abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 22:57:54 #51
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49049354
Gaat bij iedereen de HIWTK zeep zo snel? Twee weken geleden een stuk cadeau gegaan aan mijn moeder en die is nu al op. Die van mij gaat ook vrij snel...

Verder nog steeds verslaafd aan de Lush, wil er snel weer heen American Cream is echt té lekker, ik zit de hele tijd aan mijn haar te ruiken
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49049422
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef MaJo het volgende:
Gaat bij iedereen de HIWTK zeep zo snel? Twee weken geleden een stuk cadeau gegaan aan mijn moeder en die is nu al op. Die van mij gaat ook vrij snel...
eet je 't op ofzo?

Eh, nee, die van mij gaat niet zo snel dus, en ik douche er ook zo'n 2 keer per week mee. Maar ik gebruik tussendoor ook mijn andere vele zeepjes
  Moderator zaterdag 5 mei 2007 @ 23:14:07 #53
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49049741
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:00 schreef lienelien het volgende:

[..]

eet je 't op ofzo?

Eh, nee, die van mij gaat niet zo snel dus, en ik douche er ook zo'n 2 keer per week mee. Maar ik gebruik tussendoor ook mijn andere vele zeepjes
Ik vroeg hetzelfde aan mijn moeder Ik gebruik het ook niet iedere dag want ik wissel het af met Cherry Tree Lane maar daarvoor ging het bij mij ook vrij snel. En als je het elke dag gebruikt (zoals mijn moeder) dan is het dus erg snel op
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_49049809
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:14 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik vroeg hetzelfde aan mijn moeder Ik gebruik het ook niet iedere dag want ik wissel het af met Cherry Tree Lane maar daarvoor ging het bij mij ook vrij snel. En als je het elke dag gebruikt (zoals mijn moeder) dan is het dus erg snel op
Ik ga morgen nieuwe American Cream halen, HIWTK, een stuk Jungle ennn, nog vast wel meer
pi_49050204
het is idd nogal een smeltzeepje. net zoals 17 cherry tree lane en happy .
Tap tap tap
pi_49079350
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 23:18 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik ga morgen nieuwe American Cream halen, HIWTK, een stuk Jungle ennn, nog vast wel meer
Dusss... grote fles American Cream, blok Jungle, stuk HIWTK en een stuk Rock Star en het nieuwe krantje
  Moderator maandag 7 mei 2007 @ 01:16:57 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49087252
Ik wil ook weer naar de Lush ik wil die oranje zeep hebben, daar had ik laatst kleine stukjes bubblebar van gekregen en die was echt super lekker ik wil sowieso een bar bubble bar slices aanschaffen en nog meer lekkers
pi_49146668
Kom ik in Den Bosch... hebben ze geen Big meer.... heb t een paar keer geprobeerd en wat een geweldige shampoo! Heb m nu maar online besteld, met een lading bruisballen voor moederdag..

En ik verwacht nog snowcake, Angels delight en bodybutter en massagebartins uit Duitsland
~*~Common sense is not so common~*~
pi_49146692
Die oranje zeep? Bedoel je karma? Daar ben ik toch ook wel heel nieuwsgierig naar!
  Moderator dinsdag 8 mei 2007 @ 18:01:12 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49152343
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef heppifisj het volgende:
Die oranje zeep? Bedoel je karma? Daar ben ik toch ook wel heel nieuwsgierig naar!
Zou kunnen dat ie zo heet, zoek het later wel even op

Ik denk trouwens dat ik allergisch ben voor de Oxeo Cube Dacht dat het de ambrosia was maar na een week geen Oxeo Cube gebruikt te hebben kreeg ik vandaag meteen last en werd het weer rood Het kan ook de Cherry tree Lane zijn, die heb ik ook een week niet gebruikt... Ik hoop het laatste, die vind ik toch minder lekker dan verwacht
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 18:15:35 #61
43556 miss_dynastie
pi_49152854
Ik denk de oxeo hoor, er zijn veel mensen die jeuk en irritatie krijgen van de deo's.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 19:41:45 #62
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_49156202
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 22:57 schreef MaJo het volgende:

