) dus die kan je allebei een keetje uitproberen
pi_49812387
Okay, het staat online op het internationale forum!!!!!!!

De nieuwe producten:

*Curly Wurly: It smells like coconut and vanilla, and has free range eggs inside - its gorgeous. It looks a bit like big but its wonderful.
*The Hair Doctor: pre-shampoo conditioner for oily hair & bad scalps with mint, rosemary, coconut and jojoba oils. - It smells like a sister product of MOM,
*Jasmine fluff-ease: pre-shampoo de-frizzing conditioner with henna
*King of mods: Another styling gel that smells fab
*Goth juice: A purple styling gel that reminded me of gothy kitten - it smelt lovely..I didnt buy it though, maybe someone who brought it could tell you.
*The Big tease: It smells like the olive branch and its a styling gel thats actually good for your hair- fab
pi_49812490
quote:
Op zondag 27 mei 2007 10:15 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
*Curly Wurly: It smells like coconut and vanilla, and has free range eggs inside - its gorgeous. It looks a bit like big but its wonderful.

Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zondag 27 mei 2007 @ 11:44:45 #148
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_49813832
hey leuk, haarproducten!!!
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  zondag 27 mei 2007 @ 14:52:07 #149
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49819173
oeh leuk!

iets heel anders; ik heb waarschijnlijk een behoorlijke koortslip, voor 't eerst, en heb in het begin lipsqueak en honey trap gebruikt omdat ik gewoon dacht dat ik ruwe lippen had. nu zegt mn moeder dat ze nu besmet zijn en ik ze weg moet gooien . iemand hier verstand van, want zo lang had ik ze nog niet en zo goedkoop zijn ze niet .
Tap tap tap
  † In Memoriam † zondag 27 mei 2007 @ 14:59:34 #150
43556 miss_dynastie
pi_49819419
quote:
Op zondag 27 mei 2007 14:52 schreef CherryLips het volgende:
oeh leuk!

iets heel anders; ik heb waarschijnlijk een behoorlijke koortslip, voor 't eerst, en heb in het begin lipsqueak en honey trap gebruikt omdat ik gewoon dacht dat ik ruwe lippen had. nu zegt mn moeder dat ze nu besmet zijn en ik ze weg moet gooien . iemand hier verstand van, want zo lang had ik ze nog niet en zo goedkoop zijn ze niet .
Zou je er niet gewoon een laag af kunnen schrapen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')