Verder nog steeds verslaafd aan de Lush, wil er snel weer heen American Cream is echt té lekker, ik zit de hele tijd aan mijn haar te ruiken
Gebruik je het hele stuk HIWTK of snij je er steeds een stuk vanaf?

want ik krijg het idee dat je er over het algemeen langer mee doet als je er stukjes vanaf snijd,

Mijn Buffy gaat wel heel erg snel op.. ondanks dat ik er steeds een stuk vanaf snij.
En als ik de stukken te klein snij lijkt het nog wel sneller te gaan, omdat het dan nog sneller smelt.

pff..

maar tis wel lekker spul
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_49163107
Heb afgelopen week een bakje sweetie pie gehaald! Heeerlijk met die glittertjes! Heb het gevoel alsof ik elke douchebeurt een zak met winegums over me heen gooi.
Ik kreeg er nog een proefje lemslip erbij en binnen een week is mijn huidje heel erg lekker glad geworden. Ik krijg de Lushfever te pakken, aanstaande donderdag nog maar weer eens afreizen naar A'dam.
Find your prince, before you start kissing frogs
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:21:57 #64
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_49163382
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 19:41 schreef lucky_birdie het volgende:

Mijn Buffy gaat wel heel erg snel op.. ondanks dat ik er steeds een stuk vanaf snij.
En als ik de stukken te klein snij lijkt het nog wel sneller te gaan, omdat het dan nog sneller smelt.
+

Same here, ik zou zweren dat het al smelt als ik er naar kijk
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_49164437
Hmm, bij Buffy heb ik er geen last van

Maar heeft er iemand een gebruiksaanwijzing voor Jungle? Ik kan er écht niet mee omgaan
  woensdag 9 mei 2007 @ 17:40:18 #66
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_49192324
Er zijn verschillende opties;

-eventjes onder de (warme) kraan houden zodat het wat zachter word, en het zachte gedeelte in je haar smeren, en twee minuten laten intrekken..

- even zacht laten worden onder de kraan en dan over je haar wrijven..

- in een bakje water leggen zodat het zachter word.. bv als je onder de douche stapt een stukje in het water leggen, en tegen de tijd dat je je haar gaat wassen is het zacht genoeg om het erin te smeren..

En als je echt tijd over hebt:
Jungle in kleine stukjes snijden, water koken en dan steeds om en om in kleine beetjes toevoegen terwijl je met een garde aan het kloppen bent.

Dus: klein beetje heet water; paar stukjes jungle. kloppen tot het oplost en dan de procedure herhalen. Dit tot je genoeg hebt!

Ik heb zelf alleen een proefje gehad.. en het is al bijna op, dus ik moet echt even halen! maar ik heb zelf dus nog niet alle methodes kunnen uitproberen..
Je moet maar even kijken wat je het beste bevalt
pi_49193850
de bodybutter en massagebar tins liggen in de winkel .
Tap tap tap
  Moderator woensdag 9 mei 2007 @ 18:30:57 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49194090
Maandag samen met lien naar de Lush
pi_49194595
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 18:24 schreef CherryLips het volgende:
de bodybutter en massagebar tins liggen in de winkel .
Ah, mooi. Maandag meteen even 2 blikjes halen vor m'n zeepjes die mee moeten op vakantie
pi_49196449
oeh ja die kunnen daar natuurlijk ook in .
Tap tap tap
pi_49348888
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 17:40 schreef lucky_birdie het volgende:
Er zijn verschillende opties;

-eventjes onder de (warme) kraan houden zodat het wat zachter word, en het zachte gedeelte in je haar smeren, en twee minuten laten intrekken..

- even zacht laten worden onder de kraan en dan over je haar wrijven..

- in een bakje water leggen zodat het zachter word.. bv als je onder de douche stapt een stukje in het water leggen, en tegen de tijd dat je je haar gaat wassen is het zacht genoeg om het erin te smeren..

En als je echt tijd over hebt:
Jungle in kleine stukjes snijden, water koken en dan steeds om en om in kleine beetjes toevoegen terwijl je met een garde aan het kloppen bent.

Dus: klein beetje heet water; paar stukjes jungle. kloppen tot het oplost en dan de procedure herhalen. Dit tot je genoeg hebt!

Ik heb zelf alleen een proefje gehad.. en het is al bijna op, dus ik moet echt even halen! maar ik heb zelf dus nog niet alle methodes kunnen uitproberen..
Je moet maar even kijken wat je het beste bevalt
Thnx! Ik heb nu een bergje spul ter dikte van chocopasta ( ) dus ik ga morgen eens kijken hoe dat werkt
  Moderator zondag 13 mei 2007 @ 23:54:36 #72
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_49349204
Morgen naar de lush
pi_49365754
Ik heb Jungle met kokend water in de blender gegooid, dat schiet lekker op Met een beetje geluk komt vanavond mijn bestelling Ik heb Alkmaar besteld, Silky Underwear, Big en nog veel meer spullen dat ik nu al vergeten ben
pi_49488560
grrr, wilde ik champagne supernova halen, hebben ze 'm nog niet!
Nou.. dan maar romance in a stone, ik wil toch iets hebben drijven in bad...
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_49506836
T is al vrijdag en nog geen bestelling

Volgens mij komen de nieuwe bruisballen begin juni!
pi_49521843
Mijn bestelling uit Duitsland is er al. Had maandagavond besteld. Zat een gratis lipbalm en een purple haze pakket in!
Ik heb vorige week vrijdag in de nederlandse webshop besteld maar dat pakje heb ik nog niet.
  † In Memoriam † zondag 20 mei 2007 @ 17:12:54 #77
43556 miss_dynastie
pi_49576091
Leuke cadeautjes debby!

Ik moet een beetje grinniken om die Lush voor beginners kit die nu te koop is. 57,50 euro Da's toch niet voor beginners?
pi_49580139
Nee, niet echt. Ik ben begonnen met een zeepje en een klein flesje conditioner.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:35:02 #79
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_49585960
quote:
Op zondag 20 mei 2007 17:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuke cadeautjes debby!

Ik moet een beetje grinniken om die Lush voor beginners kit die nu te koop is. 57,50 euro Da's toch niet voor beginners?
das me inderdaad nogal een geld zeg

ik ben begonnen met wat proefjes van vava, en daarna 2 stukjes zeep en een flesje tramp
als ik tijd heb, ga ik deze week even langs om weer wat te halen
in elk geval cherry tree lane, en verder zie ik wel.
iemand nog tips voor een lekker fris zeepje?
hebben ze toevallig iets met mint?

edit: ik zie ice blue staan op de site, heeft iemand dat toevallig al geprobeerd? ik ben echt gek op minty dingen... gebruik al jaren de mint-shampoo van andrelon
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_49586058
Demon in the Dark bevat mint en appeltjes
Ice Blue is met pepermunt en zeezout
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 20 mei 2007 @ 22:41:23 #81
62419 CherryLips
chocoholic
pi_49588402
ik ga volgende week dinsdag naar de lush . eindelijk m'n lush-tas ophalen (kaart is al wel vol) en sympathy for the skin en AOBS . Kun je SFTS ook voor je gezicht gebruiken?
Tap tap tap
  zondag 20 mei 2007 @ 22:43:34 #82
112545 Muck
pi_49588482
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:38 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Demon in the Dark bevat mint en appeltjes
Ice Blue is met pepermunt en zeezout
ik ga aan allebei gewoon even snuffelen
thanks!
pi_49596327
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:41 schreef CherryLips het volgende:
ik ga volgende week dinsdag naar de lush . eindelijk m'n lush-tas ophalen (kaart is al wel vol) en sympathy for the skin en AOBS . Kun je SFTS ook voor je gezicht gebruiken?
Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar ik zou het eigenlijk niet doen. Ik huiver al van het feit om Dream Cream op mijn gezicht te smeren. Sympathy is erg voedend en het kan zijn dat er ineens een feest van acne op je mooie gezichtje komt!
pi_49596347
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:43 schreef Muck het volgende:

[..]

ik ga aan allebei gewoon even snuffelen
thanks!
Ice Blue vind ik echt heel erg fris, wat ook best wel lekker fris is; sea vegetable (lavendel en citroen). Demon ruikt meer naar Tramp vind ik, een beetje bossig dus.
  maandag 21 mei 2007 @ 10:43:07 #85
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_49598338
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Je kunt het natuurlijk altijd proberen, maar ik zou het eigenlijk niet doen. Ik huiver al van het feit om Dream Cream op mijn gezicht te smeren. Sympathy is erg voedend en het kan zijn dat er ineens een feest van acne op je mooie gezichtje komt!
Ik gebruik Dream Cream wel af en toe als gezichtscreme, vooral als nachtcreme, tot nu toe geen problemen daarmee..
pi_49599750
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

. Oké , misschien toch even om een proefje van iets anders vragen dan .
Tap tap tap
pi_49599780
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ice Blue vind ik echt heel erg fris, wat ook best wel lekker fris is; sea vegetable (lavendel en citroen). Demon ruikt meer naar Tramp vind ik, een beetje bossig dus.
Ice Blue had ik toen bij die gratis-zeep-actie gekregen maar vond hem echt te smerig en niemand wilde hem hebben . Heb hem uiteindelijk gewoon aan iemand gegeven voor een verjaardag die nog meer Lush van me kreeg .
Tap tap tap
  maandag 21 mei 2007 @ 12:26:02 #88
112545 Muck
pi_49602415
quote:
Op maandag 21 mei 2007 09:29 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

ah bedankt voor de tip!
pi_49612475
quote:
Op maandag 21 mei 2007 10:43 schreef lucky_birdie het volgende:

[..]

Ik gebruik Dream Cream wel af en toe als gezichtscreme, vooral als nachtcreme, tot nu toe geen problemen daarmee..
Ja klopt, er zijn veel Dream Cream-ophetgezichtgebruiksters, maar ik zou het gewoon nooit doen. Misschien een soort fobie ofzo. Het kan wel hoor, zeker met Dream Cream. Maar ik denk dat Sympahty een beetje mis zal gaan...
pi_49612506
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

. Oké , misschien toch even om een proefje van iets anders vragen dan .
Wil je graag een gezichtscreme?
pi_49612536
quote:
Op maandag 21 mei 2007 11:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ice Blue had ik toen bij die gratis-zeep-actie gekregen maar vond hem echt te smerig en niemand wilde hem hebben . Heb hem uiteindelijk gewoon aan iemand gegeven voor een verjaardag die nog meer Lush van me kreeg .
Voornamelijk op warme zomeravonden vind ik em erg lekker!
pi_49613348
quote:
Op maandag 21 mei 2007 16:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Wil je graag een gezichtscreme?
almond kisses leek me wel wat, maar dat is gelijk een kwak geld en ik ben een mietje en durf nooit om proefjes te vragen . anders hou ik het gewoon bij Vichy.
Tap tap tap
  maandag 21 mei 2007 @ 17:23:14 #93
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_49613705
Ze zullen je heus niet vreemd aankijken hoor..

En anders laad je eerst je mandje vol met allemaal spulletjes, als je voor veel geld koopt is het misschien makkelijker om een proefje te vragen?

Of bestel online, kun je bij "opmerkingen" neerzetten dat je graag een proefje wilt van een cremes..

(remember.. voor zover ik heb kunnen checken test Vichy op dieren.. so you can do it! )

edit;
COMPANIES THAT DO TEST ON ANIMALS
L’Oréal U.S.A. (Biotherm, Cacharel, Garnier, Giorgio Armani, Helena
Rubinstein, Lancôme, Matrix Essentials, Maybelline, Ralph Lauren
Fragrances, Redken, Soft Sheen, Vichy), 575 Fifth Ave., New York, NY 10017;
212-818-1500; www.lorealcosmetics.com
pi_49630016
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

almond kisses leek me wel wat, maar dat is gelijk een kwak geld en ik ben een mietje en durf nooit om proefjes te vragen . anders hou ik het gewoon bij Vichy.
Donderdagavond, zaterdag, zondag en maandag krijg je het zo mee, hoor
- Ik weet het, het is vaak, maar ik heb geld nodig! -
pi_49630472
aah ik kom volgende week dinsdag .
Tap tap tap
pi_49630554
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:23 schreef lucky_birdie het volgende:
Ze zullen je heus niet vreemd aankijken hoor..

En anders laad je eerst je mandje vol met allemaal spulletjes, als je voor veel geld koopt is het misschien makkelijker om een proefje te vragen?

Of bestel online, kun je bij "opmerkingen" neerzetten dat je graag een proefje wilt van een cremes..

(remember.. voor zover ik heb kunnen checken test Vichy op dieren.. so you can do it! )

edit;
COMPANIES THAT DO TEST ON ANIMALS
L’Oréal U.S.A. (Biotherm, Cacharel, Garnier, Giorgio Armani, Helena
Rubinstein, Lancôme, Matrix Essentials, Maybelline, Ralph Lauren
Fragrances, Redken, Soft Sheen, Vichy), 575 Fifth Ave., New York, NY 10017;
212-818-1500; www.lorealcosmetics.com
M'n moeder is Vichy-miep bij de apotheek en ik vroeg het aan haar en ze zei van niet. Lekkere voorlichtingsdagen heeft ze dus bijgewoond .
Maargoed, was m'n haar ook met Andrelon en er zit leer in m'n schoenen en het schijnt dat er varkensbloed in cola zit, dus soms vraag ik me af of het wel wat uitmaakt allemaal .
Tap tap tap
pi_49630584
quote:
Op maandag 21 mei 2007 17:14 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik gebruik Skin Drink op m'n smoel, omdat ik een érg droge huid heb. Sympathy trok op m'n hand al niet bijzonder goed in, dus op m'n gezicht zou dat niet werken. Skin Drink vind ik fantastisch. Redelijk neutraal geurtje en m'n droge plekken verdwijnen voor de rest van de dag.

Ik ga donderdag naar de Lush denk ik. Stufi is ok .
pi_49630841
ik heb een gemengde huid denk ik, maar ik sta 's ochtends het liefst zo lang mogelijk onder een zo heet mogelijke kraan te douchen dus de vellen hangen er achteraf bij, vooral als ik dan nog AOBS heb gebruikt of zo . Dus even een cremepje van iets leek me wel handig, ik gebruik nu Oligo van Vichy, die trekt wel snel in en meurt niet zo.
Tap tap tap
pi_49631686
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:11 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Donderdagavond, zaterdag, zondag en maandag krijg je het zo mee, hoor
- Ik weet het, het is vaak, maar ik heb geld nodig! -
Tof

Ik ben donderdag jarig, én die dag krijg ik weer stufi, dus dan mag ik samen met m'n spaarkaartje weer naar de Lush
  dinsdag 22 mei 2007 @ 10:43:30 #100
133405 lucky_birdie
hele grote..
pi_49636499
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 00:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n moeder is Vichy-miep bij de apotheek en ik vroeg het aan haar en ze zei van niet. Lekkere voorlichtingsdagen heeft ze dus bijgewoond .
Maargoed, was m'n haar ook met Andrelon en er zit leer in m'n schoenen en het schijnt dat er varkensbloed in cola zit, dus soms vraag ik me af of het wel wat uitmaakt allemaal .
Ja, dat hoorde ik ook al van andere mensen die bij de apotheek werken. Het staat verder nergens op de website van Vichy, of op de verpakking, maar tijdens de voorlichtingsdagen word het wel gezegt..

Sja.. ik weet het af en toe ook niet meer hoor..

En of er echt bloed zit in cola weet ik niet, maar Pepsi is in ieder geval proefdiervrij

PepsiCo Declares No More Animal Tests!
PETA's campaign to convince food and beverage companies to drop animal tests has been gaining momentum, with Welch's, Ocean Spray, and POM Wonderful agreeing to drop all funding for animal experiments in favor of non-animal test methods. And now food-industry giant PepsiCo—the multibillion-dollar parent company of brands like Pepsi-Cola, Frito-Lay, Tropicana, Quaker Oats, and Gatorade—has joined the ever-growing list of companies that are creating innovative products without using animals in laboratory tests

link

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet alleen leren schoenen heb, maar zelfs een leren trenchcoat

Maar ik vind leer dragen toch iets anders dan testen op dieren..

enne "alle beetjes helpen" toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')